Linn3c Skrevet 25. april 2005 #261 Del Skrevet 25. april 2005 Så kjekt når svara på invitasjonane byrjar å tikke inn! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 25. april 2005 #262 Del Skrevet 25. april 2005 Kjempe skøy... det var skikkelig artig å få høre kor flink vi har vært ect.. da skjønner de at vi faktisk har brukt en del tid på det og at bryllupsplanlegging ikke er bare bare Har ikke noe imot litt feedback, gjør meg litt stolt Ja det er veldig gøy når folk ser at en har brukt mye tid og krefter på invitasjonene. Har fått mange positive tilbakemeldinger jeg også. Ei venninne kommenterte at det var noen utrolig flott invitasjoner vi hadde funnet og lurte på hvor vi hadde kjøpt dem. Hun ville ikke tro det da jeg sa jeg hadde laget dem selv. Har også flere som har sagt at det er de fineste invitasjonene de noen gang har sett (heldigvis er jo ikke de her inne og ser på invitasjoner andre har laget eller i hobbyforretninger og ser på forslag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. april 2005 #263 Del Skrevet 25. april 2005 Ja det er veldig gøy når folk ser at en har brukt mye tid og krefter på invitasjonene. Har fått mange positive tilbakemeldinger jeg også. Ei venninne kommenterte at det var noen utrolig flott invitasjoner vi hadde funnet og lurte på hvor vi hadde kjøpt dem. Hun ville ikke tro det da jeg sa jeg hadde laget dem selv. Har også flere som har sagt at det er de fineste invitasjonene de noen gang har sett (heldigvis er jo ikke de her inne og ser på invitasjoner andre har laget eller i hobbyforretninger og ser på forslag). Åh, det er så godt at vi får kred for det vi har bedrevet med det siste månedene... Fikk også en artig kommentar; en kompis fikk nemlig 2 invitasjoner samtidig og begge til bryllup. Den ene gifter de seg helga før oss, men han måtte innrømme at våre invitter var gangske mye finere og gjennomført enn den andre og det er jo en flott komplement! Invitasjonen er jo som samboer sier førsteinntrykket, men herregud alle er jo fine de og det viktigste er vel selve dagen som fylles med samhørighet og kjærlighet. Men som du sier; det er godt å få noen fine ord for det vi faktisk har laget selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. april 2005 #264 Del Skrevet 26. april 2005 Idag har jeg levert de formelle papirene til folkeregisteret så da er det i boks Fikk råd om å vente med navneendringen til etter hjemkomsten fra reisen så da gjør jeg det Hadde igjen mareritt inatt og nå er jeg lei.... :-( Hvorfor slike drømmer da? For en gangs skyld vil jeg faktisk drømme søtt om bryllupet vårt Den her gangen gikk også alt rett vest når det gjaldt friseringen og påkledningen av meg men vi fikk det til og jeg var rimelig irritert på veien til vielsen, bilen dukket aldri opp og jeg ble forsinket.... Hadde visa-kortet i vesken og jeg trampet i vei til nærmeste kiosk for å ta ut penger, for merkelig nok var det ikke lov å betale med kort i taxien jeg praiet på vei til kirken Da jeg omsider fant en 7-eleven kiosk så jeg min tilkommende mann i finstasen stå på hjørnet og byttet klinkekuler med andre mannfolk i nabolaget :klø: , gjett om jeg ble forbannet :evil: Kom meg inn i kiosken og fikk tatt ut penger, alle som kom inn tråkket på min lange slør og gadd ikke en gang å be om unnskyldning for at de hadde gjort det.... og da jeg var på vei ut traff jeg på en annen fortvilet og bortkommen brud; menlig TeddyToria Stakkkars... hun var helt i fra seg, gått seg vill og komme helt til trøndelag så jeg måtte bare si ifra at jeg ble litt sen fordi jeg måtte følge henne til flyplassen slik at hun rakk bryllupet sitt. Du snakker om bryllupsmareritt altså.... PS: Sløret har enda ikke kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. april 2005 #265 Del Skrevet 26. april 2005 Unnskyld meg altså, men: Men snille du som kom for sent til ditt eget bryllup for å følge Vic på flyet! Men for å være alvorlig litt: Det er sikkert utrolig slitsomt med slike bryllupsmareritt :o Jeg har selv heldigvis vært forskånet for dette. Hadde kun et lite ett for noen månder siden, og siden har det vært stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 #266 Del Skrevet 26. april 2005 Åh, hællan! Er DET mulig!?!?!?! Sorry meg, men jeg bare må ...for det er helt med bryllupsmareritt, men skakk så festelig da. Synes jeg ser meg selv totalt bortkommen og lost! *tjihi* I full brudestas... Noe mindre uvanlig og utvilsomt morsomt må det ha vært for alle menneskene som evt. så to fullt kledde bruder styrte stresset inn på fVærnes lufthavn for å sende den ene avgårde! Ser for meg det også jeg... Og HVA var det med at mannen byttet klinkekuler med andre gutter!? :klø: Guri, for en fantasi vi har altså! :o Men snille snille du da, som ville hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 #267 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg er for anledningen blitt bustetroll i håp om at sløret skal komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #268 Del Skrevet 26. april 2005 For en hærlig drøm du har hatt SMS!!!! Gubben bytter klinkekuler mens du og Toria virrer rundt i brudestasen!!! Skikkelig kuult at du husker sånne crazy drømmer, men sikkert litt slitsom å drømme dem! fra meg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. april 2005 #269 Del Skrevet 26. april 2005 Den var jo morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. april 2005 #270 Del Skrevet 27. april 2005 Fortalte om