Chrissy22 Skrevet 27. august 2018 #59721 Del Skrevet 27. august 2018 Flere som har lagt merke til at merkelappen på jakken til eldste på dukkehusinnlegget henger på? Pinlig for frua. Er jo tydelig at det er snikreklame.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. august 2018 #59722 Del Skrevet 27. august 2018 17 minutter siden, Chrissy22 skrev: Flere som har lagt merke til at merkelappen på jakken til eldste på dukkehusinnlegget henger på? Pinlig for frua. Er jo tydelig at det er snikreklame.. Det er en refleks brikke som sitter i glidelåsen. Disse jakkene har jentene hatt på seg på flere bilder tidligere, du tror vel ikke hun bruker jakken med lappen på i flere sesonger ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrissy22 Skrevet 27. august 2018 #59723 Del Skrevet 27. august 2018 3 minutter siden, virkelig skrev: Det er en refleks brikke som sitter i glidelåsen. Disse jakkene har jentene hatt på seg på flere bilder tidligere, du tror vel ikke hun bruker jakken med lappen på i flere sesonger ? Vi ser tydligvis ikke på samme merkelapp. Har en dress i dette merke til mitt barn og ser tydelig at merkelappen er på. Så ja. Dette er jo en helt ny jakke. Hvordan vet du at hun liksom har brukt denne i flere sesonger? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. august 2018 #59724 Del Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, Chrissy22 skrev: Vi ser tydligvis ikke på samme merkelapp. Har en dress i dette merke til mitt barn og ser tydelig at merkelappen er på. Så ja. Dette er jo en helt ny jakke. Hvordan vet du at hun liksom har brukt denne i flere sesonger? Fordi den har vært på bloggen tidligere, til begge jentene så har disse jakkene vært i bruk. Det er ingen merke lapp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. august 2018 #59725 Del Skrevet 27. august 2018 2 minutter siden, Chrissy22 skrev: Vi ser tydligvis ikke på samme merkelapp. Har en dress i dette merke til mitt barn og ser tydelig at merkelappen er på. Så ja. Dette er jo en helt ny jakke. Hvordan vet du at hun liksom har brukt denne i flere sesonger? Du har rett i din observasjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrissy22 Skrevet 27. august 2018 #59726 Del Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, virkelig skrev: Fordi den har vært på bloggen tidligere, til begge jentene så har disse jakkene vært i bruk. Det er ingen merke lapp Eh? Jo! Merkelappen er på den, jeg kjenner den igjen så det kan du ikke nekte for. Hva de har gått med tidligere aner jeg ikke, men denne jakken har tydelig merkelapp på. Jentene vokser jo. Tror du virkelig de bruker samme jakke år etter år? Naivt.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. august 2018 #59727 Del Skrevet 27. august 2018 7 minutter siden, Chrissy22 skrev: Eh? Jo! Merkelappen er på den, jeg kjenner den igjen så det kan du ikke nekte for. Hva de har gått med tidligere aner jeg ikke, men denne jakken har tydelig merkelapp på. Jentene vokser jo. Tror du virkelig de bruker samme jakke år etter år? Naivt.. Om du kjøper en jakke på våren så kan ofte barna barna ha samme jakke på høsten. Kjenner veldig godt samme merke og jakke så det er ikke pris lappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 27. august 2018 #59728 Del Skrevet 27. august 2018 Fra jakkens beskrivelse i nettbutikken: "Medfølger også egen refleks-logo som kan henges på anorakken." Kanskje det er den de har hengt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrissy22 Skrevet 27. august 2018 #59729 Del Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: Om du kjøper en jakke på våren så kan ofte barna barna ha samme jakke på høsten. Kjenner veldig godt samme merke og jakke så det er ikke pris lappen Prislappen sa jeg ikke det var, men at prisen er festet på denne merkelappen. Dette er en merkelapp i papp, har du virkelig den hengende på gullkornklærene til barna dine? Da har nok du og missforstått en smule. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrissy22 Skrevet 27. august 2018 #59730 Del Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, Crash skrev: Fra jakkens beskrivelse i nettbutikken: "Medfølger også egen refleks-logo som kan henges på anorakken." Kanskje det er den de har hengt på. Dette er ingen refleks, så det må være noe annet. Dette er en merkelapp som henger på alt fra jakker, til gensere og joggedress. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. august 2018 #59731 Del Skrevet 27. august 2018 2 minutter siden, Crash skrev: Fra jakkens beskrivelse i nettbutikken: "Medfølger også egen refleks-logo som kan henges på anorakken." Kanskje det er den de har hengt på. Det er det det er, flere har den jakken med den på. Jeg har selv kjøpt denne til min niese og den henger der . Om du googler gullkorn og jakker så kommer det flere bilder med akkurat denne modellen og det er en refleks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. august 2018 #59732 Del Skrevet 27. august 2018 2 minutter siden, Chrissy22 skrev: Dette er ingen refleks, så det må være noe annet. Dette er en merkelapp som henger på alt fra jakker, til gensere og joggedress. Det er en refleks 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. august 2018 #59733 Del Skrevet 27. august 2018 4 minutter siden, Chrissy22 skrev: Prislappen sa jeg ikke det var, men at prisen er festet på denne merkelappen. Dette er en merkelapp i papp, har du virkelig den hengende på gullkornklærene til barna dine? Da har nok du og missforstått en smule. Jeg har store barn, men har kjøpt akkurat denne jakken til min niese og det er en refleks som hun har hengt på. Det er en gråhvit sirkel med to bokstaver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 27. august 2018 #59734 Del Skrevet 27. august 2018 1 time siden, kjarlos skrev: *snip* Bildebevis 🤓: https://imgur.com/a/x1V7H2Z Bloggerlepper on fleek 😳 #bliraldrifornøyd #blirikkestorenok #myevilhamer Har enda til gode å se noen som kler dette tullet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrissy22 Skrevet 27. august 2018 #59735 Del Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: Jeg har store barn, men har kjøpt akkurat denne jakken til min niese og det er en refleks som hun har hengt på. Det er en gråhvit sirkel med to bokstaver En refleks med strekkode på? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. august 2018 #59736 Del Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, Chrissy22 skrev: En refleks med strekkode på? den store er det strek kode på, men den med bokstaver på som er den mindre runde er refleksen, og det er den som er på CBE sin blogg, ikke den store. Det ser vel du også om du legger godviljen til 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 27. august 2018 #59737 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Obs: innehelder CBE.no-link Uansett, jakka er sponsa og trykkar ein på linken i innlegget kjem ein rett til jakkar som er til sals no. http://www.carolinebergeriksen.no/2017/08/15/jentegarderoben-er-oppdatert-med-design-fra-gullkorn/ Så framleis reklameverdi for Gullkorn og utmerka reklame frå CBE.no. Endret 27. august 2018 av Glufseguri 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. august 2018 #59738 Del Skrevet 27. august 2018 3 minutter siden, Glufseguri skrev: Obs: innehelder CBE.no-link Uansett, jakka er sponsa og trykkar ein på linken i innlegget kjem ein rett til jakkar som er til sals no. http://www.carolinebergeriksen.no/2017/08/15/jentegarderoben-er-oppdatert-med-design-fra-gullkorn/ Så framleis reklameverdi for Gullkorn og utmerka reklame frå CBE.no. Trenger ikke merke i all evighet, og om denne modellen ikke er i salg, eller det nevnes i teksten så nei. Det innlegget er et år gammelt så det er ikke hverken samme modell som er i salg nå. Og der forsvant nå i alle fall dette med at en ikke kan kjøpe en jakke og bruke flere sesonger og at prisen er på . Jakka er brukt flere ganger , og det Medfølger også egen refleks-logo som kan henges på anorakken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrissy22 Skrevet 27. august 2018 #59739 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Uansett merkelig å ha den hengende på midt på lyse dagen med mindre det er reklame. Jeg har sett mange i disse jakkene og aldri sett noen bruke den. Men beklager for at jeg tok feil, men mystisk er det likevel. Skjult reklame er bare ikke greit! Endret 27. august 2018 av Chrissy22 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. august 2018 #59740 Del Skrevet 27. august 2018 Så lenge det er reklameverdi skal det merkes. Og med den svære strekkode/refleks-logoen har det det. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg