Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da kan de vel ikke bevege seg ute i det hele tatt da.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode forslag, @Dark Star! Selv jeg ville lest en sånn blogg. :Nikke: 

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Min erfaring er at høyt utdannede er miljøbevisste.

Det er stort sett min erfaring også. Skyhøyt forbruk blir i akademiske kretser gjerne sett på som harry. Men nå har jo hverken CBE eller mannen høyere utdanning, ei heller kommer hun fra en slik bakgrunn selv. Litt merkelig at hun mener å ha en målgruppe som er så totalt forskjellig fra det hun selv er eller representerer. 

• Liker 41
Skrevet
2 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Det er stort sett min erfaring også. Skyhøyt forbruk blir i akademiske kretser gjerne sett på som harry. Men nå har jo hverken CBE eller mannen høyere utdanning, ei heller kommer hun fra en slik bakgrunn selv. Litt merkelig at hun mener å ha en målgruppe som er så totalt forskjellig fra det hun selv er eller representerer. 

Kan bekrefte inntrykket ditt av at hos høyt utdannede anses overforbruk som Harry. Kollektivtrafikk og miljøbevissthet er der i mot inn. Veldig inn! CBE klarer ikke å fange den påstående målgruppen sin og det ser man tydelig på lesertallene. Det er ingen plausibel grunn for at ikke prinsesse Caroline kunne benytte toget når hun skal til Oslo. Hun kjører stort sett uten for rushen og kunne få unnagjort minst to timer (tur retur) med denne påståtte intense jobbingen hennes på nesten tomt tog.

Legger til at hverken tog, buss, trikk eller T-bane i Oslo-området er slum eller ekkelt eller utrygt. Slike beskrivelser ser jeg bare hos lite urbane og lite lokalkjente personer. Tror ikke vi skal tillegge den typen karakteristikker noen betydning.  Det er sikkert bare for å trolle. Evt av uvitenhet. 

• Liker 31
Skrevet

Kan jo være at CBE ikke reiser kollektivt fordi hun vet hun vil bli gjenkjent og «sett på». Det er kanskje ikke alltid like gøy når hun innerst inne vet at hun har driti på draget, og det ikke bare en gang heller. Jeg hadde rett og slett blitt folkesky om det var jeg som holdt på sånn🙄

• Liker 21
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Gjest MajaKaja
Skrevet (endret)
2 timer siden, Bringebærkrem skrev:

Kan jo være at CBE ikke reiser kollektivt fordi hun vet hun vil bli gjenkjent og «sett på». Det er kanskje ikke alltid like gøy når hun innerst inne vet at hun har driti på draget, og det ikke bare en gang heller. Jeg hadde rett og slett blitt folkesky om det var jeg som holdt på sånn🙄

Godt poeng! Hun har på en måte malt seg opp i et hjørne. På bloggen og i regisserte omgivelser kan hun styre situasjonen.

Ikke så rart hun aldri kommenterer kritikk i aviser og debatter. Det begynner å bli mange artikler etterhvert med "ingen kommentar"/"hun ønsket ikke å kommentere saken". Glemmer aldri hvordan hun fremsto da TV 2-programmet Helsekontrollen konfronterte henne med den "hudrulleren". Det var pinlig å se på :flau:

Endret av MajaKaja
Skrevet

Gjenkjent? 
Haha, så hun tror hun er 'kjendis'? Det er svært få mennesker i dette landet som vet hvem denne bloggeren er. Kjendis liksom..

• Liker 8
Skrevet

Virker som det er greia til manager Peter Peters uansett overalt. Ingen kommentar eller å ikke være tilgjengelig for kommentar. Samme hvor mye det stormer rundt Fotballfrue, Madcon, Triana eller andre han er manager for, han er ikke tilgjengelig for pressen.

• Liker 13
Skrevet
4 timer siden, loffen skrev:

Gjenkjent? 
Haha, så hun tror hun er 'kjendis'? Det er svært få mennesker i dette landet som vet hvem denne bloggeren er. Kjendis liksom..

Jeg vet ikke hvem CBE tror hun er, og har aldri brukt ordet kjendis (tror ikke jeg har tatt i bruk et så kleint ord siden 2004) om henne. Men at det er svært få som vet hvem hun er, er bare bull. Spesielt i særp og på strekka særp-oslo😏

• Liker 10
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg gjerne skulle hatt den hagen deres. For et drømmested for barn å boltre seg! 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, Bringebærkrem skrev:

Tenker i så fall at denne gjenkjennelsesfaren må være mest i hodet hennes. Etter bloggbildene har vært gjennom den obligatoriske lys-skygge-behandlingen ligner de jo ikke lengre på henne selv :P I tilleg tror jeg de færreste vet hvem hun er i utgangspunktet. Kjendisstatusen hennes har aldri vært stor og nå er den i fritt fall. 

Mon ikke ryktet hennes bedre tåler dette lite sannsynlige paparazzifotoet på toget (til og med av høyre side :haar:  ) enn hennes framstilling av seg selv som lat miljøsvin? 

• Liker 16
Skrevet

Oslo s er et slumsted for fattige. Tror det ble litt mye whiskey sour i går kveld 

• Liker 23
Skrevet
På 5.5.2018 den 11.18, virkelig skrev:

Skjønner veldig godt at hun ikke ønsker ta toget den strekningen, Oslo S er et dritt sted, samme er Nathional teateret, selv om det er bedre. Trangt, skittent og dårlig service. NSB på disse strekningene er virkelig ikke bra- Og om du skal i møte fra sted til sted i Oslo så er det vel bedre med egen bil enn Taxi uansett. Og t banen i oslo er reine slummen på noen strekninger, lukter skikkelig ille, nei takk . For fattig folk spør du meg

Gisp, i slike forferdelige omgivelser kan man jo ikke plassere prinsessa fra Særp. Det finnes nok ikke nok glufsespray i verden for å døyve stanken av fattigdom heller. Uverdig, altså. Uelsk på det, lzm. 

• Liker 42
Gjest Skribent
Skrevet

Og der ramla debatten rett ned igjen, gitt. Sikkert helt tilfeldig.

Veldig enig med @Dark Star - selv hvis vi ser bort fra at en slik helomvending faktisk kunne hjulpet NOE på omdømme og troverdighet, ville det vært et smart trekk forretningsmessig å henge med på hva som faktisk foregår i verden nå.

Skal du drive vellykket på sikt i en omskiftelig bransje, er du helt avhengig av å følge med på trender og svingninger i samfunnet du lever i. Det hadde ikke vært helt ueffent for de to å skaffe seg litt utdanning. Vi skjønner jo at de ikke bryr seg veldig mye om hvordan de fremstår så lenge de tjener gode penger, men dersom de ønsker å fortsette å tjene like gode penger på lengre sikt vil det være smart å legge om kursen. For ikke å si helt nødvendig.

Skrevet
14 minutter siden, Skribent skrev:

Og der ramla debatten rett ned igjen, gitt. Sikkert helt tilfeldig.

Veldig enig med @Dark Star - selv hvis vi ser bort fra at en slik helomvending faktisk kunne hjulpet NOE på omdømme og troverdighet, ville det vært et smart trekk forretningsmessig å henge med på hva som faktisk foregår i verden nå.

Skal du drive vellykket på sikt i en omskiftelig bransje, er du helt avhengig av å følge med på trender og svingninger i samfunnet du lever i. Det hadde ikke vært helt ueffent for de to å skaffe seg litt utdanning. Vi skjønner jo at de ikke bryr seg veldig mye om hvordan de fremstår så lenge de tjener gode penger, men dersom de ønsker å fortsette å tjene like gode penger på lengre sikt vil det være smart å legge om kursen. For ikke å si helt nødvendig.

Enig med deg :Nikke: Kontrasten mellom de leserne CBE.no gjerne skulle ha og de som den faktisk henvender seg blir bare større og større. Etterhvert som leserne blir eldre og får barn øker modenheten og evnen ettertanke. De færreste oppegående mødre driter i at jorden går under før barnebarna blir store. I stedet bryr de seg om bærekraft og miljø. CBE.no der i mot oppfører seg fortsatt like pubertalt med fokus på meg meg meg, økt forbruk og utseende betyr alt. 

• Liker 17
Skrevet

«Lange kvelder utendørs endelig kan endelig krysses av – jeg føler at jeg har ventet....»

Snasen formuleringsevne. 

• Liker 29
Gjest formula
Skrevet

Nok en gang er Lena fra Mamino innom i kommentarfeltet og reklamerer, samt linker til butikken sin. 

Mamino/Lena:"ÅÅååå dette blir gøy å følge med på :-)
P.s Og trenger du mer lekemat i tre, har vi MASSE fint ;-)
Klem fra Lena i MAMINO
http://www.mamino.no"

CBE: "Dere har SÅ mye lekkert og alt jentene har fra dere elsker de begge to <3"

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...