drømmen til sambo og han mente jeg drømte om bryllupet fordi det ble veldig mye bryllupsprat den kvelden. Hadde toastmasteren på besøk så.. Synes det var helt greit å hjelpe toriamor til værnes... du må gjøre det samme om jeg skulle forville meg i dine drømmer da Idag kom heller ikke sløret og jeg begynner å bli utolmådig vil ha! Ellers ikke så mye nytt, prøver å prute ned på bryllupsmenyen og det ser ut til å fungere foreløpig, får se senere i ettermiddag hva han sier han kjøkkensjefen til mitt anbud Når det gjelder bryllupsreisen er vi rådløs, jamaica eller bahamas... det er i grunn reservert men vi har ombestemt oss og MÅ bestemme oss fort som F... Sambo kommer hjem en snarttur fra jobb for å spise lunsj sammen med meg her hjemme så skal vi nok bli enige om det nå. Driver å lage en herlig lunsj med egg, ost og danske rundstykker...jamjam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #271 Del Skrevet 27. april 2005 Jam jam høres godt ut! Jamaica eller Bahamas - høres deilig ut begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. april 2005 #272 Del Skrevet 27. april 2005 Det var godt med mat..jum jum Synes også at det er herlig med begge deler men så var det jo været vi prøver å gardere oss med. Tornardoer og tyfoner og slikt Men det spiller jo ingen rolle, om det skulle komme en virvelvind så rammer det jo omentrent hele den siden av amerika Men på bahamas så var det en spahotell og det er jo det som frister mest... avslapping og luksus før travel uke i new york med mye gåing og shopping. Må vel trene shoppingarmen før den tid Koselig med besøk fra deg da Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 #273 Del Skrevet 27. april 2005 Guri, en kan jo drømme seg langt vekk om mange steder, og Bahamas er definitivt en av de plassene som virkelig trekker min nysgjerrighet! *drømme* Svarer deg her også jeg...for jo, jeg limer nok på strasset på sløret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. april 2005 #274 Del Skrevet 27. april 2005 Håper dere finner ut av det Når skal dere dra? Vi skal reise i midten av september og blir borte i ca 14 dager. For å være sikre (så sikre som vi klarer å være) på å få flott vær, var det en del steder vi i utgangspunktet hadde ønsket oss som vi droppet. Vi har nå bestilt bryllupsreise til Bali og Singapore. Gleder oss masse!!! Men jeg har forstått det sånn at det kun regner en time midt på dagen i SørAmerika på den tiden, så det er jo ikke akkurat krise det heller... Dere kommer til å få en flott bryllupsreise uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #275 Del Skrevet 27. april 2005 god onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. april 2005 #276 Del Skrevet 27. april 2005 Guri, en kan jo drømme seg langt vekk om mange steder, og Bahamas er definitivt en av de plassene som virkelig trekker min nysgjerrighet! *drømme* Svarer deg her også jeg...for jo, jeg limer nok på strasset på sløret! Skal vurdere å gjøre det med min også, spennende å få høre åssen det gikk med din da :-) Joda, vi får sikkert en fin tur med mye romatikk og avslapning. Vi drar den 22.aug, altså mandagen etter bryllupet, og kommer hjem ca. den 5 september. Gleder meg mye :-) Men jenter; åssen Qquoter jeg flere samtidig i et innlegg? Skjønner ikke hvordan dere får det til :klø: Noen som kan hjelpe en rådløs dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 #277 Del Skrevet 27. april 2005 Du skriver bare [ quote = " nick " ] kopierer og limer inn teksten du skal sitere [ / quote ] Men skriv tags´ene uten mellomrom. Skjønner? Du kan også trykke quote en gang (og legge inn nikket, eks. ="TeddyToria"), fra menyen der du også styrer skriftstr. etc, lime inn teksten du skal sitere og trykke quote igjen, før du skriver svaret ditt... Og det kan du gjøre flere ganger, før du legger inn innlegget helt. Mulig dette var en heeelt pyton forklaring, men så er ikke jeg noe geni heller da! Ah, ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. april 2005 #278 Del Skrevet 27. april 2005 Du skriver bare [ quote = " nick " ] kopierer og limer inn teksten du skal sitere [ / quote ] Men skriv tags´ene uten mellomrom. Skjønner? Du kan også trykke quote en gang (og legge inn nikket, eks. ="TeddyToria"), fra menyen der du også styrer skriftstr. etc, lime inn teksten du skal sitere og trykke quote igjen, før du skriver svaret ditt... Og det kan du gjøre flere ganger, før du legger inn innlegget helt. Mulig dette var en heeelt pyton forklaring, men så er ikke jeg noe geni heller da! Ah, ferie!!! Når skal dere dra? Vi skal reise i midten av september og blir borte i ca 14 dager. For å være sikre (så sikre som vi klarer å være) på å få flott vær, var det en del steder vi i utgangspunktet hadde ønsket oss som vi droppet. Vi har nå bestilt bryllupsreise til Bali og Singapore. Gleder oss masse!!! Men jeg har forstått det sånn at det kun regner en time midt på dagen i SørAmerika på den tiden, så det er jo ikke akkurat krise det heller... Dere kommer til å få en flott bryllupsreise uansett god onsdag! Slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #279 Del Skrevet 27. april 2005 flink jente! Hadde samme problemet for en stund tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. april 2005 #280 Del Skrevet 27. april 2005 flink jente! Hadde samme problemet for en stund tilbake... :bukke: :bukke: :bukke: Takker så mye... men enkelt var det faktisk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå