Gå til innhold

Carina Dahl

Høstduft

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa
9 timer siden, Taaniitaa skrev:

De ser jo bedre ut enn flere 19 åringer jeg har sett. La nå folk få kjøre sin greie sier nå jeg. Til og med Mads Hansen ville ha med Linni på sangen sin etter de stilte opp på tv2 sammen.  Både ho og Carina er likandes folk synes jeg. Da har det ingenting å si hvordan  utseende og hvilken outfit de går med. 

Det gjør vondt å se et voksent menneske stå der og skjelve som et aspeløv og snakkesynge med skjelvende stemme og stå der og hoppe som en sprellemann, er det det folket skal kalle for musikk og underholdning? Tror jammen meg jeg skal melde på meg selv på idol da. De fleste har bedre sangstemme enn det der. Linni har alltid vært med på allsang og er pen, har søt personlighet og lett å like. Men hva i all verden gjør Carina der egentlig? Er da familieprogram, ikke EXIT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Det gjør vondt å se et voksent menneske stå der og skjelve som et aspeløv og snakkesynge med skjelvende stemme og stå der og hoppe som en sprellemann, er det det folket skal kalle for musikk og underholdning? Tror jammen meg jeg skal melde på meg selv på idol da. De fleste har bedre sangstemme enn det der. Linni har alltid vært med på allsang og er pen, har søt personlighet og lett å like. Men hva i all verden gjør Carina der egentlig? Er da familieprogram, ikke EXIT.

Hallo i luken. Lag nå ikke så mye styr ut av opptreden og kostyme. Carina er vant med opptredener i både Norge og Sverige. Det blir livat med ho. Og har ett par duetter som er hørt millioner av ganger. Jeg har hørt mye positivt om ho. Gjorde en fin figur på 71 grader nord og farmen kjendis og vant mastechef. Og er godt likt av folk ho kjenner. Jeg tror ho driter en lang i hva kjerringer innpå her måtte mene om ho. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
15 minutter siden, Taaniitaa skrev:

Hallo i luken. Lag nå ikke så mye styr ut av opptreden og kostyme. Carina er vant med opptredener i både Norge og Sverige. Det blir livat med ho. Og har ett par duetter som er hørt millioner av ganger. Jeg har hørt mye positivt om ho. Gjorde en fin figur på 71 grader nord og farmen kjendis og vant mastechef. Og er godt likt av folk ho kjenner. Jeg tror ho driter en lang i hva kjerringer innpå her måtte mene om ho. 

Ja hallo i luka, ikke livete. Masete heller.

Enten er du henne selv eller hennes største fan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Ja hallo i luka, ikke livete. Masete heller.

Enten er du henne selv eller hennes største fan. 

Det ligger til meg å forsvare folk som blir rakka ned på. Jeg har ikke behov for å komme med negativt om ho , som folk innpå her har. Trenger ikke være ho sin største fan for det. Det er bare å vise folkeskikk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Taaniitaa skrev:

vant mastechef.

Det gjorde hun så absolutt ikke, for det var Terje Sporsem som vant

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Taaniitaa skrev:

Det er bare tull å tøv at hun gjorde. Det var Terje Terje Sporsem gikk av med seieren i MasterChef 2014 og ikke Carina. Det er en fordel å Google seg opp enn å komme med påstander som ikke er sant.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Det er bare tull å tøv at hun gjorde. Det var Terje Terje Sporsem gikk av med seieren i MasterChef 2014 og ikke Carina. Det er en fordel å Google seg opp enn å komme med påstander som ikke er sant.

Jeg mente ho kom til finalen så jeg skrev feil. Ingen er feilfrie vettu.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Skrottefar skrev:

Det gjorde hun så absolutt ikke, for det var Terje Sporsem som vant

Ta det helt med ro. Jeg har retta opp i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den opptreden på allsang var det verste jeg har sett. 
To damer på 35 med sykkelshorts, musefletter, og som covrer en slik type sang. Jeg gremmes. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ForumMaria skrev:

Den opptreden på allsang var det verste jeg har sett. 
To damer på 35 med sykkelshorts, musefletter, og som covrer en slik type sang. Jeg gremmes. 

Helt enig. Er flau på deres vegne. Det har jo stoppet opp et sted. Tror de er 19 år.  Huff, dette er bare så desperat.

Endret av Xstrella
  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klager på dårlig utsikt fra hotellrommet som hun passer på å presisere ikke er reklame. 

Skjønte ikke helt hva hun klagde på heller for man så jo ikke utsikten fordi gardinen var jo ikke trukket fra , men vet ikke om det var fordi vinduet var litt lite.   

Men man får vel ofte utsikt etter hva man betaler for.

Synes det var en litt surmaget kommentar og som hotelleier ville jeg ikke ha sponset henne med rom med fin utsikt. 

For hun er jo som vanlig flink til (slik som jeg oppfatter det) å hinte etter spons iom. at hun spør etter fine steder å overnatte, 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hun er sponset av Mohagen bil, noe som forsåvidt er greit. Men se på hennes instastory, når hun kjører den. Hun sitter med foten oppe i setet? Hva om hun må bråbremse? Og har hun lov å kjøre med vanlig førerkort?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en såpass trafikkert vei (nå for tiden), med et såpass stort og tungt kjøretøy?

6D9C08F8-9257-4813-A995-1FA67D0A25C0.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, MiniMjau skrev:

Sikkert automat...,men en sitter ikke slik med beina når en kjører...

Jo, det er nok det. Men man sitter ikke slik nei..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fysikeren skrev:

Hun jukser med alderen sin på Tinder. Skriver hun er betydelig yngre enn hun er.

Det er jo for at hun liker yngre gutter, hørte det i en podkast 🥳

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, ForumMaria skrev:

Det er jo for at hun liker yngre gutter, hørte det i en podkast 🥳

Trond Giske og Per Sandberg hadde sikkert gjort det samme 😏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...