Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, virkelig skrev:

Tror ikke en skal bekymre seg veldig for at unge jenter leser denne bloggen. Hvor unge mener du de er som vi skal bekymre oss for  ? Jeg har tenårings jenter og de leser ikke bloggen, og det gjør ingen som de kjenner heller . Den appelerer nok ikke så veldig til unge jenter, en gift tobarns mamma på 31 år ? Tror ikke det, er nok andre bloggere som jeg virkelig ville bekymret meg for at mine døtre leste ihvertfall, med operasjoner, fest og fyll. Så tror ikke det er det som provoserer, beklager. Har vanskelig for å tro at ei jente på 15-17 leser denne bloggen og tenker at dette var spennende eller noe. De tenker at hun er "gammel" og lite interessant

I forhold til min alder så er 20 også ungt, så alt er relativt. 

Du har rett, det er ikke bare påvirkningen av unge lesere som gjør at jeg er provosert. Leste du innlegget mitt, egentlig?

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss spraye ting på tissen så den dufter av kokos og sommer. Helt magisk! :sol:

• Liker 24
Skrevet

Tror samboeren min hadde brekt seg om han skulle go down og hadde blitt møtt av kokoslukt- og smak...

• Liker 20
Skrevet

Så nå er det ikke nok at Laura er luktfri, den skal lukte kokos???

Til 300 kr!!! 

(Og ja, jeg føler at antall spørsmålstegn og utropstegn er helt på sin plass). 

• Liker 15
Gjest ane_luise87
Skrevet
1 time siden, Kleenex skrev:

Jeg har lest kommentaren din, så den er nok publisert. 

Nei, det er den ikke. Ikke den hvor jeg svaret på oppfølgingsspørsmålet til CBE. 

Gjest formula
Skrevet

Skal si CBE spenner over det meste, fra svisker til...dette! :fnise:

Skrevet
5 minutter siden, formula skrev:

Skal si CBE spenner over det meste, fra svisker til...dette! :fnise:

Fra svisker til svisker med godlukt.

• Liker 11
Skrevet

🤣 Tar en foreløpig pris for mest idiotiske innlegg! 

• Liker 17
Skrevet

En del av min jobb består av stell, så vasker litt underliv hver dag og har aldri ( foruten hvis folk har hatt uhell) merket at den delen av kroppen trenger oppfriskende lukt. Selv ikke hos de som har passert 30 med 50 år.

Tenker at forbrukertilsynet nå har en stor jobb foran seg. Reklame for piller og dufter til intime deler er vel strengt tatt noe som  ikke burde være lov. Kan tenke meg faren for sopp og urinveisinnfeksjoner øker med en slik spray.( nå har jeg ikke lest innlegget, og regner med det ikke er meningen å sprayemtruse)

Skrevet

Bare grøsser ved tanken på hva dette gjør med bakteriebalansen.. Man skal ikke bruke såpe i underlivet, fordi det kan forstyrre bakteriefloraen, bare tenker på hvor mye sopp og bakteriell vaginose denne "parfymen" gir! :O

Blir sikkert fest i heimen når duften går fra kokos til råtten fisk.. 

• Liker 23
Skrevet

Allergifri parfyme? 😳 Aldri hørt om. Anyone?

• Liker 11
Skrevet

CBE var allerede i 2010 bevisst på at bloggen er en stor del av jobben hennes, og på grunn av det kunne hun ikke den gangen drive med gratis markedsføring, jfr. https://web.archive.org/web/20120308215113/http://e24.no/media/bloggkjendis-ville-ta-betalt-for-bokomtale/3908968 . Likevel gir hun i dag gratis omtale av intimsprayen, når Deo Doc har betalt andre bloggere for å reklamere for den - https://imgur.com/a/ffM3D . Er det troverdig?

Skrevet
1 time siden, monkey business skrev:

La oss spraye ting på tissen så den dufter av kokos og sommer. Helt magisk! :sol:

Det eneste jeg gjør nå er å sitte å le. 🤣 Det er jo helt så en mangler ord her.

• Liker 11
Skrevet

Kan bare tenke meg at den kokoslukta går over til en skikkelig dårlig lukt etter en god svetteøkt... Men så kom jeg på at hun ikke har gode økter hvor hun svetter ordentlig.

Likevel, underlivsparfyme..!!!

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, virkelig skrev:

Det mener du, men det mener ikke jeg. Trenger ikke overtolke, spekulere og mistro eller dra inn eksponering av barn etc.når det var snakk om noen kjøp fra bla HM. Hvorfor leser du bloggen om den er alt dette da ?  Noe må den jo fenge siden du bruker tid og energi på den

Problemet er vel at dama ikke har troverdighet. Etter å ha blitt tatt i løgn over tid og nektet konsekvent for at løgnen er sannhet, har man jo en grunn til å mistro enkelte ting ved hennes business.

• Liker 8
Skrevet

Helt insane! Ikke minst pinlig😆 Dette tipser hun om i «skjønnhetsspalten». Jeg kan komme på 1000 ting hun heller kunne snakket om enn intimparfyme! Og neinei, ikke sponset må vite🙄

• Liker 18
Skrevet

Intimspray altså. Trodde den var utdødd i 1979.

• Liker 16
Skrevet

Ser det inneholder en sitrusvariant, noe av der verste for allergikere (iallfall meg).

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...