Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville bare innom for å ønske deg riktig god jul og godt nytt år. Kjolen din er kjempe fin...har faktisk sett på den selv men fant en annen. Lykke til videre med planlegginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Gratulerer med dagbok!!!

Er nokså ny her inne selv, og titter innom litt her og der for å gjøre meg kjent...

Ser vi skal gifte oss samme dato, så det hadde jo vært ekstra moro å følge deg videre på veien mot den store dagen:)

Ønsker deg en fortsatt god romjul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei og hå!!!! :P

Nå er jeg kommet meg hjem igjen etter litt juleferie i nord. Har hatt en fantastisk jul med familien og fått besøkt tanten min. Hun har det bare bra men husket meg ikke lenger. Jeg fikk fortalt at hun betyr veldig mye for meg og familien og at jeg er glad i henne. Hun bare smilte.

Har nesten såvidt fått satt meg ned etter en 7 timers kjøre tur så jeg får slappe av litt og ta meg en lang dusj.

Takk til alle som har lagt inn hilsning i dagboka mi

Snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at du fikk sett tanten din! Det hjelper å se at de har det bra. Hun er vel over den verste perioden nå som hun slipper å gjemme det for verden, i lengden er jo denne forferdelige sykdommen verst for oss pårørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Tirsdag idag og jeg har fri

Godt men det er jo bare husarbeid eg gjør.... :-x

Har latt marsvin buret være igjen til sambo, han kan ikke tru at han ikke ska gjøre noe han også :hoho:

Er i litt dårlig form, har hatt hodepine i snart 4 dager og bynn temmelig å bli lei.. :-(

Gjøremål til bryllupet er enda satt på vent, det er jo artig men er litt lei. Mye å tenke på nå og bryllupet er bare småting i forhold. Håper at alt ordner seg snart slik at gleden kommer frem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med hodepine!

Jeg er plaget med migrene selv, og vet hvordan det er - god bedring!

Vi skal jo gifte oss samme dag, og jeg er litt nysgjerrig på hvor langt du har kommet i planleggingen din - selv om den er lagt litt på vent nå...

Begynner selv å få litt panikk, for det er så overveldende mye som skal ordnes og jeg føler jeg står helt bom stille!

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

For en start på året!!!

Nå når jeg er tilbake på jobb i fulltid etter lang sykemelding har ikke jeg fått tid til å være så mye her på KG :-(

Pendler et stykke til jobb også så dagen min strekker seg fra kl.0600 til 1800. Det sier seg selv at tid må trylles frem av og til.

Sambo er for tiden i Oslo på kurs, skal være borte ei hel uke :grine: Tror aldri vi har vært borte så lenge fra hverandre på snart 8 år. Det var veldig rart å komme hjem til tomt hus og lage middag for en. Savner han fælt

Men på en annen side så får jeg tid til å gjøre ting som jeg ikke får gjort ofte, som f.eks vaske hus ordentlig :-)

Da mener jeg vaske inni skapene osv

I morgen har jeg fri og mye står på programmet.

Vaske hus

Fin justere på innbydelsene - skrive ut eks

Se på kjolen min - igjen :ler:

Skrive forslag til tillegsbrev som skal være med innbydelsene

Kutte papir til innbydelsene - kjøpt i utlandet og er i en annen størrelse enn A4

Tilføye ting på hjemmesiden vår

Ja det var jo noe

Vi er jo kommet til 2005 nå og nå må vi brette opp armene og bynne seriøst med bryllup

:sjarmor:

Forresten så har vi fått tak i kokk og bartender (2 bartendere attpå til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Ikke noe dramatikk som at vi har gått ifra hverandre

Saken er at sambo får seg jobb i en annen kant av landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Soon Mrs S

Litt feil av meg å si at den er avlyst men på en måte er jo den det.

Vi flytter jo mange mil unna til en plass der alle familiemedler bor. Det som er trist er vi må avlyse vårt drømmebryllup. Det viktigste er at vi fremdeles blir gift men ikke som vi ønsket oss. Det er vel trist det da?

6 måneder med planlegging til ingenting, beklager men er litt deppa nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Virker jeg teit og utakknemlig eller?

Er kjempe glad på sambos vegne og unner han jobben, men jeg må jo gi opp en del jeg da.

Min jobb f.eks

Hadde vi bare en tilknytning til denne plassen vi nå bor i så hadde sikkert ikke det vært noe problem. Men i og med vi ikke har det og absolutt alle i familien bor der vi nå skal flytte til virker det mest logisk å må flytte bryllupet dit. Det kommer til å bli helt andre rammer rundt dagen men, vår dag uansett.

OK nå skal jeg stramme meg opp og ikke ta alle sorgene på forskudd. En spark bak til meg :klaske::klaske::klaske::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at bryllup skal være logisk?

Jeg vet jo ikke hele historien rundt, men ville vurdert å fortsette å planlegge drømmebryllupet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Takk

Skal prøve på det

Det er så vanskelig å sette ord på følelsan og forklare hva vi har tenkt på.

Sant at bryllup ikke er logisk, det kommer det aldri til å bli heller

Orker ikke mer, planlegger akkurat slik jeg vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...