siebaeo Skrevet 27. mai 2015 #13501 Skrevet 27. mai 2015 Ser i kommentarfeltet at siden hun har vist seg i samme buksa en gang tidligere får hun skryt for gjenbruk. Gjenbruk fordi hun har brukt samme buksa to ganger? Virkelig? Hvor leser du at hun har brukt den to ganger?
MarianneE Skrevet 27. mai 2015 #13502 Skrevet 27. mai 2015 Hvor leser du at hun har brukt den to ganger? Som nevnt: På bloggen og i kommentarfeltet får hun ros for gjenbruk. Husker ikke hva innlegget heter men det er bilder av henne tatt i en park. Det er vel et innlegg fra tirsdag eller mandag vil jeg tro. 1
Speedmaster Skrevet 27. mai 2015 #13503 Skrevet 27. mai 2015 Hvor leser du at hun har brukt den to ganger? Det samme lurer jeg på. Det står jo ingenting om det hverken i innlegg eller i kommentarene? Fint om man passer på å være redelig i kritikken av Treasures. Dersom man tar seg friheter som dette gir man bare ammunisjon til de som hevder at denne tråden kun består av bitre mennesker som er ute etter å ta Caroline.
MarianneE Skrevet 27. mai 2015 #13504 Skrevet 27. mai 2015 Det samme lurer jeg på. Det står jo ingenting om det hverken i innlegg eller i kommentarene? Fint om man passer på å være redelig i kritikken av Treasures. Dersom man tar seg friheter som dette gir man bare ammunisjon til de som hevder at denne tråden kun består av bitre mennesker som er ute etter å ta Caroline. Gikk det så fort i svingene da jeg leste?
Speedmaster Skrevet 27. mai 2015 #13505 Skrevet 27. mai 2015 Gikk det så fort i svingene da jeg leste? Ja, det gjorde nok dét, dessverre. Men det kan skje den beste:)
MarianneE Skrevet 27. mai 2015 #13506 Skrevet 27. mai 2015 (endret) To år! Hun har hatt buksa i to år og får ros for gjenbruk ("Fint med gjenbruk" skriver en person) Tar selvkritikk og venter på å få så ørene flagrer... Endret 27. mai 2015 av MarianneE 3
Speedmaster Skrevet 27. mai 2015 #13507 Skrevet 27. mai 2015 To år! Hun har hatt buksa i to år og får ros for gjenbruk ("Fint med gjenbruk" skriver en person) Tar selvkritikk og venter på å få så ørene flagrer... 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 27. mai 2015 #13508 Skrevet 27. mai 2015 Det er ekstremt mange nordmenn i utlandet da, så det er ikke så rart. Ja, jeg er også en av de som lever i all utlendighet. Men det er rart at antall lesere med norsk IP har sunket, mens lesere med utenlandsk IP har forblitt så stabilt gjennom samme tidsperiode.
Gunvald Skrevet 27. mai 2015 #13509 Skrevet 27. mai 2015 Hvorfor publiseres kommentarer hun uansett ikke kommer til å svare på? Av typen om vekt, slanking og andre personlige spørsmål. Hvorfor blir de publisert når det ikke skal svares på?
