Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

kanskje spørsmålene kommer i de kommentarene hun ikke publiserer. Nei vent litt. Hun publiserer jo alt. Nei, det går ikke. For da er jo ikke det med spørsmålene sant. Da må det være sant at hun siler kommentarene.Nei nei nei, det gjør hun jo ikke. Uff så vanskelig å holde styr på alt!

Viser bare hvor farlig det er å legge seg til vanen med små og større løgner, det blir vanskelig å huske på hvilken versjon man har fortalt når og hvor...

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest Atheena
Skrevet

Det er jo klart at de begge står bak kommentarene. Han påstår at han leser igjennom alt og siler først, men hva gjør de når han er bortreist? Hun har helt klart godkjent og lagt inn kommentarer når han er på trening osv.

Å skylde på han var en kriseløsning, bloggen bærer tross alt hennes navn!

Var det ikke også en kommentar fra admin som spurte om hun kunne anbefale noen Nike+ løpesko?

Gjest Bloggleseren
Skrevet

Var det ikke også en kommentar fra admin som spurte om hun kunne anbefale noen Nike+ løpesko?

He he he, veit ikke, var det det? Gud, vad pinsamt!

Skrevet (endret)

Viser bare hvor farlig det er å legge seg til vanen med små og større løgner, det blir vanskelig å huske på hvilken versjon man har fortalt når og hvor...

Ja. På senkveld så sa hun jo at LK kun tar bildene. Selv om det tidligere har blitt sagt at han også redigerer bildene samt jobbet administrativt OG tydeligvis jobber med kommentarene. Men det kan jo være lett å glemme.... hva som er sant og hva som er løyet om før og hvordan det nå var igjen.... Endret av MiniMjau
  • Liker 13
Skrevet

Har dere sett kommentarene på innlegget "Girls night"? Det er ei som kaller seg Anna som kritiserer forbruket til CBE...og så tar det bare helt AV! Jeg syns forsåvidt også at den kommentaren som startet det hele var litt i overkant bitter, men hallo! Jeg syns ikke det er ok å sile ut kommentarer som er kritiske til CBE, men samtidig godkjenne drøssevis av kommentarer med påhopp mot en enkelt leser. Ikke at jeg er overrasket, men åååhr dobbeltmoralen!

• Liker 19
Skrevet

For en forferdelig innredning av stuen :rodme:

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Har dere sett kommentarene på innlegget "Girls night"? Det er ei som kaller seg Anna som kritiserer forbruket til CBE...og så tar det bare helt AV! Jeg syns forsåvidt også at den kommentaren som startet det hele var litt i overkant bitter, men hallo! Jeg syns ikke det er ok å sile ut kommentarer som er kritiske til CBE, men samtidig godkjenne drøssevis av kommentarer med påhopp mot en enkelt leser. Ikke at jeg er overrasket, men åååhr dobbeltmoralen!

Det blir som påhopp mot en enkel leser. Fordi hun sletter de kommentarene som backer opp den enkle leseren som har kommet med den kritiserende kommentaren.

Det er det som gjør meg kvalm. Det er det som er direkte mobbing og angrep fra flere hold mot en enkel leser. Som hun skaper i egen blogg.

Det er direkte ondskapsfullt.

Endret av gjestvest
Skrevet

Ikke for å være frekk altså, men har ikke folk noe bedre å gjøre enn å kritisere Caroline?

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Ikke for å være frekk altså, men har ikke folk noe bedre å gjøre enn å kritisere Caroline?

Glemte du å lese Trådnavnet før du klikket deg inn?

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Det blir som påhopp mot en enkel leser. Fordi hun sletter de kommentarene som backer opp den enkle leseren som har kommet med den kritiserende kommentaren.

Det er det som gjør meg kvalm. Det er det som er direkte mobbing og angrep fra flere hold mot en enkel leser. Som hun skaper i egen blogg.

Ja, spesielt med tanke på at hun har tidligere gått ut og frontet anti-netthets kampanjer. Tydeligvis rakk bare det engasjementet til selve innlegget, og aldri kommentarfeltet.

Skrevet

Glemte du å lese Trådnavnet før du klikket deg inn?

Neida. Gikk bevisst inn her for å skrive denne kommentaren. For dette er ganske tragisk.

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Neida. Gikk bevisst inn her for å skrive denne kommentaren. For dette er ganske tragisk.

Ja, selvsagt er det tragisk, hoderystende, graverende.

Det er tragisk at enkelte ikke evner å se forskjellen på privatperson og bedrift, og (blindt) tror at man kan sette et fullverdig likhetstegn mellom begge.

Det er hoderystende at en bedrift lyver til kundene sine systematisk og over år.

Det er graverende at en bedrift som er blitt tatt i løgn gjentatte ganger, fortsetter å lyve. Selv når nevnte bedrift har lovet at den aldri mer skulle lyve igjen.

Gjest gjestvest
Skrevet

Da snublet du visst i døra og fikk ikke med deg hvorfor vi gjør dette. Noen av oss tenker på effekten hun har på ungjenter og prøver å stoppe evt spiseforstyrrelser, hets og mobbing.

Skrevet

Ja, selvsagt er det tragisk, hoderystende, graverende.

Det er tragisk at enkelte ikke evner å se forskjellen på privatperson og bedrift, og (blindt) tror at man kan sette et fullverdig likhetstegn mellom begge.

Det er hoderystende at en bedrift lyver til kundene sine systematisk og over år.

Det er graverende at en bedrift som er blitt tatt i løgn gjentatte ganger, fortsetter å lyve. Selv når nevnte bedrift har lovet at den aldri mer skulle lyve igjen.

Og det er graverende at en bedrift tillater seg å drive med netthets og nettmobbing mot egne lesere.

• Liker 14
Skrevet

Jeg har lest litt til og fra her inne, ikke mye, og har nok vært en av dem som har syntes at denne tråden har vært litt i overkant. Men nå måtte jeg registrere meg fordi jeg er så sjokkert.

Jeg har vært en av de, kanskje naive, leserne som faktisk trodde på Fotballfrue da hun skrev at fra nå av skulle ting gjøres på en annen måte.

Men jeg har nå skjønt at det bare var nok en løgn :-(

Jeg har flere ganger forsøkt å legge inn kommentarer som har vært støttende når en leser har skrevet noe som har blitt tolket som kritikk, for så å bli regelrett angrepet av andre lesere.

Men kommentarene mine har ikke blitt godkjent! (Og jeg har ingen historikk på å kommentere negativt eller noe, som jeg ser at hun har skrevet før at er grunn til at kommentarer ikke blir godkjent).

Så det skjer akkurat det du skriver over her. Hun skaper det selv. Det har vært veldig trist å se, for en leser som tidligere har vært glad i bloggen.

Jeg skjønner ikke hvordan hun tør å lyve om at nå blir alt godkjent?

Og når jeg nå vet at kommentarer ikke blir godkjent, hvordan kan man da stole på at de positive og rosende kommentarene er ekte? Og at det ikke legges inn falske kjipe kommentarer for å skape sympati?

Jeg er veldig skuffet (så får dere bare le av meg dere som har skjønt dette lenge).

• Liker 29
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Og det er graverende at en bedrift tillater seg å drive med netthets og nettmobbing mot egne lesere.

Det begynner etterhvert å tårne seg opp så mange lugubre og lyssky forhold med den bloggen at jeg er i ferd med å miste oversikten. Er like før jeg må begynne å journalføre alt - slik enkelte FFliebers har påstått at jeg gjør :fnise:

Men selvsagt har du rett. Det er graverende og uakseptabelt.

Skrevet

Når skal CBE forresten lære seg at det ikke er lov å hente bilder fra Pinterest til bruk i en blogg, og da særdeles en kommersiell blogg???!

• Liker 21
Skrevet

Jeg har lest litt til og fra her inne, ikke mye, og har nok vært en av dem som har syntes at denne tråden har vært litt i overkant. Men nå måtte jeg registrere meg fordi jeg er så sjokkert.

Jeg har vært en av de, kanskje naive, leserne som faktisk trodde på Fotballfrue da hun skrev at fra nå av skulle ting gjøres på en annen måte.

Jeg har flere ganger forsøkt å legge inn kommentarer som har vært støttende når en leser har skrevet noe som har blitt tolket som kritikk, for så å bli regelrett angrepet av andre lesere.

Men kommentarene mine har ikke blitt godkjent! (Og jeg har ingen historikk på å kommentere negativt eller noe, som jeg ser at hun har skrevet før at er grunn til at kommentarer ikke blir godkjent).

Så det skjer akkurat det du skriver over her. Hun skaper det selv. Det har vært veldig trist å se, for en leser som tidligere har vært glad i bloggen.

Og når jeg nå vet at kommentarer ikke blir godkjent, hvordan kan man da stole på at de positive og rosende kommentarene er ekte? Og at det ikke legges inn falske kjipe kommentarer for å skape sympati?

Jeg er veldig skuffet (så får dere bare le av meg dere som har skjønt dette lenge).

Kommer ikke til å le av deg, for det er vitterlig ikke din feil at CBE holder på som hun gjør.

• Liker 17
Skrevet

Blæh, nå måtte jeg inne se på interiøret. Den lampa var, vel, jeg leter fortsatt etter ord.

• Liker 4
Gjest gjestvest
Skrevet

Hei el-len

Som jeg har skrevet mange ganger tidligere i denne tråden er jeg opptatt av at disse ungjentene som leser bloggen ikke skal bli lurt. Jeg synes det bare er bra når de finner ut hva bedriften egentlig består av. Jeg ler ikke.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...