Gjest MrsL Skrevet 4. mai 2005 #321 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan noen kolleger servere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. mai 2005 #322 Del Skrevet 5. mai 2005 Det blir sikkert en KNALL reise!!! :-) Hvordan var det på konsert forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. mai 2005 #323 Del Skrevet 5. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. mai 2005 #324 Del Skrevet 9. mai 2005 hallo?? Hvor er du hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #325 Del Skrevet 11. mai 2005 hallo?? Hvor er du hen da? Var innom side 2 jeg Her har det vært en del styr ja... men riktig nok ikke så veldig mye med bryllupet å gjøre. Vært mye hos legen for å få akupunktur behandling og nå er jeg begynt med behandling for det andre greia, så jeg tror at jeg vil bli mye likere til 20.aug :-) Har hatt besøk av sambos forlover og hans samboer og vi har hatt noen fine dager sammen her i trondheim. Konserten var kjempebra, myeeeee bedre enn ifjor. Turboneger ruler Igår fikk vi prøvingattesten fra folkeregisteret og endelig er det formelle i boks. Skal sende det videre til vigsleren. Ah.... nærmer seg Ellers så ringer jeg litt rundt til bekjente om tips til hvem som kan servere i bryllupet. Ingen hell i det enda men har tenkt å være positiv, det ordner seg prøver å lure meg selv Har vært på ikea og kikket litt på skåler for å ha flytende lys i og annet pynt, og på glassplater for å ha kubbelys på. Skålene har jeg funnet og de var billig. Når det gjelder drikkevarene så er vi i rute, all velkomsdrinken(martini asti) er kjøpt inn nå. Cognac og Bailey's har svigerfar tatt seg av. Innom polet igår ettermiddag men klarer ikke å bestemme oss for om vi skal kjøpe boxer eller flasker med vin til maten. Skjønner egentlig ikke problemet, tomme flasker har vi jo flust av i kjelleren etter vinproduksjonen vår i vinter.Noen ganger er man litt rar Kan noen kolleger servere? En ide før men de er jo bedd i bryllupet, kan nesten ikke nedgradere de fra gjester til å servere Men Jamaica og New York City - det blir sikkert en helt super bryllupsreise. Så deilig at den endelig er i boks Jeppers..... Gleder oss kjempe mye... idag om 15 uker så sitter jeg på stranda i jamaica og drikker en eller anna paraply drink 14 UKER IGJEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. mai 2005 #326 Del Skrevet 11. mai 2005 14 UKER IGJEN!!!!! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Bare 14 uker!?!?!?! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #327 Del Skrevet 11. mai 2005 JA NEI IKKE SVART Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #328 Del Skrevet 11. mai 2005 weeeeeeeee......... Kanskje det ordner seg med servitører allikavel Har snakket med naboen og hun skulle høre med håndball laget til eldste datter om de kunne stille opp og så har jeg sendt mail til kokkeskolen om de kan stille opp på slikt. Tvi tvi.... Jeg vil jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. mai 2005 #329 Del Skrevet 11. mai 2005 Så utrolig bra!!! :-) Håper det går greit da, det hadde jo vært helt topp. Litt må de nok sikkert ha for det, men det blir vel mer en symbolsk sum og ikke mange, mange tusner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. mai 2005 #330 Del Skrevet 12. mai 2005 ser ut som du får til det meste likevel J! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. mai 2005 #331 Del Skrevet 13. mai 2005 JA NEI IKKE SVART JA NEI IKKE SVART Like artig enda hver gang vi får en melding eller en koselig tlf samtale fra personer som har fått invitasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mai 2005 #332 Del Skrevet 13. mai 2005 Begynner å hjelpe seg med tilbakemeldingene også! Alltid koselig at folk ringer eller sender kort, men det har dabbet veldig av mtp. stømmen av tilbakemeldinger etter de to første ukene...nå må vi sikker vente helt til slutten av juni før vi hører noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. mai 2005 #333 Del Skrevet 13. mai 2005 Jupp... artig det Vi må også vente til slutten av juni, su 30.juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. mai 2005 #334 Del Skrevet 13. mai 2005 Idag har jeg ikke gjort en D....! Har spist popkorn og drukket cola. Ellers så har jeg laget min populære BBQ saus... Skal kjøre nordover, ikke helt hjem da men til hytta og være sammen med svigerfamilien.... gleder meg Vi skal grille, late, drikke litt øl og kanskje om være er fin ut i båt og fiske litt Skal begynne å pakke litt og rydde litt her hjemme så jeg vil benytte anledningen til de som kommer innom boka mi med å si; Hurra for 17.mai Og ha en fortryllende pinsehelg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 16. mai 2005 #335 Del Skrevet 16. mai 2005 Du har sikkert en fortryllende 17 mai feiring på hytta! Håper dere får en flott dag! Og håper det ordner seg med serveringshjelp! Det ordner seg jo, men håper det ordner seg snart så du slipper å stresse over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 17. mai 2005 #336 Del Skrevet 17. mai 2005 17 mai er vi så glad i, moro vi har fra morgen til kveld... HIPP HIPP HURRA! Håper du får en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. mai 2005 #337 Del Skrevet 17. mai 2005 Gratulerer med dagen!!! Hurra for 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 18. mai 2005 #338 Del Skrevet 18. mai 2005 18.mai og har nå kommet hjem fra hytta :-) Ingen ting slår helgeland kysten Vi har hatt noen aldeles nydelige dager med mye avslapning og god mat. Det hele ble komplett etter en vellykket fisketur i båt... 2 store torsker og 4 sei Vel hjemme må jeg bare brette ut armer og ben for nå virker det som om puslespillet om bryllupet holder på å rakne. Men har bestemt meg for å ikke miste mote, ta dette som utfordring og lykkes! = :enig_animasjon: Fra før har servitørene meldt forfall pga av ferie Nå har bandet tatt en annen spillejobb istedet for vårt bryllup.... og fotografen vi har fått er vi blitt usikker på. Vi valgte en "amatør" fotograf som har eraring innenfor natur fotografi men nå viser det seg at han har B-vakt på hans faste jobb og vi gidder ikke å ta sjansen på at han blir nødt til å rykke ut midt i fotoseansen den 20.aug! Betaler gjerne en formue for et minne som skal vare evig :-) Skal ut til byen på fredag å kjøpe sko til brudepikene... fant noen nydelig barnesko på Din sko til rimelig penge. og om 2 uker skal jeg stil syersken å tilpasse kjole og slør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. mai 2005 #339 Del Skrevet 18. mai 2005 Huff, så kjedelig når ting ikke går som planlagt :veldigsur: Men stå på, det er tross alt tre månder igjen, og du kan få ordnet mye på den tiden! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. mai 2005 #340 Del Skrevet 18. mai 2005 Nei, nå må det da være nok! Synes dere har fått nok å bryne dere på, om ikke band og fotograf skal svikte også... Håper virkelig det ordner seg... Nei, DET GÅR BRA!!! Folk har tulla sammen en diger bryllupsfest på under 3 måneder, så dette klarer dere. Kjedelig dere skal få så mange "startproblemer", men IKKE mist motet! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå