Gjest Vind Skrevet 4. februar 2015 #8701 Skrevet 4. februar 2015 Ja, det er viktig at ikke alle blogger blir forstått som reklame, for slik er det jo vitterlig ikke.
siebaeo Skrevet 4. februar 2015 #8702 Skrevet 4. februar 2015 Nå ble innlegget jeg tenkte kommentere moderert bort.. Men jeg har lyst til å kommentere på generellt plan, med den eventuelle bilderedigeringen som ble spekulert i som eksempel. Jeg tenker at det er flisespikking, og at det undergraver det "dere" vil fram til ang redigering når man reagerer på f eks justering av lys som "å bryte ganske reelt med lovnad om å aldri redigere igjen" (siteringen er sikkert ikke helt korrekt, beklager i så måte ). Jeg tror de fleste motefotografer justerer lys og toner. Det er på en måte en del av å ta bildene. Å klippe bort noe, eller gjøre seg tynnere, lengre, merkbart forandret/forbedret osv er jo noe helt annet. Hvis man hadde holdt seg til å reagere på disse tingene virker det mer seriøst. Mer berettiget på en måte. Ikke at man tviholder på ordlyden i setningen for å gjøre et poeng av at "nå lyver hun igjen"! Hvis dere skjønner. Jeg tror det er særlig da mange reagerer på at det "letes med lys og lykter" etter feil. Pick your battles er vel det jeg prøver å si. En slags friendly reminder Måtte bare si det. Er ikke meningen å åpne diskusjonen rundt akkurat disse bildene igjen. 4
Gjest gjestvest Skrevet 4. februar 2015 #8705 Skrevet 4. februar 2015 Justere lys og tone? Som å gi seg selv superglatt hud, svare lesere i kommentarfeltet hvordan hun får denne huden, og reklamere for ansiktsprodukter?
siebaeo Skrevet 4. februar 2015 #8706 Skrevet 4. februar 2015 Jeg mente jeg utelukket "merkbart forandret/forbedret". Ja. Det står visst der fortsatt Sminke antar jeg er lov.
Gjest gjestvest Skrevet 4. februar 2015 #8707 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Hæ? Den sminken må jeg jaggu skaffe meg som klarer å skjule poser under øynene og kviser umiddelbart. Endret 4. februar 2015 av gjestvest
siebaeo Skrevet 4. februar 2015 #8708 Skrevet 4. februar 2015 Nå må jeg bare spørre fordi jeg er nysgjerrig.. Vet du at hun har kviser og poser under øynene? Men ja, er du god til å sminke (det antar jeg hun er) klarer du å skjule det utroligste. Hun viser jo til og med en rynke eller to for den saks skyld.. Men altså, jeg bestrider ikke at hun har gjort det før.
Gjest gjestvest Skrevet 4. februar 2015 #8709 Skrevet 4. februar 2015 Jeg har lagt merke til at du er en av de som ikke gir seg før hun har vunnet en diskusjon, så dette blir siste innlegg fra meg og jeg avslutter diskusjonen for min del etter denne. Du må gjerne diskutere videre med deg selv. Ja, jeg har sett at hun har kviser, og jeg har sett at hun har poser under øynene. I et av uredigerte bildene før og etter ser man tydelig dette. Din påstand om lys og tone stemmer ikke, så nå går du over til sminke fordi du til enhver tid må forsvare hennes handlinger. Dette når det til og med finnes bildebevis på redigerte bilder av ansikt hvor kviser og poser under øynene er fjernet. Det skal være en grense for hvor mye en skal lukke øynene for fakta for å forsvare en en er så stor fan av. Det er da man mislykkes i å være til noe som helst hjelp for vedkommende. En slags friendly reminder til deg.
Adhara Skrevet 4. februar 2015 #8710 Skrevet 4. februar 2015 Ryddet for persondebatt + svar. irrlys, mod.
