Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Et eksempel på at dere driver heksejakt er jo hvor tiltaksløse enkelte av dere var igår når tråden var nede for moderering igår. Lage en tråd for å prate imens dere venter??? Hva i all verden sier nå jeg. Har dere i det hele tatt et liv utenfor denne tråden? Ja, det har nok vært et kynisk spill ute å gått, men det er viktig å lære seg å tilgi folk. Bak denne millionbedriften er det mennesker med tanker og følelser. Ekteparet har nok noen problemer som gjør slike ting, men det er da vi må være gode medmennesker, ikke hjelpe de med å grave sin egen grav.

Bak ALLE millionbedrifter er det mennesker med tanker og følelser! Det som er unikt med denne bedriften er at når den blir tatt i løgn og juks, så får den en helt massiv støtte, og det uten å innrømme skyld, og skyve det over på leserne (kundene). Dette er det ingen andre jukstatte millionbedrifter som opplever. Og det er ikke rart det provoserer!
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp fordi jeg ser på blogg som reklame så blir jeg ikke provosert av "jeg er perfekt" fasaden, fordi det er nettopp det dette er, en fasade. Og er jeg innom så er det jo for å se på reklame..

Får ikke helt tak på det du skriver her. Om du ser på bloggen som reklame, så kan du vel ikke forvente annet enn at det er en falsk fasade. De fleste modellene i reklamer osv. er jo photoshopet og sminket på i timesvis. Tror du virkelig de ser sånn ut når de står opp om morgenen? Og tror du virkelig de hadde kunnet sett så bra ut uten profesjonelle fotografer som er eksperter på belysning osv.

Og tror du en tannkrem er alt den utgir seg for å være?

Når folk skal selge produkter (eller seg selv), så bør du ikke bli provosert eller overrasket over at det ikke er hele sannheten du får. I så fall er man litt naiv.

Helt ærlig - hva forventer dere egentlig? :P Sånn jeg har forstått det, så tjener bloggere penger på blant annet å promotere diverse produkter/en viss livsstil. Reklame er reklame, ta det med en klype salt. Man prøver å selge noe her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde fremstått som mye mer renhårige og seriøse hvis de ikke hadde skjult kildekoden og skult mulighet til å se bilder. Da hadde det vært veldig lett å se om kommenteringen (og evt bilderedigeringen) tok slutt. Nå kan de jo bare fortsette som før og eneste forskjellen er at vi ikke vet det. Det er ikke som om de nå har lært en lekse - de har lært å skule sine spor.

Virker som managerene har vært dårlige rådgivere her. Paret hadde fått mye mer goodwill på å la bevisene ligge åpne, legge seg helt flate og si de ville gå i seg selv. Da hadde saken vært ute av verden allerede på fredag og tilliten hadde kjapt vært gjenopprettet.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eksempel på at dere driver heksejakt er jo hvor tiltaksløse enkelte av dere var igår når tråden var nede for moderering igår. Lage en tråd for å prate imens dere venter??? Hva i all verden sier nå jeg. Har dere i det hele tatt et liv utenfor denne tråden? Ja, det har nok vært et kynisk spill ute å gått, men det er viktig å lære seg å tilgi folk. Bak denne millionbedriften er det mennesker med tanker og følelser. Ekteparet har nok noen problemer som gjør slike ting, men det er da vi må være gode medmennesker, ikke hjelpe de med å grave sin egen grav.

Oh sweet lord, the irony!

"Lage en tråd for å prate", er ikke det akkurat hva nettforum handler om?

Igår ble det laget en tråd for å prate om løst og fast, i påvente av å kunne fortsette en viktig debatt.

Jeg er så lei av denne generaliseringen og hersketeknikken som du og flere andre bedriver ved å omtale de som skriver i denne tråden som "dere", hvem er det egentlig? Er det ALLE som har mening? Er det hets, kritikk, konstruktive kommentarer, ja altså alt som ikke er tilbeding og forgudning i en og samme pott? Er "vi" en enhet som svarer for hverandre og opererer med walkie talkies?

Nå må du og flere ta dere sammen, det har vært nada "hets" her på lenge nå, og det som er hets blir tatt vekk. Resten er diskusjon og kritiske meninger, det er til og med uenigheter blant dem som er kritiske i utgangspunktet.

Jeg forslår at dere forlater tråden om det er så vanskelig å lese denne kritikken, det står jo til og med skrevet litt lenger opp her at vedkommende får fysisk vondt langt inn i sjelen av denne tråden. Da er man kanskje litt for personlig involvert og det blir lett å overdrive og føle at hver eneste kritiske mening er "slem" eller "hetsende".

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eksempel på at dere driver heksejakt er jo hvor tiltaksløse enkelte av dere var igår når tråden var nede for moderering igår. Lage en tråd for å prate imens dere venter??? Hva i all verden sier nå jeg. Har dere i det hele tatt et liv utenfor denne tråden? Ja, det har nok vært et kynisk spill ute å gått, men det er viktig å lære seg å tilgi folk. Bak denne millionbedriften er det mennesker med tanker og følelser. Ekteparet har nok noen problemer som gjør slike ting, men det er da vi må være gode medmennesker, ikke hjelpe de med å grave sin egen grav.

Enig! Jeg tror nok at både Caroline og Lars-Kristian er gode mennesker innerst inne. De har gjort en feil, en stor feil også, men det er noe alle gjør. Forskjellen er at deres feil blir blåst opp ut av proposjoner fordi de er veldig kjente. De blir nok å lære av denne feilen, på samme måte som alle andre lærer av sine feil, hvorpå et viktig steg på veien er tilgivelse.

Men samtidig vil jeg si at det er en liten misforståelse at dette er en heksejakt. Greit nok at enkelte driver hets og undersøker bloggen hennes med lupe, men de fleste i denne diskusjonen har vært saklige, og dette er en viktig sak å diskutere.

Endret av kvm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke helt tak på det du skriver her. Om du ser på bloggen som reklame, så kan du vel ikke forvente annet enn at det er en falsk fasade. De fleste modellene i reklamer osv. er jo photoshopet og sminket på i timesvis. Tror du virkelig de ser sånn ut når de står opp om morgenen? Og tror du virkelig de hadde kunnet sett så bra ut uten profesjonelle fotografer som er eksperter på belysning osv.

Og tror du en tannkrem er alt den utgir seg for å være?

Når folk skal selge produkter (eller seg selv), så bør du ikke bli provosert eller overrasket over at det ikke er hele sannheten du får. I så fall er man litt naiv.

Helt ærlig - hva forventer dere egentlig? :P Sånn jeg har forstått det, så tjener bloggere penger på blant annet å promotere diverse produkter/en viss livsstil. Reklame er reklame, ta det med en klype salt. Man prøver å selge noe her....

Du skjønte jo ikke hva jeg skrev i det heletatt!

Jeg blir ikke provosert av det perfekte hun framstiller i det heletatt :) fordi jeg ser på det som reklame. Jeg blir provosert av måten hun håndterer kritikk på. Jeg hadde ikke fått med meg at hun har sagt at hun aldri redigerer bilder annet enn lys etc feks. Fordi min interesse av en blogg ikke ligger i det hun skriver som omhandler henne "privat" eller i kommentarfeltet feks. Så jeg forventet egentlig at hun redigerte seg selv. Men å si at du ikke redigerer for så å bli tatt i å redigere , og så igjen skylde på sine egne lesere?? Det synes jeg er provoserende. Å sette seg selv i offerollen for en posisjon hun selv har skapt er feigt og tåpelig. Det er ingen som tvinger henne til å blogge. Samme gjelder denne saken som går nå, hvor hun nok en gang stiller seg som offer for noe hun selv har skapt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hun skrev ett "hjertevarmt" innlegg nå i dag.

Men er fortsatt ingen unnskyldning å spore. Denne gangen takker hun bare istedenfor å skylde på andre som i går.

Det er synd for hun virker jo som ei veldig hyggelig og omsorgsfull kvinne. Jeg bryr meg jo ikke så hardt om henne, men når det er snakk om å gjøre ulovlige ting, lure mangfoldig tusen mennesker og drive med netthets, forventer man egentlig en oppriktig unnskyldning, istedenfor å prøve å late som om de ikke har gjort noe galt.

Men det er vel ikke lenge til livet går videre som normalt for Eriksen familien, og man kan bare håpe de har lært en lekse. Og at alle som leser blogger lærer seg å bli mye mer kritisk.

