Viking-girl Skrevet 5. februar 2018 #49581 Skrevet 5. februar 2018 Pluss make up by Dajana. Ble en dyr kveld! 7
halvehimmelen Skrevet 5. februar 2018 #49582 Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, Polly. skrev: En natts opphold til 10 030 kr (selvsagt ikke sponset, ref. kommentar på bloggen), er selvsagt null problem så lenge man får volum for pengene og får brukt Mikadonsuiten på Grand til å ta noen vakre bilder og eksponere litt barn på bloggen i en koselig frokostsituasjon. Det beste av alt -firmaoppholdet skrives av som utgift. Må bare legge ved litt dokumentasjon på prisen, så innlegget ikke blir slettet: https://www.scandichotels.no/hotelreservation/select-rate?hotel=340&fromDate=2018-02-11&toDate=2018-02-12&room[0].adults=02&bookingCode=&cmpid=pa_grandnobooking Ungene skulle jo være med. Klart trengs den største suiten da!
Vitulina Skrevet 5. februar 2018 #49583 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 19 minutter siden, Polly. skrev: En natts opphold til 10 030 kr (selvsagt ikke sponset, ref. kommentar på bloggen), er selvsagt null problem så lenge man får volum for pengene og får brukt Mikadonsuiten på Grand til å ta noen vakre bilder og eksponere litt barn på bloggen i en koselig frokostsituasjon. Det beste av alt -firmaoppholdet skrives av som utgift. Må bare legge ved litt dokumentasjon på prisen, så innlegget ikke blir slettet: https://www.scandichotels.no/hotelreservation/select-rate?hotel=340&fromDate=2018-02-11&toDate=2018-02-12&room[0].adults=02&bookingCode=&cmpid=pa_grandnobooking “Selvsagt ikke sponset” Neivel, det er vel helt tilfeldig at alle bloggerne bodde på Grand. Anne Briths uttalelse (som korrekt merker alle innleggene vedr Vixen); Jeg har valgt å merke alle innleggene fra Vixen med reklame, fordi jeg fikk en rabattert pris på hotellet. Dette i forbindelse med Vixen. Og jeg fikk gratis styling. Hva andre gjør må de vite, men jeg vet at mange betalte normalpris på rommene, så om noen bloggere ikke merker så er vel det fordi det ikke er noe reklame. Jeg føler vel at vi er såpass oppegående og opplyste nå, at vi klarer å gjøre dette riktig. Kunne jo håpet at en journalist el tok kontakt med Grand mm for å belyse dette. Har for øvrig vært slik vært eneste år! Troverdighet = 0 Endret 5. februar 2018 av Vitulina 35
Gjest Newroz Skrevet 5. februar 2018 #49584 Skrevet 5. februar 2018 32 minutter siden, Vitulina skrev: “Selvsagt ikke sponset” Neivel, det er vel helt tilfeldig at alle bloggerne bodde på Grand. Anne Briths uttalelse (som korrekt merker alle innleggene vedr Vixen); Jeg har valgt å merke alle innleggene fra Vixen med reklame, fordi jeg fikk en rabattert pris på hotellet. Dette i forbindelse med Vixen. Og jeg fikk gratis styling. Hva andre gjør må de vite, men jeg vet at mange betalte normalpris på rommene, så om noen bloggere ikke merker så er vel det fordi det ikke er noe reklame. Jeg føler vel at vi er såpass oppegående og opplyste nå, at vi klarer å gjøre dette riktig. Kunne jo håpet at en journalist el tok kontakt med Grand mm for å belyse dette. Har for øvrig vært slik vært eneste år! Troverdighet = 0 Merkelig at Anne Brith fikk hotellet sponset, men ikke CBE. CBE er vel både mer populær og har flere lesere enn AB? Videre: at man kan stole på merkingen til flere av bloggerne er vel en sannhet med modifikasjoner for å si det sånn...
Gjest nicecar Skrevet 5. februar 2018 #49585 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Pluss make up by Dajana. Ble en dyr kveld! Sminken var visst sponset, Gud forby om hun skulle betale for alt av utgifter selv. *sukk*
virkelig Skrevet 5. februar 2018 #49586 Skrevet 5. februar 2018 59 minutter siden, Newroz skrev: Merkelig at Anne Brith fikk hotellet sponset, men ikke CBE. CBE er vel både mer populær og har flere lesere enn AB? Videre: at man kan stole på merkingen til flere av bloggerne er vel en sannhet med modifikasjoner for å si det sånn... Det er forskjell på sponset og betale en rabattert pris. AB skriver rabattert .Rett skal være rett . OM CBE var sent ute med å bestemme seg så kan det ha vært avgjørende på om de fikk rabatter på ønsket rom type de ville ha
Gjest Asti Skrevet 5. februar 2018 #49587 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, virkelig skrev: Det er forskjell på sponset og betale en rabattert pris. AB skriver rabattert .Rett skal være rett . OM CBE var sent ute med å bestemme seg så kan det ha vært avgjørende på om de fikk rabatter på ønsket rom type de ville ha Både sponset og rabattert pris, går under markedsføring/reklame, hvis der er en forventing om eksponering eller omtale, jfr. https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some
virkelig Skrevet 5. februar 2018 #49588 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, Asti skrev: Både sponset og rabattert pris, går under markedsføring/reklame, hvis der er en forventing om eksponering eller omtale, jfr. https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some Det er jeg enig i, men det å spekulere i hvorfor CBE ikke fikk sponset rommet når AB fikk , det er feil. Det skal merkes , men AB skriver at hun fikk rabbatert.
MissLucy Skrevet 5. februar 2018 #49589 Skrevet 5. februar 2018 6 minutter siden, virkelig skrev: Det er jeg enig i, men det å spekulere i hvorfor CBE ikke fikk sponset rommet når AB fikk , det er feil. Det skal merkes , men AB skriver at hun fikk rabbatert. Når vi vet at vixenarrangementet ble holdt på Grand, og vi vet av noen av deltagerne fikk rabatt pga vixen, så er det vel ikke så rart at folk stusser over at ikke alle fikk den rabatten? 19
Gjest Newroz Skrevet 5. februar 2018 #49590 Skrevet 5. februar 2018 27 minutter siden, virkelig skrev: Det er forskjell på sponset og betale en rabattert pris. AB skriver rabattert .Rett skal være rett . OM CBE var sent ute med å bestemme seg så kan det ha vært avgjørende på om de fikk rabatter på ønsket rom type de ville ha Det er det, ja! Og det kan være en helt logisk grunn
Gjest Gregor Clegane Skrevet 5. februar 2018 #49591 Skrevet 5. februar 2018 Skulle ønske flere ga den samme beskjeden som han irske hotelldirektøren gjorde til bloggeren Elle Darby. Det var faen med tidenes tilsvar til en bortskjemt sutrekopp med skylapper. Lurer på hva enkelte av disse tror at de er for noe.
Gjest boblebrist Skrevet 5. februar 2018 #49592 Skrevet 5. februar 2018 Bildet av familien fra frokosten er for all del et pent bilde, men jeg finner det også ubehagelig å se på, da det er et privat øyeblikk jeg nærmest føler jeg smugtitter på. De små vet sikkert ikke at de blir fotografert engang..
Vitulina Skrevet 5. februar 2018 #49593 Skrevet 5. februar 2018 (endret) Ref Frua til frua sin instagram: Konstant kilde til underholdning dette 😂😂😂😂 Endret 5. februar 2018 av Vitulina 9
foreveralone Skrevet 5. februar 2018 #49594 Skrevet 5. februar 2018 Er hp sarkastisk? 😂 10 minutter siden, Vitulina skrev: Ref Frua til frua sin instagram: Konstant kilde til underholdning dette 😂😂😂😂 1
Kleenex Skrevet 5. februar 2018 #49595 Skrevet 5. februar 2018 14 minutter siden, Vitulina skrev: Ref Frua til frua sin instagram: Konstant kilde til underholdning dette 😂😂😂😂 Virkelig underholdning på høyt nivå. 4
Mrs O'Donell Skrevet 5. februar 2018 #49596 Skrevet 5. februar 2018 4 minutter siden, foreveralone skrev: Er hp sarkastisk? 😂 Jeg er redd den gjengen ikke evner å se ironien i noe. 10
BlendaSensitive Skrevet 5. februar 2018 #49597 Skrevet 5. februar 2018 For et bilde! LKE ser ut som at han snerrer til den ene, oppduka frokost for en hel armé. Veldig merkelig lyssetting. LKE bør ta et kurs i lys... Og praktisk for Frua å bruke ungen som skjerm for ansiktet, slipper sminke seg!! https://www.instagram.com/p/Bez_ObfD0N2/?taken-by=larskristianeriksen ..og gullkornet fra HP, om at de er såå flinke å skjerme barna - og der sitter begge to i pyjamas og foreldrene i morgenkåpe! 43
Bakepulver Skrevet 5. februar 2018 #49598 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, BlendaSensitive skrev: For et bilde! LKE ser ut som at han snerrer til den ene, oppduka frokost for en hel armé. Veldig merkelig lyssetting. LKE bør ta et kurs i lys... Og praktisk for Frua å bruke ungen som skjerm for ansiktet, slipper sminke seg!! https://www.instagram.com/p/Bez_ObfD0N2/?taken-by=larskristianeriksen ..og gullkornet fra HP, om at de er såå flinke å skjerme barna - og der sitter begge to i pyjamas og foreldrene i morgenkåpe! Bildet var lite flatterende, ikke bra i det hele tatt. Jeg fikk litt sånn Michael Jackson CD cover følelse.... Rar kommentar fra HP ja.. 24
Gjest formula Skrevet 5. februar 2018 #49599 Skrevet 5. februar 2018 1 minutt siden, BlendaSensitive skrev: For et bilde! LKE ser ut som at han snerrer til den ene, oppduka frokost for en hel armé. Veldig merkelig lyssetting. LKE bør ta et kurs i lys... Og praktisk for Frua å bruke ungen som skjerm for ansiktet, slipper sminke seg!! https://www.instagram.com/p/Bez_ObfD0N2/?taken-by=larskristianeriksen ..og gullkornet fra HP, om at de er såå flinke å skjerme barna - og der sitter begge to i pyjamas og foreldrene i morgenkåpe! Kan jo virkelig lure på hvorfor de velger å dele bilde av barna - igjen. Tenkte faktisk å rose CBE litt for å holde barna unna bloggen i det minste,(på snap figurerer de jo jevn og trutt) og så slår de til med dette. Kunne de ikke bare nøyd seg med bilder fra Vixen, som de sikkert har en god del av? Når barna for en gangs skyld får være med så må de altså "betale" for turen på denne måten. Bare så utrolig harry og tragisk.
BlendaSensitive Skrevet 5. februar 2018 #49600 Skrevet 5. februar 2018 Vixen var vel ikke fint nok å posere på. Hadde vel ikke tatt seg ut om LKE satte opp fotoutstyret sitt der og spesialfotograferte bare kona. På hotellrommet har de jo all verdens tid for å sette opp utstyret sitt, trivelige omgivelser og barn - som sammen med søte dyr gir masse klikk. ps. kommentarfeltet, tre som har gitt kommentar (per nå), En er jo HP, to andre er såkalte wannabe influencere de også. 9
Fremhevede innlegg