Gjest Whatevz Skrevet 27. mai 2015 #13510 Skrevet 27. mai 2015 Ja, jeg er også en av de som lever i all utlendighet. Men det er rart at antall lesere med norsk IP har sunket, mens lesere med utenlandsk IP har forblitt så stabilt gjennom samme tidsperiode. His email er et flott program :D så kan man velge å bytte ip hvert minutt og oppdatere siden automatisk hvert minutt.vips! Masse lesere. å si at hun har det er spekulasjon, men der er iallefall fullt mulig! Testet det ut selv da jeg ikke fikk se youtubevideoer fra Norge, så da byttet jeg til ip'er fra USA
Bootybuilder Skrevet 27. mai 2015 #13511 Skrevet 27. mai 2015 Jeg må bare kommentere, men folk spørr om de dummeste og mest utrolige ting i kommentarfeltet til fruen. Er jo ingen som klarer å tenke selv, eller vet hva google er. Er det virkelig så liten intelligens blant befolkningen? 2
Florence Skrevet 27. mai 2015 #13512 Skrevet 27. mai 2015 Ja, jeg er også en av de som lever i all utlendighet. Men det er rart at antall lesere med norsk IP har sunket, mens lesere med utenlandsk IP har forblitt så stabilt gjennom samme tidsperiode. Ja, hvis lesere utenlands har vært stabil i forhold til norske lesere så er det jo noe merkelig
MarianneE Skrevet 27. mai 2015 #13513 Skrevet 27. mai 2015 Jeg må bare kommentere, men folk spørr om de dummeste og mest utrolige ting i kommentarfeltet til fruen. Er jo ingen som klarer å tenke selv, eller vet hva google er. Er det virkelig så liten intelligens blant befolkningen? Det der facinerer meg og. Alle leserene som spør om alle mulige anbefalinger, skremmende at de er så lite i stand til å tenke selv! 1
Gjest Asti Skrevet 27. mai 2015 #13514 Skrevet 27. mai 2015 Ja, jeg er også en av de som lever i all utlendighet. Men det er rart at antall lesere med norsk IP har sunket, mens lesere med utenlandsk IP har forblitt så stabilt gjennom samme tidsperiode. Tallene har sunket også for utenlandske lesere. Her kan man sammenligne lesertallene fra januar/februar med de siste tallene: 28.01. - 03.02.15 20.05. - 26.05.15
MissLucy Skrevet 27. mai 2015 #13515 Skrevet 27. mai 2015 Det samme lurer jeg på. Det står jo ingenting om det hverken i innlegg eller i kommentarene? Fint om man passer på å være redelig i kritikken av Treasures. Dersom man tar seg friheter som dette gir man bare ammunisjon til de som hevder at denne tråden kun består av bitre mennesker som er ute etter å ta Caroline. Det HUN skriver er at hun har hatt den i to år, og det er ny rekord for henne å ha et plagg så lenge. Så er det en leser i kommentarfeltet som kommenterer at det er første gang CBE har vist seg to ganger i samme antrekk på bloggen. Det kan stemme eller ikke - det vet jeg ikke. Og kun selvfølgelig ha brukt buksa uten å vise den frem på bloggen. Jeg synes uansett dette vitner om et forbruksmønster som er skremmende og skammelig, og det verste er at leserne ikke reagerer, men tvert imot roser henne for gjenbrukd. Absurd. 11
Gjest Sobril Skrevet 27. mai 2015 #13516 Skrevet 27. mai 2015 Hehe. Buksa jeg har på meg nå er 11 år gammel. Og et par av favorittskoene mine er 20. Klingæærn, jeg
Marthos Skrevet 27. mai 2015 #13517 Skrevet 27. mai 2015 Jeg må bare kommentere, men folk spørr om de dummeste og mest utrolige ting i kommentarfeltet til fruen. Er jo ingen som klarer å tenke selv, eller vet hva google er. Er det virkelig så liten intelligens blant befolkningen? Vill tipping, men tror bare de vil "prate med henne personlig". Når jeg prater med mine venninner hender det jo titt og ofte at jeg spør om ting jeg kunne googlet/funnet ut på en annen måte. Tror rett og slett bare folk ønsker å være, eller tror de er, hennes veninne.. 2
Gjest Whatevz Skrevet 27. mai 2015 #13518 Skrevet 27. mai 2015 http://styleconnection.blogg.no/1432743403_nok_er_nok.html Dette innlegget ,iinkludert videoen, fikk meg til å tenke på CBE. Sikkert fordi hun I videoen snakket om at hun skeiet ut med yogurtnøtter og får dårlig samvittighet. Jeg synes det var et veldig bra innlegg! 9
Gjest Keikolina Skrevet 27. mai 2015 #13519 Skrevet 27. mai 2015 Sitter vel og skravler med seg selv som vanlig, ikke noe nytt når det gjelder de.
LilleSnupp Skrevet 27. mai 2015 #13520 Skrevet 27. mai 2015 Føler at magisk liksom har mistet sin verdi fra CBE sin munn (les: fingre).. 4
Fremhevede innlegg