Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Tilsynelatende. Utad.

Ja, mulig du kjenner henne. Hvorfor vil hun "fronte" at hun har endret seg? Har inntrykk av at hun trener nå heller enn å vise puppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner at jeg får litt vondt i magen av hele greia. Dette kan ikke gå bra i lengden. Det er ikke hun som styrer bloggen, det er bloggen som styrer henne, og det ser ikke ut som hun synes det er det spor morsomt lenger. Hun har malt seg inn i et hjørne med løgn, redigering og iscenesetting av å være et perfekt menneske, og nå kommer hun ikke løs. Hun må leve under et enormt press, som hun for det meste har lagt opp til selv.

Det tror jeg også. Det er kunstig og unaturlig, og folk klarer ikke å relatere seg til henne. Å stå med ansiktet mitt i samme vinkel hele tiden samtidig som jeg ser ut i intet er liksom ikke helt min stil. Det var ikke sånn i gamledager (les 2009-2010) da skrev hun foreks at hun var DET PMS-monsteret, og andre morsomme ting som folk kunne kjenne seg igjen i. Jeg spurte henne om det, men hun svarte at hun liker det bedre sånn som bloggen er nå. Jaja..så da så.. :klo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Det tror jeg også. Det er kunstig og unaturlig, og folk klarer ikke å relatere seg til henne. Å stå med ansiktet mitt i samme vinkel hele tiden samtidig som jeg ser ut i intet er liksom ikke helt min stil. Det var ikke sånn i gamledager (les 2009-2010) da skrev hun foreks at hun var DET PMS-monsteret, og andre morsomme ting som folk kunne kjenne seg igjen i. Jeg spurte henne om det, men hun svarte at hun liker det bedre sånn som bloggen er nå. Jaja..så da så.. :klo:

 

Det har vell med at den var mer personlig tidligere. Hun vil ikke dele slike trivielle ting som PMS lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Det har vell med at den var mer personlig tidligere. Hun vil ikke dele slike trivielle ting som PMS lenger.

Men i en reklame for høvler kan hun skrive at hun fnis fnis har barbert seg før LK kommer hjem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i mye av det som skrives her, ser ut som at hun har malt seg inn i et hjørne mtp. blogg og arbeidspress. I tillegg har det dessverre etter alle historier om ekteparets løgner juks og herjing i kommentarfelt blitt slik at mange ikke unner henne suksess, og formelig fryder seg når hun går på trynet. Hvor mange prosent leser bloggen hennes kun for å le eller pirke på noe? Dette tror jeg hun er klar over selv også.

Det er flust av andre bloggere som er pene, tynne og søkkrike uten å være gjenstand for kritikk på samme måte som FF. Altså handler det ikke primært om misunnelse, men om at paret i stor grad har ødelagt for seg selv. Man får liten sympati for den typen oppførsel.

Det virker ikke som at hun har særlig glede av jobben lenger, og de få gangene jeg klikker meg inn på bloggen syns jeg det er trist se at hun sjelden smiler med øynene (f.eks bildet med skien by-reklameveggen i eventinnlegget). Hvem vet, kanskje hun har fått en knekk etter alt som har skjedd det siste året? Det hadde ikke vært så rart.

Endret av Ophelia85
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i denne tråden vil du finne mange likesinnede, med samme type ahaopplevelse i forhold til bloggen. Et råd vil jeg gi deg og det er å passe på kostholdet ditt. For det kan se ut til at du nå kommer til å bli feit, i tillegg til å bli både misunnelig og bitter, og det over natta. Det kan være litt tungt å gå fra å være "skjønne du" til å bli kjerring, men da kan du finne fellesskap her hos oss, og vi kommer garantert ikke til å prøve å selge deg noe.

Kan også legge til at du, Aldrisur, kommer til å få mye fritid, ja for mye fritid vil enkelte hevde.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må de vel slutte med promoteringen, siden veskene var nesten utsolgt her i starten av uka.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes smilet hennes er så uekte nå... Hun ser sjelden glad ut. Før hadde hun utstråling og så lykkelig ut. Nå er hun så stiv, oppstilt og utilpass. Trist...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ingen trengsel og hallelujastemning på det lokale kjøpesenteret her idag. Veskene sto der og blomstret, og ingen Bieber-tilstander eller damer som kranglet og omtrent rev veskene i to, i håp om å sikre seg en bit av fruens verk.

Veskene er ganske "kjdelige",absolutt fine, klassiske og som noen har sagt før, veldig like andre designvesker. Får bakoversveis av prislappen. Og det er noe med å ha CBE-navnet på som blir litt...ja...forringende på en eller annen måte.... Hadde føltes akkurat det samme om det var Adax by <hvilkensomhelstkjendis>, føles uansett ikke så eksklusivt å kjøpe veske på Bagorama/Citybag og hva de sjappene heter. Veskene var veldig harde og stive, får absolutt ikke plass til både treningstøy og skift i den største vesken.

Så drt ble ingen handel.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de såkalte motebloggerne er så lite kreative. Først pynter Camilla Pihl veskene sine med en tullette svær rosa dusk. Så går det ett par dager før både KA og Fotballfrue har vært å pyntet sine vesker med nøyaktig samme Gina Tricot dusk. Føler at når man er i samme bransje så bør man kanskje være litt nyskapende og ikke bare direkte kopiere hverandre..

Endret av Tarese
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er greia med å bruke 790 sider på et debattforum på å rakke ned på FF?

Anbefaler deg å starte på første side og fortsette, så spørre.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de såkalte motebloggerne er så lite kreative. Først pynter Camilla Pihl veskene sine med en tullette svær rosa dusk. Så går det ett par dager før både KA og Fotballfrue har vært pyntet sine vesker med nøyaktig samme Gina Tricot dusk.. Føler at når man er i samme bransje så bør man kanskje være litt nyskapende og ikke bare direkte kopiere hverandre..

Jeg hadde dusken(e) først.

Det var i 2004, tror jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...