Gjest Principessa Skrevet 27. februar 2005 #121 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei er det vanskelig å lage sånne fiiine hjemmesider som dere har? Må man ha noe spesielt program på dataen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #122 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei er det vanskelig å lage sånne fiiine hjemmesider som dere har? Må man ha noe spesielt program på dataen eller noe? Hei! Takk for fine ord om hjemmesiden. Først og fremt lette jeg på nett etter fine bakgrunnsbilder og annet stæsj(blomstene). Deretter fant jeg fine skrift fonter men fant fort ut at det bare var bortkastet fordi de andre maskiner som var inne på siden vår ikke fikk samme skrifttype(støttet det ikke). Laget sidene i programmet frontpage noe jeg tror de fleste har inne i windows :-) Håper du skjønte noe av det jeg beskrev (dårlig å forklar av og til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 27. februar 2005 #123 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei Veldig flott hjemmeside dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 #124 Del Skrevet 28. februar 2005 Heisann ...og god kveld! Hatt en fin dag!?? Ja, den hjemmesiden er flott altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. februar 2005 #125 Del Skrevet 28. februar 2005 Da har jeg endelig klart å legge ut bilder av våre innbydelse. Laget 12 stk ferdige og enda 30 gjenstår bilde1 bilde2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. februar 2005 #126 Del Skrevet 28. februar 2005 Og hei på deg også! Takk for hilsen :-) Vi får starte en skikkelig 20 august-klubb her på kg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. februar 2005 #127 Del Skrevet 28. februar 2005 Og hei på deg også! Takk for hilsen :-) Vi får starte en skikkelig 20 august-klubb her på kg!!! Vi må jo det... det bynn jo å bli noen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #128 Del Skrevet 28. februar 2005 Ojojoj, så fiiine invitasjoner du lager!!! :hjerter2: Jeg føler at jeg gjentar meg selv i bryllupsdagbøkene, men jeg må si det igjen - dere imponerer meg jenter, når det gjelder evner og kreativitet - og ikke minst tålmodighet! *bøyer meg i støvet for Kg-brudene* God kveld! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. februar 2005 #129 Del Skrevet 28. februar 2005 Nydelige invitasjoner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 28. februar 2005 #130 Del Skrevet 28. februar 2005 Så kjempefine invitasjoner du har laget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 #131 Del Skrevet 28. februar 2005 Veldig fine invitasjoner, frøken! Enkle og veldig elegante!!! Flink du er! Selv har jeg "bare" laget ferdig 7 stykker, men egentlig er ikke de ferdige heller...for butikken solgte meg vellum i feil format, slik at jeg ikke får skrevet ut teksten enda. Men det er jo fort gjort... Bare minst 39 igjen nå!!! Puh! Men det er koselig da! :-) 20. august-klubb!?!?!? I´m in!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 1. mars 2005 #132 Del Skrevet 1. mars 2005 Kjempefine invitasjoner du lager!!! Var innom her i går kveld for å se på dem, men da var de visst ikke klare. Men her er jeg igjen Og som sagt likte jeg invittene dine kjempegodt. Klassiske og elegante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 1. mars 2005 #133 Del Skrevet 1. mars 2005 Veldig stilige invitasjoner, ja :D :klappe: :klappe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #134 Del Skrevet 1. mars 2005 tommlene opp for knallfine innvitter!! Søsteren min er godt i gang med våres. Ganske deilig å tenke på at det eneste jeg skal gjøre med de er å skrive navn og adresse på konvoluttene og sende dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. mars 2005 #135 Del Skrevet 1. mars 2005 Takk til alle dere jenter som syntes invitasjoen vår er fin. Det ene bildet ble litt dårlig så jeg skal rette på det når jeg får tid.... Liker det enkelt og stilfult Idag er en dårlig dag.. i likhet med Tomias her så fikk jeg ikke jobben, dermed er det ut å søke nå igjen... Egentlig ikke noe særlig å brette ut om dette i min bryllupsdagbok men er bare så utrolig lei meg. Nå dukker det opp utrygge tanker og usikkerhet. Skal i stor grad prøve å ikke la det "knekke" meg. Sambo skal ut å reise i forbindelse med jobben i morgen og kommer ikke hjem før på fredags kveld og jeg gruer meg, er husredd Tenker å fortsette med invittene og snakke med dere jenter her på KG(eneste positiv med at han reiser er at ingen ser over skuldrene mine når jeg sitter her og les og skriver og ber meg om å ta kveld..hehehe Skal på kjøkkenet og lage noe godt til oss nå, gleder oss til fustrerte fruer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #136 Del Skrevet 1. mars 2005 æsj da :trøste: Nytt jobbsøk, nye utfordringer. Tenk positivt!! Og ja, kom inn i varmen på KG når du er alene. Vi er her som regel alltid! (hørtes litt ut som reklame det der ) Ja, takk for at du minnet meg på frustrerte fruer...glemmer det allid!! GOD KVELD!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. mars 2005 #137 Del Skrevet 1. mars 2005 æsj da :trøste: Nytt jobbsøk, nye utfordringer. Tenk positivt!! Og ja, kom inn i varmen på KG når du er alene. Vi er her som regel alltid! (hørtes litt ut som reklame det der ) Ja, takk for at du minnet meg på frustrerte fruer...glemmer det allid!! GOD KVELD!! så godt at noen kan "være sammen med meg" når jeg skal være hjemme alene. Vi er nå snill og omtenksom alle sammen her på KG GOD TIRSDAGS KVELD TIL ALLE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. mars 2005 #138 Del Skrevet 1. mars 2005 20. august-klubb!?!?!? I´m in!!! Me too! :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: FLERE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 1. mars 2005 #139 Del Skrevet 1. mars 2005 Og jeg også:-) Er sikker på at 20. august blir den fineste dagen i hele 2005!! Du har kommet noe lenger i planleggingen enn meg da, men jeg får forsøke å ta noe igjen neste måned:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. mars 2005 #140 Del Skrevet 1. mars 2005 Og jeg også:-) Er sikker på at 20. august blir den fineste dagen i hele 2005!! Du har kommet noe lenger i planleggingen enn meg da, men jeg får forsøke å ta noe igjen neste måned:-) Hei og takk for titten :-) Du klarer helt sikkert å ta oss igjen.. skulle bare mangle at dere ikke har kommet langt, opplevelsen etter ferien er enda sikkert enda tung å bære. Håper bare det gikk vel med dere da til tross av det som har skjedd. Det blir spennende å følge dine steg også frem til dagen vi står brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå