Populært innlegg Miranda16 Skrevet 6. mai 2018 Populært innlegg #55081 Skrevet 6. mai 2018 (endret) Det er vel ingen på blogglisten eller fanskaren som ikke har gått "Livets harde skole" og det her tydelig at de føler seg underlegene folk som stiller kritiske spørsmål. At CBE og Lasse har gått denne skolen er også ekstremt avslørende i forhold til hvordan de svarer lesere og opptrer i andre sosiale medier. At fruen har gått tatt en privat journalistutdanning er ikke så mye å skryte av når hun vitterlig ikke viser at hun innehar denne kompetansen. Det er garantert svært mye hun kunne brukt i istedet for å opptre trassig i forhold til konstruktiv kritikk og hvordan hun generelt driver sine some Tipper CBE hadde jobbet på Zara og mannen trent et 5 divisjonslag, vent litt det gjør han, dersom det ikke hadde vært for bloggen. Ikke noe galt i det, men de hadde ført fasade,fasade,fasade og vært bedrevitere på samme måten som de gjør idag. Andre har ikke et så stort behov for å skryte på seg hvilken kunnskap eller kompetanse de har. Ei heller krampeaktig prøve å fremstå som eksperter på noe man ikke har peiling på Jeg tror også at mange av de som har gått livets harde skole også er mye mindre kritisk til å eksponere barna sine på nett. Selv de som har tung faglig kompetanse på dette området blir bagatallisert så det holder. 0 ydmykhet å spore. Det å tenke langsiktig eller konsekvenstenking er de blottet for Endret 6. mai 2018 av Miranda16 50
Cavatina Skrevet 6. mai 2018 #55082 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, formula skrev: Nok en gang er Lena fra Mamino innom i kommentarfeltet og reklamerer, samt linker til butikken sin. Mamino/Lena:"ÅÅååå dette blir gøy å følge med på :-) P.s Og trenger du mer lekemat i tre, har vi MASSE fint ;-) Klem fra Lena i MAMINO http://www.mamino.no" CBE: "Dere har SÅ mye lekkert og alt jentene har fra dere elsker de begge to <3" Cbe-eieren har visst i et av sine nyere innlegg uttalt hvor mye hun gleder seg til å starte "Prosjekt lekestue" og velger da å starte inne i den først. Videre siterer jeg fra innlegget: "Vegger, gulv og tak skal males hvitt, og inn skal hyller, lekekjøkken, og masse annet gøy!" Å jada, her blir det bare klemmer og elsk på og i fleng, og ikke en eneste sponset leketomat i tre å se. Bare følg med. 22
Snupp89 Skrevet 6. mai 2018 #55083 Skrevet 6. mai 2018 Jeg ser at CBE i kommentarfeltet blir spurt hvor senga deres er fra, hvorpå hun svarer sixbondstreet. Er ikke senga sponset, og skal ikke dette da opplyses om i kommentarfeltet? Ser hun har gjort dette fleeere ganger. F.eks med johaug jakka. Altså, HVOR vanskelig kan det være?? 18
Alice123 Skrevet 6. mai 2018 #55084 Skrevet 6. mai 2018 20 minutter siden, Cavatina skrev: Cbe-eieren har visst i et av sine nyere innlegg uttalt hvor mye hun gleder seg til å starte "Prosjekt lekestue" og velger da å starte inne i den først. Videre siterer jeg fra innlegget: "Vegger, gulv og tak skal males hvitt, og inn skal hyller, lekekjøkken, og masse annet gøy!" Å jada, her blir det bare klemmer og elsk på og i fleng, og ikke en eneste sponset leketomat i tre å se. Bare følg med. Prosjekt dukkehjem kjøres parallelt. 23
Sol79 Skrevet 6. mai 2018 #55085 Skrevet 6. mai 2018 (endret) Merkelig med den Hubertus-ølen i siste innlegg. Lukter reklame og ulovlig reklame.. Endret 6. mai 2018 av Sol79 5
