Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg ser at mange blir provosert og sier at CBE tar seg en offer-rolle. Hvorfor blir man så provosert av dette mon tro? Jo, fordi det er åpenbart ren manipulering. For meg fremstår det slik at hun prøver å få vekk blikkene på hva hun har gjort, slik at saken kan ligge død. Hva gjør hun da? skriver et innlegg om hvor redd og lei seg hun er, om drapstrussler og nettmobbing, forøvrig veldig aktuelle saker i dagens sammfun men overhodet ikke relevant til denne konkrete saken, da saken dreide seg om at hun og mannen hadde skrevet falske kommentarer for å hetse andre, samt at hun mistet sin kredibilitet.

Hun viste at folk skulle synes synd på henne og vise sympati. Hvem hadde ikke gjort det? Vi alle kjenner oss igjen og synes det er dritt å bli mobbet og kritisert av andre. Men hun har gjort det samme, og det vil hun få fokuset vekk fra. Hvordan kan det være akseptabelt å manipulere lesere og sponsorer og gud vet hvem, for å ikke ta ansvar for egne handlinger? Manipulere dem med følelsene. Det synes jeg er meget kritikkverdi.

nevner det nå fordi jeg lurer på om noen har stilt seg det spørsmålet. Men nå synes jeg at jeg har fulgt nok på denne saken og burde gi meg :fnise:

ja, livet fortsetter...

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At de blir litt temperatur på en slik debatt, er helt normalt. Ser ingen grunn til at denne tråden skal være noe verre enn andre. Folk må kunne diskutere slik saker som dette, uten å bli moderert vekk fordi det handler om FF eller Tone Damli. Hvis de har gjort noe, må også de kunne diskuteres.

Selvfølgelig kan enkelte kommentarer være litt i overkant, men det i seg selv er ikke noen grunn til å klikke helt for at aktuelle saker blir tatt opp. Hun har selv vært svært delaktig i å slenge dritt til andre, om man skal se det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kommer med hetsende kommentarer og diskuterer Caroline her bør gå litt inn i seg selv. Dere er tydeligvis svært opptatt av rett og galt, men glemmer helt å se på dere selv! Det er lett å se andres (Caroline sine) feil, men hva med dere selv? Deres oppførsel? Mener dere virkelig at det er helt ok å mobbe andre på nett? Komme med beskyldninger, grave etter feil, spre ryker osv.? Jeg trodde dette var noe man lærte at ikke er greit allerede på barneskolen!

I innlegget hvor Caroline svarer på kritikker skriver hun "Jeg ønsker ikke å forsvare det han har gjort, men jeg håper dette innlegget gjør at dere kan forstå hvordan det kunne skje. (...) Av og til er det vanskelig å tenke klart, det er lett å feile. Han lærer og vi lærer." Hun prøver altså ikke å støtte det LK har gjort, og de feilene han har gjort rettferdiggjør heller ikke deres hatmeldinger til dem/Caroline.

Dere mener videre at Caroline bør si unnskyld, men hun og LK er to forskjellige individer, og LK må stå for sine handlinger og Caroline kan ikke ta på seg skylden for det han gjør... Og om noen skal si unnskyld her, så bør virkelig alle dere som daglig sprer rykter, sender hetsende, sårende meldinger osv. også gi en unnskyldning til Caroline!

Til slutt; Jeg setter meg ofte ned å leser blogger for å slappe av og få positiv inspirasjon, og det er dette de fleste blogger er til for (i hvert fall så kalte rosablogger), så da forstår jeg ikke poenget med å lese en blogg dere tydeligvis ikke liker, hverken innleggene eller personen som skriver den? Dere velger selv å gå inn på bloggen hennes, og skriver i tillegg frekke kommentarer og diskuterer her på KG. Tid dere kunne brukt på mer fornuftige ting bruker dere altså på å mobbe andre! Jeg blir virkelig flau og lei meg for at voksne mennesker bruker tiden sin på dette!

Dere bør begynne å se etter det positive i folk, sette pris på ulikheter, og være gode medmennesker! Det gir mye mer glede å si/skrive noe hyggelig, både for mottakeren og dere selv! Vær voksne, ta ansvar for deres handlinger og slutt med nettmobbingen. Det er ikke greit selv om dere sitter gjemt bak et tastatur.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få tydeliggjort én ting. Å diskutere hvorvidt en aktør har opptredd i strid med lovverket eller etiske retningslinjer er på ingen måter mobbing. Å bevisst/ubevisst utsette en person for negative/nedlatende ytringer over lang tid, gjerne uten at offeret har muligheten til å forsvare seg selv – det kan jeg akseptere som et legitimt bruk av ordet. Mobbing kjennetegnes også gjerne ved alle-mot-en-mentalitet, og selv om det fasademessig kanskje er lett å tolke situasjonen som at "alle" er ute etter å "ta" Caroline, så må man ikke glemme at KG ikke representerer en isolert helhet (vi er mange med forskjellige meninger her inne), og at Caroline står i posisjon til å regissere den virkelighet/sannhet hun måtte ønske. Dessuten har hun mange på sitt "lag".

For å tydeliggjøre poenget mitt: den pågående diskusjonen her inne minner mer om en konflikt/uenighet enn om mobbing.

En overvekt av trådene om Caroline på KG gjennom årene har vært preget av mobbing og hetsende kommentarer. Selv om det innimellom og evt de siste dagene har vært en saklig diskusjon, så har det langt i fra alltid vært det. Hun har jo også sagt at hun har fått trusler på mail, i kommentarfeltet, samt blitt oppsøkt hjemme. Det sier sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Triangel

Oh sweet lord, the irony!

"Lage en tråd for å prate", er ikke det akkurat hva nettforum handler om?

Igår ble det laget en tråd for å prate om løst og fast, i påvente av å kunne fortsette en viktig debatt.

Jeg er så lei av denne generaliseringen og hersketeknikken som du og flere andre bedriver ved å omtale de som skriver i denne tråden som "dere", hvem er det egentlig? Er det ALLE som har mening? Er det hets, kritikk, konstruktive kommentarer, ja altså alt som ikke er tilbeding og forgudning i en og samme pott? Er "vi" en enhet som svarer for hverandre og opererer med walkie talkies?

Nå må du og flere ta dere sammen, det har vært nada "hets" her på lenge nå, og det som er hets blir tatt vekk. Resten er diskusjon og kritiske meninger, det er til og med uenigheter blant dem som er kritiske i utgangspunktet.

Jeg forslår at dere forlater tråden om det er så vanskelig å lese denne kritikken, det står jo til og med skrevet litt lenger opp her at vedkommende får fysisk vondt langt inn i sjelen av denne tråden. Da er man kanskje litt for personlig involvert og det blir lett å overdrive og føle at hver eneste kritiske mening er "slem" eller "hetsende".

Nå må du gi deg. Den midlertidige tråden ble stengt etter flere modereringer. Og selv nå i ettertid så kan alle se at tråden stort sett kun består av hets og latterliggjøring.

"Seriøs diskusjon" meg en viss plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Jeg undrer meg litt over at disse lovbruddene ble anmeldt til Nordlys, VG og Dagbladet. Skulle de ikke vært anmeldt til politiet som drapstrusler og til den norske legeforening?

Eller har jeg misforstått noe, at de norske avisene nå har begynt å behandle lovbrudd også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når produktet tukles med er det lovbrudd. Vanskelig å forstå?

Å komme med trusler er heller ikke lovlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme med trusler er heller ikke lovlig.

Som å si at noen burde få en kule i panna? Under fake nick? Som LKE/CBE gjorde?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kommer med hetsende kommentarer og diskuterer Caroline her bør gå litt inn i seg selv. Dere er tydeligvis svært opptatt av rett og galt, men glemmer helt å se på dere selv! Det er lett å se andres (Caroline sine) feil, men hva med dere selv? Deres oppførsel? Mener dere virkelig at det er helt ok å mobbe andre på nett? Komme med beskyldninger, grave etter feil, spre ryker osv.? Jeg trodde dette var noe man lærte at ikke er greit allerede på barneskolen!

