moonflower Skrevet 29. august 2018 #59821 Skrevet 29. august 2018 Må jo bare le. Begynnelsen av videoen: Engasjementet hennes når hun sier at hun skal vise frem hva som har skjedd i stuene siden sist OG PÅ KJØKKENET IKKE MINST!!! At hun ikke får kink i nakken av å vri hodet slik til venstre når hun snakker til kamera, ser så vilt unaturlig ut. Og når hun må snu hodet andre veien så dekker håret mesteparten av ansiktet. Tilfeldig? Neppe. 😅 Uff, er jo litt trist egentlig. 24
Irja Skrevet 29. august 2018 #59822 Skrevet 29. august 2018 7 minutter siden, moonflower skrev: Må jo bare le. Begynnelsen av videoen: Engasjementet hennes når hun sier at hun skal vise frem hva som har skjedd i stuene siden sist OG PÅ KJØKKENET IKKE MINST!!! At hun ikke får kink i nakken av å vri hodet slik til venstre når hun snakker til kamera, ser så vilt unaturlig ut. Og når hun må snu hodet andre veien så dekker håret mesteparten av ansiktet. Tilfeldig? Neppe. 😅 Uff, er jo litt trist egentlig. Hva er problemet med høyresiden egentlig?? Skjønner det ikke. 6
peachcanei Skrevet 29. august 2018 #59823 Skrevet 29. august 2018 32 minutter siden, ane_luise87 skrev: Synes selvskrytet av eget utseende er hakket verre. Det er så kvalmende hvordan hun skryter av selv selv hele tiden. Nå sist i kommentarfeltet om at hun alltid har hatt så urolig sterk mage. Eller at hun aldri har hatt en eneste kvise, perfekt hud osv. Jeg har reagert på det i lang tid, og la igjen en liten kommentar for å gjøre henne oppnerksom på hvordan det virker på en som ser alt utenfra. Hun godkjente altså ikke den kommentaren. Jeg har også fundert over dette, hun har aldri hatt fett hår eller, har hun sagt. 8
penny_ Skrevet 29. august 2018 #59824 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, peachcanei skrev: Jeg har også fundert over dette, hun har aldri hatt fett hår eller, har hun sagt. Akkurat det husker jeg fordi jeg kommenterte det. Hun sa hun aldri har slitt med fett hår. Dvs at fett hår ikke har vært et problem. 4
Chrisssi Skrevet 29. august 2018 #59825 Skrevet 29. august 2018 8 minutter siden, moonflower skrev: Må jo bare le. Begynnelsen av videoen: Engasjementet hennes når hun sier at hun skal vise frem hva som har skjedd i stuene siden sist OG PÅ KJØKKENET IKKE MINST!!! At hun ikke får kink i nakken av å vri hodet slik til venstre når hun snakker til kamera, ser så vilt unaturlig ut. Og når hun må snu hodet andre veien så dekker håret mesteparten av ansiktet. Tilfeldig? Neppe. 😅 Uff, er jo litt trist egentlig. Det må vel være den eneste småbarnsfamilien i landet som har et eget WHISKEY-bord i den ene stua. Himmel og hav...... Frua er ekstremt unaturlig og alt virker så kaldt og lite hjemmekoselig. Men slik blir det vel når huset blir et showroom 24
Gjest Hoppetau Skrevet 29. august 2018 #59826 Skrevet 29. august 2018 Denne treningen i stua akkurat der er vel fordi de nye plakatene da er diskret i bakgrunnen, i håp om å få spørsmål om dem slik at hun kan reklamere for dem om noen spør tenker jeg.