Det er vel LK som har drevet med netthetsen? Selv husker jeg bare at jeg syntes han var veldig ufin i et kommentarfelt mot en dommer i SVD, men det var jo under fullt navn. Det var selvsagt til støtte for fruen da også, siden hun fikk så dårlig tilbakemelding for dansen, så han er nok en hyggelig mann hvis bare folk slutter å kritisere kona....

Forøvrig er jeg sikker på at han har lært av dette, og at de nok vil trå varsomt i fremtiden, og samarbeide enda tettere med bloggen. Livet vil gå tilbake til det normale, også for ekteparet Eriksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønte jo ikke hva jeg skrev i det heletatt!

Jeg blir ikke provosert av det perfekte hun framstiller i det heletatt :) fordi jeg ser på det som reklame. Jeg blir provosert av måten hun håndterer kritikk på. Jeg hadde ikke fått med meg at hun har sagt at hun aldri redigerer bilder annet enn lys etc feks. Fordi min interesse av en blogg ikke ligger i det hun skriver som omhandler henne "privat" eller i kommentarfeltet feks. Så jeg forventet egentlig at hun redigerte seg selv. Men å si at du ikke redigerer for så å bli tatt i å redigere , og så igjen skylde på sine egne lesere?? Det synes jeg er provoserende. Å sette seg selv i offerollen for en posisjon hun selv har skapt er feigt og tåpelig. Det er ingen som tvinger henne til å blogge. Samme gjelder denne saken som går nå, hvor hun nok en gang stiller seg som offer for noe hun selv har skapt.

Ah, da skjønner jeg hva du skrev.

Har ikke fulgt særlig med på alt rundt fotballfruen, men har bare reagert på at folk tilsynelatende er overrasket over at hun fremstiller seg mer perfekt enn hun er. Det synes jeg er pussig.

Kan godt henne hun møter kritikken på en dårlig måte. Men synes en del reaksjoner mot henne fremstår som ganske tåpelige i seg selv. Om man er så uenig i bloggingen hennes, så kan man bare la være å følge den vel. Virker som om folk bare ønsker å lage masse drama. Hadde man virkelig ment at bloggen (evt. fotballfruen) var så ille, så hadde man vel bare holdt seg langt unna den i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje skulle alle de som har hetset henne vært voksne nok til å komme med en unnskyldning? Ville ikke det vært på sin plass?

Man skal være temmelig fjern om man ikke har fått med seg hetsen og hatet her på KG de siste årene. Jeg husker selv et medlem her skrev at hun hadde stoppet båten på sjøen utfor hytta til Carolines foreldre. Unnskyldningen etterpå var at hun tilfeldigvis kjørte forbi og ville se hvordan hytta så ut .. vel - jeg synes det minner mer om noe annet.

Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at hun føler seg forfulgt og har opplevd hetset som tungt og også litt skummelt at så mange har SÅ sterke meninger om henne - samtidig som de vet hvor hun bor, når hun er alene, når hun er på hytta osv ..

Hetsen startet lenge før de "store" sakene om billedredigering og falske kommentarer kom fram. Disse sakene har blitt brukt som en unnskyldning og for å legitimere fortsatt hets og la den eskalere langt, langt utover hva som ville vært normalt for en sånn sak.

Jeg er glad for at hun ikke har bukket under og lagt bloggen død slik som så mange her ønsker. Det er kjempebra at hun reiser seg og fortsetter - det viser en styrke og jeg er sikker på at hun vil vokse på dette og har lært av det. Det tragiske er at hetsen og diskusjonene kommer til å fortsette i det uendelige - for hatet mot henne går langt utover hva disse sakene angår.

Er det ikke slik vi har politi for? Istedenfor å hevne med trussler om kuler i panna og anklagelser for å være tilbakestående på nett?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak ALLE millionbedrifter er det mennesker med tanker og følelser! Det som er unikt med denne bedriften er at når den blir tatt i løgn og juks, så får den en helt massiv støtte, og det uten å innrømme skyld, og skyve det over på leserne (kundene). Dette er det ingen andre jukstatte millionbedrifter som opplever. Og det er ikke rart det provoserer!

Det er helt sant, og jeg mener at man skal være forsiktig med hva man sier til personer bak andre bedrifter også. Dessuten blir det litt annerledes med bloggere i og med at det er de som er hovedpersonen og det er de som er i fokus.

men ja, jeg er enig at det provoserer, men jeg synes forsatt det er viktig å tenke på hvordan de har det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik vi har politi for? Istedenfor å hevne med trussler om kuler i panna og anklagelser for å være tilbakestående på nett?

Politiet har nok vært nødt til å rykke ut flere ganger, etter hva jeg leste i en nettavis i går under et av alle innleggene om denne saken, og CBE har vel også skrevet noe om det i et innlegg, hvor hun takker politi og gode naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At sponsorer ikke er opptatt av etikk er ikke noe nytt. At det derimot er helt greit å drapstrue mennesker og lyve for dem mens man tjener penger, er herved notert.

Loven er lik for alle, sa noen?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje skulle alle de som har hetset henne vært voksne nok til å komme med en unnskyldning? Ville ikke det vært på sin plass?

Selvfølgelig er det på sin plass. Men her har jo Caroline (eller mannen) selv hetset mennesker som stiller helt kurante spørsmål i sitt eget kommentarfelt, som de har full kontrol over. Disse menneskene har for alt vi vet aldri hetset noen, men opplever å bli hetset av Caroline uten å få mulighet til å svare for seg, fordi hun siler kommentarer slik det passer for henne. Det gjør at hun i mine øyne ikke er noe bedre enn disse nettrollene hun klager på.
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør meg ordentlig provosert er at det ropes SJALUSI hver gang noen sier at de ikke liker CBE. Det gjelder for så vidt ikke bare angående henne, men så å si alle kvinnelige kjendiser. Er du jente, og ikke liker en kjendis av samme kjønn, ja da er du sjalu. Dette gjør meg ordentlig irritert, jeg trives veldig godt med mitt eget liv, og ser ikke en grunn til å være sjalu på andre.

Nå er det helt sikkert noen som skriver at når man må si at man ikke er sjalu, da er man sjalu. Men, det stemmer altså ikke. Det går fint an å ikke synes noe om en person uten at man må være misunnelig på vedkommende.

DET irriterer meg også!

Jeg er overhodet ikke sjalu på fotballfruen, jeg syntes det virker utrolig slitsomt å skulle opprettholde den perfekte fasaden til enhver tid, men jeg syntes det er forkastelig det de har gjort nå.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh sweet lord, the irony!

"Lage en tråd for å prate", er ikke det akkurat hva nettforum handler om?

Igår ble det laget en tråd for å prate om løst og fast, i påvente av å kunne fortsette en viktig debatt.

Jeg er så lei av denne generaliseringen og hersketeknikken som du og flere andre bedriver ved å omtale de som skriver i denne tråden som "dere", hvem er det egentlig? Er det ALLE som har mening? Er det hets, kritikk, konstruktive kommentarer, ja altså alt som ikke er tilbeding og forgudning i en og samme pott? Er "vi" en enhet som svarer for hverandre og opererer med walkie talkies?

Nå må du og flere ta dere sammen, det har vært nada "hets" her på lenge nå, og det som er hets blir tatt vekk. Resten er diskusjon og kritiske meninger, det er til og med uenigheter blant dem som er kritiske i utgangspunktet.

Jeg forslår at dere forlater tråden om det er så vanskelig å lese denne kritikken, det står jo til og med skrevet litt lenger opp her at vedkommende får fysisk vondt langt inn i sjelen av denne tråden. Da er man kanskje litt for personlig involvert og det blir lett å overdrive og føle at hver eneste kritiske mening er "slem" eller "hetsende".

De ble lagt en tråd for å prate IMENS DE VENTET PÅ EN VISS TRÅD. Jeg synes fokuset i denne debatten blir litt feil. Tråden heter "fotballfrue-kritikk" og om dere vil diskutere den slags manipulering og løgn synes jeg dere bør gjøre det på en mer generell basis. "Dere" er naturligvis de som synes det er helt greit å skrive dritt om andre anonymt på nettet. Jeg tror ikke "dere" forstår helt tankene til meg og få andre her så la meg ta en punktlig oppsett over mitt syn.

1. Jeg ble veldig skuffet over manipuleringen, selv om jeg hadde sterke mistanker.

2.Jeg ble også skuffet over hvordan hun gjorde seg selv til et offer, og la skylden på leserene.

3.Det er helt feil at mannen hennes kommenterte under falske navn, spesielt når han utga seg for å være lege.

4.Jeg forstår også at mange føler seg lurt, og at det er bra dette kom fra i lyset.

Det er også en viktig debatt, men debatter som dette blir ofte usakelig der folk tar mannen istedet for ballen.

5.Ja, det er en millionbedrift, men det er personer bak dette som blir såret.

1.Det at hun manipulerte bilder og løy om det, viser at hun ikke alltid har det bra med seg selv. Hun trenger ikke å være en dårlig person, som vi kan le og godte oss over. Når folk gjør slike ting, og til slutt innrømmer det, synes jeg det er viktig å selfølgelig være kritiske, men også vise medfølelse. Det at enkelte begynner å snakke om blant annes hennes urene hud, gjør det nok ikke bedre. Jeg tror ikke hun har mer lyst å la være å redigere bilder.

2. Det med at hun gjør seg selv til et offer, OG skylder på leserene kan i grunn ikke forsvares. Det synes også jeg er veldig dårlig gjort, og det hadde vært bedre om hun heller ba om tilgivelse. Samtidig tror jeg ikke hun bevisst gjør seg til et offer, men påpeker at presset i samfunnet har fått henne til å gjøre det.

3.Mannen har gjort en stor feil, ved å kommentere slik han gjør. Han utgav seg for å være noe han ikke er, som i enkelte tilfeller er ulovlig. Jeg synes helt klart at kona burde sagt strengt i fra at det må han slutte med.

4. Jeg synes slik manipulering er en alvorlig sak, spesielt når man er et så stort forbilde. Som jeg sa er dette noe som ligger i hennes hode, og det finnes grenser hvor mye sprøyt hun skal få. Det er kritikkverdig, men samtidig er tilgivelse viktig, både ovenfor henne og ikke minst dere selv.

5. Som dere har fått inntrykk av er jeg veldig opptatt av personene bak denne bedriften. De er også mennesker, og bare for de håver inn masse penger hvert år, betyr det ikke at de har helt hard hud. Enkelte ting kan være ekstra sårt, og jeg synes man skal være mer forsiktige. Det er heller ikke greit å angripe personer fra andre bedrifter, men jeg innrømmer at det av og til føles mer greit når man ikke kjenner hvem som står bak.

Vil bare påpeke at jeg har ikke lest alle sidene, men det virker som innleggene som kommer inn nå er mer saklige enn tidligere. Håper vi kan flytte fokuset mer over på generell redigering, løgn og forfalskning, i stedet for rett mot noen som har det vondt nok fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Magdalene

Politiet har nok vært nødt til å rykke ut flere ganger, etter hva jeg leste i en nettavis i går under et av alle innleggene om denne saken, og CBE har vel også skrevet noe om det i et innlegg, hvor hun takker politi og gode naboer.

Det har de helt sikkert... Men ikke pga noen brukere som diskuterer på nett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få tydeliggjort én ting. Å diskutere hvorvidt en aktør har opptredd i strid med lovverket eller etiske retningslinjer er på ingen måter mobbing. Å bevisst/ubevisst utsette en person for negative/nedlatende ytringer over lang tid, gjerne uten at offeret har muligheten til å forsvare seg selv – det kan jeg akseptere som et legitimt bruk av ordet. Mobbing kjennetegnes også gjerne ved alle-mot-en-mentalitet, og selv om det fasademessig kanskje er lett å tolke situasjonen som at "alle" er ute etter å "ta" Caroline, så må man ikke glemme at KG ikke representerer en isolert helhet (vi er mange med forskjellige meninger her inne), og at Caroline står i posisjon til å regissere den virkelighet/sannhet hun måtte ønske. Dessuten har hun mange på sitt "lag".

For å tydeliggjøre poenget mitt: den pågående diskusjonen her inne minner mer om en konflikt/uenighet enn om mobbing.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da skjønner jeg hva du skrev.

Har ikke fulgt særlig med på alt rundt fotballfruen, men har bare reagert på at folk tilsynelatende er overrasket over at hun fremstiller seg mer perfekt enn hun er. Det synes jeg er pussig.

Kan godt henne hun møter kritikken på en dårlig måte. Men synes en del reaksjoner mot henne fremstår som ganske tåpelige i seg selv. Om man er så uenig i bloggingen hennes, så kan man bare la være å følge den vel. Virker som om folk bare ønsker å lage masse drama. Hadde man virkelig ment at bloggen (evt. fotballfruen) var så ille, så hadde man vel bare holdt seg langt unna den i utgangspunktet.

Er helt enig med deg jeg. Men det finnes dessverre en del som liker å rakke ned på andre mennesker for å føle seg bedre selv. Det finnes også mange som ikke ser bloggen for det det er og som lar seg lure av veninnen Caroline. Verden vil nå en gang alltid være sånn at det er en gruppe med mennesker som lager kvalme. noen er misunnelige, andre bitre og sure, etc etc .. Tåler man ikke å forholde seg til disse menneskene så burde man fjerne seg fra den situasjonen. Ved å enten slutte å blogge, eller ignorere. Det er ingen menneskerett å bli likt av alle, men man kan velge selv hvor mye av seg selv man vil dele med andre. Deler du " hele" livet ditt med fremmede på Internett Så må du tåle at ikke alle liker det, sånn er det. Tåler man det ikke, så får man endre på det, ta ansvar for eget liv, ikke legge skylden på alle andre og leke offer. Hun har selv valgt å tjene penger på å utlevere seg selv og familien. Endret av Lizliz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er en viktig debatt. Sosiale medier og blogging er en trend i tiden - og det er mange som er interessert i hva dette gjør med samfunnet. jeg har deltatt i denne diskusjonen og bidratt med innlegg som overhodet ikke har vært hets og personkarakteristikker - jeg har satt spørsmål ved hvordan man kan skille privatpersonen og businessen - og denne saken har vist at det er all mulig grunn til å sette spørsmål ved akkurat det. Å bli karakterisert som "dere som bare er ute etter å ta Caroline" fordi jeg har deltatt i en diskusjonstråd, blir helt utrolig dumt og urimelig, og viser nettopp at det er alt for mange der ute som overhodet ikke forstår forskjellen på å opptre som privatperson og som representant for et A/S. Hvis det er noe denne tråden og denne saken har vist, er det at hverken herr og fru Eriksen eller en stor del av bloggleserne har skjønt det heller.

Jeg synes netthets er helt fullstendig uakseptabelt. Jeg deltar i "ta kommentarfeltet-tilbake"-aksjoner. jeg mener at anonyme tilbakemeldinger er en uting. jeg synes netthets er nedrig og uakseptabelt og har medfølelse med alle som utsettes for slik. Men hvis det er så ille at det går ut over livskvaliteten, må man ta tak via rette kanaler. Ringe politiet, anmelde, snakke om det. Ikke la det gå ut over egne blogglesere i kommentarfeltet på egen blogg. Under falsk navn. For uttalelser som overhodet ikke er krenkende - for slike uttalelser har de aldri sluppet igjennom - og bra er det. Men at noen skal settes på plass ved hjelp av falsk alias fordi de mener noe annet enn CBE eller LKE, er virkelig ikke greit - uansett hvor mye hun hyler om at det var noen andre sin skyld.

Men jeg synes også at det er viktig å holde sin sti ren - og jo høyere posisjonert man er i samfunnet, desto viktigere er akkurat det. Er du en stor kommersiell aktør, har du et ansvar for å oppføre deg og følge juridiske og etiske retningslinjer. Jeg synes fruen har gjort en formidabel jobb med bloggen sin - den er proff og nydelig å se på. Men det at hun er flink, unnskylder virkelig ikke at hun har gjort noe utrolig dumt - og ulovlig. Jeg synes det er helt merkelig at noen av dere som forsvarer henne, ikke ser dette.

Og å hevde at mannen er en helt for måten han har latt sine egne kunder gjennomgå i kommentarfeltet på, er virkelig hinsides hva jeg kan forstå.

I denne saken, synes jeg Treasures A/S har oppført seg forkastelig. De blir tatt med buksene nede, og skylder på andre for valg de selv har gjort. Sånn er det bare.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...