Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensia

Egentlig er det bare trist. Trist at folk som dette får så mye oppmerksomhet og lov til å styre hva som skal tas opp i intervjuer. Mest kritiske spørsmål var om hun var distré.

Enig, skuffet at DN ikke var mer kritisk.

Det at hun ikke har følt seg trygg i sitt eget hjem er selvfølgelig uholdbart og en politisak!

Men jeg skjønner ikke hvordan den opplevelsen kan sidestilles med kritikk av hvordan man utfører en treningsøvelse eller en oppskrift.

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare trist, men det er faktisk skremmende at de har så mye makt at de kan styre mediene slik.

Dette utsagnet faller inn under spekulasjonsteorier som ligner mer på sci-fi. Selvfølgelig styrer ikke de media, har du fått med deg hva som har blitt skrevet om dem den siste utgaven? Artikkelen i DN er skrevet av EN journalist - Jonas Forsang - og artikkelen står trykket i en avis hvor EN redaktør er ansvarlig. At avisen stiller seg i et meget dårlig lys må de selv stå til regning for, men dette er nå bare verket til en enkelt journalist. En journalist som altså er en nær bekjent av FFs manager

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette utsagnet faller inn under spekulasjonsteorier som ligner mer på sci-fi. Selvfølgelig styrer ikke de media, har du fått med deg hva som har blitt skrevet om dem den siste utgaven? Artikkelen i DN er skrevet av EN journalist - Jonas Forsang - og artikkelen står trykket i en avis hvor EN redaktør er ansvarlig. At avisen stiller seg i et meget dårlig lys må de selv stå til regning for, men dette er nå bare verket til en enkelt journalist. En journalist som altså er en nær bekjent av FFs manager

Du har rett på mange områder, men det er likevel redaktøren som har gitt godkjennelse til at det kan publiseres - så da er det med en gang mer enn én journalist man snakker om.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Akkurat dette bør hun vel få ros, og ikke kritikk, for. Det er et problem at kvinner som stikker nesa fram blir trakassert, og de gjør at mange vegrer seg for å delta i samfunnsdebatten. Caroline fortsetter på tross av stalkeropplevelsen(e) hun har (hatt), og det burde vi faktisk applaudere.

Ingen fortjener stalkere, og det å si at hun har valgt det, er helt på tryne. Det blir som å si at hvis man går i kort kjole og høye heler hjem fra byen, så ber man om å bli voldtatt. Det er med andre ord ikke greit å skylde på ofret. Det er også lov å bli redd etter en slik opplevelse. Hva vet vi om andre norske kjente kvinner? Kanskje de også er redde for å være alene hjemme pga. av stalkere, bare at de ikke snakker høyt om det?

Burde vi ikke heller rose henne for å sette fokus på dette problemet slik at det igjen kan bli en den av den offentlige bevisstheten. På den måten kan vi bekjempe problemet, og dermed også få flere kvinnelige stemmer i samfunnsdebatten.

Jeg er fullstendig enig med deg i at firmaet driver ansvarsfraskrivelse (dette ble desseverre klippet ut av sitatet ditt), men akkurat staklingen er ikke noe vi bør gi Caroline ansvaret for, og dette er såpass viktig at jeg ikke kunne la det passere ukommentert.

Hun må gjerne snakke om all sin stalking og alle stygge kommentarer hun mottar, men når det kommer til tidspunktet alt dette kommer frem virker dette en anelse kynisk.

Hvorfor ikke dele dette med sine lesere på et tidligere tidspunkt. Hun gir jo inntrykk av at det har gått dypt inn på henne, og det har pågått over lang tid. Hvorfor ta dette opp nettopp nå når hun har blitt tatt i noe. Kommentarene under fiktive navn går jo på mobbing og hets av andre. De kan ikke kalles forsvar. Det gir ikke mening. Og hvorfor nevne kun stygge kommentarer og stalking, og ikke det faktum at mannen har utgitt seg for å være helsepersonell. Har hun gitt noe forklaring på dette? Nei, det passer seg ikke inn i offer-rollen å gi forklaring på denne delen.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hun må gjerne snakke om all sin stalking og alle stygge kommentarer hun mottar, men når det kommer til tidspunktet alt dette kommer frem virker dette en anelse kynisk.

Hvorfor ikke dele dette med sine lesere på et tidligere tidspunkt. Hun gir jo inntrykk av at det har gått dypt inn på henne, og det har pågått over lang tid. Hvorfor ta dette opp nettopp nå når hun har blitt tatt i noe. Kommentarene under fiktive navn går jo på hets av andre. De kan ikke kalles forsvar. Det gir ikke mening. Og hvorfor nevne kun stygge kommentarer og stalking, og ikke det faktum at mannen har utgitt seg for å være helsepersonell. Har hun gitt noe forklaring på dette? Nei, det passer seg ikke inn i offer-rollen å gi forklaring på denne delen.

:pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sinnsykt.

Jeg har sittet altfor lenge å sett på denne galskapen. Dere sitter å leter etter feil, koder, er CBE større, mindre, kvisete, har nesa blitt annerledes, hva med håret?

Dere latterliggjør og bagatelliserer stalking. "Hun og da datteren fortjener det vel" Dere mobber, hetser og unnskylder det hele med at hun har bedt om det fordi hun har en blogg. Jeg håper dere ikke har barn dere lærer dette hatet. For dere kan forklare det bort så mye dere gidder - dette er MOBBING!

Jeg vet at det ikke er noe poeng og å skrive dette til dere- -dere finner alltid på en unnskyldning for å drive dette sirkuset og det er aldri DERE som tar feil. Journalister som ikke skrev akkurat det dere ønsket er dumme, hennes lesere er dumme, de få som tar til motmæle her er ihvertfall dumme, alle som ikke er enige med dere er dumme. Dere klarer til og med å sverte journalisten og redaktøren i DN ( en meget respektert avis) fordi han skriver om CBE. Helt utrolig.

Jeg håper dere skjemmes, dere vet like godt som meg at det er mobbing, men til syvende og sist så er det synd på dere som har dette behovet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke dele dette med sine lesere på et tidligere tidspunkt. Hun gir jo inntrykk av at det har gått dypt inn på henne, og det har pågått over lang tid. Hvorfor ta dette opp nettopp nå når hun har blitt tatt i noe. Kommentarene under fiktive navn går jo på hets av andre. De kan ikke kalles forsvar. Det gir ikke mening. Og hvorfor nevne kun stygge kommentarer og stalking, og ikke det faktum at mannen har utgitt seg for å være helsepersonell. Har hun gitt noe forklaring på dette? Nei, det passer seg ikke inn i offer-rollen å gi forklaring på denne delen.

Jeg forsvarer hverken det hun har gjort eller timing.

Jeg kommenterte kritikken om at hun har valgt dette og visste at dette var en del av pakka. Dermed kunne hun bare velge bort det hele og dermed slippe stalking.

Det er nettopp dette jeg reagerer på, at man legger et ansvar over på Caroline, når det er stalkeren som er problemet. Stalkere og trakassering er et problem.

Det finnes så vanvittig mye man kan kritisere firmaet for, men når det gjelder stalking blir det feil å adressere den til Caroline. Hvorfor ikke ta tak i det som er kritikkverdig?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at dette er en kriminalsak hvor en person er ilagt besøksforbud kan hun ha blitt rådet av politiet om og ikke gå ut med dette på bloggen. Nå er det imidlertid gått en stund, var det ikke i sommer? og hun velger å gå ut med opplevelsen. Dette var sikkert veldig skremmende og alle klarer ikke å fortelle om traumatiske opplevelser til "halve Norge". Det finnes også en fare for smitteeffekt i slike tilfeller.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

I og med at dette er en kriminalsak hvor en person er ilagt besøksforbud kan hun ha blitt rådet av politiet om og ikke gå ut med dette på bloggen. Nå er det imidlertid gått en stund, var det ikke i sommer? og hun velger å gå ut med opplevelsen. Dette var sikkert veldig skremmende og alle klarer ikke å fortelle om traumatiske opplevelser til "halve Norge". Det finnes også en fare for smitteeffekt i slike tilfeller.

Dette er spekulasjon.

Hun kunne likevel nevnt stygge kommentarer, stalking etc. Man trenger ikke å gå ut med detalje om navn, nr, hendelsesforløp selv om personen er ilagt besøksforbud. Stalking kan være hvem som helst.

Underlig hvordan hun plutselig blir mindre redd når hun blir tatt i noe og ting bare renner ut av henne da.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å gi ekteparet Eriksen honnør for hvordan de har håndtert denne saken. De har nok sunket enda lavere i verdi hos de som allerede var kritiske, men har fått sympati og oppmerksomhet hos nye potensielle kunder.

Det som er synd med denne saken er at man er nødt til å kjenne historien og opptakten til det som har skjedd for å forstå omfanget av reaksjonene på den siste tidens tabber fra Siljanparet. Det er jo ikke noe nytt at mange har vært kritiske til ekteparet, det er bare det at paret det siste drøye året har de tabbet seg ut på måter som har bekreftet at den dårlige feelingen man hadde angående paret stemte, og at det man stusset på ifht troverdigheten deres viste seg å være riktig.

Det handler jo ikke om at det er krise at Caroline har redigert bilder, men at hele historien rundt kosthold, trening, å være fornøyd med seg selv, osv osv osv plutselig er frattatt all troverdighet.

Ifht kommentarfusket så er det jo ikke det at de har skrevet falske kommentarer som er problemet, men at deres bøllete opptreden har blitt ytterligere bekreftet. De har jo oppført seg ufint i kommentarfeltet i årevis med EGNE brukere, og siden de nå har stengt alle muligheter for se kildekoden så kan man jo bare spekulere i omfanget av bøllete oppførsel under falske navn.

I fare for å bli slettet pga spekulasjoner skal jeg ikke skrive noe mer rundt dette, utover at jeg synes det er rart at LKE har brukt både adminbruker og sin egen bruker når han har skrevet under falskt navn. Vanligvis betyr jo to ulike brukere = to ulike personer. Oppsummert har den sukkersøte og kjempesøte Caroline som bare skriver hyggelige ting og er redd for å støte andre mistet all troverdighet, det fremstår iallefall som at dette bare er en rolle hun tar på seg i bloggen.

Men det er tydelig at de har et godt management, og har fått gode råd, for de har klart å vri denne skandalen over til å handle om hvor synd det er på Caroline som blir hetset, forfulgt og føler seg utrygg, og rett og slett ikke vet om hun orker mer. Taktikken de har brukt har likheter med den Per Sandberg brukte når han ble konfrontert av NRK med når de skulle sende ut Krekar nå nylig, der Sandberg klarte å vri saken over til at han var offeret for ufin journalistikk og som gjorde at han mistet besinnelsen, og dermed fikk sympati (iallefall fra sine velgere).

Og ikke nok med at ekteparet Eriksen har klart å snu dette slik at de høster sympati, men de har også delvis klart å utføre karakterdrap på oss her på KG ved å få det til å fremstå at her er det bare mobbere uten noe bedre å gjøre enn å henge her inne å slenge dritt om Caroline Berg Eriksen.

Kjenner jeg blir motløs av hele greia. Jeg mener virkelig ikke hun fortjener å bli hetset, mobbet og forfulgt, men at hun fortjener å få stå til ansvar for sine handlinger som en hvilken som helst annen arbeidstager som har driti seg ut på jobb. Et hvilket som helst annet firma ville fått så ørene flagret i media, men Caroline og Co har klart å vri dette over til at det handler om mobbing av en ambisiøs jente som ønsker seg opp og frem.

Og den artikkelen i DN, vel, DN sank akkurat mange hakk i verdi hos meg, jeg som har lest DN daglig i flere år. SKUFFA!

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sinnsykt.

Jeg har sittet altfor lenge å sett på denne galskapen. Dere sitter å leter etter feil, koder, er CBE større, mindre, kvisete, har nesa blitt annerledes, hva med håret?

Dere latterliggjør og bagatelliserer stalking. "Hun og da datteren fortjener det vel" Dere mobber, hetser og unnskylder det hele med at hun har bedt om det fordi hun har en blogg. Jeg håper dere ikke har barn dere lærer dette hatet. For dere kan forklare det bort så mye dere gidder - dette er MOBBING!

Jeg vet at det ikke er noe poeng og å skrive dette til dere- -dere finner alltid på en unnskyldning for å drive dette sirkuset og det er aldri DERE som tar feil. Journalister som ikke skrev akkurat det dere ønsket er dumme, hennes lesere er dumme, de få som tar til motmæle her er ihvertfall dumme, alle som ikke er enige med dere er dumme. Dere klarer til og med å sverte journalisten og redaktøren i DN ( en meget respektert avis) fordi han skriver om CBE. Helt utrolig.

Jeg håper dere skjemmes, dere vet like godt som meg at det er mobbing, men til syvende og sist så er det synd på dere som har dette behovet.

Det er, etter hva jeg har lest, ingen som snakker negativt om Fotballfrue sitt utseende i denne tråden. Man snakker kanskje om at det er synd at hun sier "kjøp denne kremen, se så fin hud jeg har" - for så å redigere huden. Ingen har sagt noe annet.

Ingen snakker stygt om personen Caroline, folk er bare kritiske til en bedrift som over flere år har fått en stor fanskare bestående av hovedsakelig unge damer, som lar seg påvirke av reklamen og kroppssyn. At det viser seg at bedriften har løyet og bedratt på punkter der det ble slått fast av eierene selv at det ikke var juks, synes jeg at er helt greit at kommer frem i lyset. I hvert fall ser ikke JEG på personen, jeg ser på bedriften. Jeg tror og håper at de andre også gjør det. Bedriften lyver, personen er helt sikkert kjempesøt.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline B. E. er mye tilstede i kommentarfeltet sitt og svarer.

Jeg har syntes det var rart at hun orket å forholde seg til alle kommentarene og svare.

Sveriges største blogger Blondibella f. eks. svarer aldri eller veldig sjelden på kommentarer i kommentarfeltet på bloggen sin.

Blondibella får mye stygge kommentarer, en del er latterlig ondskapsfulle. Jeg husker en gang hun skulle selge en kåpe. En leser skrev det var fordi det gikk dårlig med forretningen hennes og fordi hun var blitt for fet.

Mange av kommentarene Lars Kristian har gitt falske svar på er ikke hetsende, bare normalt kritiske.

MEN det at alt man gjør blit studert og kritisert kan også være vanskelig. Å få kommentert at du gjør en treningsøvelse feil er i seg selv ikke så ille.

Men når så og si alt ved deg og bildene dine blir tatt fra hverandre, pirket på og kritisert, kan det være vanskelig. Det kan også være skadelig for den det gjelder.

Men JA, selvfølgelig har Lars Kristian oppført seg umodent og kunne ha reagert på en bedre måte enn å skrive falske kommentarer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Triangel

Hva er det som får enkelte kvinner til å gå totalt av hengslene når det kommer til denne bloggeren? Jeg har aldri opplevd makan til heksejakt med fakler og høygafler. Ja, hun/de har begått feil, men trippelmordere slipper jo billigere unna! 146 som leser nå, en haug av skadefro sladrehøner som i flere år har håpet på denne dagen da de ble avslørt, en haug av de samme brukerne som sitter dag inn og dag ut for å diskutere dette ihjel, alt fra konspirasjonsteorier til at man sitter og trykker "refresh" på bloggen, går over bildene med lupe, alt i håp om å komme med flere "avsløringer". Ytringsfrihet og stolthet som blir grovt krenket fordi barn vistnok ser på henne som et usunt ideal, noe jeg betviler sterkt, tror heller janteloven står sterkt hos veldig mange.

Andre mennesker som faktisk skader, voldtar, svindler, og dreper som står i media hver eneste dag får knapt en side på Kvinneguiden. Men her er det i skrivende stund 209(!) sider med det samme hele veien (og sikkert 500 tråder som har blitt stengt før), kun for å oppnå å sverte disse enda mer. Flokkmentaliteten regjerer og det er fascinerende å se hvor primitivt mennesker oppfører seg så fort man har funnet det sorte fåret. En ting er å ikke like bloggen, man er helt fri til å ikke lese den, man er fri til å ha sin mening, men når det blir så ekstremt at de samme brukerne over flere år fremdeles sitter her og virkelig hater en blogger de ikke kjenner og bruker så mye tid for å tvinge dem i kne koste hva det kose vil, så kan man virkelig lure på hva som er galt... Personlig har jeg ingen interesse av bloggen eller Caroline, det er selve prinsippet rundt som er utrolig fascinerende og på kanten skremmende.

Veldig bra skrevet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er når det begynner å komme kommentarer om at Caroline måtte regne med stalkingen fordi hun eksponerte seg i offentligheten, at jeg begynner å få problemer med denne tråden. Det er akkurat det samme som å si at ei jente i miniskjørt ber om å bli voldtatt, som Grønt Blad skrev. Fra et feministisk perspektiv er dette særdeles problematisk. Kvinner som søker offentligheten i Norge får så mye dritt av seksuell trakassering, hets, hersketeknikker osv. at vi, som kvinner, heller burde slå ring om deres rett til å være i offentligheten uten represalier. For let's face it, menn som stikker seg frem får ikke på langt nær så mye dritt. Blogger og stortingsrepresentant Heidi Nordby Lunde har skrevet mye om dette, og hun har fått utrolig mye stalking, hets og sex-trakassering, uten at hun på noen måte har "fortjent" det.

På den annen side synes jeg det er helt legitimt å kritisere Treasures og måten de har turt frem på. Blogg er et nytt kommersielt medium som foreløpig ikke har vært regulert i særlig grad, og vi ser at det her oppstår interessante etiske problemstillinger i grenselandet mellom journalistikk og inntjening. Caroline Berg Eriksen er (tidvis) den største bloggeren, og det er naturlig at hun gås etter i sømmene. Det må hun regne med. Dermed blir innlegg som det Løven75 kom med, like usaklige. Å skrike til et kollektivt "dere" uten å se hvor mange forskjellige personer som skriver her, at de driver med mobbing fordi en selv ikke greier å skille mellom bedriften og personen bak, er å gi andre skylden for egen manglende vurderingsevne. Her er vi mange som er kritiske uten at vi mener det samme. Jeg er kritisk til Treasures, men ville aldri skrevet at CBE måtte regne med stalking. Det går helt imot alt jeg tror på.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når det begynner å komme kommentarer om at Caroline måtte regne med stalkingen fordi hun eksponerte seg i offentligheten, at jeg begynner å få problemer med denne tråden. Det er akkurat det samme som å si at ei jente i miniskjørt ber om å bli voldtatt, som Grønt Blad skrev. Fra et feministisk perspektiv er dette særdeles problematisk. Kvinner som søker offentligheten i Norge får så mye dritt av seksuell trakassering, hets, hersketeknikker osv. at vi, som kvinner, heller burde slå ring om deres rett til å være i offentligheten uten represalier. For let's face it, menn som stikker seg frem får ikke på langt nær så mye dritt. Blogger og stortingsrepresentant Heidi Nordby Lunde har skrevet mye om dette, og hun har fått utrolig mye stalking, hets og sex-trakassering, uten at hun på noen måte har "fortjent" det.

På den annen side synes jeg det er helt legitimt å kritisere Treasures og måten de har turt frem på. Blogg er et nytt kommersielt medium som foreløpig ikke har vært regulert i særlig grad, og vi ser at det her oppstår interessante etiske problemstillinger i grenselandet mellom journalistikk og inntjening. Caroline Berg Eriksen er (tidvis) den største bloggeren, og det er naturlig at hun gås etter i sømmene. Det må hun regne med. Dermed blir innlegg som det Løven75 kom med, like usaklige. Å skrike til et kollektivt "dere" uten å se hvor mange forskjellige personer som skriver her, at de driver med mobbing fordi en selv ikke greier å skille mellom bedriften og personen bak, er å gi andre skylden for egen manglende vurderingsevne. Her er vi mange som er kritiske uten at vi mener det samme. Jeg er kritisk til Treasures, men ville aldri skrevet at CBE måtte regne med stalking. Det går helt imot alt jeg tror på.

Så vidt jeg har fått med meg er det ikke noen her som mener at det er ok at Caroline blir stalket, men at det desverre er en del av pakka for kvinner som oppsøker offentligheten, og at det ikke har noe med kritikken som blir rettet mot henne å gjøre. Det er rett og slett uetisk koble hennes ektemanns cowboyaktiviteter i kommentarfeltet med at en gærning har stalket henne i det formål å skifte fokus fra sakens faktiske kjerne.

Og la meg til slutt understreke at det IKKE ER OK at CBE blir stalket, like lite ok som at andre kvinner som søker offentligheten blir stalket.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Så vidt jeg har fått med meg er det ikke noen her som mener at det er ok at Caroline blir stalket, men at det desverre er en del av pakka for kvinner som oppsøker offentligheten, og at det ikke har noe med kritikken som blir rettet mot henne å gjøre. Det er rett og slett uetisk koble hennes ektemanns cowboyaktiviteter i kommentarfeltet med at en gærning har stalket henne i det formål å skifte fokus fra sakens faktiske kjerne.

Og la meg til slutt understreke at det IKKE ER OK at CBE blir stalket, like lite ok som at andre kvinner som søker offentligheten blir stalket.

Takk. Og det er viktig at også vi ikke faller i fella hennes og vrir saken om til å handle om det hun vil.

Denne tråden handler om bedriften og forretningskvinnen Caroline Berg Eriksen. Og ikke offeret Fotballfrue. Hun skiller jo mellom disse to hver gang det passer seg.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Og det er viktig at også vi ikke faller i fella hennes og vrir saken om til å handle om det hun vil.

Denne tråden handler om bedriften og forretningskvinnen Caroline Berg Eriksen. Og ikke offeret Fotballfrue. Hun skiller jo mellom disse to hver gang det passer seg.

Enig. Men samtidig synes jeg det er viktig at vi får frem dette, slik at det ikke blir så lett for andre å avfeie denne tråden med at den bare består av hets og usakligheter. Vi er jo mange forskjellige folk som skriver her, som mener mye forskjellig. Jo mer saklig tone vi greier å holde, desto vanskeligere blir det for andre å ufarliggjøre denne tråden, som nå faktisk inneholder ganske mange bevis og nyttig informasjon som bør forbli tilgjengelig for publikum. Vi bør derfor også forsøke å unngå at tråden blir stengt eller, enda verre, slettet. Det hadde vært veldig synd. Det er mulig vi burde skilt ut annen kritikk av "Fotballfrue" i en egen tråd. Når hverdagen kommer og folk nok en gang begynner å diskutere leppene og antrekkene til Caroline, hadde det vært fint om det skjedde i en annen tråd, som det ikke gjør så mye om blir stengt. Og det finnes nok av folk der ute som ønsker at denne tråden skal bli stengt, både brukere på KG, ekteparet Eriksen og andre. Bare et innspill.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å sette "vakre" i gåseøyne, for det jeg mente var at tekstene hennes er "vakre" på den måten at hun beskriver alt som om verden er rosenrød og perfekt. Hun er ikke akkurat noen poet som kiler meg i lykkemuskelen, men jeg er åpen for at hun sikkert gleder mange med tekstene sine.

Da skjønner jeg hva du mener. Takk fordi du utdyper, og jeg er ikke uenig i det utifra forklaringen din, altså. Nei, så langt jeg kan se er det ingen poetiske kvaliteter i skrivingen til Berg Eriksen, men det er da heller ikke det som er målet med en blogg. Hun skriver brukbart for bedriftens formål, og det er det som er det viktige for dem og målgruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare trist, men det er faktisk skremmende at de har så mye makt at de kan styre mediene slik.

Det som er trist og skremmende er at det sitter voksne mennesker dag og natt og studerer livet til en ubetydelig rosa blogger med lupe og kommenterer på kvinneguiden. Trist å se hva dere bruker tiden deres på. Har dere virkelig ikke mer å drive med enn dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at folk som kritiserer denne tråden tok seg tid til å lese alle de gode poengene som kommer fram. Sigrid Hvidsten sa det godt; CBE er ikke lei seg for kommentarene eller redigeringen , hun er lei seg for at hun ble tatt. Hvorfor ellers kommenteres alt kun når mediene har skrevet om det?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...