RompeRusk Skrevet 19. september 2017 #39581 Skrevet 19. september 2017 Apropos gråsonemerking: http://www.minmote.no/#!/artikkel/24144606/dorthe-skappel-refses-for-genserbruk 10
Gjest Sirkustjukk Skrevet 19. september 2017 #39582 Skrevet 19. september 2017 2 minutter siden, RompeRusk skrev: Apropos gråsonemerking: http://www.minmote.no/#!/artikkel/24144606/dorthe-skappel-refses-for-genserbruk Bra! Selv om kommentarfeltet fylles av folk fra Livets harde skole som ikke ser problemet. Janteloven er allerede nevnt🙄
Inocybe Skrevet 19. september 2017 #39583 Skrevet 19. september 2017 3 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Bra! Selv om kommentarfeltet fylles av folk fra Livets harde skole som ikke ser problemet. Janteloven er allerede nevnt🙄 Ah ja janteloven. Det er selvfølgelig eneste grunnen til at noen kan bry seg. Misunnelse og alt det der Ironisk at denne slemme markedsføringsloven nettopp er laget for å beskytte slike naive personer som de fra livets harde skole. De som ser de skjulte bindingene og påvirkningene er ikke de som virkelig trenger slik kontroll med reklame. De som roper høyt om hvor teit markedsføringsloven er der i mot... 23
Mynona Skrevet 19. september 2017 #39584 Skrevet 19. september 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Mynona, mod. 1
owley Skrevet 19. september 2017 #39585 Skrevet 19. september 2017 7 timer siden, minimymlen skrev: Sånn apropos virkelighet, igår kom det frem i Aftenposten at "nesten halvparten av nordmenn stoler ikke på forskning". En kommentar i Universitetsavisa mener det er helt typisk i tidsånden at folk dyrker seg selv og tror de vet best. http://www.universitetsavisa.no/forskning/2017/09/19/Helt-typisk-for-tidsånden-at-folk-dyrker-seg-selv-og-tror-de-vet-best-68883.ece Hørtes kjent ut, herr og fru mener jo som kjent at "Det er fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater slik de mener er korrekt" (Kilde: https://imgur.com/q5XbGBB) Appropå din imgur om å tolke forskningsresultater, der CBE AS har svaret. Ifht formuleringene i svarer så virker det som LKE har skrevet, det minner mye mer om LKE sitt språk og argumentasjon. (Hvis jeg sammenligner med de falske kommentarer LKE har skrevet) Er det alltid han som svarer på kritikk, eller gjør hun det noen gang selv? 12
Gjest Topptur Skrevet 19. september 2017 #39586 Skrevet 19. september 2017 Nå skal jeg være skikkelig usakelig og blir muligens slettet, men jeg må bare få det ut. Jeg får krypp av at hun alltid står på tå når hun ikke har sko på, at vi bare få se ene siden av ansiktet med de merkeligste uttrykk, at headeren ser ut som en sliten førtiåring og at hun har det så umenneskelig travelt. Og ja, jeg skjønner at jeg må ta en pause, det er ikke normalt eller bra å irritere seg sånn over et menneske som betyr null for meg.
Louiah Skrevet 19. september 2017 #39587 Skrevet 19. september 2017 Og med det nyeste blogginnlegg viser de bare at pengene rår. De VET bedre. 11
Vitulina Skrevet 19. september 2017 #39588 Skrevet 19. september 2017 1 time siden, owley skrev: Appropå din imgur om å tolke forskningsresultater, der CBE AS har svaret. Ifht formuleringene i svarer så virker det som LKE har skrevet, det minner mye mer om LKE sitt språk og argumentasjon. (Hvis jeg sammenligner med de falske kommentarer LKE har skrevet) Er det alltid han som svarer på kritikk, eller gjør hun det noen gang selv? Han svarer ofte under hennes navn. Lett gjenkjennelig 18
Keaton Skrevet 19. september 2017 #39589 Skrevet 19. september 2017 55 minutter siden, Louiah skrev: Og med det nyeste blogginnlegg viser de bare at pengene rår. De VET bedre. Harryblogging på høyt nivå. (Hvis du tror du blir syk og er litt pjusk, kler du deg ikke i en genser med helt åpen rygg. False narrativ alert.) 21
Clostebol Skrevet 19. september 2017 #39590 Skrevet 19. september 2017 Burde ikke alle de sponsede klærne til barna være merket i innlegget om å plukke epler? Tipper det kommer et eget innlegg om klærne i løpet av en ukes tid. 15
Clostebol Skrevet 19. september 2017 #39591 Skrevet 19. september 2017 3 minutes ago, Kollontaj said: (Hvis du tror du blir syk og er litt pjusk, kler du deg ikke i en genser med helt åpen rygg. False narrativ alert.) For å være litt fair er bildene fra søndag.
Keaton Skrevet 19. september 2017 #39592 Skrevet 19. september 2017 Har vært innlegg om disse klærne. 2
Keaton Skrevet 19. september 2017 #39593 Skrevet 19. september 2017 9 minutter siden, Clostebol skrev: For å være litt fair er bildene fra søndag. Sorry. Gadd ikke lese all fyllmassen mellom reklamebildene. 4
Gjest Topptur Skrevet 19. september 2017 #39594 Skrevet 19. september 2017 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Sorry. Gadd ikke lese all fyllmassen mellom reklamebildene. Men da bør du vel ikke kritisere heller? Kunnskap og dokumentasjon vettu. Spekulasjon vil vi ikke ha!
Keaton Skrevet 19. september 2017 #39595 Skrevet 19. september 2017 7 minutter siden, Topptur skrev: Men da bør du vel ikke kritisere heller? Kunnskap og dokumentasjon vettu. Spekulasjon vil vi ikke ha! Innlegget mitt handlet om harryblogging. Genseren ble nevnt i en parentes. Er ikke akkurat forskning vi diskuterer/kommenterer. 😏 9
Gjest Bettys Skrevet 19. september 2017 #39596 Skrevet 19. september 2017 2 timer siden, Topptur skrev: Nå skal jeg være skikkelig usakelig og blir muligens slettet, men jeg må bare få det ut. Jeg får krypp av at hun alltid står på tå når hun ikke har sko på, at vi bare få se ene siden av ansiktet med de merkeligste uttrykk, at headeren ser ut som en sliten førtiåring og at hun har det så umenneskelig travelt. Og ja, jeg skjønner at jeg må ta en pause, det er ikke normalt eller bra å irritere seg sånn over et menneske som betyr null for meg. Ta deg en (lavkarbo) bolle.
Sophia_08 Skrevet 20. september 2017 #39597 Skrevet 20. september 2017 Ref siste innlegg om Eplehagen. Alt er så fordømt iscenesatt! Til og med stigen som er med i bildet, må matche med eplekassen. Alle ser at denne stigen ikke kan brukes til epleplukking.. Rekker halvveis opp på stammen liksom.. Dette er grunnen til at jeg ikke klarer å like denne bloggen, alt virker så overdrevent polert, unaturlig og opptstilt at det bikker helt over for min del. Nærmer seg nesten en parodi! 34
Irja Skrevet 20. september 2017 #39598 Skrevet 20. september 2017 Nå skal jeg kline til med noe positivt: For noen flotte bilder fra "eplehagen" ! Hvis man ser bort i fra ikke merket reklame osv osv ... 4
Gjest CecilieX Skrevet 20. september 2017 #39599 Skrevet 20. september 2017 I innlegget: Har ikke tid til å bli syk nå, har det så travelt..... I innlegget: Tar en rolig hjemmedag I kommentarfeltet på spørsmål fra leser om hva hun har det så travelt med: Nei har ikke noen konkrete planer. I kommentarfeltet som svar på kommentar om at hun er heldig som har hjemmekontor: Må ikke tro at jobb bare foregår hjemme. For hun må jo ut av huset for å ta bilder og dessuten er hun av og til i Oslo. Jeg humrer over forvirringen, vil gjerne skape et inntrykk av travelhet og viktighet, men akk når man skal eksemplifisere så er det ikke mye å av.
Gjest formula Skrevet 20. september 2017 #39600 Skrevet 20. september 2017 Ser jo faktisk ut som de har lagt "kjøpeepler" øverst i kassen, så de gulgrønne hageeplene ligger nederstmulig de har forskjellige typer epletrær i hagen da.
Fremhevede innlegg