moonflower Skrevet 29. august 2018 #59827 Skrevet 29. august 2018 38 minutter siden, Irja skrev: Hva er problemet med høyresiden egentlig?? Skjønner det ikke. Ja, ikke sant. Den er sikkert helt fin! Bare usikkerhet og et behov for å fremstå perfekt til enhver tid. Hun fortjener egentlig medynk for å legge ned så mye innsats i å bare vise den ene siden av ansiktet i en alder av 30+ (?). Det er ganske utrolig faktisk. 17
Tørst Skrevet 29. august 2018 #59828 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, ane_luise87 skrev: Synes selvskrytet av eget utseende er hakket verre. Det er så kvalmende hvordan hun skryter av selv selv hele tiden. Nå sist i kommentarfeltet om at hun alltid har hatt så utrolig sterk mage. Eller at hun aldri har hatt en eneste kvise, perfekt hud osv. Jeg har reagert på det i lang tid, og la igjen en liten kommentar for å gjøre henne oppnerksom på hvordan det virker på en som ser alt utenfra. Hun godkjente altså ikke den kommentaren. Hun har ikke utrolig sterk mage, heller. Da ville hun greid pushups, pullups, hangups, og å løpe mye fortere. I alle disse øvelsene bruker man kjernemuskulatur, og å trene denne vil gjøre deg sterkere og raskere innen alt hun liksomtrener. Hun har lav fettprosent og biologisk smal rundt livet, og det er alt hun burde "skrytt" av angående magen sin (fatter ikke at det er noe å skryte av heller, men, blir som å skryte av at man har blå øyne, liksom). 26
*Emma* Skrevet 29. august 2018 #59829 Skrevet 29. august 2018 41 minutter siden, Irja skrev: Hva er problemet med høyresiden egentlig?? Skjønner det ikke. Øynene hennes er ikke like. Det ene er endel «smalere» enn det andre. Det syns ikke når du ser henne fra siden, men ser du henne rett forfra vises det godt. (Men det er jo helt normalt at øynene ikke er helt like store. Er sånn selv ) 26
loffen Skrevet 29. august 2018 #59830 Skrevet 29. august 2018 5 timer siden, Sol79 skrev: De har jo de tre bildene fra bryllupet som egentlig bare viser henne. Og søsteren.. 17 minutter siden, *Emma* skrev: Øynene hennes er ikke like. Det ene er endel «smalere» enn det andre. Det syns ikke når du ser henne fra siden, men ser du henne rett forfra vises det godt. (Men det er jo helt normalt at øynene ikke er helt like store. Er sånn selv ) Ja, det høyre øyet er større enn venstre. Derfor alltid bilder med det minste øyet nærmest. Må være utrolig slitsomt å tenke på det hele tiden. 17
Gjest Anna Nas Skrevet 29. august 2018 #59832 Skrevet 29. august 2018 14 timer siden, virkelig skrev: Det er da ikke kun helsepersonell som har taushetsplikt . Bryter du taustetsplikten om du har skrevet under på dette så er det oppsigelsesgrunn . Og om du snakker om kunder og samarbeidspartnere til andre kunder så kan det også være oppsigelsesgrunn. Nå siterer jeg et tilfeldig valgt innlegg fra deg i sakens anledning. Jeg lurer bare på hvorfor du mener at det er alvorlig at en butikkansatt avslører misnøye med arbeidet til reklamebyrået/annonseplassen CBE.no, men ikke særlig alvorlig at reklamebyrået CBE.no jevnlig utleverer personopplysninger om mindreårige barn? De mange delikate pauseinnslagene med informasjon fra mindreåriges privatliv som siver inn mellom all reklamen på CBE.no, er totalt sett utlevering i massivt omfang. Jeg tar forbehold om at du kan ha endret mening om CBE.no's eksponering av mindreårige, og bare så det er nevnt synes jeg også det var litt ubehagelig å få servert infoen om den butikkansatte. Ved nærmere ettertanke fremstår disse tross alt nokså uskyldige opplysningene fra den butikkansatte som et peanøttproblem, sammenlignet med CBE.no's egen utleveringspraksis. Dessuten opptrer United Influencers/CBE.no som en profesjonell leverandør av reklametjenester og må tåle at oppdragsgiverne deres evt synes de gjør en dårlig jobb og forteller det til andre. Generelt er det ikke uvanlig at bedrifter snakker åpent om reklamebyrået sitt og andre leverandører de bruker, og tjenester de betaler for. F.eks har CBE.no med udelikate bilder og tekst avslørt misnøye med navngitte hotell de har bodd på.
neon_sun Skrevet 29. august 2018 #59833 Skrevet 29. august 2018 Hvor er videoen med omvisningen? Vet jeg så den i natt en eller annen plass og ser den er diskutert her, men finner den hverken på blogg eller Insta.
Breakeven Skrevet 29. august 2018 #59834 Skrevet 29. august 2018 5 minutter siden, neon_sun skrev: Hvor er videoen med omvisningen? Vet jeg så den i natt en eller annen plass og ser den er diskutert her, men finner den hverken på blogg eller Insta. YouTube tror jeg. 1
Sophia_08 Skrevet 29. august 2018 #59835 Skrevet 29. august 2018 Housetour-videoen synes jeg er helt elendig! Hva med å filme litt rundt i rommene og ikke bare ha kamera på CBE? Og når detaljer fra rommene vises, er dette kun gamle bilder som popper opp, ikke live video. Får derfor ikke noe særlig inntrykk av hvordan disse stuene ser ut.. Og er det noen av interiørdetaljene som IKKE er sponset? Tomatene og mozarellaen på kjøkkenet kanskje? I tillegg... CBE må være den eneste personen som kaller Desenio-plakater for kunst... Dette må jo være et forsøk på humor? 26
PurpleRain Skrevet 29. august 2018 #59836 Skrevet 29. august 2018 (endret) «....Smelt smøret i bunnen av en kjele og rør inn litt og litt melk. Tilsett deretter melken, men visp det gradvis inn, slik at du unngår klumper....» Tilsett litt og litt melk, så tilsetter du melken etterpå🤔 «....Pisk hvitene for seg og vend det deretter inn i sausen. Pakk det litt forsiktig inn først, etter hvert kan du røre med litt mer kraft....» Pakk inn hva først? Gaven til bestemor? Link til innlegg: http://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/29/oppskrift-onsdag-hjemmelaget-fiskegrateng/ #bestiklassen #6inorsk Endret 29. august 2018 av PurpleRain La til link 43
mikrobe Skrevet 29. august 2018 #59837 Skrevet 29. august 2018 @PurpleRain Det ser nesten ut som oppskriften er hentet fra et sted, for deretter å kladde ned forslag til hvordan ordlyden kan endres. 18
Klementine Skrevet 29. august 2018 #59838 Skrevet 29. august 2018 25 minutter siden, Sophia_08 skrev: Housetour-videoen synes jeg er helt elendig! Hva med å filme litt rundt i rommene og ikke bare ha kamera på CBE? Og når detaljer fra rommene vises, er dette kun gamle bilder som popper opp, ikke live video. Får derfor ikke noe særlig inntrykk av hvordan disse stuene ser ut.. Og er det noen av interiørdetaljene som IKKE er sponset? Tomatene og mozarellaen på kjøkkenet kanskje? I tillegg... CBE må være den eneste personen som kaller Desenio-plakater for kunst... Dette må jo være et forsøk på humor? Helt enig. Det er et herskapshus, som virkelig har blitt strippet ned for all historie og sjarm. Sammenligne det med Villa Frednes er nesten urimelig ovenfor CBE, men det er en helt annen respekt for huset og historien, som ikke kan kjøpes for penger. Trist. Hvit, hvit, hvit. Ingen varme. Og dette brennevinet.. Det kan jeg ikke kommentere. 20
pusla Skrevet 29. august 2018 #59839 Skrevet 29. august 2018 (endret) Jeg prøver å ikke bruke energi på å irritere meg over hvordan hun svarer i kommentarfeltet. Men i dag er jeg provosert over hvordan hun svarer når noen sier de ble demotivert av at hun skrev at en runde med treningen ikke var bra nok. Først sier hun at hun tøyset såklart og endrer litt i teksten. Lenger ned forsvarer hun seg litt likevel med at en runde tar ca fem minutter og det er jo ingen lang treningsøkt. Som jo er sant. Men i dag hvor så mange ikke er aktive nok og hun hevder hun så gjerne vil motivere folk - hvorfor ikke fremheve fordelene ved å ta en, to eller flere runder som så mye bedre enn ingenting? I stedet for å "kaste bort" muligheten ved å såre noen som synes en eller to runder er nok. OK, sånn - da har jeg fått det ut. Endret 29. august 2018 av pusla 23
Populært innlegg Medici Skrevet 29. august 2018 Populært innlegg #59840 Skrevet 29. august 2018 2 timer siden, PurpleRain skrev: «....Smelt smøret i bunnen av en kjele og rør inn litt og litt melk. Tilsett deretter melken, men visp det gradvis inn, slik at du unngår klumper....» Tilsett litt og litt melk, så tilsetter du melken etterpå🤔 «....Pisk hvitene for seg og vend det deretter inn i sausen. Pakk det litt forsiktig inn først, etter hvert kan du røre med litt mer kraft....» Pakk inn hva først? Gaven til bestemor? Link til innlegg: http://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/29/oppskrift-onsdag-hjemmelaget-fiskegrateng/ #bestiklassen #6inorsk Jeg pleier ofte å smelte smøret i toppen av kjelen 🙈 56
Fremhevede innlegg