Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Ja de har vel vedlikeholdsplikt på den kommunale/Borregaardeide delen av hagen for å benytte den?

Syns det er rart at å rake løv i stor hage skal være slitsomt for ekte treningsglade. Det er da bare å hive på seg treningstøy, gyve løs og få seg en real treningsøkt. Om slitsom løvraking skal være et tema her, da. Det var kanskje ikke bloggen som var opphavet til temaet?

Har forståelse for henne her. :) En real treningsøkt gir et endorfinkick og overskudd!  Å rake løv er ganske kjedelig og tar lang tid hvis du har stor hage/mange trær. Det blir slitsomt på en annen måte. Kan ikke sammenlignes med trening. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
18 timer siden, kjarlos skrev:

Folkens, noen som har lagt merke til hullene i ørene til CBE? WOW! Jeg hang meg tilfeldigvis opp i det på nærbildet av henne og avkommet fra lekestua-innlegget. Da jeg scrollet nedover så jeg det samme på flere bilder og nå klarer jeg ikke å legge merke til noe annet!! 

Sånn skjer når man sprader rundt med digre, tunge, sponsede øredobber i for lang tid... UPS! Kun millimeter igjen før øret rakner og frua må ty til klips-øredobber 😂

Bildebevis 🤓https://imgur.com/a/x1V7H2Z 

Jeg er relativt kritisk til bloggeren, det kan du se i historikken min, men dette er ikke konstruktiv kritikk. Innlegget er rapportert!

Endret av Cocosa
Skrevet
1 time siden, Bambi1995 skrev:

Tror du misforstår hva poenget var, jeg. 

Når du sier det så....

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og persondebatt.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Nå må dere gi dere altså. CBE oooooser jo av kvalitet 😂

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, Sandin skrev:

Nå må dere gi dere altså. CBE oooooser jo av kvalitet 😂

Og Honolulu Breeze

• Liker 18
Skrevet
5 timer siden, Spøkelse skrev:

Ikke at jeg er noen fan av dem generelt, men jeg er rimelig sikker på at bildet skal illustrere at han har akkurat satt seg på slutten av et sett og er i ferd med å legge ballen ned.. selv om det så klart er gøy å slakte det og tenke motsatt 😊.

Når man nettopp har satt ned en tung vekt har man ikke "fyfaensåtungt-tryne". Man har "gudsådiggåsettedennened-tryne". Om du skjønner? Lettelse og smerte er to ulike ansiktsuttrykk i min verden, iallefall. Den er vel og merke botox og photoshop-fri 😉 

• Liker 20
Skrevet

Har sendt mail til bedriften. Oppfordrer flere til å gjøre det samme. 

• Liker 16
Skrevet

Det som jeg har uthevet kan tolkes som om avslag på 20% går via virksomheten til leserne.

Lurer du på hvor du kan handle praktiske, fine og litt unike barneklær? Da synes jeg du skal sjekke ut Lille Martine 🙂 Jeg har handlet fra dem på nett flere ganger tidligere, men nå åpner de også butikk på Paleet i Karl Johans gate i Oslo den 23. august klokken 10:00 – altså nå på torsdag! Lille Martine fører merker som Hummel, Gullkorn Design, Elodie Details, Den lille prikken over i’en (verdens fineste sløyfer og hårpynt) Hust & Claire, Kivat, Lillelam, Livly, Mayoral, Petit Bateau og mye mer  Her er noen av mine favoritter til jentene akkurat nå! Og du – les videre for å et supert tilbud om du stikker innom på åpningsdagen. 

• Liker 10
Skrevet

Ny treningsvideo på Insta nå. Ganske fascinerende at en person som har trent i så mange år og så ofte hun har sagt på bloggen, ikke har mer å komme med når det kommer til trening. 

• Liker 13
Skrevet

Er det ikke bittelitt rart at hun ikke spiller inn disse videoene i treningsrommet? Ser ganske knøtete å stå inneklemt blant møbler i stua. 

• Liker 28
Skrevet
Akkurat nå, Kollontaj skrev:

Er det ikke bittelitt rart at hun ikke spiller inn disse videoene i treningsrommet? Ser ganske knøtete å stå inneklemt blant møbler i stua. 

Hun fikk jo så fin kommentar sist om at treningstøyet matchet rommet hun sto i forrige treningsvideo, som det nå også gjør denne gangen, så da har hun vel hengt seg opp i den kommentaren og tror hun er kreativ og trendy

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Akkurat det samme tenkte jeg, hvorfor trene inneklemt mellom sofa og veggen når man har ett helt treningsrom til rådighet🤣🙈

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Louiah skrev:

Hun fikk jo så fin kommentar sist om at treningstøyet matchet rommet hun sto i forrige treningsvideo, som det nå også gjør denne gangen, så da har hun vel hengt seg opp i den kommentaren og tror hun er kreativ og trendy

😂 La jeg ikke merke til. 

• Liker 5
Skrevet

På instastory nå er det innlegg om at de endelig har fått «kunst» opp på veggene. Sjokk at denne kommer fra desenio, som «kunsten» til lene orvik og resten av rosabloggerne. Så utrolig upersonlig og uorginalt. Rart at de som er så glad i- og flinke til å ta bilder ikke heller bruker noen av sine egne motiv!? Og de som faktisk har masse penger ikke investerer i litt ordentlig kunst!? 

• Liker 46
Skrevet
1 time siden, virkelig skrev:

Det er da ikke kun helsepersonell som har taushetsplikt . Bryter du taustetsplikten om du har skrevet under på dette så er det oppsigelsesgrunn . Og om du snakker om kunder og samarbeidspartnere til andre kunder så kan det også være oppsigelsesgrunn. 

Enig, jobber selv som forsker i oljebransjen og jeg underskrev taushetserklæring ved ansettelse. Men er kanskje snakk om litt større økonomiske konsekvenser om vi slenger med leppa om konfidensiell informasjon, da. 

• Liker 6
Gjest Xstrella
Skrevet

Kom over introen til bloggerene. Kan nesten ikke tro det er samme dama. Er ikke lik seg en plass på bilder kontra tv. Utrolig. 

Gjest gjestvest
Skrevet

Hva er så rart med at treningstøyet matcher rommet når tidligere har is matchet kjole. 

:fnise:

Skrevet (endret)
55 minutter siden, Hoppelopp skrev:

På instastory nå er det innlegg om at de endelig har fått «kunst» opp på veggene. Sjokk at denne kommer fra desenio, som «kunsten» til lene orvik og resten av rosabloggerne. Så utrolig upersonlig og uorginalt. Rart at de som er så glad i- og flinke til å ta bilder ikke heller bruker noen av sine egne motiv!? Og de som faktisk har masse penger ikke investerer i litt ordentlig kunst!? 

Jeg bruker ikke Instagram men hvis «kunsten» kommer fra et sted så får de enten betalt for å vise det frem eller de får det sponset. De må ha hva de vil på veggene for meg, men enig med deg, MÅ de henge reklame på veggene, også? Hva med å tenke litt selv og henge opp noe som betyr noe? Dette forsvinner sikkert ut døra innen et år for da må det pusses opp, igjen og bildene passer ikke lenger til interiøret.

Endret av Surikatt
  • Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...