TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #301 Del Skrevet 29. april 2005 Hurra for 20 sider...og ikke minst, snart 8 års jubileum! Det er jo leeenge! Koselig med en liten overraskelse, og ideen om å spise bryllupsmaten er jo kjempegod!!! :-) Gratulerer med dagen litt på forhånd! Har du sendt en mail til E og spurt ang. sløret da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #302 Del Skrevet 29. april 2005 Heh, og DER var vi på side 21 gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. april 2005 #303 Del Skrevet 29. april 2005 så koselig! Gratulerer i forkant med 8 år! Så hyggelig at dere skal feire skikkelig! Apropo dette med sløret ditt, jeg syns du skal ringe dit og klage skikkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #304 Del Skrevet 29. april 2005 Så koselig å markerer 8 års dagen. Spennende å prøve bryllupsmenyen også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. april 2005 #305 Del Skrevet 29. april 2005 så koselig! Gratulerer i forkant med 8 år! Så hyggelig at dere skal feire skikkelig! Apropo dette med sløret ditt, jeg syns du skal ringe dit og klage skikkelig!! Har sendt mail, av den hyggelig sorten da. Kan hisse meg opp om neste lovnad ikke bli holdt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #306 Del Skrevet 29. april 2005 Har sendt mail, av den hyggelig sorten da. Kan hisse meg opp om neste lovnad ikke bli holdt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. april 2005 #307 Del Skrevet 29. april 2005 Det kommer til å bli fantastsik å feire litt.. og maten gleder jeg meg til. Han fortjener det beste og jeg vil gjerne vise han at jeg absolutt ikke har fått kalde føtter... det funket med ullsokker han kjøpte til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. april 2005 #308 Del Skrevet 29. april 2005 Det gikk fort... fikk tilbake melding på mail om sløret og hun skulle sende det til meg idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. april 2005 #309 Del Skrevet 29. april 2005 Det gikk fort... fikk tilbake melding på mail om sløret og hun skulle sende det til meg idag Det må jeg si; ny mail om jeg skal ha den hjemme i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #310 Del Skrevet 29. april 2005 Det må jeg si; ny mail om jeg skal ha den hjemme i morgen Så bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. april 2005 #311 Del Skrevet 29. april 2005 JA NEI IKKE SVART Snakket nettopp med min lillesøster.... hun og samboer kommer ikke til bryllupet :cry: Hun er gravid og har fått beskjed om at termin 13.aug og derfor synes ikke legen at hun skal drive å valfarte mellom hjemplassen min og trondheim.... skjønner det veldig godt og vil bare demmers beste men det kommer til å bli veldig rart at hun ikke er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. april 2005 #312 Del Skrevet 29. april 2005 så trist sms :trøste: Skjønner at du kommer til å savne søsteren din. Men kanskje kanskje kanskje så føder hun før tiden og kan derfor reise med mann og baby likevel. Hold motet og plassene åpne for sikkerhets skyld! Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. april 2005 #313 Del Skrevet 29. april 2005 så trist sms :trøste: Skjønner at du kommer til å savne søsteren din. Men kanskje kanskje kanskje så føder hun før tiden og kan derfor reise med mann og baby likevel. Hold motet og plassene åpne for sikkerhets skyld! Klem til deg Tenkte på muligheten og foreslå det, men hun vil ikke dra med seg en kanskje 1 uke gammel baby nedover. Egentlig var terminen hennes i juli men det var altså feil.... Synes også synd på henne, gråt nesten ustanselig da hun skulle fortelle det. Hadde så dårlig samvittighet, men som jeg sa så skulle jeg ønsket at jeg kunne forskynde eller vente men det blir ikke rett heller overfor meg og sambo og dessuten så er jo det meste bestilt og ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #314 Del Skrevet 29. april 2005 Så utrolig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 29. april 2005 #315 Del Skrevet 29. april 2005 Uff, det var leit å høre! Husker når en venninne av meg skulle gifte seg her i Oslo, så kom ingen av de to søstrene hennes i bryllupet, for de hadde ikke råd til flybillett. Søsteren din har i hvert fall en vanntett "unnskyldning"! Men det er jo mange som føder lenge før - men det skal vi kanskje ikke håpe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 29. april 2005 #316 Del Skrevet 29. april 2005 Så utrolig kjedelig at søsteren din ikke kommer i bryllupet! :trøste: Men gratulerer så mye med 8 årsdag Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #317 Del Skrevet 29. april 2005 Så leit da! Mener, det er jo koselig med en liten baby som skal komme, men så kjedelig at det ikke går helt opp for dere...skjønner jo veldig godt at det blir rart hun ikke er der. Men tenk henne da, hun føler jo sikkert at hun går glipp av ditt livs største dag og ikke "er der for deg"! Uff, det må være vondt for dere begge! Men, hvis ungen kommer enda tidligere, så kan hun vel ta med både mann og barn, eller!?? Jaja, jeg er sikker på at dere får en fantastisk dag uansett - og hvem vet, kanskje blir du tante samme dag som du blir mannens kone!?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. mai 2005 #318 Del Skrevet 2. mai 2005 God Mandag alle sammen :-) I helga her vi bare koset oss..., innom storlien for å handle og ellers bare sløvet Tusen takk for mange oppmuntrende ord jenter, dere fortjener en alle sammen. Når det gjelder min søster så har jeg på en måte "aksptert" at hun ikke kommer. For meg så er det viktigste at hun får mest behagelige dager før fødselen og alt vel etter det. Om hun skulle føde samme dag som jeg sier ja til sambo er bare lekkert det, tenk for en nydelig baby hun kommer til å få.... uansett så kommer en del av henne til å være der når jeg ser mine andre søsken og ikke minst hennes sønn på 7 år som skal være brudesvenn. Ting ordner seg Lørdagen kom sløret mitt , helt nydelig! tok den på meg med en gang, kunne ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. mai 2005 #319 Del Skrevet 4. mai 2005 Sånn... endelig onsdag Har fått besøk av sambos forlover og i kveld skal vi på konsert, Turboneger Sløret den henger i skapet og den er allerede glattet ut, holder jo i massevis med bare å henge den opp. Igår snakket jeg med reisebyrået atter en gang, hun må jo være sinnsyk lei av meg , og endelig er bryllupsreisen bestilt :enig_animasjon: . Turen går til Jamaica mandagen etter bryllupet og skal ha 7 ekstreme late dager der . Deretter går turen videre til travle New York der vi skal shoppe til vi dropper og oppleve skikkelig storbyliv . Gleder meg virkelig nå men gruer meg til den lange flyturen( flyskrekk :hår: ) Som de fleste så vil vi jo at planleggingen av den store dagen skal gå knirkefritt men det er jo godt for å være sant! Igår fikk jeg vite at vi ikke lenger har noen til å servere under middagen og gjett om jeg skrek noen bitre tårer... men trøster meg med at det muligens ikke for sent å få noen andre.... som dere skjønner er jeg ikke noe særlig i humør nå . Noen tips? Og hva er ca.prisen hvis jeg må leie inn noen fra et cateringselskap mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #320 Del Skrevet 4. mai 2005 Åh nei, så kjedelig at du plutselig står uten serveringshjelp. Håper det ordner seg for deg. Har ikke peil på hva sånt noe koster jeg..... Men Jamaica og New York City - det blir sikkert en helt super bryllupsreise. Så deilig at den endelig er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå