Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spør igjen, fikk ingen svar sist. Er hun aktiv på Snap?? Har ikke sett noe siden hun kom fra ferie tror jeg. Andre som ikke får sett. Er jeg blokkert eller han hun sluttet å snappe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Piggi skrev:

Spør igjen, fikk ingen svar sist. Er hun aktiv på Snap?? Har ikke sett noe siden hun kom fra ferie tror jeg. Andre som ikke får sett. Er jeg blokkert eller han hun sluttet å snappe???

Jeg tror hun har sluttet å bruke snap til fordel for stories på instagram :)

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Femilie skrev:

Jeg tror hun har sluttet å bruke snap til fordel for stories på instagram :)

OK, trodde jeg var blitt blokkert, har ikke sett en snap på en evighet😉

Skrevet

Ser heller ingenting på snap.. 

• Liker 1
Skrevet

Pleier det å være flere kroner på et verk? :klo: 

• Liker 5
Skrevet

Vasker dem med tørre kluter? Ser sånn ut. Men hva gjør man ikke for å få bilder til bloggen...

• Liker 11
Skrevet
4 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ofte bruker så utrolig trange olabukser at de gnager seg inn i magen så bukseknappene spriker. 

Om jeg skal holde på i hagen, vaske eller gjøre noe annet aktivt så vil jeg heller ha på behagelige klær jeg kan bevege meg i. Ikke er det kledelig med disse alt for små klærne heller, men det er kanskje viktigere å kunne hevde at man bruker samme klesstørrelse som på vgs? 

Jeg skjønner ikke jeg heller. CBE virker nesten besatt av å bruke litt for trange klær som om det er et nederlag at kroppen forandrer seg når man får barn. Hva er galt i at man for eksempel ofte får litt bredere hofter etter graviditet? Det er helt naturlig og kommer ofte av hormonelle forandringer og ikke "fordi man har blitt fet" eller lignende. Hvorfor er det et mål å ha en kropp som er uforanderlig? 

Jeg skulle ønske CBE selv kunnet elske kroppen sin slik den er og ikke tvinge seg i klær som tydeligvis ikke passer. 

• Liker 25
Gjest gjestvest
Skrevet

Klær? Mulig det kun er meg, men jeg synes skoene er, la meg bare si at jeg ville ikke brukt slike sko om noen hadde kastet dem etter meg. 

Skrevet

Jeg foretrekker å bruke klær som flatterer kroppen uavhengig av hvilket nr som står (klesstørrelser er uansett latterlig inkonsekvente), fremfor å stappe kroppen inn i str. FT, for trang, og fjerne enhver tvil om at kroppen har endret seg gjennom årene.

• Liker 20
Skrevet

«Dette ullet»? Denne ulla eller denne ullen. 

🤨

• Liker 11
Skrevet (endret)
17 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Synes det er så krampaktig med poserende, smilende bilder mens de vasker veggene inne i lekehytta. Selvsagt med det høyre kinnet mot kameraet. :daane: 

Ingenting er tilfeldig der i gården. Photoshoot med intetanende barn, igjen. Mor poserer som en 50-talls husmor og barna er pene og velkledde i nøye utvalgte antrekk. Mange av bildene er helt like, det minner meg om en annonse på finn.no . Jo flere bilder, jo lettere går det å selge produktet. Trist at noen kan gjøre noe sånt mot sine egne barn. På disse bildene mener jeg barna er brukt som accessories for mor.

Endret av Surikatt
  • Liker 23
Skrevet (endret)
11 timer siden, Inocybe skrev:

Jeg skjønner ikke jeg heller. CBE virker nesten besatt av å bruke litt for trange klær som om det er et nederlag at kroppen forandrer seg når man får barn. Hva er galt i at man for eksempel ofte får litt bredere hofter etter graviditet? Det er helt naturlig og kommer ofte av hormonelle forandringer og ikke "fordi man har blitt fet" eller lignende. Hvorfor er det et mål å ha en kropp som er uforanderlig? 

Jeg skulle ønske CBE selv kunnet elske kroppen sin slik den er og ikke tvinge seg i klær som tydeligvis ikke passer. 

Når knappene omtrent dras ut av hullene så er det lov å gå opp til riktig klesstørrelse. Når man reklamerer for klær stadig vekk så er det ekstra viktig at klærne er flatterende for kroppen. Ingen ser klesstørrelsen som står på en liten lapp, men alle ser hvordan gylfene spriker - ikke pent CBE! Men det klassiske for livsstilsbloggere er jo dessverre å være så misfornøyde med eget utseende at de tyr til alt fra løsnegler og løsvipper via restylane og fillers - til tung sminke, plastikkirurgi og omfattende retusjeringsprogram. Det fremstår som en svært overfladisk og nokså kvinnefiendtlig bransje, selv om den i høy grad er skapt av kvinner.

27 minutter siden, Surikatt skrev:

Ingenting er tilfeldig der i gården. Photoshoot med intetanende barn, igjen. Mor poserer som en 50-talls husmor og barna er pene og velkledde i nøye utvalgte antrekk. Mange av bildene er helt like, det minner meg om en annonse på finn.no . Jo flere bilder, jo lettere går det å selge produktet. Trist at noen kan gjøre noe sånt mot sine egne barn.

Spesielt ille er det på Instastories, hvor de mindreårige fremvises nesten daglig for 325 000 internasjonale følgere. Kjekt når bevisene slettes fortløpende! Eller bare skjules, som når bedriften fjernet mulighetene til å sjekke bilderedigering, kommentarjuks og tidspunkt for bildetaging. Det er dessverre mye som tar seg dårlig ut mtp omdømme og troverdighet, og som derfor må skjules i Treasures' daglige drift.

Endret av Ultiva
  • Liker 31
Skrevet

Ikke rart Caroline og co er så travle og slitne når hun må rake løv all day every day, altså;) 

• Liker 10
Gjest Keikolina
Skrevet
2 timer siden, Bambi1995 skrev:

Ikke rart Caroline og co er så travle og slitne når hun må rake løv all day every day, altså;) 

Tar det bare med gressklipperen vi.

Skrevet
11 minutter siden, Keikolina skrev:

Høres ikke særlig instagramvennlig ut. 

• Liker 20
Skrevet
25 minutter siden, Keikolina skrev:

Jepp. Men de har jo en enorm hage og må holde deler av den i orden for å få benytte den. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Folkens, noen som har lagt merke til hullene i ørene til CBE? WOW! Jeg hang meg tilfeldigvis opp i det på nærbildet av henne og avkommet fra lekestua-innlegget. Da jeg scrollet nedover så jeg det samme på flere bilder og nå klarer jeg ikke å legge merke til noe annet!! 

Sånn skjer når man sprader rundt med digre, tunge, sponsede øredobber i for lang tid... UPS! Kun millimeter igjen før øret rakner og frua må ty til klips-øredobber 😂

Endret av Raven Emerald
  • Liker 8
Skrevet
3 timer siden, Bambi1995 skrev:

Vi har stor hage, og jeg kan skrive under på at det ikke gjør seg selv 

Skrevet (endret)
På 27.8.2018 den 20.53, kjarlos skrev:

Folkens, noen som har lagt merke til hullene i ørene til CBE? WOW! Jeg hang meg tilfeldigvis opp i det på nærbildet av henne og avkommet fra lekestua-innlegget. Da jeg scrollet nedover så jeg det samme på flere bilder og nå klarer jeg ikke å legge merke til noe annet!! 

Sånn skjer når man sprader rundt med digre, tunge, sponsede øredobber i for lang tid... UPS! Kun millimeter igjen før øret rakner og frua må ty til klips-øredobber 😂

Går det ikke an å gjøre noe med det? Sy igjen, eller noe.

Endret av Truka
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...