I innlegget hvor Caroline svarer på kritikker skriver hun "Jeg ønsker ikke å forsvare det han har gjort, men jeg håper dette innlegget gjør at dere kan forstå hvordan det kunne skje. (...) Av og til er det vanskelig å tenke klart, det er lett å feile. Han lærer og vi lærer." Hun prøver altså ikke å støtte det LK har gjort, og de feilene han har gjort rettferdiggjør heller ikke deres hatmeldinger til dem/Caroline.

Dere mener videre at Caroline bør si unnskyld, men hun og LK er to forskjellige individer, og LK må stå for sine handlinger og Caroline kan ikke ta på seg skylden for det han gjør... Og om noen skal si unnskyld her, så bør virkelig alle dere som daglig sprer rykter, sender hetsende, sårende meldinger osv. også gi en unnskyldning til Caroline!

Til slutt; Jeg setter meg ofte ned å leser blogger for å slappe av og få positiv inspirasjon, og det er dette de fleste blogger er til for (i hvert fall så kalte rosablogger), så da forstår jeg ikke poenget med å lese en blogg dere tydeligvis ikke liker, hverken innleggene eller personen som skriver den? Dere velger selv å gå inn på bloggen hennes, og skriver i tillegg frekke kommentarer og diskuterer her på KG. Tid dere kunne brukt på mer fornuftige ting bruker dere altså på å mobbe andre! Jeg blir virkelig flau og lei meg for at voksne mennesker bruker tiden sin på dette!

Dere bør begynne å se etter det positive i folk, sette pris på ulikheter, og være gode medmennesker! Det gir mye mer glede å si/skrive noe hyggelig, både for mottakeren og dere selv! Vær voksne, ta ansvar for deres handlinger og slutt med nettmobbingen. Det er ikke greit selv om dere sitter gjemt bak et tastatur.

Jeg antar du ikke snakker til meg, da jeg aldri har mobbet Caroline eller mannen. Jeg har lest hennes blogg i åresvis og kun lagt igjen noen få, positive kommentarer.

For noen av oss handler ikke dette om Caroline som person. Det handler om varmerket "Caroline". Bedriften som har bevisst har løyet og bedratt sine kunder. Bedriften som har ført lesere bak lyset og ldeler av bedriften (LK) som har utgitt seg for å være noen han ikke er. Han har faktisk utført potensielt straffbare handlinger.

For meg handler det derfor ikke lengre om "venninnen"/medmennesket Caroline (som selvsagt kan gjøre feil. Det er menneskelig). Det handler om at jeg som forbruker er ført bak lyset. Jeg ville hatt samme holdningen om feks Elkjøp gjorde det samme. Da hadde jeg sluttet å handle der og vært sterkt kritisk til dem.

Det er helt greit for meg at folk fortsetter å lese Carolines blogg og med det viser støtte/sympati til en bedrift som bevisst lurer kundene sine. Det er et selvstendig valg man tar. Jeg håper man vet hva man støtter opp om og sier ja til. Det er greit at jeg blir lurt/bedratt. For det er det dere har blitt, selv om dere velger å "se" personen Caroline som et offer for omstendighetene. For meg er ikke denne bedriften et offer i det hele tatt.

Du velger å si at dette er greit og jeg velger å si nei takk.

Min avgjørelse handler ikke om å ikke være et medmenneske. Den handler ikke om å ikke sette pris på ulikheter eller ikke se det positive i folk. Min avgjørelse handler om et bevisst valg i forhold til at jeg som forbruker/kjøper ikke vil bli løyet for: Jeg ville ikke bli lurt av Treasures og jeg vil ikke bli lurt av Ving, Tm eller andre av hennes annonsører som støtter opp om dette. Jeg vet de ikke bryr seg nevneverdig om personen Caroline, jeg er ikke naiv. De vurderer hennes bedrift som en meget stor mulighet for å nå ut til mange. Derfor bryr de seg ikke om bedraget, de bryr seg om klingende mynt i kassa. Og med det forteller de meg at de er uten moral i likhet med bedriften de velger å annonsere hos.

Så enkelt er det for meg!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overvekt av trådene om Caroline på KG gjennom årene har vært preget av mobbing og hetsende kommentarer. Selv om det innimellom og evt de siste dagene har vært en saklig diskusjon, så har det langt i fra alltid vært det. Hun har jo også sagt at hun har fått trusler på mail, i kommentarfeltet, samt blitt oppsøkt hjemme. Det sier sitt.

Men nå eksisterer ikke de trådenen lenger. De som kommenterte i de trådene henger ikke nødvendigvis i denne tråden. Denne tråden har så vidt jeg har forstått handlet om et kritisk blikk på hvordan bloggen framstår. Ikke Caroline som person.

Å trekke fram en helt annen tråd bare fordi det handler om en av personene i denne tråden ( denne tråden handler jo om fotballfrue som firma og Ikke personen Caroline )

Er enig med seg i deg du sier om å være motbydelig på nett.. Men vær og forsiktig med bruken av ordet DERE .. Det finnes stort flertall av mennesker i denne tråden som har diskutert dette saklig.. At du tar opp noe som skjer i en annen tråd og knytte det til det som skjer i denne tråden gir jo ikke mening..fordi andre tråder har blitt usaklige og kjipe, så betyr det ikke at denne er det. Og de andre trådene fikk jo sin straff ( de er stengt) så dette er ikke egentlig relevant og virker mer som en rettferdiggjørelse av firmaet deres i dette tilfellet, dette handler om firmaet fotballfrue ( eller treasures eller hva det nå heter.. ) her står både LK og CBE ansvarlig for det som blir skrevet på bloggen.. Om det nå bare var han som skrev kommentarene eller om det var en cover up for å redde ansikt og hun også har skrevet de. Det er likefullt ikke ok, samme hva slags hets de har mottatt. Hvordan blir man bedre selv om man synker ned til samme nivå som enkelte folk på Internett? ( enkelte er da disse hetserene ) da er man jo like ille selv. Er deg ok å mobbe fordi man blir mobbet selv?

Edit: dum autocorrect

Endret av Lizliz
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ble lagt en tråd for å prate IMENS DE VENTET PÅ EN VISS TRÅD. Jeg synes fokuset i denne debatten blir litt feil. Tråden heter "fotballfrue-kritikk" og om dere vil diskutere den slags manipulering og løgn synes jeg dere bør gjøre det på en mer generell basis. "Dere" er naturligvis de som synes det er helt greit å skrive dritt om andre anonymt på nettet. Jeg tror ikke "dere" forstår helt tankene til meg og få andre her så la meg ta en punktlig oppsett over mitt syn.

1. Jeg ble veldig skuffet over manipuleringen, selv om jeg hadde sterke mistanker.

2.Jeg ble også skuffet over hvordan hun gjorde seg selv til et offer, og la skylden på leserene.

3.Det er helt feil at mannen hennes kommenterte under falske navn, spesielt når han utga seg for å være lege.

4.Jeg forstår også at mange føler seg lurt, og at det er bra dette kom fra i lyset.

Det er også en viktig debatt, men debatter som dette blir ofte usakelig der folk tar mannen istedet for ballen.

5.Ja, det er en millionbedrift, men det er personer bak dette som blir såret.

1.Det at hun manipulerte bilder og løy om det, viser at hun ikke alltid har det bra med seg selv. Hun trenger ikke å være en dårlig person, som vi kan le og godte oss over. Når folk gjør slike ting, og til slutt innrømmer det, synes jeg det er viktig å selfølgelig være kritiske, men også vise medfølelse. Det at enkelte begynner å snakke om blant annes hennes urene hud, gjør det nok ikke bedre. Jeg tror ikke hun har mer lyst å la være å redigere bilder.

2. Det med at hun gjør seg selv til et offer, OG skylder på leserene kan i grunn ikke forsvares. Det synes også jeg er veldig dårlig gjort, og det hadde vært bedre om hun heller ba om tilgivelse. Samtidig tror jeg ikke hun bevisst gjør seg til et offer, men påpeker at presset i samfunnet har fått henne til å gjøre det.

3.Mannen har gjort en stor feil, ved å kommentere slik han gjør. Han utgav seg for å være noe han ikke er, som i enkelte tilfeller er ulovlig. Jeg synes helt klart at kona burde sagt strengt i fra at det må han slutte med.

4. Jeg synes slik manipulering er en alvorlig sak, spesielt når man er et så stort forbilde. Som jeg sa er dette noe som ligger i hennes hode, og det finnes grenser hvor mye sprøyt hun skal få. Det er kritikkverdig, men samtidig er tilgivelse viktig, både ovenfor henne og ikke minst dere selv.

5. Som dere har fått inntrykk av er jeg veldig opptatt av personene bak denne bedriften. De er også mennesker, og bare for de håver inn masse penger hvert år, betyr det ikke at de har helt hard hud. Enkelte ting kan være ekstra sårt, og jeg synes man skal være mer forsiktige. Det er heller ikke greit å angripe personer fra andre bedrifter, men jeg innrømmer at det av og til føles mer greit når man ikke kjenner hvem som står bak.

Vil bare påpeke at jeg har ikke lest alle sidene, men det virker som innleggene som kommer inn nå er mer saklige enn tidligere. Håper vi kan flytte fokuset mer over på generell redigering, løgn og forfalskning, i stedet for rett mot noen som har det vondt nok fra før.

Jeg forslår at du neste gang tar dette DIREKTE med den du mener "hetser", "håner" og "godter" seg over at CBE blir "såret" (eller som jeg ville sagt det; blir lei seg fordi hun ble tatt i løgn og juks) og slutter og omtale dette som "dere" ditt og dere datt, hele tiden. Jeg står ikke for hva alle andre med en kritisk mening har sagt, og ikke de meg, så slutt å tillegg både meg og andre meninger vi ikke har!

Hvis du ikke har lest alle sidene kan du heller ikke uttale deg om dette, da skriver du basert på noe du antar og synser om, ikke det som faktisk fremkommer i tråden.

Om du ønsker å diskutere kommentarjuksing på generelt basis så foreslår jeg at du lager en ny tråd, for denne tråden heter "fotballfrue kritikk"enten du liker det eller ikke. Om du, som sagt, ikke takler dette forslår jeg at du slutter å lese isteden for å beskylde alle her inne for å bedrive "heksejakt". Den begynner å bi ekstremt oppbrukt nå...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overvekt av trådene om Caroline på KG gjennom årene har vært preget av mobbing og hetsende kommentarer. Selv om det innimellom og evt de siste dagene har vært en saklig diskusjon, så har det langt i fra alltid vært det. Hun har jo også sagt at hun har fått trusler på mail, i kommentarfeltet, samt blitt oppsøkt hjemme. Det sier sitt.

Selvsagt er slik helt uakseptabelt. Men det er da ikke dermed sagt at hun kan tiuske med eget kommentarfelt og lure egne brukere for det? det henger jo ikke sammen i det hele tatt.

Hun har for øvrig innrømmet at hun visste hva mannen hennes holdt på med i kommentarfeltet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

Dere mener videre at Caroline bør si unnskyld, men hun og LK er to forskjellige individer, og LK må stå for sine handlinger og Caroline kan ikke ta på seg skylden for det han gjør... Og om noen skal si unnskyld her, så bør virkelig alle dere som daglig sprer rykter, sender hetsende, sårende meldinger osv. også gi en unnskyldning til Caroline!

(...)

Selv om de er to ulike individer så driver de en bedrift med millionomsetning sammens, sammens utgjør de Caroline Berg Eriksen bloggen. Det at Caroline viste om hans kommentarer og ikke gjorde noe med det, og attpåtil lot han fortsatte, er uetisk og kan være straffbart mtp hvem de(bedriften) utga seg for å være og innholde i noen av de mest støtende meldingene. Bak enhver bedrift er det mennesker med følelser, men det betyr vell ikke at vi ikke skal fortsette å avdekke juks og forfalskning?

En bedriftseiers ansvar er å sørge for at bedriften drives på en etisk måte og har man ikke kontroll over sine ansatte har man feilet i denne jobben.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En overvekt av trådene om Caroline på KG gjennom årene har vært preget av mobbing og hetsende kommentarer. Selv om det innimellom og evt de siste dagene har vært en saklig diskusjon, så har det langt i fra alltid vært det. Hun har jo også sagt at hun har fått trusler på mail, i kommentarfeltet, samt blitt oppsøkt hjemme. Det sier sitt.

