Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Siden det nå er under 4 mnd igjen... ja under 4 mnd igjen til dagen så er det på tide med en liten oppsummering for det som er i orden og det som gjenstår av planleggingen

ORDNET

- Kirken

- Prest

- Forlovere

- Alle papirene sendes i løpet av helga

- Selskapslokalet

- Catering

- Kokker

- Servitører

- Ryddehjelp

- Fotograf

- Frisør - make-up

- Kjolen - smykker - sko - undertøy

- Brudgommens dress - sko - mansjettknapper

- Brudepikekjoler og brudesvenndress

- Reise

- Pass

- Band til festen

- Transport m/sjåfør

- Toastmaster

- Bryllupskaken

- Invitasjoner

- Nattmat bestemt

- Ventemat bestemt

HALV GJORT

- Drikkevarene - noe er kjøpt

- Ringene - trengs å mattes ned uka før

- Forslag til festprogram og kirkeprogram

- Skrevet ferdig annonsene til aviser - trengs bare å mailes når den tid kommer

IKKE GJORT

- Har ikke fått navn på organist

- Solist til kirken

- Videofilming

- Bukketten

- Tale

- Bordkort

- Andre kaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det - nå strømmer det inn!

Hos oss har det derimot stagnert...

...men var det ikke du som skulle logge deg av da, for å gjøre noe fornuftig!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Se det - nå strømmer det inn!

Hos oss har det derimot stagnert...

...men var det ikke du som skulle logge deg av da, for å gjøre noe fornuftig!? :ler:

:ler: trodde jeg også

Har fått gjort litt husarbeid da, gjort klart til taco i kveld blant annet.

Skiftet sengklær til gjesterommet

Ryddet på kjøkkenet og tatt fram staerinlys til i kveld for vi skal kose oss med god mat og vin og en film :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ooooo...god mat og vin og film, en sånn kveld vil jeg også ha! Kos dere!

Riktig God helg til deg også!

Har ikke helt bestemt meg for om jeg kommer på treffet- det hadde sikkert vært koselig, men samtidig er det litt småskummelt også.Må gå i tenkebua :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Godt med taco ja, spes hvis vi bruker den der hot-krydder posen. Vi har funnet ut at de tradisjonelle taco skjelene er ut... så sambo kjøpte sånne mini-tubes om det er rett skrevet :ler:han er litt rar på forskjellige områder men elsker ha fordet :ler::ler:

Da har vi fått vår første nei til bryllupet men tenkte det var like greit... en kjæreste av ei vennine jeg ikke kjenner så godt men siden de har vært sammen e stund kunne vi jo ikke utelukke han. Han syntes det var ekkelt å skulle komme til en begivenhet der han kun kjente henne og ikke oss(brudeparet).

Hva kan jeg si; det finnes noe fornuftige der ute :tommelsmil:

Tar kvelden nå; kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S
Jøss' date=' jammen fins det noen fornuftige :)[/quote']

:Nikke:

ikke misforstå han er trossalt min forlovers samboer og er en grei kar slik jeg kjenner han, men kan ikke annet enn godta det når han sier at det er rart å komme i mitt bryllup siden vi ikke kjenner hverandre så godt. Dessuten så kommer neppe de til å se hverandre så mye den lørdagen bortsett fra når festen begynner. De bor 80 mil nordfor trondheim og han kjenner ingen i min vennekrets heller.... så jeg skjønner hans argument om ensomhet lørdag den 20.aug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Fornuftig gutt ja...selv om han ikke er den jeg ville synes det var mest merkelig at kom da, til tross for at dere ikke kjenner hverandre så godt - for på den annen side - han er jo forloverens sambo! :wink:

Men det er vel ikke akkurat rette anledningen for dere å bli kjent, for å si det sånn... :ler: Det er ikke det dere har tid til tenker jeg! :tunge1: Kunne jo vært en start selvsagt, men bor de 80 mil nord for Tr.heim igjen, så sees dere vel ikke så ofte heller!??

*ler*

Trodde nesten ikke Norge strakk seg så mye som 80 mil nordover fra Tr.heim jeg! :ler: Flate, for et langt land! *tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Soon Mrs S

Ai,:Gjesp::Gjesp:

Atter en kjedelig mandag... Det går fort i svingene her.. borte i 2 dager og vips er jeg kommet ned på side 2

:ler:

I helga bedrev vi med absolutt ingenting:tommelsmil:

her gjaldt bare å ete, sove, se film og kose :ler:

Ble sittende å snakke om bryllupsreisen og fant ut at vi begge angret litt på valg av den ene destinasjon, nemlig jamaica turen. Det ble sent før vi la oss, satte god stund med å formulere på mail til reisebyrået om at vi hadde ombestemt oss ang reisen og om hun kunne sette opp et nytt tilbud til oss. Mr.S har så dårlig samvittighet for han tror han legger mye jobb igjen til ho på reisebyrået... for en kar jeg har :ler:

Har laget et par bordkort nå men synes at noe mangler, skal dra på panduro og kjøpe flere stempler..da skal det nok bli bra.

Invitasjonene våre har kommet fram til alle og har fått overveldende responser både fra her og der. Så slik ser det ut nå da :P

JEPP

NOPE

IKKE SVART

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Kjempe skøy... det var skikkelig artig å få høre kor flink vi har vært ect.. da skjønner de at vi faktisk har brukt en del tid på det og at bryllupsplanlegging ikke er bare bare :tommelsmil:

Har ikke noe imot litt feedback, gjør meg litt stolt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...