Gjest Macimba Skrevet 31. oktober 2018 #62841 Del Skrevet 31. oktober 2018 I mitt hode er det bare positivt det hun skriver i det siste innlegget, og hun viser spontan og ekte glede. Det er ikke reklame, ikke eksponering av barn - det er ikke noen å kritisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BokJente Skrevet 31. oktober 2018 #62842 Del Skrevet 31. oktober 2018 12 timer siden, Luka_S skrev: "Jeg har egentlig ikke noe fritid til overs," skriver hun. Går hun inn for å provosere, eller hva f*en?! Ikke rart de ikke har så mye "fritid" siden nesten all tid går foran speilet og i negle/hårsalong. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. oktober 2018 #62843 Del Skrevet 31. oktober 2018 Veldig positivt at hun har funnet seg en hobby, et fristed som er bare hennes. Tror det vil være sunt for henne å fokuset over på noe annet enn seg selv og egen fortreffelighet. På teateret er det ikke bare hun som er i fokus, og hun må samhandle med andre mennesker. Dog litt spent på hvordan hun vil takle konstruktiv kritikk for jobben hun gjør på scenen. Hun er jo ikke akkurat kjent for å ta kritikk til etterretning og gjøre noe med det. Så får jeg bare håpe at hun faktisk gjør dette alene og at ikke teateret bare blir nok en location der mannen hennes står i kulissene med en haug fotoutstyrstæsj 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 31. oktober 2018 #62844 Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg VET at styling og dokumentering er jobben hennes, men jeg kjenner likevel en blanding av irritasjon (over klaging på travle dager og tidsklemma) og misunnelse (på at hun faktisk kan stulle med slikt en onsdag formiddag) over instagram storyen hvor det står at hun gjør klart til i kveld. Jeg har en time fra jeg henter på SFO til vi skal stille ferdig kledd på nabolagets Halloween-fest. Da må jeg få i poden litt mat, sminke og hjelpe på med kostymet, steke pølsefingrer og helst få i meg litt mat selv også. Travle ettermiddager er helt greit og jeg gleder meg til glade barn, men jeg blir provosert over at så priviligerte folk som for eksempel denne bloggeren påstår ikke bare å ha travle dager, men faktisk travlere enn de fleste! Sånn, så ble jeg kvitt litt gruff 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 31. oktober 2018 #62845 Del Skrevet 31. oktober 2018 7 timer siden, Zeitgeist skrev: Angivelig skal Humphrey Bogart ha sagt at den hardeste rollen å spille, er å spille seg selv. Og i SVD og Bloggerne skulle jo CBE spille seg selv. På en teaterscene skal hun spille en rolle, og det kan være ganske befriende å få utfolde seg i "fremmede fjær" - spesielt når man lever i en såpass utleverende og selvsentrert boble av ego-dyrking som rosablogging er. Jeg er helt enig med deg i håpet om at hun får dyrke interessen sin i fred og at ikke bloggen blir et slags arnested for innlegg om fosterstilling og "alle de andre tar feil og har ikke peiling" hvis CBE mot formodning skulle få kritikk for slett innsats på scenen. Tja. Jeg mener å huske at da hun var med i "Skal vi danse" og fikk tilbakemeldinger fra dommerne om hva hun burde rette på, så var hverken hun eller LKE enig i det og mente til tider at dommerne tok feil. Jeg håper som andre her at hun dyrker denne interessen sin i fred. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 31. oktober 2018 #62846 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) 14 timer siden, Luka_S skrev: "Jeg har egentlig ikke noe fritid til overs," skriver hun. Går hun inn for å provosere, eller hva f*en?! Jeg har ikke lest hva CBE.no skriver, og ikke vet jeg hva CBE tenker og føler heller, men det kan jo hende at følelsen av manglende fritid i realiteten betyr at hun ikke har så mye privatliv. Det kan jo ikke være mye av dagen som ikke blir dokumentert og offentliggjort. Publikum forventer en viss dose bilder og undeholdning hver dag, og annonsørene må få publisert annonsen(e) de har betalt for. Hvis jeg hadde vært i en situasjon der omtrent alt jeg foretok meg ble offentliggjort og føltes nødvendig å offentliggjøre i sosiale medier, og at jeg på toppen av det hele følte at jeg stadig måtte finne på nye ting og hendelser som er fotogene, som egner seg som underholdning og ikke minst egner seg som troverdige tema for innbaking av annonser, ville jeg garantert følt at jeg omrtrent aldri hadde helt fri. Det er selvsagt et valg om man vil selge så mye annonseplass og utlevere så mye av livet sitt offentlig at det omtrent ikke er mer fritid (les privatliv) igjen, men kanskje CBE og LKE mener det er riktig prioritering, hvem vet. Edit: Tilføyer at å skaffe seg en hobby som er helt privat og ikke implementeres i bloggsfæren og ergo ikke diskuteres offentlig, virker kjempesunt. Endret 31. oktober 2018 av Anna Nas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BokJente Skrevet 31. oktober 2018 #62847 Del Skrevet 31. oktober 2018 13 minutter siden, Anna Nas skrev: Jeg har ikke lest hva CBE.no skriver, og ikke vet jeg hva CBE tenker og føler heller, men det kan jo hende at følelsen av manglende fritid i realiteten betyr at hun ikke har så mye privatliv. Det kan jo ikke være mye av dagen som ikke blir dokumentert og offentliggjort. Publikum forventer en viss dose bilder og undeholdning hver dag, og annonsørene må få publisert annonsen(e) de har betalt for. Hvis jeg hadde vært i en situasjon der omtrent alt jeg foretok meg ble offentliggjort og føltes nødvendig å offentliggjøre i sosiale medier, og at jeg på toppen av det hele følte at jeg stadig måtte finne på nye ting og hendelser som er fotogene, som egner seg som underholdning og ikke minst egner seg som troverdige tema for innbaking av annonser, ville jeg garantert følt at jeg omrtrent aldri hadde helt fri. Det er selvsagt et valg om man vil selge så mye annonseplass og utlevere så mye av livet sitt offentlig at det omtrent ikke er mer fritid (les privatliv) igjen, men kanskje CBE og LKE mener det er riktig prioritering, hvem vet. Edit: Tilføyer at å skaffe seg en hobby som er helt privat og ikke implementeres i bloggsfæren og ergo ikke diskuteres offentlig, virker kjempesunt. Hvis dette er noe CBE kan gjøre bare for moro skyld og uten å føle prestasjonspress er det kjempebra for henne. Skjønner hva du vil frem til, at de alltid er i bloggmodus om å finne på tema til neste innlegg, og tenke på senere utvikling i bloggen og hvordan gjøre ting annerledes som skiller seg ut, osv. Men det jeg ikke liker med bloggere generelt, er at de påstår hele tiden på sin måte at de jobber "mer" enn de med ordinær jobb. De sier det ikke rett ut, men det er lett å tro at det er det de mener. De har ikke A4 jobb og må fordele tiden selv og slikt, skjønner det, men liker bare ikke at de sier at de jobber så mye hardere enn alle oss andre. Det klarer jeg ikke å ta helt alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 31. oktober 2018 #62848 Del Skrevet 31. oktober 2018 11 timer siden, spaniasol skrev: Jeg reagerte på at teater, sang og dans hadde vært en stor del av livet hennes fra barndom og fram til hun flyttet ut. Det eneste vi har kunnet observere av denslags aktiviteter var de få ukene hun deltok i Skal vi Danse for noen år siden. Det var ikke akkurat det jeg forbinder med en person som er skapt for scenen. Så la oss håpe hun får dyrke interessen i fred uten krav til stor dokumentasjon. Kanskje hun kan slappe av og få noe mer ut av det. Men noe stort talent kan jeg ikke se at hun er innen verken sang, dans eller skuespill. Det sistnevnte er jo det vi har fått se hver gang hun har vært med i Bloggerne, blant annet. Man er jo mer frigjort og ikke så knyttet som barn, så jeg er sikker på at hun var flink da. Kritiser gjerne det som er kritikkverdig, teaterdrømmen hennes er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 31. oktober 2018 #62849 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Jeg skjønner også hva du mener, @BokJente Jeg forstår spesielt godt at folk i skikkelig tidsklemme, krevende jobber eller andre ting som krever hard innsats gir seg helt over og lurer på hvordan det er mulig å være så fjern. Saken er at influencerlivet og hele "livsstilsblogger"-konseptet er helt fjernt. Jeg orker ikke å følge med på den type bloggere, så mine betraktninger er veldig overfladiske. Endret 31. oktober 2018 av Anna Nas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BokJente Skrevet 31. oktober 2018 #62850 Del Skrevet 31. oktober 2018 2 minutter siden, Anna Nas skrev: Jeg skjønner også hva du mener, @BokJente Jeg forstår spesielt godt at folk i skikkelig tidsklemme og kanskje med krevende jobber i tillegg gir seg