For å sitere meg selv. Den pågående diskusjonen her inne minner mer om en konflikt/uenighet enn om mobbing. At andre brukere her inne har bedrevet mobbing i tidligere tråder kan jeg ikke forsvare, da jeg kun har forholdt meg til tematikken som diskuteres i denne tråden. At du tar hennes ord for god fisk er helt greit, personlig synes jeg dette er veldig vanskelig etter alt som har kommet frem i lyset.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du ikke snakker til meg, da jeg aldri har mobbet Caroline eller mannen. Jeg har lest hennes blogg i åresvis og kun lagt igjen noen få, positive kommentarer.

For noen av oss handler ikke dette om Caroline som person. Det handler om varmerket "Caroline". Bedriften som har bevisst har løyet og bedratt sine kunder. Bedriften som har ført lesere bak lyset og ldeler av bedriften (LK) som har utgitt seg for å være noen han ikke er. Han har faktisk utført potensielt straffbare handlinger.

For meg handler det derfor ikke lengre om "venninnen"/medmennesket Caroline (som selvsagt kan gjøre feil. Det er menneskelig). Det handler om at jeg som forbruker er ført bak lyset. Jeg ville hatt samme holdningen om feks Elkjøp gjorde det samme. Da hadde jeg sluttet å handle der og vært sterkt kritisk til dem.

Det er helt greit for meg at folk fortsetter å lese Carolines blogg og med det viser støtte/sympati til en bedrift som bevisst lurer kundene sine. Det er et selvstendig valg man tar. Jeg håper man vet hva man støtter opp om og sier ja til. Det er greit at jeg blir lurt/bedratt. For det er det dere har blitt, selv om dere velger å "se" personen Caroline som et offer for omstendighetene. For meg er ikke denne bedriften et offer i det hele tatt.

Du velger å si at dette er greit og jeg velger å si nei takk.

Min avgjørelse handler ikke om å ikke være et medmenneske. Den handler ikke om å ikke sette pris på ulikheter eller ikke se det positive i folk. Min avgjørelse handler om et bevisst valg i forhold til at jeg som forbruker/kjøper ikke vil bli løyet for: Jeg ville ikke bli lurt av Treasures og jeg vil ikke bli lurt av Ving, Tm eller andre av hennes annonsører som støtter opp om dette. Jeg vet de ikke bryr seg nevneverdig om personen Caroline, jeg er ikke naiv. De vurderer hennes bedrift som en meget stor mulighet for å nå ut til mange. Derfor bryr de seg ikke om bedraget, de bryr seg om klingende mynt i kassa. Og med det forteller de meg at de er uten moral i likhet med bedriften de velger å annonsere hos.

Så enkelt er det for meg!

Helt enig! Og om sponsorene ikke trekker seg så har vi som forbrukere makt og kan velge å ikke være del av deres kundegruppe lenger. Tror nok at hvis mange nok slutter å handle hos dem pga dette og gir beskjed om hvorfor, så vil det etter hvert ha en effekt. Hver gang man bruker en av rabattkodene som gis på bloggen gir det penger til ekteparet og dermed vink til annonsørene om at her er det penger å tjene. Jeg er meget skuffet over Get Inspired som forklarer sitt syn med at de når mange unge jenter gjennom bloggen. Da blir hele navnet på bedriften bare en vits for meg, for med alt som har kommet frem i det siste er CBE ikke noen inspirasjon for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg. Den midlertidige tråden ble stengt etter flere modereringer. Og selv nå i ettertid så kan alle se at tråden stort sett kun består av hets og latterliggjøring.

"Seriøs diskusjon" meg en viss plass.

Vel, kanskje du skal lese litt før du uttaler deg? Det var ikke snakk om den tråden, det var, så vidt jeg skjønte denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=902403

det handlet om.

Hetsing blir for øvrig fjernet fra alle tråder, så da foreslår jeg at du går inn i deg selv og revurderer din oppfatning og definisjon av hets og mobbing, eventuelt kan du klage til forumansvarlig om du mener det forstått ligger "hets" i trådene. Hvis ikke, får du rett og slett godta at samfunnet har en annen oppfattelse av hets enn hva du har.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...