Gjest Varma Skrevet 6. mai 2018 #55086 Skrevet 6. mai 2018 (endret) http://www.elle.no/vi-tok-skjonnhetspraten-med-caroline-berg-eriksen/ Dette var morsom lesing, snakk om å innfri det inntrykket som diskuteres her på KG. Altså, det er mange som ikke spiser andelever, gjør henne ikke til et special snowflake med etiske prinsipper av den grunn. Det samme gjelder treningstøy svarene hennes, her reklamerer hun for x-life. Veldig overbevisende intervju (ironi), kommer nok ikke tettere på Caroline uansett hvor mange intervjuer man gjør for det er CBE de får. Endret 6. mai 2018 av Varma
Miranda16 Skrevet 6. mai 2018 #55087 Skrevet 6. mai 2018 (endret) Pizza, smågodt,kake eller boller spiser hun når hun skal skeie ut. Er dette normal atferd? "Hva spiser du når du skal skeie ut? Focaccia og aïoli til tapasen eller pizza og smågodt. Og gjerne noe hvetebakst, jeg elsker boller! Er jeg i Ålesund, spiser jeg kake. Der er de helt ville etter kake, og svigerforeldrenene mine har alltid kake i kjøleskapet. Haha, jeg tror faktisk ikke at jeg likte bløtkake før jeg traff Lars-Kristian." Hun trener alltid så svetten renner, men de går rett på kafe etterpå. Ikke et spor av svette. Jeg skjønner ikke hva som er formålet med å lyve om at man ikke tar seg en dusj etter trening, sminker seg og ordner håret? Endret 6. mai 2018 av Miranda16 16
Keaton Skrevet 6. mai 2018 #55088 Skrevet 6. mai 2018 Trener 4-5 ganger i uka? Driver ikke hun og jogger hver morgen, da? 8
Anonym90059005 Skrevet 6. mai 2018 #55089 Skrevet 6. mai 2018 Å svare Foccacia og Aioli på hva hun spiser når hun skal skeie ut er for meg helt vanvittig. Er ikke det det mest naturlige i verden å spise når man spiser tapas? Hun har virkelig et forvridd/usunt syn på hva å skeie ut er imo. Må jo ha følt seg helt insane med den lille skåla med smågodt de delte på fredagskvelden. 22
Cavatina Skrevet 6. mai 2018 #55090 Skrevet 6. mai 2018 13 minutter siden, Kollontaj skrev: Trener 4-5 ganger i uka? Driver ikke hun og jogger hver morgen, da? Det blir man ikke sterk eller får sprettrumpe av. Cbe har spaghettiarmer av helt forståelige årsaker. 9
loffen Skrevet 6. mai 2018 #55091 Skrevet 6. mai 2018 'Jeg trener alltid med caps, så hindrer jeg svetten i å renne ned i øynene mine – haha!' Caps kan ikke vaskes. Æsj. 7
Alice123 Skrevet 6. mai 2018 #55092 Skrevet 6. mai 2018 2 timer siden, Miranda16 skrev: Pizza, smågodt,kake eller boller spiser hun når hun skal skeie ut. Er dette normal atferd? "Hva spiser du når du skal skeie ut? Focaccia og aïoli til tapasen eller pizza og smågodt. Og gjerne noe hvetebakst, jeg elsker boller! Er jeg i Ålesund, spiser jeg kake. Der er de helt ville etter kake, og svigerforeldrenene mine har alltid kake i kjøleskapet. Haha, jeg tror faktisk ikke at jeg likte bløtkake før jeg traff Lars-Kristian." Hun trener alltid så svetten renner, men de går rett på kafe etterpå. Ikke et spor av svette. Jeg skjønner ikke hva som er formålet med å lyve om at man ikke tar seg en dusj etter trening, sminker seg og ordner håret? Jeg forstår deg ikke helt? Pizza, kake, smågodt og hveteboller er jo typisk skeie-ut-mat man ikke bør spise for mye av? Det kræsjer jo med den lavkarbogreia hennes som ingen tror på. Men det er jo helt greit svar? 9
Keaton Skrevet 6. mai 2018 #55093 Skrevet 6. mai 2018 Hun har tydeligvis sluttet å skeie ut med Freia sjokolade. 34
Cavatina Skrevet 6. mai 2018 #55094 Skrevet 6. mai 2018 2 timer siden, Anonym90059005 skrev: Å svare Foccacia og Aioli på hva hun spiser når hun skal skeie ut er for meg helt vanvittig. Er ikke det det mest naturlige i verden å spise når man spiser tapas? Hun har virkelig et forvridd/usunt syn på hva å skeie ut er imo. Må jo ha følt seg helt insane med den lille skåla med smågodt de delte på fredagskvelden. Ifølge cbe.no spiser ikke hovedpersonen smågodt heller 2
MarianneE Skrevet 7. mai 2018 #55095 Skrevet 7. mai 2018 6 timer siden, Kollontaj skrev: Hun har tydeligvis sluttet å skeie ut med Freia sjokolade. Ja, de betalte vel bare ut et engangsbeløp. 16
Miranda16 Skrevet 7. mai 2018 #55096 Skrevet 7. mai 2018 (endret) 9 timer siden, Alice123 skrev: Jeg forstår deg ikke helt? Pizza, kake, smågodt og hveteboller er jo typisk skeie-ut-mat man ikke bør spise for mye av? Det kræsjer jo med den lavkarbogreia hennes som ingen tror på. Men det er jo helt greit svar? Det er ikke snakk om å kaste seg over boller, smågodt etc flere ganger i uka, men jeg tror de færreste mener at pizza, aioli er å skeie ut dersom man er sunn og frisk. Ei heller mindre mengder med sjokolade, boller, chips Det er ordlydet å skeie ut. Hun har tidligere brukt denne beskrivelsen av å unne seg når hun har god helse. Dette er en tankegang mange har som har et anstrengt og usunt forhold til seg selv. Hun må selvfølgelig ha det kostholdet hun vil, men poenget de er singnalene hun sender ut til leserne Endret 7. mai 2018 av Miranda16 26
Mrs O'Donell Skrevet 7. mai 2018 #55097 Skrevet 7. mai 2018 48 minutter siden, Miranda16 skrev: Det er ikke snakk om å kaste seg over boller, smågodt etc flere ganger i uka, men jeg tror de færreste mener at pizza, aioli er å skeie ut dersom man er sunn og frisk. Ei heller mindre mengder med sjokolade, boller, chips Det er ordlydet å skeie ut. Hun har tidligere brukt denne beskrivelsen av å unne seg når hun har god helse. Dette er en tankegang mange har som har et anstrengt og usunt forhold til seg selv. Hun må selvfølgelig ha det kostholdet hun vil, men poenget de er singnalene hun sender ut til leserne Hun fikk jo et spørsmål om hva hun spiser når hun skal skeie ut, og da tenker jeg at pizza og boller godt kan komme under den kategorien. Man ser ikke ut som henne om man spiser junk og boller daglig. Så akkurat den kommentaren reagerte jeg ikke på. Jeg syns også at holdnigen hun viser til å trene for å få energi kontra å kjenne etter når kroppen trenger hvile var overraskende bra. Så spørs det jo om hun lever som hun predikerer, men det vet vi ingenting om. 2
Lullis Skrevet 7. mai 2018 #55098 Skrevet 7. mai 2018 Hva i huleste skjer med foten på øverste bilde på siste post?! Jeg klarer overhode ikke å ha foten i den vinkelen i den posisjonen ! Er dette normalt? ..ja, jeg som egentlig ikke leser var innom nå en tur 3
Jordbærogfløte Skrevet 7. mai 2018 #55099 Skrevet 7. mai 2018 (endret) Er det flere enn meg som dro på smilebåndet/lattermusklene av bildet der LK poserer med alvorlig mine med jålebukkdrikken i hånda? Endret 7. mai 2018 av Jordbærogfløte 6
Emilie112 Skrevet 7. mai 2018 #55100 Skrevet 7. mai 2018 28 minutter siden, Lullis skrev: Hva i huleste skjer med foten på øverste bilde på siste post?! Jeg klarer overhode ikke å ha foten i den vinkelen i den posisjonen ! Er dette normalt? ..ja, jeg som egentlig ikke leser var innom nå en tur Ja, den vinkelen skal vel egentlig ikke være mulig for en ankel..
Fremhevede innlegg