Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Inocybe skrev:

Så lenge det er reklameverdi skal det merkes. Og med den svære strekkode/refleks-logoen har det det. 

Helt enig. Merkelappen ser jo helt lik ut andre vei, med gullkorn design logo så ikke så rart man ser feil. Og ja. Dette er tydelig reklame, frua og mannen i t-skjorter og barna i matchende anorakker. Neppe tilfeldig. 

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Glufseguri skrev:

Eh, jo;

https://www.gullkorndesign.no/gullkorn-design/514017/lerke-2-lags-anorakk-burgunder-104-str-86-140

Linken frå CBE.no gjeng til jakkar ein kan kjøpe no, ergo same som den sponsa jakka.

Har en fireåring virkelig behov for en jakke til nesten tusenlappen?! Jeg kunne nesten ikke tenke meg å kjøpe jakke til meg selv til den summen....

• Liker 14
Skrevet (endret)

Jeg oppfordrer til boikott av alle som ikke gidder å sørge for at reklamen de kjøper er merket. Ergo er nå Gullkorn på listen.

Jeg fatter ikke at folk som lever av å selge ting, tror det er en god ide å drive med snikreklame. det er juks, fanteri og useriøst.

Endret av pøbelsara
  • Liker 48
Skrevet
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg oppfordrer til boikott av alle som ikke gidder å sørge for at reklamen de kjøper er merket. Ergo er nå Gullkorn på listen.

Jeg fatter ikke at folk som lever av å selge ting, tror det er en god ide å drive med snikreklame. det er juks, fanteri og useriøst.

Og verst av alt; bruke barna! Fysj! 

• Liker 26
Skrevet
7 minutter siden, PecanPie skrev:

Har en fireåring virkelig behov for en jakke til nesten tusenlappen?! Jeg kunne nesten ikke tenke meg å kjøpe jakke til meg selv til den summen....

Absolut ikke. Men den er jo så fiiiiin ❤️ og gratis....

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Irja skrev:

Absolut ikke. Men den er jo så fiiiiin ❤️ og gratis....

Gratis ja.. 😏

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, kjarlos skrev:

Folkens, noen som har lagt merke til hullene i ørene til CBE? WOW! Jeg hang meg tilfeldigvis opp i det på nærbildet av henne og avkommet fra lekestua-innlegget. Da jeg scrollet nedover så jeg det samme på flere bilder og nå klarer jeg ikke å legge merke til noe annet!! 

Sånn skjer når man sprader rundt med digre, tunge, sponsede øredobber i for lang tid... UPS! Kun millimeter igjen før øret rakner og frua må ty til klips-øredobber 😂

Bildebevis 🤓https://imgur.com/a/x1V7H2Z 

Ser fillerne i leppene veldig godt på dette bildet også.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Gratis ja.. 😏

Gratis nei, de må jo vitterlig SKATTE for den! (istedenfor å tjene bruttolønn, betale skatt for så å betale full pris for jakken slik som oss vanlige, dødelige må gjøre)

• Liker 8
Skrevet (endret)
1 time siden, FotbaIlflua skrev:

At den pene jenta vil fremstå sånn som på dette bildet. Hun er da helt fin fra naturen sin side, og trenger ikke å se sånn ut. Jeg lurer på hviilke øyne de to ser med. 

Endret av Truka
Rettet feil
Skrevet
3 timer siden, virkelig skrev:

Det er en refleks brikke som sitter i glidelåsen. Disse jakkene har jentene hatt på seg på flere bilder tidligere, du tror vel ikke hun bruker jakken med lappen på i flere sesonger ?

Alle vet at unger vokser. 

• Liker 4
Skrevet

Angående den fotoboken fra Lefkos.. Jeg lurer på om bildene av frua i den kanskje er photoshoppet av fruemannen? En ting er redigerte bilder for offentligheten, noe annet i et privat og personlig fotoalbum. Om så, så slår det meg som uendelig trist, en redigert virkelighet. 

• Liker 16
Skrevet
8 timer siden, virkelig skrev:

Trenger ikke merke i all evighet, og om denne modellen ikke er i salg, eller det nevnes i teksten så nei. Det innlegget er et år gammelt så det er ikke hverken samme modell som er i salg nå. Og der forsvant nå i alle fall dette med at en ikke kan kjøpe en jakke og bruke flere sesonger og at prisen er på . Jakka er brukt flere ganger , og det Medfølger også egen refleks-logo som kan henges på anorakken.

7 timer siden, Glufseguri skrev:

Eh, jo;

https://www.gullkorndesign.no/gullkorn-design/514017/lerke-2-lags-anorakk-burgunder-104-str-86-140

Linken frå CBE.no gjeng til jakkar ein kan kjøpe no, ergo same som den sponsa jakka.

Selvfølgelig skal den merkes: 

"Eksempler på reklame som skal merkes: Du får låne noe, får ting gratis, får delta på arrangementer eller reiser, eller får gratis tjenester eller rabatter, mot en forventning om at du omtaler dette eller gir det eksponering.

Du har en generell avtale om at du skal profilere en næringsdrivende (f. eks. som «ambassadør» eller «samarbeidspartner»). Dette gjelder både dersom det er avtalt at du skal legge ut spesielle ting, og dersom du omtaler eller eksponerer varer eller tjenester som den næringsdrivende kan kjennes igjen ved og få en markedsføringseffekt av."

Jakken som fremvises på den mindreårige er sesongens vare, og det er ingen tvil om at Gullkorn Design nyter stor markedsføringseffekt av dette. Her driver både Caroline Berg Eriksen og Gullkorn Design med fusk og fanteri.

• Liker 27
Skrevet
40 minutter siden, Ultiva skrev:

Selvfølgelig skal den merkes: 

"Eksempler på reklame som skal merkes: Du får låne noe, får ting gratis, får delta på arrangementer eller reiser, eller får gratis tjenester eller rabatter, mot en forventning om at du omtaler dette eller gir det eksponering.

Du har en generell avtale om at du skal profilere en næringsdrivende (f. eks. som «ambassadør» eller «samarbeidspartner»). Dette gjelder både dersom det er avtalt at du skal legge ut spesielle ting, og dersom du omtaler eller eksponerer varer eller tjenester som den næringsdrivende kan kjennes igjen ved og få en markedsføringseffekt av."

Jakken som fremvises på den mindreårige er sesongens vare, og det er ingen tvil om at Gullkorn Design nyter stor markedsføringseffekt av dette. Her driver både Caroline Berg Eriksen og Gullkorn Design med fusk og fanteri.

CBE viste den jakken høsten 2017,  Det er et år siden hun reklamerte om du ser i innlegget på linken. Et reklame produkt trenger ikke merkes i det uendelige selv om du mener det, og det omtales ikke. Så det er nok innafor og ikke skjult. Men du får melde inn da. Fusk og fanteri faktisk :fnise:

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, cookiewookie skrev:

Angående den fotoboken fra Lefkos.. Jeg lurer på om bildene av frua i den kanskje er photoshoppet av fruemannen? En ting er redigerte bilder for offentligheten, noe annet i et privat og personlig fotoalbum. Om så, så slår det meg som uendelig trist, en redigert virkelighet. 

Det er reklame. Hvorfor tror du det er et privat og personlig fotoalbum? 

• Liker 27
Skrevet
4 minutter siden, virkelig skrev:

CBE viste den jakken høsten 2017,  Det er et år siden hun reklamerte om du ser i innlegget på linken. Et reklame produkt trenger ikke merkes i det uendelige selv om du mener det, og det omtales ikke. Så det er nok innafor og ikke skjult. Men du får melde inn da. Fusk og fanteri faktisk :fnise:

det betyr da virkelig ingenting at hun skrev om den i fjor. Den er fremdeles til salgs, og da skal reklamen merkes. Og det du sier om at reklamen ikke er skjult er jo bare vås. Det er reklame, den er ikke merket - ergo er den skjult.

https://www.gullkorndesign.no/jente/yttertøy/anorakk

• Liker 31
Skrevet
8 timer siden, PecanPie skrev:

det er vel ikke en uvanlig pris for en jakke av god kvalitet? Det er enkelt å finne en rimeligere jakke av god kvalitet, men gullkorn er jo ikke et luksusmerke heller.

Leste det de opplyser om samfunnsansvar, og tenker at hvis dette stemmer og er noe de er opptatt av, så er det verd de ekstra kronene: https://www.gullkorndesign.no/samfunnsansvar

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, virkelig skrev:

Hun har akkurat kjørt flere annonser for lille Martine. De fører gullkorn. Hun får betalt av dem for å markedsføre barneklær. Klart det er markedsføring. 

Uredelig (og ulovlig) av både Cbe, Lille Martine og gullkorn. 

• Liker 35
Skrevet
8 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Hun ser også mye eldre ut på dette bildet enn det hun er. Har fillers/botox/etc den effekten? Hun har jo ingen rynker, men ansiktet ser helt klar eldre ut

• Liker 17
Skrevet

På instastory nå skriver hun "have you seen this beauty" om lampen sin. Atter en gang blir jeg slått av hvor kleint det er å skryte slik av eget hjem. Jeg er da også fornøyd med lampene vi har, men jeg tar da ikke bilde av de og sender til vennene mine og kaller lampene skjønnheter. Veldig merkelig kommunikasjonsform, og flau selvskryt av eget (utstillings-)hjem.

• Liker 19
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...