Gjest Bergensia Skrevet 5. februar 2015 #8741 Del Skrevet 5. februar 2015 Riise uttaler seg om mobbing, og VG trekker inn CBE-saken her:http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/riise-jeg-blir-mer-og-mer-sjokkert-over-hva-voksne-mennesker-er-i-stand-til-aa-gjoere-mot-andre/a/23389182/ Haha, hans hukommelse er like lang som brukstiden til hans kones Chanelvesker. Han har jo kommet med ganske grove og stygge kommentarer på sin kones instagram når noen lurte på det heftige utsalget hun hadde for en tid tilbake. Men kanskje det er egne definisjoner av "mobbing" når man er fotballfrue/fotballfruemann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 5. februar 2015 #8742 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg vet ikke med andre her, men jeg har aldri trodd ett sekund på at det kun var LK som drev med kommentarfusk. Aldri om jeg tror på det. Jeg har selv opplevd at både han og CBE har tatt mine uskyldige kommentarer som hets og gått helt amok i kommentarfeltet med påstander tatt helt ut av luften. Det paret er ikke uskyldig på noe vis. Bare vær klar over det. Og Caroline vet jo at hun lyver, så jeg tenker vi får bare se hvor lenge hun holder ut med å late som. En vakker dag sprekker boblen fullstendig. Det vi ser nå er jo bare begynnelsen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 5. februar 2015 #8743 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Selvfølgelig er det begge to. Det er opplagt at skylden kun på ham var for å beskytte bedriften. Jeg er bare redd for at «operasjon nødfix- løgnblogg.», har fungert godt nok til at de har greid målet sitt. Jeg misliker sterkt når slikt ikke får konsekvenser. Vi diskuterer en millionbedrift. Endret 5. februar 2015 av Vind 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. februar 2015 #8744 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvor stor prosentandel av leserne tror dere går på inlegg ala dagens? At hun tiiiiilfeldigvis satt å surfet, ble inspirert og snekret sammen et innlegg slik at andre også kunne stjele stilen? Eller innleggene "Tenkte jeg skulle dele hemmeligheten med dere..", "Jeg har fått så mange spørsmål i det siste ang. ..." Sånn mtp på at 80-90% av items´ene er annonselenker.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 5. februar 2015 #8745 Del Skrevet 5. februar 2015 En ting som fascinerer meg er hvor raskt "sannheten" om at kun LKE sto bak kommentarfusket ble vedtatt som en etablert sannhet. Dette er IKKE ment som en spekulasjon, men siden det finnes TRE admin-brukere på bloggen (LKE, CBE og den generelle admin-brukeren "admin") er det kun hans ord på at det var han som sto bak som de falske kommentarene. Forutsatt at han har brukt hennes admin-konto i tillegg til sin egen. Dette er en misforståelse, der har ikke vært tre admin-brukere på bloggen samtidig: lars-kristian-eriksen = admin-signatur på suntvett.no admin = admin-signatur på fotballfrue.no caroline = admin-signatur på carolinebergeriksen.no Men jeg tror likevel ikke det kun er LK som har vært i kommentarfeltet... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. februar 2015 #8746 Del Skrevet 5. februar 2015 Dette er en misforståelse, der har ikke vært tre admin-brukere på bloggen samtidig: lars-kristian-eriksen = admin-signatur på suntvett.no admin = admin-signatur på fotballfrue.no caroline = admin-signatur på carolinebergeriksen.no Men jeg tror likevel ikke det kun er LK som har vært i kommentarfeltet... Avporing: Blåhavsule - en av de kuleste fuglene jeg vet om! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 5. februar 2015 #8747 Del Skrevet 5. februar 2015 Dette er en misforståelse, der har ikke vært tre admin-brukere på bloggen samtidig: lars-kristian-eriksen = admin-signatur på suntvett.no admin = admin-signatur på fotballfrue.no caroline = admin-signatur på carolinebergeriksen.no Men jeg tror likevel ikke det kun er LK som har vært i kommentarfeltet... Takk for oppklaring Deler forøvrig din holdning angående aktivitet i kommentarfeltet.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 5. februar 2015 #8748 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvor stor prosentandel av leserne tror dere går på inlegg ala dagens? At hun tiiiiilfeldigvis satt å surfet, ble inspirert og snekret sammen et innlegg slik at andre også kunne stjele stilen? Eller innleggene "Tenkte jeg skulle dele hemmeligheten med dere..", "Jeg har fått så mange spørsmål i det siste ang. ..." Sånn mtp på at 80-90% av items´ene er annonselenker.. Hvor står det at hun tilfeldigvis satt å surfet? Det står at hun gjorde research. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. februar 2015 #8749 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvor står det at hun tilfeldigvis satt å surfet? Det står at hun gjorde research. Det var essensen du fikk ut av innlegget mitt? Begynner å bli komisk hvordan de Frue-kritiske blir beskyldt for å lete med lupe.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. februar 2015 #8750 Del Skrevet 5. februar 2015 Research/surfe = same shit. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 5. februar 2015 #8751 Del Skrevet 5. februar 2015 Det var essensen du fikk ut av innlegget mitt? Begynner å bli komisk hvordan de Frue-kritiske blir beskyldt for å lete med lupe.. Hjelpe meg, det var da bare et enkelt spørsmål. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 5. februar 2015 #8752 Del Skrevet 5. februar 2015 Research/surfe = same shit. Jeg så bare ikke at det stod noe om at hun tilfeldig surfet/gjorde research, var derfor jeg spurte Rett skal være rett tenker jeg. Vrir og vender bedriften på noe så er det ugreit. Vrir og vender noen på hva bedriften sier så burde vel det også være ugreit tenker jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. februar 2015 #8753 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg så bare ikke at det stod noe om at hun tilfeldig surfet/gjorde research, var derfor jeg spurte Rett skal være rett tenker jeg. Vrir og vender bedriften på noe så er det ugreit. Vrir og vender noen på hva bedriften sier så burde vel det også være ugreit tenker jeg. hjelp! det står at hun satt og surfet for å gjøre research. Er det presist nok? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 5. februar 2015 #8754 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) hjelp! det står at hun satt og surfet for å gjøre research. Er det presist nok?Jepp Og da faller poenget til Lillesnupp bort. Jeg hadde sett poenget om bedriften skrev at de tilfeldigvis surfet og lagde et inspirasjonsinnlegg (med annonselenker). Men det står jo at bedriften gjorde research og lagde et inspirasjonsinnlegg (med annonselenker selvfølgelig). Edit; skrivefeil. Masse skrivefeil. Edit igjen; feil brukernavn. Endret 5. februar 2015 av Salmonella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 5. februar 2015 #8755 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvor stor prosentandel av leserne tror dere går på inlegg ala dagens? At hun tiiiiilfeldigvis satt å surfet, ble inspirert og snekret sammen et innlegg slik at andre også kunne stjele stilen? Eller innleggene "Tenkte jeg skulle dele hemmeligheten med dere..", "Jeg har fått så mange spørsmål i det siste ang. ..." Sånn mtp på at 80-90% av items´ene er annonselenker.. Hahaha, må le her jeg sitter Jeg husker jeg brukte å lese hvert eneste innlegg med kommentarer i to-tre år, og aldri om det var mange spørsmål om ting som CBE påsto i sine innlegg at hun hadde fått. Jeg skjønte etterhvert at det var ren løgn, for kommentarfeltene viste bare ett eller to spørsmål om ting i innlegget og resten var "å såå vakker!" kommentarer. For den som vil ha bevis på dette er det bare å gå igjennom tidligere innlegg og kommentarfelt med lupe. Sannheten ligger der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 5. februar 2015 #8756 Del Skrevet 5. februar 2015 Dette er en misforståelse, der har ikke vært tre admin-brukere på bloggen samtidig: lars-kristian-eriksen = admin-signatur på suntvett.no admin = admin-signatur på fotballfrue.no caroline = admin-signatur på carolinebergeriksen.no Men jeg tror likevel ikke det kun er LK som har vært i kommentarfeltet... Under nettbutikk perioden, hadde ikke de en ansatt som også hadde ansvar for kommentarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. februar 2015 #8757 Del Skrevet 5. februar 2015 Hahaha, må le her jeg sitter Jeg husker jeg brukte å lese hvert eneste innlegg med kommentarer i to-tre år, og aldri om det var mange spørsmål om ting som CBE påsto i sine innlegg at hun hadde fått. Jeg skjønte etterhvert at det var ren løgn, for kommentarfeltene viste bare ett eller to spørsmål om ting i innlegget og resten var "å såå vakker!" kommentarer. For den som vil ha bevis på dette er det bare å gå igjennom tidligere innlegg og kommentarfelt med lupe. Sannheten ligger der. kanskje spørsmålene kommer i de kommentarene hun ikke publiserer. Nei vent litt. Hun publiserer jo alt. Nei, det går ikke. For da er jo ikke det med spørsmålene sant. Da må det være sant at hun siler kommentarene.Nei nei nei, det gjør hun jo ikke. Uff så vanskelig å holde styr på alt! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. februar 2015 #8758 Del Skrevet 5. februar 2015 Under nettbutikk perioden, hadde ikke de en ansatt som også hadde ansvar for kommentarene? Angiveligvis ja. Men det blir noe vel i seneste laget og nå gå ut og hevde at det var denne personen som stod bak alt av kommentarfelt-ståhei. Forøvrig så ville det ikke ha overrasket meg stort om dette ble neste kapittel i sagaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nail Skrevet 5. februar 2015 #8759 Del Skrevet 5. februar 2015 Angiveligvis ja. Men det blir noe vel i seneste laget og nå gå ut og hevde at det var denne personen som stod bak alt av kommentarfelt-ståhei. Forøvrig så ville det ikke ha overrasket meg stort om dette ble neste kapittel i sagaen. Jeg tenkte bare at det muligens kunne være flere involvert i dette, iogm den kommentaren CBE skrev på instagram om at det var en knippe mennesker som visste sannheten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 5. februar 2015 #8760 Del Skrevet 5. februar 2015 Ryddet for spekulasjoner, persondebatt, samt svar til dette. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg