Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S


Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Kjipe nyheter ang jobben men det ordner seg alltids skal du se! :)

Kjedelig å være hjemme alene da - men du har jo oss her på KG:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld, vennen!

Takk for hilsen! Men dere blir nå ikke "kvitt" meg riktig enda! :ler: Reiser jo ikke til Oslo før imorgen ettermiddag!

Ha en fiiiiin kveld du også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Ser jo nå at jeg er antagelig den eneste som ikke er så særlig flink til å sende ut natta hilsen til dere alle snille jenter på KG...

Vel første dag som gress-enka idag og hittel har det gått bare bra. Kom hjem som vanlig i 6 tiden fra jobb, ryddet vekk klær som var tørt og satt i ny dunge i maskina. Ryddet på kjøkkenet og stua så i morgen er det bare å tørke støv og støvsuge og gjøre det klart til mr.s kommer hjem på fredag(skal kose oss masse har jeg funnet ut)

Idag har jeg laget KUN 1 invitasjon og nå orker jeg ikke å gjøre så mye mer. En dårlig film går på tv'en som jeg har lyst å se.

Hvordan er taste-formen hos dere jenter? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei!

Så synd med jobben, men lykke til videre med jobbsøkingen! :tommelsmil:

Og du, du er ikke den eneste som ikke sender ut nattahilsen...er ikke no' flink til det jeg heller...

Ha en fin kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Hei!

Så synd med jobben, men lykke til videre med jobbsøkingen! :tommelsmil:

Og du, du er ikke den eneste som ikke sender ut nattahilsen...er ikke no' flink til det jeg heller...

Ha en fin kveld!

K

Takk for omtanken :klem:

Ha en fin kveld du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Da jeg har innrømmet at jeg ikke er den flinkeste til å sende ut natta melding dere jenter så har jeg nå kommet med følgende melding:

Natta til dere alle og må dere alle våkne til en fin dag fylt med mye godt og varme

Klem til alle fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er sikker på at 20. august blir den fineste dagen i hele 2005!!

Ved siden av 20.mai, ja! :wink:

God søndag! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S
Naemmen naemmen - maatte jo toerke stoev av siden din her jo!  :tunge1:  

*s*

Natt natt og :klem: til du!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

JA da... skal tørke støv av boken min i morgen... har fri fra jobb da :ironi::roll:

Kommet et stykke siden sist nå.. beklager om jeg har vært litt fraværende men har vært utrolig sliten etter jobb denne uken som har vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S

Hei jenter!

Godt å sove...nam nam nam...

Har fri idag og tenkte å oppdatere min dagbok litt

Til nå så har jeg og sambo laget ferdig 32 invitasjoner og har 9 igjen, var på binders igår og kjøpte mere fotokartonger så idag tenker jeg at vi blir helt ferdige. Har også fått skrevet ferdig vedleggsbrevet vi legger sammen med invitasjonene.. der står blant annet programmet for helgen og litt om hotell og reise. Disse blir skrevet ut i fine blanke ark, men de er i hvit da.. pytt pytt :-)

30. mars kl 1800 skal vi i planleggingstime hos fotografen og skal ta slike "kjæreste-bilder" som vi skal bruke i fest programmet vårt, litt artig også da vi faktisk ikke har noen fine bilder med oss to på..

Jeg har omsider fått den endelige menyen fra catering firmaet og har bestemt oss 98 % for dette, 7 mai skal vi prøvesmake bryllupsmaten vår i forbindelse med vår 8 års dag, gleder meg sinnsykt :ler: , litt romantikk må jo også til da...

Idag venter jeg å få tilbud fra Fred Olsen resiebyrå på bryllupsresien vår.. turen går til jamaica og deretter 3 dager i new york. Gleder meg enormt til å fortelle sambo at vi skal til new york fordi det er en del av drømmen hans. Booker hotell selv så nå sitter jeg også med å sjekke ut dette. Satser på å bo midt i sentrum(kibring i magen..tututu...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- "New York, New York...you´re gonna wake up in a city that never sleeps..."

Så herlig da! Spennende - dere får garantert en reise full av opplevelser!!!

Flink du er med invittene altså! :klappe:

Jeg har ikke kommet noe lenger jeg... Men det minnet meg veeeldig på at jeg må skrolle meg ned til sentrum og kjøpe mer blå kartong! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Flott at dere syntes det var kos

Vet egentlig ikke enda hvor i jamaica vi skal fordi det er en så kalt resort vi skal til... men mer info får vi sikkert snart. Litt flaut at vi ikke vet hvor i jamaica vi skal men da vi leste om plassen og tilbudet var det sånn at vi hadde lyst til å dra med det samme... trenger ferie sårt snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...