Gå til innhold

Mens vi venter ...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troika er IKKE feil :)

Nei, den er ikke det. Ah, nå fikk jeg lyst på sjokolade, men den syke skal ikke forlate huset. ;)

Gjest gundagrynte
Skrevet

Fortiden digger jeg troika. Forøvrig glir også stratos og kvikk lunsj ned på høykant. For å ikke snakke melkesjokolade med toppris. Nam!

Den har jeg ikke prøvd! Melkesjokolade med toppris altså.....Den må prøves :)

Skrevet

Dette med bestillings-sjokolade levert på døren har jeg også tenkt på noen ganger. Nå er vi i 2015 og da mener jeg sånne ting burde være en selvfølge :handle:

Godt vi er flere :sjokolade: :danse:

Skrevet

Jeg må inrømme at selv jeg, som alltid har gitt blanke f det temaet den visse tråden handla om, har utviklet en viss ...fascinasjon for fenomenet de siste dagene. Det er jo storveis gøy.

Ikke si noe til mine venner og kolleger!

I mellomtiden LATER jeg som jeg bedriver fagelige aktiviteter. I virkeligheten surfer jeg netflix og baker.

:danse::ninja::skya:

• Liker 2
Skrevet

denne likte jeg! Som vanlig kommer du med mye bra ;)

Takk. Nå ble jeg glad for fine ord, Lillemor. Takk det samme :)

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Disse linkene må dere lime inn når Fotballfrue Kritikk åpner igjen, jenter. Dere som legger inn her. Husk det

Skrevet

Obs! Fare for avhengighet😊
Gjest gundagrynte
Skrevet

denne likte jeg! Som vanlig kommer du med mye bra ;)

Det innlegget er så bra skrevet at jeg måtte dele det på Facebook :)

Gjest gundagrynte
Skrevet

Obs! Fare for avhengighet

Hahahaa....takk for advarsel...:)

Skrevet

Så...hvilken sjokolade er *verdens beste*..? Min personlige favoritt er Ferrero Rocher...sukk :)

Sukk, må være kvikk lunsj eller krokanrull :sikle::strix:

Gjest gundagrynte
Skrevet

Jeg må inrømme at selv jeg, som alltid har gitt blanke f det temaet den visse tråden handla om, har utviklet en viss ...fascinasjon for fenomenet de siste dagene. Det er jo storveis gøy.

Ikke si noe til mine venner og kolleger!

I mellomtiden LATER jeg som jeg bedriver fagelige aktiviteter. I virkeligheten surfer jeg netflix og baker.

:danse::ninja::skya:

Klart vi holder det for oss selv! Trust us.....;)

Skrevet

Hahahaa....takk for advarsel...:)

Bare høggelig!
Gjest gundagrynte
Skrevet

Sukk, må være kvikk lunsj eller krokanrull :sikle::strix:

Åhhh...krokanrull...sikle sikle......:)

Skrevet

Kjempeidé! Og en liten sang - hvem blir med på Fragglesangen?

"Kom og syng en sang, leke gjør vi dagen lang, vi er godt i gang, i vårt Fraggleberg ..." :danse::romeo::skya:

Du er jo festlig. Jeg bir gjerne med og drikker kaffe og synger litt, på denne januarkvelden, kanskje vi klarer å overdøve de sterke vindkulene utenfor stuevinduet også?

Skrevet

Det er det jeg savner mest med USA. Trengte egentlig ikke forlate leiligheten for noe annet enn jobb.

Haha, har venner i USA og sist jeg var der så hadde vi en person som fartet rundt på scooter og skaffet alt fra takeout til øl på butikken til "smaksprøver" av ymse slag levert på døra... Og hadde app på telefonen som gjorde at hun kunne ta kort selvsagt. FANTASTISK!! (Jeg prøvde selvsagt ingen smaksprøver.....).

Skrevet

De har slutta å produsere den. :( Solgte de for 10 kr. pr. plate tidligere i høst. Den er veldig god, men solgte ikke godt nok. Toppris Kubbe er ikke det samme.

Anonymous poster hash: 58501...cf0

Skrevet

Jeg har sett to episoder av White Collar, snart er jeg ved sesongavslutning på sesong 3.
Ellers hører jeg på vinden som uuuler utenfor og er svært takknemlig for at jeg sitter her og har det godt og varmt! Oh, jeg har også begynt å lese boken Ti Tusen Skygger, tror det blir et svært spennende "bok-eventyr" dette her :Nikke:

Gjest gundagrynte
Skrevet

Da er *tråden* åpnet igjen og la oss fortsette å forbeholde oss saklige slik at vi kan fortsette diskusjonen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...