Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp

snehvit88

Anbefalte innlegg

Så fantastisk å høre Snehvit 😍 jeg er så glad på deres vegne! ❤ om ikke lenge kjenner du at hun beveger seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra ❤️ 

Livmoren min har aldri sett ut som en pølse 🤔 Den har bare vært kul hele veien 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Helt nydelig at dette går så bra. 😍 Det er så fantastisk å få følge historien deres når det endelig ser ut til å gå rette veien. 

Det der med å kjenne livmora fikk jeg aldri til, verken med første eller andre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente på vei💕 Og så gøy å se den lille på skjermen med bevegelse og alt☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk ❤️ Gleder meg til du kjenner liv, det var det beste ved å være gravid syntes jeg 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, #Sunrise skrev:

Hvordan går det med deg? :)❤️ 

10 timer siden, Million skrev:

En uke uten et ord fra deg om Snøfnugget gjør meg urolig, @snehvit88 ....? 

Oppdatering?

Vi lever begge to😆 Etter å ha fått sett henne med 3D for en uke siden er jeg så avslappet! Ser mye på bildet vi fikk av ansiktet hennes. Slapper så godt av med tanken på graviditet at jeg tenker mer på påskefri! Etter onsdag er det fri!!! Sol og varmt! Nye sko! Litt kvalm men overlever😊 

Kontroll hos lege til onsdag.

Takk for at dere tenker på oss😘

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

:kghjerte:

Riktig god påske til Snøfnugget og mamma'n og pappa'n. 

Takk😍

God påske til deg også😘🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at dere er i vel behold! ✌️ (håper det er riktig ikontegn, jeg TROR jeg postet et V for Victory tegn?)

Hvor langt på vei er du nå? 15? 16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på ny svangerskapskontroll. Livmoren er bare noen få cm under navelen! Så høyt oppe! Spissen på magen er kanskje en liten gravidmage likevel. Jeg tenker at det kan være mye annet rart som lager den lille forhøyningen. Med doppleren fant legen hjertet med en gang, og nå slo det 158 slag pr min, 17+1. Så da fikk jeg litt hetta for det og😂 På ul mandag forrige uke slo det 142 og jeg synes liksom det skal ligge der hele tiden da😂 

Prøver hele tiden å kjenne etter bevegelse. Det er vanskelig å vite hva det er når man kjenner ting der nede. Følelsene jeg kjenner under navelen er gjerne vedvarende. Et spark bør jo være kjapt overstått. Når det kiler så kan det ikke være baby som svømmer i ring å stryker ryggen langs livmoren i en halvtime😂 

Kjenner livmoren så godt! Noen ganger presser det, noen ganger kiler det, og noen ganger er det tyngde. Enkelte dager kjenner jeg ingenting. Men det uroer meg ikke når den ikke kjennes. Jeg har jo sett på ul at det ikke har noe å si. 

Venter veldig på OUL. Det er bare 1,5 uke til (etter det skal vi fortelle familie). Tenker litt på om hvordan hun vokser nå. På privat ul var jeg iflg El 15+6 og størrelsen på kraniet tilsvarte 15+6. Mens på terminforum for september ser det ut som om alle har blitt satt frem 1-8 dager! Jeg er litt bekymret for å bli satt tilbake på OUL😅

Jeg er så glad! Det var rart å sitte alene i bilen i går, bare sitte å se på alle som gikk rundt, fint vær, bråkete trafikk, likevel så fredelig jeg følte meg. Det er uvant å ikke ha bekymringer/tanker som hele tiden presser meg ned. Føler meg ikke sliten engang! Den negative sperren er vekk. Tidligere, i stunder jeg følte meg glad og bekymringsfri, så prøvde jeg å undertrykke den. Jeg skulle liksom ikke ha det bra. Det tror jeg hadde mer med at jeg følte jeg jinxa graviditeten. Hvis jeg hadde det bra så kom det til å gå dårlig med graviditeten. 

Men nå gleder jeg meg til å bli ferdig med jobb og ha fri! Det er varmt og sol! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg blir så glad av å høre at du greier å glede deg over graviditeten, Snehvit. Det trenges å kunne glede seg istedenfor å være redd og engstelig hele tiden.

Ha en fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...