Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Hvor står det?

Jeg spør fordi jeg nettopp så et reklameinnlegg for oboy på facebook, og da var det bloggeren Annebrith (eller noe sånt) som reklamerte for oboy som etter-treningssrikk.

Blir jo litt skeptisk.

På snapchat. Det var Cocio, ikke O'boy.

Endret av penny_
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, På besøk skrev:

"Hei --- Rosa sløyfe har ikke et formelt samarbeid med Caroline Berg Eriksen. Vi hadde et samarbeid med flere bloggere for noen år siden, men ikke i år. Ingen av Rosa sløyfe sine midler går til å betale samarbeid andre aktører evt. har med bloggere ifb. med Rosa sløyfe-aksjonen. Vennlig hilsen ----- i Rosa sløyfe."

Så dette er visst ikke i regi av rosa sløyfe.

Dette fikk jeg til svar anng CBE og Rosa Sløyfe..

https://imgur.com/gallery/X0XL8

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Luka_S skrev:

Hun må sjekke klokka kontinuerlig hele dagen, faktisk.

Ikke rart hun harvdårlig med tid da..

• Liker 4
Skrevet (endret)

Sitter og tenker på om det er noe som minner meg MINDRE om Paris enn en overstyla CBE i konete klær med tekrus på kafeteria i Sarpsborg. Og overskrift på engelsk.  Snåsamannen kanskje.

Endret av Amafalathiel
  • Liker 28
Skrevet

Hva er greia med det bildet hvor de har kuttet av hodet hennes? 

Skrevet

Det ser veeeldig ut som hun har fylt på med fillers i overleppen igjen..? Sikkert derfor det er noe som ikke helt "stemmer" med bildet.. Generelt så syns jeg lepper med fillers liksom får en sånn unaturlig fylde på feil sted, hvis det gir mening? Til og med når det ikke er fylt på mye en gang.. Kanskje hun akkurat har fylt på? Har hørt at leppene kan være litt hovne i noen dager rett etter behandling

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Mynona, mod.

Skrevet
1 time siden, sommerfugl154 skrev:

Det ser veeeldig ut som hun har fylt på med fillers i overleppen igjen..? Sikkert derfor det er noe som ikke helt "stemmer" med bildet.. Generelt så syns jeg lepper med fillers liksom får en sånn unaturlig fylde på feil sted, hvis det gir mening? Til og med når det ikke er fylt på mye en gang.. Kanskje hun akkurat har fylt på? Har hørt at leppene kan være litt hovne i noen dager rett etter behandling

Hun får stadig spørsmål om det, så bare les kommentarfeltet, så får du svar.

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Jeg fikk inntrykk at hun gjorde denne shooten for veldedighet, i og med at hun skriver at det er for rosa sløyfe-aksjonen, men hun får sannsynligvis betalt da?

Gjest boblebrist
Skrevet

Dette er bare en liten sidekommentar, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg undres på om hun sier ifra til andre fotografer (enn stor-fotballen sjøl), om at de bare kan ta bilde av den ene siden av ansiktet når hun er på profesjonelle fotograferinger.

Skrevet

Det er noe veldig rart med munnen hennes nå.

• Liker 8
Skrevet
18 minutter siden, boblebrist skrev:

Dette er bare en liten sidekommentar, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg undres på om hun sier ifra til andre fotografer (enn stor-fotballen sjøl), om at de bare kan ta bilde av den ene siden av ansiktet når hun er på profesjonelle fotograferinger.

Det gjør hun sikkert. Hun blir jo fotografert ENORMT mye og har helt sikkert klare preferanser om hvordan hun vil ha det. 

Når det er sagt ser hun jo som regel mye yngre og freshere ut på de profesjonelle bildene. 

Skrevet
5 timer siden, MorUgle skrev:

Dette fikk jeg til svar anng CBE og Rosa Sløyfe..

https://imgur.com/gallery/X0XL8

Dette var oppløftende lesning! Dog lite ryddig av CBE å så å si markedsføre seg som Rosa Sløyfe-ambassadør og dermed iføre seg en glorie hun åpenbart ikke har. 

• Liker 16
Skrevet
3 timer siden, På besøk skrev:

Det var jo akkurat det jeg skrev?

Oppdaga det etterpå.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Lopploella skrev:

Det er noe veldig rart med munnen hennes nå.

bing1.jpg?resize=478&ssl=1

• Liker 24
Skrevet (endret)
3 timer siden, fina skrev:

Dette var oppløftende lesning! Dog lite ryddig av CBE å så å si markedsføre seg som Rosa Sløyfe-ambassadør og dermed iføre seg en glorie hun åpenbart ikke har. 

Likevel en viktig tilbakemelding til Rosa Sløyfe om at et slikt samarbeid ikke verdsettes. De sier jo de har hatt et samarbeid med bloggere tidligere. La oss håpe de ikke innleder samarbeid igjen. At spesielt innsamlede midler gitt av omtanke for kvinner i en sårbar og vond situasjon, faller i hendene på bloggere... det blir bare veldig, veldig feil for meg!

Det er vel egentlig bare slik man kan få slutt på uredelig og spekulativ oppførsel fra både blogger og annonsør - gi tilbakemelding om hva man synes. I tillegg til å la være å kjøpe produktene det reklameres for.

Endret av Pikachuchu
  • Liker 24
Skrevet

Rosa sløyfe svarte jo klart og tydelig at de ikke betsler folk for samarbeid, alle penger samlet inn går til saken. Ikke dra en så viktig sak gjennon gjørma bare fordi CBE støtter den!

• Liker 9
Skrevet
13 timer siden, Inocybe skrev:

Hva er greia med det bildet hvor de har kuttet av hodet hennes? 

Det er sikkert et kunstnerisk uttrykk for å fokusere på de franske vibbene man får av å se på to matchende gardiner drapert rundt en stiv stokk.

• Liker 9
Skrevet

I teksten fremstilles det ikke tydelig hvem som er oppdragsgiver. "for Rosa Sløyfe og Line Langmo sitt samarbeid i denne nydelig..." 

Hvis det stod "for Line Langmo sitt samarbeid med Rosa sløyfe..." ville det vært mye mer presist og riktig. 

• Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...