helt over og lurer på hvordan det er mulig å være så fjern. Saken er at influencerlivet og hele "livsstilsblogger"-konseptet er helt fjernt. Jeg orker ikke å følge med på den type bloggere, så mine betraktninger er veldig overfladiske. Ikke jeg heller. Det er ikke min stil. Er derfor ikke mye på sosial media heller, for føle rmange oppfører seg som bloggere der også at alt er overflade/fasade. Jeg er mer glad i det som er ekte, det virkelige liv og dybde. Så blogguniverset er ikke noe for meg heller, og misunner de ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. oktober 2018 #62851 Del Skrevet 31. oktober 2018 Tror hun har godt av å komme seg ut av hjemmet og snakke med vanlige folk, det kan vel ikke være annet enn positivt. (Regner med at det blir hennes frisone, bilder er ikke ønskelig.) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 31. oktober 2018 #62852 Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg tenkte umiddelbart, dessverre, at dette teaterprosjektet nok er enda et prosjekt hun ikke kommer til å fullføre, og at det da vil gå ut over mange flere enn henne selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 31. oktober 2018 #62853 Del Skrevet 31. oktober 2018 Supert at hun har noe hun kan gjøre uten sin siamesiske tvilling. Er ikke sunt og konstant være sammen med samme menneske, både i sengen, på treningen, på jobb og på fritiden.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 31. oktober 2018 #62854 Del Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, *Ariel* skrev: Jeg tenkte umiddelbart, dessverre, at dette teaterprosjektet nok er enda et prosjekt hun ikke kommer til å fullføre, og at det da vil gå ut over mange flere enn henne selv. Tenkte det samme selv. Det i tillegg til at jeg ikke blir veldig overrasket om det dukker opp et sponset innlegg om dette teateret snart. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 31. oktober 2018 #62855 Del Skrevet 31. oktober 2018 Tror hun kommer til å gjøre seg bra på teater jeg. For det er jo et teater hun spiller til vanlig også, hele bloggen er jo et skuespill. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 31. oktober 2018 #62856 Del Skrevet 31. oktober 2018 6 timer siden, Kollontaj skrev: Tror hun har godt av å komme seg ut av hjemmet og snakke med vanlige folk, det kan vel ikke være annet enn positivt. (Regner med at det blir hennes frisone, bilder er ikke ønskelig.) Min tanke var umiddelbart at denne forestillingen kommer til å bli fremstilt som en fulltidsjobb på lik linje med de andre viktige tingene hun driver med (selvdyrking). Så gjenstår det å se om alt skal dokumenteres med LKE på slep og hvordan hun fremstiller seg selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 1. november 2018 #62857 Del Skrevet 1. november 2018 Teater er gøy, lykke til caroline! ps. håper ikke dette er noen form for reklame eller at mannen skal være med å ta "følsomme" bilder. Da blir jeg skikkelig, skikkelig skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 1. november 2018 #62858 Del Skrevet 1. november 2018 33 minutter siden, tranedatter skrev: Teater er gøy, lykke til caroline! ps. håper ikke dette er noen form for reklame eller at mannen skal være med å ta "følsomme" bilder. Da blir jeg skikkelig, skikkelig skuffa! Tror nok du må regne med at han skal være med for å ta både følsomme og dramatiske bilder. Enig med deg at det i så fall er litt skuffende, men samtidig kanskje det kan tilføre bloggen noe nytt og annet enn barnebilder og kunstig oppstilte gapende portrettbilder av fruen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 1. november 2018 #62859 Del Skrevet 1. november 2018 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/m62E5v/morten-hegseth-kritiserer-bloggere-for-baby-spons?utm_content=row-r26&utm_source=vgfront Morten Hegseth ❤️Det eneste jeg har å utsette på artikkelen er at han ikke nevner dronningen på dette området. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 1. november 2018 #62860 Del Skrevet 1. november 2018 LKE i kommentarfeltet. Skylder på leserne for at influencerne har dårlig moral/etikk, for å si det litt flåsete. https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1934924343257678/ (håper lenken fungerer direkte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg