Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

:sjokkert:

Jonas Forsang følger meg på Twitter!

Know your friends, know your ( friends ) enemies best...

Du står jo under: Hatet i artikkelen

:fnise:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Gå inn på LKE sin private facebook. Se kommentarfeltet under det nest siste innlegget hans, der han linker til intervjuet "Bak fasaden." Tommel opp for kommentaren til Emil Klashaugen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på LKE sin private facebook. Se kommentarfeltet under det nest siste innlegget hans, der han linker til intervjuet "Bak fasaden." Tommel opp for kommentaren til Emil Klashaugen!

Finner den ikke!?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner den ikke!?

Haha, den var der nettopp, hadde fått stå i neeeesten 1 time nå. Men phoff, bortevekk nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Haha, den var der nettopp, hadde fått stå i neeeesten 1 time nå. Men phoff, bortevekk nå.

Hva stod det?

Endret av Hold the door
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Finner den ikke!?

Jepp, fordi den ble slettet!! Han som skrev den skrev at "jeg prøver igjen, siden den forrige ble slettet." Det var en lang, fin og saklig kommentar. Ingen hets eller spydighet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Han skrev blant annet at han skjønner at det frister mest at alle støttekommentarene får stå, men at han også må tåle konstruktiv kritikk når han poster slike innlegg i offentligheten. Så skrev han videre sitt syn på hvordan de reagerte på saken, at de sletter det kritiske osv. At de bruker løgn og juks til å håve inn millioner, og at unnskyldningen kanskje hadde blitt tatt bedre i mot om de for eksempel donerte bort litt av pengene de har tjent på juks og løgn.

Endret av glædelig
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimalla

Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte??

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte??

Jeg kan bare svare for min del. Jeg har alle punktene du nevner bortsett fra barn. Det er ikke vanskelig for meg å få tid til å diskutere her. Like lett/vanskelig som det er for andre å følge med på blogger, instagram osv. Som du sikkert har fått med deg etter å ha lest gjennom hele tråden, så handler dette om å diskutere en millionbedrift som ofte tjener penger på juks og løgn. Det er en millionbedrift som har enorm påvirkningskraft på mange mennesker, og som håndterer "skandaler" på en svært uprofesjonell måte. Derfor engasjerer og provoserer det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det er vel noe om at livene deres blir litt innholdsrike og de føler seg til nytte, der de deler felles forakt mot fotballfrue og det hun har skapt.

Å glede seg over å se en man misliker gå dukken er ibunn og grunn ubetalig. Så morsomt er det at man kan bruke felles jakt som gøyal tidsfordiv. Hvorfor kjede seg når man kan finne på moro?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, nå måtte jeg le. 100% jobb, flere barn, trent en time i dag, sett på tv, lest aviser, gjort husarbeid. Noen min pause her inne går fint det, skjønner du. Nå leser jeg ikke bloggen hennes, da.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort det samme selv, og stiller de samme spørsmålene!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimalla

Tusen takk for svar, ser årsaken. Ser også gleden av en diskusjon, men..... Hva vil dere det skal ende med, når blir dere fornøy?? Ang bloggen til CBE, vil dere at hun skal slutte blogge? Hva kan hun gjøre for at dere skal bli fornøyd??? Tråden heter tross alt Kritikk av fotballfrue, man vil jo alltid finne noe man kan kritisere????

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fascinerende (og skremmende) at det noen kan bli så opphengt i et menneske...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glædelig

Tusen takk for svar, ser årsaken. Ser også gleden av en diskusjon, men..... Hva vil dere det skal ende med, når blir dere fornøy?? Ang bloggen til CBE, vil dere at hun skal slutte blogge? Hva kan hun gjøre for at dere skal bli fornøyd??? Tråden heter tross alt Kritikk av fotballfrue, man vil jo alltid finne noe man kan kritisere????

Det er fascinerende (og skremmende) at det noen kan bli så opphengt i et menneske...

Mer fascinerende enn de som forguder en rosablogger av hele sitt hjerte?

Litt fascinerende at dere oppretter profil her ene og alene for å spørre om det, og at dere tar dere tid til å lese gjennom en tråd på 232 sider som dere synes er unødvendig diskusjon.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, nå måtte jeg le. 100% jobb, flere barn, trent en time i dag, sett på tv, lest aviser, gjort husarbeid. Noen min pause her inne går fint det, skjønner du. Nå leser jeg ikke bloggen hennes, da.

Virker jo som om alle her inne leser både blogg og følger henne på div. sosiale medier. Jeg er heller ingen fan av dama, derfor gidder jeg heller ikke å bruke tid på henne ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet har i dag en kronikk som tar en stor del av problematikken i denne saken på kornet!

"Det er ironisk at hun ikke ser at den måten hun opptrer på, bidrar til å bygge opp under det presset som hun selv føler seg utsatt for, og sikkert igjen bidrar til å gi flere av de unge jentene som leser bloggen hennes dårlig selvtillit."

Dette er et tema jeg skulle ønske CBE tok på alvor, og kommenterte. Ikke bare fraskriver seg ansvaret for, slik hun gar gjort gjentatte ganger oppgjennom årene.

http://ipad.dagbladet.no/2015/01/18/kultur/debatt/kronikk/meninger/fotballfrue/37223935/

Endret av Henc
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer fascinerende enn de som forguder en rosablogger av hele sitt hjerte?

Litt fascinerende at dere oppretter profil her ene og alene for å spørre om det, og at dere tar dere tid til å lese gjennom en tråd på 232 sider som dere synes er unødvendig diskusjon.

Fordi noen må si ifra. Dere kan ikke stå (helt) uimotsagt.

God søndag :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...