Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hadde hun husket å endre wifi-passord før hun dro? 

Endret av mikrobe
tilbragt for mye tid i paprika-tråden
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Gjest formula
Skrevet
8 timer siden, Lillemini skrev:

Syns egentlig hele den festen så litt trist ut. CBE var ikke den enste som var oppslukt i mobilen. 🤔 At de gidder. Må forøvrig si at til å være selverklært moteikon, så forundrer det meg at hun velger å gå kledd i noe noe som min 5-åring går i når hun får bestemme selv. 

På snappene og instastoriene fra denne festen ser man virkelig hvem av bloggerne som kan kle seg, og som har stil. Og hvem som ikke har det.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Asti skrev:

Er dette - https://imgur.com/a/J3ujDWU - korrekt merket? 

Er det ikke "annonse" eller "reklame" som er godt nok?

Edit. Ser du har linket til akkurat det under bildet @Asti :) 

Endret av Inocybe
  • Liker 5
Gjest Keikolina
Skrevet

Takke meg til å dra til et sted som fikser håret og man ikke ser noe forskjell. Synes hun ser sånn ut hele tiden jeg.

Skrevet
2 timer siden, Asti skrev:

Er turen/hotelloppholdet betalt av Tv2 eller produksjonselskapet bak Bloggerne? I tilfelle skulle vel filmene fra oppholdet vært merket -  https://imgur.com/a/xb8e2eL?

Alle slike turer dekkes av TV selskapet ja. Det er jeg 100% sikker på. Inside

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Keikolina skrev:

Takke meg til å dra til et sted som fikser håret og man ikke ser noe forskjell. Synes hun ser sånn ut hele tiden jeg.

Takke meg til å dra et sted hvor jeg må betale for sponsingen av bortskjemte rosabloggere. 

• Liker 15
Gjest Keikolina
Skrevet
1 minutt siden, Inocybe skrev:

Takke meg til å dra et sted hvor jeg må betale for sponsingen av bortskjemte rosabloggere. 

Ja det også. Dolleguri.

Skrevet

Det er ganske ironisk at hun for få blogginnlegg siden viste hvor lett det var å få til nøyaktig slikt hår med de "fantastiske" tørrsjampoene. Snodig at hun da må bruke av sin dyrebare tid hos frisøren når hun isteden kunne sprayet over håret.

• Liker 40
Skrevet

Datt over Stina blogg på Snapchat, der hun filmer kjapt fra rundt bordet på festen, hvor fruen selv sitter og prater med Anne Brith og utbryter, «Ja, jævla kvinnfolk» lurer på hvem hun refererer til🤪

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, *Prøver igjen* skrev:

Datt over Stina blogg på Snapchat, der hun filmer kjapt fra rundt bordet på festen, hvor fruen selv sitter og prater med Anne Brith og utbryter, «Ja, jævla kvinnfolk» lurer på hvem hun refererer til🤪

Oss ;)

• Liker 8
Gjest Keikolina
Skrevet
12 minutter siden, *Prøver igjen* skrev:

Virkelig tatt av, hun visste jo ikke hvordan hun viste styggefingern. som ungen kaller det, i et program hun var i for noen år siden.

Skrevet
14 timer siden, Louiah skrev:

Se på CBE sin instastory og se dagens antrekk også ser du Pilotfrue sin instastory, så regner jeg med du kommer tilbake med et annet svar ;) CBE sitter og tar selfies av seg selv. 

På den ene snutten ser det ut som hun sjekker ut håret sitt. Har ikke noen av dem på Snapchat men sjekket ut pilotfruens instastory.

Skrevet
1 time siden, FruGlad skrev:

Det er ganske ironisk at hun for få blogginnlegg siden viste hvor lett det var å få til nøyaktig slikt hår med de "fantastiske" tørrsjampoene. Snodig at hun da må bruke av sin dyrebare tid hos frisøren når hun isteden kunne sprayet over håret.

Ikke sant? 😏 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...