Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Nå må du roe deg ned, Snehvit. Jeg skjønner ønsket etter barn er stort og at man fort kan bli helt oppslukt i det. Du må roe ned, stresshormoner i kroppen er IKKE bra, slutt og let og kjenn etter symptomer. Mange MANGE opplever blødning fra Lutinus fordi det er hardt for slimhinnene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Sialove skrev:

Nå må du roe deg ned, Snehvit. Jeg skjønner ønsket etter barn er stort og at man fort kan bli helt oppslukt i det. Du må roe ned, stresshormoner i kroppen er IKKE bra, slutt og let og kjenn etter symptomer. Mange MANGE opplever blødning fra Lutinus fordi det er hardt for slimhinnene

Ja bank litt vett i hodet på meg! Er smertelig klar over det. Bruker dagboken til å få utløp for disse (ofte hysteriske?) tankene, det roer seg alltid etterpå. Må få det ut et sted. Jeg skriver gjerne i kampens hete og da blir det kanskje litt... dramatisk?

Dette føltes ikke bra😕

Endret av snehvit88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tonio skrev:

Oi, må du vente helt til onsdag neste uke med å få vite om det klaffet eller ikke?! Det er leenge. :sjokkbla:

(Er jeg den eneste som blir nysgjerrig når jeg ser "svarer på pm"?)

Får ikke vite det på onsdag neste uke heller tror jeg🙈 Vet ikke når svaret kommer. Og hvor skal det komme fra når Porsgrunn har stengt hele juli?

Svarte på pm pga jeg skrev om yrket mitt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet også med å bli gravid. Hvis man har økonomi til det, så anbefaler jeg privat. Hvert fall Klinikk Hausken da de har høy kompetanse og avansert utstyr. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen at folk må spørre om vi snart skal ha barn... Blir helt satt ut. Det bare datt ut, jeg sa jeg vet ikke. Og så kanskje de skjønte at vi prøver😕 Det er en ekkel følelse når dette er noe som er så privat😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 time siden, snehvit88 skrev:

Faen at folk må spørre om vi snart skal ha barn... Blir helt satt ut. Det bare datt ut, jeg sa jeg vet ikke. Og så kanskje de skjønte at vi prøver😕 Det er en ekkel følelse når dette er noe som er så privat😰

Uff. Stor klem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kicker nysgjerrigheten inn. Tenker å ta en g-test i morgen tidlig. Hvis streken er mer enn såvidt synlig så drar jeg å tar blodprøven i morgen. Vet at så tidlig kan det være minimalt med hcg-produksjon ved en graviditet, så lite at det kanskje ikke slår ut. Kommer til å bli skuffet😅 

Tok test forrige uke før Ovitrellesprøyte og tok bilde, så da har jeg noe å sammenligne med. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutta23 skrev:

Gleder meg til å lese oppdatering i morgen 😃

😂😬 Får garantert ikke noe klarhet ut av en graviditetstest nå🙈 Og ikke med en blodprøve heller. Å skille Ovitrelle og kroppens egen hcg er sikkert ikke mulig så tidlig. Men svar fra blodprøve i morgen kan sammenlignes med den neste. Har to rekvisisjoner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest deler av boken din nå. For en historie dere har!! 😭😡 Håper virkelig det har klaffet nå, det fortjener dere så sinnsykt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hei du.

Jeg utfordrer deg til å vente en uke med testing. For hver dag du klarer å utsette det skal du belønne deg selv med noe fint. Du må også lære deg distraksjon. Når "trangen" kommer til å teste og gruble - finn på noe annet.

 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blondie65 skrev:

Hei du.

Jeg utfordrer deg til å vente en uke med testing. For hver dag du klarer å utsette det skal du belønne deg selv med noe fint. Du må også lære deg distraksjon. Når "trangen" kommer til å teste og gruble - finn på noe annet.

 

:) 

Hørtes ut som et godt råd det der med belønning...det skal jeg prøve neste pp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, snehvit88 skrev:

😂😬 Får garantert ikke noe klarhet ut av en graviditetstest nå🙈 Og ikke med en blodprøve heller. Å skille Ovitrelle og kroppens egen hcg er sikkert ikke mulig så tidlig. Men svar fra blodprøve i morgen kan sammenlignes med den neste. Har to rekvisisjoner 

Ja, selvfølgelig...det tenkte jeg ikke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blondie65 skrev:

Hei du.

Jeg utfordrer deg til å vente en uke med testing. For hver dag du klarer å utsette det skal du belønne deg selv med noe fint. Du må også lære deg distraksjon. Når "trangen" kommer til å teste og gruble - finn på noe annet.

 

:) 

Jeg belønnet meg selv med noe fint i går🙈 To nye truser og en bh. Og jeg er en testetøs. Leste meldingen din før jeg tok blodprøve på morgenen, og jeg tok graviditetstest🙈 

Testen ser bittelitt sterkere ut i dag. Tror jeg.  Jeg husker at jeg tenkte jeg måtte huske at streken 10 juli var såvidt synlig. Nå var den mer enn såvidt synlig. Tror jeg. Men dette påvirker meg ikke mer enn hvis jeg ikke hadde tatt den. Tror jeg. Bare jeg ikke går å innbiller meg at jeg er gravid når jeg ikke er det. 

INGEN GRATULASJONER😬 Veldig viktig å lese hele innlegget!! Jeg tar tilskudd av HCG!!!

Legger ved bilde. Kan hende lysforholdene er forskjellig, og bildet fra 10 juli er mer ufokusert og tatt lenger fra. Men jeg så på den og mener den gjengir streken slik den var. 

Første bilde er 10 juli på 3 minutter.

Andre bilde er i dag 19 juli på 3:10/15 (det bør ha litt å si)

0F7E9883-B96E-43C1-81D5-369EC3B54ECF.jpeg

E8D44830-847C-4685-93B7-0C4DA6D1CFA6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pupsilure skrev:

Har lest deler av boken din nå. For en historie dere har!! 😭😡 Håper virkelig det har klaffet nå, det fortjener dere så sinnsykt! 

Mange takk❤️ Vi håper🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende spennende.... Når er det du vet ting mer sikkert? var det den 25 ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rucula skrev:

Spennende spennende.... Når er det du vet ting mer sikkert? var det den 25 ?

Den 25 blir neste blodprøve tatt. Men vet ikke når resultatet kommer. 

Starter på Albyl-E for sikkerhetsskyld i dag. Den er såpass uskyldig. Bare det ikke har noe å si på hcg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Den er mer synlig ja, men det er jo dessverre umulig å konkludere utifra det. Urinen kan være mer/mindre konsentrert. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg, krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snehvit88 skrev:

Den 25 blir neste blodprøve tatt. Men vet ikke når resultatet kommer. 

Starter på Albyl-E for sikkerhetsskyld i dag. Den er såpass uskyldig. Bare det ikke har noe å si på hcg.. 

lurt å begynne på abyl ja! litt blodfortynnende er jo faktisk bare sunt! Jeg tok det hele svangerskapet (uten påvist grunn) og flere leger sa at det bare var sunt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...