siebaeo Skrevet 4. februar 2015 #8711 Skrevet 4. februar 2015 Jeg har lagt merke til at du er en av de som ikke gir seg før hun har vunnet en diskusjon, så dette blir siste innlegg fra meg og jeg avslutter diskusjonen for min del etter denne. Du må gjerne diskutere videre med deg selv. Ja, jeg har sett at hun har kviser, og jeg har sett at hun har poser under øynene. I et av uredigerte bildene før og etter ser man tydelig dette. Din påstand om lys og tone stemmer ikke, så nå går du over til sminke fordi du til enhver tid må forsvare hennes handlinger. Dette når det til og med finnes bildebevis på redigerte bilder av ansikt hvor kviser og poser under øynene er fjernet. Det skal være en grense for hvor mye en skal lukke øynene for fakta for å forsvare en en er så stor fan av. Det er da man mislykkes i å være til noe som helst hjelp for vedkommende. En slags friendly reminder til deg. Du skal selvfølgelig slippe å diskutere med meg. Jeg merker meg at du svarer med den gode gamle; du er fan og må forsvare alle hennes handlinger. Jeg er ikke fan (mitt liv, jobb, klessmak osv er ekstremt forskjellig fra hennes), og jeg forsvarer ikke alle hennes handlinger. Det kunne du merket deg. Jeg trenger jo ikke gjøre jobben med å finne alle hennes feil. Det har jo allerede blitt gjort her. Men man bør være forsiktig så de gode poengene ikke forsvinner i en haug med spekulasjoner. Jeg kommenterte på at det at hun har lovet å ikke redigere bilder ikke trenger bety å ikke en gang kunne endre på lys eller tone. Jeg prøvde også å si at jeg snakket generellt, for ikke å diskutere akkurat disse bildene. Jeg snakker videre om nåtid, ikke gamle synder. Er det ikke det som er viktig nå? Når det er sagt har jeg studert de siste bildene på stor skjerm jeg også. Og jeg ser da vitterlig både poser og rynker på alle bildene.. Derav min kommentar om sminke. De fleste av oss tar vel ikke frivillig bilder av eventuelle kviser usminket vil jeg tro. Beklager at du ble så sint. Jeg prøvde å være generell for å om mulig ikke tråkke noen på tærne. 3
nyher Skrevet 4. februar 2015 #8712 Skrevet 4. februar 2015 Hvorfor får jeg ikke lest alle kommentarene under innleggene til ff på Facebook? Står det f.eks 4 kommentarer, så er det bare 1-2 som vises.
Gjest gjestvest Skrevet 4. februar 2015 #8713 Skrevet 4. februar 2015 Hvorfor får jeg ikke lest alle kommentarene under innleggene til ff på Facebook? Står det f.eks 4 kommentarer, så er det bare 1-2 som vises. Jeg tror det er når du har blokkert noen av de personene.
nyher Skrevet 4. februar 2015 #8714 Skrevet 4. februar 2015 Jeg tror det er når du har blokkert noen av de personene.Men jeg har ikke blokkert noen. Dette er en åpen fan-side og jeg kjenner ingen som kommenterer henne. Kan det være frua selv som gjør noe slik at negative kommentarer ikke vises?
MiniMjau Skrevet 4. februar 2015 #8715 Skrevet 4. februar 2015 Hvorfor får jeg ikke lest alle kommentarene under innleggene til ff på Facebook? Står det f.eks 4 kommentarer, så er det bare 1-2 som vises. Det er fordi noen kommentarer er slettet, faktisk. 4
nyher Skrevet 4. februar 2015 #8716 Skrevet 4. februar 2015 Det er fordi noen kommentarer er slettet, faktisk.Ok. Rart det står at det er flere kommentarer enn det er da, hvis di er sletta. Er det hun som sletta di eller de som har kommentert?
SmileAtMeBaby Skrevet 4. februar 2015 #8717 Skrevet 4. februar 2015 Og så var det denne purren igjen, da. Flere som skal lage søtpotetpurre? Glemmer ikke den gangen hun skrev et blogginnlegg hvor hun hånet en journalist som hadde skrevet cupfinale i to ord.. Lenge siden, men ikke glemt. 9
MiniMjau Skrevet 4. februar 2015 #8718 Skrevet 4. februar 2015 Ok. Rart det står at det er flere kommentarer enn det er da, hvis di er sletta. Er det hun som sletta di eller de som har kommentert? Men "forsiden" oppdateres ikke akkurat når kommentarene slettes. Tar litt tid. Derfor står det 4 når du ser bare 2 kommentarer. Har sett det selv der jeg har kommentert( ikke på ff sin side). Det kan vel være slettet av de som la inn kommentaren også, det har en vel tilgang til.
Gjest gjestvest Skrevet 4. februar 2015 #8719 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Elendig pr-rådgiver som ikke ber henne slutte å slette. Dette ødelegger en troverdighet som allerede er mye ødelagt, og som trenger å bygges opp igjen. Og når hun har sagt at hun ikke sletter mer og hun gjør det er dette enda verre. Alt det som skrives og slettes er allerede kjent: er ingen grunn til å slette. Hun bare graver sin egen grav dypere. Endret 4. februar 2015 av gjestvest
Bootybuilder Skrevet 4. februar 2015 #8720 Skrevet 4. februar 2015 Stemmer denne blogglisten? Ser frua lever godt på "all PR er god PR" for tiden og ligger på topp. Er forøvrig overrasket over at Lene Orvik har havnet så langt ned på lista
Fremhevede innlegg