Gjest Principessa Skrevet 3. august 2005 #661 Del Skrevet 3. august 2005 Hei sms..koselig å lese i dagboken din. Greit å kunne sammenligne litt mtp at vi har samme dato. Vi har ikke ringt inn til avisen ennå..men kan kanskje gjøre det allerede nå?? Tenkte egentlig at det skulle stå i avisen onsdagen før bryllupet og på selve dagen...*tenke, tenke* Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. august 2005 #662 Del Skrevet 3. august 2005 Kommer det i adressa og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 #663 Del Skrevet 3. august 2005 Hei sms..koselig å lese i dagboken din. Greit å kunne sammenligne litt mtp at vi har samme dato. Vi har ikke ringt inn til avisen ennå..men kan kanskje gjøre det allerede nå?? Tenkte egentlig at det skulle stå i avisen onsdagen før bryllupet og på selve dagen...*tenke, tenke* Håper du har det bra! ← DER sa du noe! Avisen må jo få vite det - spread the word!!! Takk! Ellers, SMS, hvordan ligger dere an? Nærmer seg så innmari nå! Tenk, 17 dager igjen bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. august 2005 #664 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Kommer det i adressa og eller? ← Jammen godt å ha halvdag på jobb... det betyr Kg tid for meg isåfall. Har vært i byen å kjøpt sånne småe nusselige hårspray og andre hårprodukter for å ha i kurvene til toalettene. Vet mange synes det er vel mye å tenke på gjestenes velvære men er det bryllup så er det bryllup , dessuten så har jeg faktisk savnet slike ting når jeg har vært i bryllup... vil nødig la folk gå gjennom det jeg opplevde for et par år siden, ene stroppen i sommerkjolen raknet og jeg gikk uten bh akkurat den dagen , måtte kjøres et stykke for å få tak i nål og tråd . Når det gjelder hvilket avis så blir det adressa og R.B, føles naturlig å ha det i adressa også i og med vi faktisk har bodd her i noen år nå og kjenner folk rundt om som leser avisa... det er jo for de vi legger ut slik annonsering . Vel når det gjelder status på selve planlegginga så tror jeg vi er i rute men skal sjekke nærmere i morgen da jeg har fri etter prøvetimen. Og guri meg om det er noe jeg har glemt Idag ringte bakeriet igjen og la inn beskjed på svarer'n min og jeg trodde jeg skulle svime av... det hadde skjedd en MISFORSTÅELSE MED KAKEN!må tro jeg mistet pusten et øyeblikk...men etter å ha snakket med de så var det ikke noe annet enn at man kan fikse det, så jeg forholdte meg rolig. 16 DAGER IGJEN! Sender en til TT, MrsL og frøken Izaria Endret 4. august 2005 av Soon Mrs S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. august 2005 #665 Del Skrevet 4. august 2005 Nå nærmer det seg!!! Det er så gøy altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. august 2005 #666 Del Skrevet 4. august 2005 Det nærmer seg med stormskritt og jeg gleder meg så innmari, sommerfugler i magen bare jeg tenker på det . Nå skal jeg skrive ut noen bilder av frisyrer jeg kunne tenkt meg.....uff som jeg gleder meg til i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. august 2005 #667 Del Skrevet 4. august 2005 Var ikke det samme frisyre som jeg hadde med til frisøren tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. august 2005 #668 Del Skrevet 4. august 2005 Var ikke det samme frisyre som jeg hadde med til frisøren tro? ← Jo stemmer det, jeg har bilder av flere frisyrer og må bestemme meg i løpet av morgendagen er så dumt men tror jeg vet hvordan jeg vil ha det. Vi får se åssen det blir, er spent på om jeg kommer på nett med hun som skal ordne og sminke meg. Skal ikke til min faste frisør fordi de ble gangske dyr, og jeg hadde rett og slett ikke råd til å dra til henne på bryllupsdagen min. Har oppdatert meg litt på status og jeg begynner å få nerver , hva om alt bare detter ihop og lander med et skikkelig plask! er så lei av å ha kontroll...skulle latt andre tatt seg av hele dagen og så skulle jeg bare å slappet av og koset meg heile veien til alters men så har jeg ikke sittet neste år eller årene som kommer med minner jeg har nå fått fra dagen jeg ble fridd til og alt jeg planla, invittene etc... It`s hard to be a brud :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. august 2005 #669 Del Skrevet 4. august 2005 *BUSTER FOR FINVÆR 20.AUGUST* *BUST* BUST* *BUST* :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. august 2005 #670 Del Skrevet 4. august 2005 Hvilken frisør har du valgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. august 2005 #671 Del Skrevet 4. august 2005 Hvilken frisør har du valgt da? ← Skal til finbeck og fia oppe på bysåen. Har hørt at de er flink og reklamarer med eget bruderom i salongen sin . Det er jo toppers...slipper å sitte lørdag om 16 dager og bli beglodd av andre kunder de måtte ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. august 2005 #672 Del Skrevet 4. august 2005 Har hørt om dem ja. Sikkert kjempeflinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. august 2005 #673 Del Skrevet 4. august 2005 Rapport kommer i morgen iallfall...krysser fingrene for at de er flink. Ialfall så har jeg omsider fått noen til å videofilme bryllupet og talene. Så nå er det en bekymring mindre Nå skal jeg se serien min som går på tv2 er litt av en tv-slave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. august 2005 #674 Del Skrevet 4. august 2005 Sender en til TT, MrsL og frøken Izaria ← STOOOR tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 5. august 2005 #675 Del Skrevet 5. august 2005 Om ikke mange timer så vet jeg åsen jeg skal se ut på håret om knappe 15 dager..... Nå begynner det virkelig å gå opp for meg at jeg snart skal gifte meg og blir Fru S Organisten sendte meg en sms sent igår om at hun som skulle synge solo i kirken ikke kunne men at hun har funnet en mann som er veldig flink til å synge så jeg måtte ikke bekymre meg . Snille organist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 5. august 2005 #676 Del Skrevet 5. august 2005 Åhhhhhhh.....finnes ikke verre enn sommerfugler i magen og den vil ikke gi seg, nå har jeg prøvd å drikke den bort og spise den bort men den vil ikke forsvinne er det nerver . Har vært hos frisøren og sitter med bare gode følelser, vi kom veldig godt overens og hun forstå akkurat hva jeg ville og jeg hørte etter hennes meninger og råd. Neste torsdag så skal jeg innom henne igjen for å klippe litt opp, lettere for begge fant vi ut. Og jeg skal være enig om at mitt lange hår ikke er noe artig eller lett å fikse og sette opp . Nå har jeg ringt cateringen og bekreftet antall gjester, organisten fikk jeg endelig tak i....måtte jo høre litt om denne mannen hun har booket for oss til å synge solo i kirken. Hotellet må jeg ringe nå og bekrefte antall rom vi skal booke for gjestene. Og midt i dette skal jo bordkortene bli endelig ferdig så jeg har nok å henge fingrene i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. august 2005 #677 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hei vennen! Høres ut som du har alt under kontroll... untatt nervene kanskje? Men det er vel normalt..er jo bare to uker og en dag igjen!! Merker selv noen små sommerfugler i magen.... Ha en flott dag! Endret 5. august 2005 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. august 2005 #678 Del Skrevet 5. august 2005 Hva heter han som skal synge da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. august 2005 #679 Del Skrevet 6. august 2005 Er det noen trøst at nervene har begynt å komme her også!? Er rastløs og rar i magen (det kan jo ha flere årsaker da! ), og finner liksom ikke roen. Har så mye som skal gjøres, men orker ikke begynne...alt er liksom halvveis gjort og jeg klarer ikke fortsette! Gah! Meeen, hvordan ble du på håret!?? Fornøyd??? Skal til frisøren nå jeg! *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. august 2005 #680 Del Skrevet 6. august 2005 I dag så er det visst min tur til å ha den store nerve-klumpen i magen.... uffameg... men det er jo ikke noe å være redd for?? Jaja... Ha en flott lørdag vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå