Gjest Zeitgeist Skrevet 12. januar 2015 #1 Del Skrevet 12. januar 2015 Mens vi venter på at en viss tråd blir ferdig moderert, så kan vi jo benytte anledningen til å skravle litt om løst og fast. Har dere hatt en fin dag så langt? Gjort noe spennende? Opplevd noe dere vil dele? Her regner det og ei venninne av meg fortalte meg i dag at hun venter barn. Ellers stille og rolig i potetåkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. januar 2015 #2 Del Skrevet 12. januar 2015 Mye snø på veiene i dag. Brukte en time på å hente i barnehagen. Fint og lyst ute, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. januar 2015 #3 Del Skrevet 12. januar 2015 Unga blir ihvertfall ikke full av gjørme når det endelig har blitt snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 12. januar 2015 #4 Del Skrevet 12. januar 2015 Har endelig fått begynt på Øyevitne-serien. Ellers rolig kveld. Jeg gleder meg til i morgen på jobb, for da begynner en venninne av meg på samme arbeidsplass. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin-Den-Enøyde Skrevet 12. januar 2015 #5 Del Skrevet 12. januar 2015 Kaldt ute i dag og da hadde selvfølgelig bikkja all verdens tid på turen. Men var friskt da Har fått klippa meg litt også, kan si meg fornøyd med dagen så langt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig336 Skrevet 12. januar 2015 #6 Del Skrevet 12. januar 2015 Bruker kvelden på 3 sesong av sherlock. Beste bruk av tid jeg har gjort på lenge. Bortsett fra FF tråden da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 12. januar 2015 #7 Del Skrevet 12. januar 2015 Sitter dere seriøst å tvinner tommeltotter og venter på at tråden skal bli ferdig? Hehe virker jo nesten slik =p 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig336 Skrevet 12. januar 2015 #8 Del Skrevet 12. januar 2015 Sitter dere seriøst å tvinner tommeltotter og venter på at tråden skal bli ferdig? Hehe virker jo nesten slik =p Klart det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor112 Skrevet 12. januar 2015 #9 Del Skrevet 12. januar 2015 Ikke så fin dag i dag. Startet med å tryne på isen da jeg var ekstremt sent ute til bussen. Ellers har dagen vært helt ok, gleder meg til å komme på trening etter på da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 12. januar 2015 #10 Del Skrevet 12. januar 2015 Stille og rolig dag så langt. Skal vi ta en kopp kaffe mens vi venter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar 2015 #11 Del Skrevet 12. januar 2015 Har laget smoothie til 7 åringen og meg. Brukte yoghurt, eple, banan, blåbær og bringebær. Nam.... Egentlig kjenner jeg at jeg har fått mer enn nok av et viss tema og en frue. Så egentlig lurer jeg litt på hvorfor jeg er her nå.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. januar 2015 #12 Del Skrevet 12. januar 2015 Stille og rolig dag så langt. Skal vi ta en kopp kaffe mens vi venter? Kjempeidé! Og en liten sang - hvem blir med på Fragglesangen? "Kom og syng en sang, leke gjør vi dagen lang, vi er godt i gang, i vårt Fraggleberg ..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #13 Del Skrevet 12. januar 2015 Bebisen i magen ligger rart, sparker opp mot ribbeina og turner. Jeg har lyst på sjokolade, men orker ikke dra på butikken. Hvorfor finnes det ikke bestillings-sjokolade levert på døren? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 12. januar 2015 #14 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har klipt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 12. januar 2015 #15 Del Skrevet 12. januar 2015 800-SJOKOLADE. De ringer, vi bringer! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor112 Skrevet 12. januar 2015 #16 Del Skrevet 12. januar 2015 Bebisen i magen ligger rart, sparker opp mot ribbeina og turner. Jeg har lyst på sjokolade, men orker ikke dra på butikken. Hvorfor finnes det ikke bestillings-sjokolade levert på døren? hadde samme "problemet" da jeg gikk gravid ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 12. januar 2015 #17 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har klipt meg Så fin du ble! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 12. januar 2015 #18 Del Skrevet 12. januar 2015 Prøver å få i meg varmen, fryser her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. januar 2015 #19 Del Skrevet 12. januar 2015 Klart det! Verste var at jeg var på jobb og rakk ikke å lese ferdig før den ble stengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #20 Del Skrevet 12. januar 2015 800-SJOKOLADE. De ringer, vi bringer! :-D Forretningsidé number uno da! "800-sjokolade sentralen - Ansvarlige for gravide kvinners overvekt siden jan 2015" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå