Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest formula
Skrevet
9 minutter siden, Krokanis skrev:

Juicedetox. Selvfølgelig, med de "enorme" porsjonene julemat hun har spist i jula skulle det bare mangle. Flott forbilde....

Huff, bare trist, og slett ikke bra:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Atheena
Skrevet
2 timer siden, Ultiva skrev:

I og med at CBE kan anbefale flere filmer og tv-serier på bloggen sin hver eneste måned så er hun jo rimelig avslørt. Dersom det er noe disse to har nok av så er det skjermtid i sofaen med beina høyt når de små er i seng. I tillegg var de på 2 stk kjæresteturer på luksushotell sist måned pluss at de hadde fyllekalas med gode venner på nyttårsaften. 

Jeg kan ikke tenke meg noen som er så ufattelig privilegert og så ufattelig uvitende om det (evt bare skikkelig utakknemlig for det) som CBE.

#måtabedrevarepåmegselv

#harbarePTtogangeriuka

#sponsetfrisørogmanikyrhvermåned

#borinyoppussetmillionvilla

#overnattingsbarnevaktfleregangerhvermåned

#jobber40tukerogtjener3-4mill

...

At det ikke bare går an å innrømme det?

"JA jeg er utrolig heldig og ydmyk som fikk muligheten til å leve en så vanvittig privilegert og behagelig hverdag!"

Hvorfor er det så vanskelig å være takknemlig for den overfloden hun mesker seg med? At det er mulig å være så bortskjemt og samtidig så misfornøyd? "Må bli flinkere til å ta vare på meg selv" - nei, CBE! Du har gratis PT 2 ganger i uken, du har mer klær, sko, vesker og sminke enn ti jevnaldrende kvinner kombinert. Du pleies gratis på skjønnhetssalong flere ganger i måneden, huset ditt er fylt med sponsede møbler og du tjener i tillegg 5-6 ganger mer enn Kari Nordmann til tross for samme arbeidstid. Du har oppofrende besteforeldre 3 min unna og en mann som arbeider for deg.

Dessertgenerasjonen trenger ikke å påvirkes til å tro at det er greit å bli utslitt av å shoppe, dekke festbord og å få manikyr mens millionene triller inn på kontoen.

Mye vil ha mer. Noen blir bare aldri fornøyd. Skal ikke se bort i fra at hun er en av de. Ihvertfall er det mye som tyder på det. 

Gjest jørgensen
Skrevet
1 time siden, Surikatt skrev:

De film og serie innleggene hennes er noe jeg hopper glatt over. CBE burde prøvd å leve et normalt liv med null tid eller penger til egenpleie, ikke tilgang på barnevakt  og full jobb utenfor huset. De har vel ikke kvalitetstid når de er sammen, da. Skjønner godt hun ikke tør være alene i en gammel villa som ligger ensomt til og må ha foreldrene til å passe på seg og unger. Hadde heller ikke turt å la ungene være alene hjemme der når de blir større etter all eksponeringen på nettet. Det er greit at besteforeldre hjelper til men de bør ikke gjøre seg avhengig av dem fordi de vil leve det samme livet som før de fikk barn.

Hvis man ikke tør å være alene i en gammel villa man bor i, burde man flytte til et hus man kan være alene i. Dumt å være så avhengig av andre for å leve. 

Skrevet

Hun skal altså nullstille kroppen pga for mye mat, sukker og for lite trening. Også tror hun på at detoxen skal gi henne mer energi. Jeg trodde hun var i stand til å gjøre litt research. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
1 time siden, Gillians skrev:

Du skjønner godt at en voksen dame ikke tør å være alene med ungene sine hjemme? Tør hun virkelig ikke det? I så fall har hun store problemer hun burde ta tak i. Slikt smitter fort over på barn.

Når man har brettet ut hele livet sitt på en blogg, ja. Hun har hatt stalker på besøk før. Poenget mitt er at hun selv har satt seg i denne situasjonen.

Endret av Surikatt
  • Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, penny_ skrev:

Hun skal altså nullstille kroppen pga for mye mat, sukker og for lite trening. Også tror hun på at detoxen skal gi henne mer energi. Jeg trodde hun var i stand til å gjøre litt research. 

hvordan kan man FÅ energi av å innta nesten ingen energi? og er det ikke egentlig mye sukker i juice?

• Liker 15
Skrevet

Er ikke detoxen en skjult reklame da skal tro?? For bladet iForm?

• Liker 21
Skrevet
15 minutter siden, jørgensen skrev:

Hvis man ikke tør å være alene i en gammel villa man bor i, burde man flytte til et hus man kan være alene i. Dumt å være så avhengig av andre for å leve. 

Nå var det vel en historie som ligger bak som gjør at hun ikke liker å være alene hjemme.

Er desverre som henne selv😐 om jeg må være alene så sover jeg knapt. Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Men er rett og slett redd 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Nightswimming skrev:

Er ikke detoxen en skjult reklame da skal tro?? For bladet iForm?

godt poeng.

Uansett vil det gi en aktiv dag i kommentarfeltet, og det er sikkert velkomment....

• Liker 8
Skrevet

Har hun kommentert at hun har opprettet Instagramprofil for datteren sin? 

• Liker 2
Skrevet

Kvalitetstid er å ha tid til og gjøre hyggelige ting med mann og barn når vi har fri fra jobb/skole og når anledningen byr seg, selvsagt en gang i mellom bare oss foreldre også. Farte rundt hit og dit som CBE og LKE gjør i et evig jag etter kvalitetstid?? har for oss ingen ting med kvalitet å gjøre. Blir utslitt bare ved tanken. 

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Isola2 skrev:

Hva? Er det mulig?

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Isola2 skrev:

Det gjorde hun i 2013. Hun "holder av" navnet til barnet så ikke det blir tatt av noen andre 🙄

• Liker 11
Gjest formula
Skrevet

Hun kan kalle det detoxkur eller hva hun vil, fakta er at dette slanke, kroppsfikserte mennesket ikke skal spise på tre dager. Hvordan forklarer hun dette for barna, at mamma ikke skal spise middag sammen dem, bare drikke et glass juice? Mamma har kost seg sånn i julen, så nå kan hun ikke spise på tre dager?

Skrevet
10 minutter siden, lille_mai skrev:

Juicedetox... Dette er hva professor Wenche Frølich sier om denne trenden: https://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Ekspert-advarer-mot-den-nye-trenden---Reduser-juicedrikkingen-193236b.html 

Hadde ikke LKE en blogg titulert Sunt Vett eller noe slikt? Lurer på hva sunt vett sier om juicedetoxing? :fnise:

Professor meg her og professor meg der. Tror du virkelig at en professor vet bedre en LKE og CBE tilsammen? 

• Liker 46
Gjest Gillians
Skrevet
41 minutter siden, Surikatt skrev:

Når man har brettet ut hele livet sitt på en blogg, ja. Hun har hatt stalker på besøk før. Poenget mitt er at hun selv har satt seg i denne situasjonen.

Om hun virkelig har hatt stalkere på døra tviler jeg veldig på. Det har vi bare hennes ord for, og det var for å unnskylde eksponering av barn. 

Skrevet

Juice detox eller annen form for detox er jo bare tull! Anbefaler VG+ artikkelen til Wasim Zahid: http://pluss.vg.no/2016/01/23/2286/2286_23600941 

Vi har vel alle spist litt mye fett og sukker i julen, og nå er det på tide å føle seg dårlig pga dette..? Spar meg! Livet går videre selvom du har spist litt for mye i jula. Det er jo tross alt resten av året som teller? 

• Liker 24
Skrevet
13 minutter siden, Louiah skrev:

Det gjorde hun i 2013. Hun "holder av" navnet til barnet så ikke det blir tatt av noen andre 🙄

Så «hyggelig»

• Liker 15
Skrevet
4 timer siden, formula skrev:

Tid sammen er ikke nødvendigvis kvalitetstid. Tenker de vet at det blir kommentert her inne, og jo mer de blir diskutert på KG, jo mer trafikk på bloggen, ergo mer penger i kassa. Sikker på at de bevisst bruker dette. Her får vi jo både begrepet kvalitetstid, kyssetrut og lue inne, mer enn nok til å holde tråden varm.

«Tilfeldigvis» sitter Lars Kristian med Kari Traa lue... 

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...