Lopploella Skrevet 15. september 2017 #39201 Skrevet 15. september 2017 Hvordan ser egentlig en klokke til date nights ut? 9
På besøk Skrevet 15. september 2017 #39202 Skrevet 15. september 2017 4 minutter siden, Lopploella skrev: Hvordan ser egentlig en klokke til date nights ut? Hahaha! Jeg skulle akkurat skrive det samme 🙈 stakkars samboern, her bruker jeg samme klokke både til middag, fest og date. 22
Aricia Skrevet 15. september 2017 #39203 Skrevet 15. september 2017 (endret) Veldig god presisering mht detaljer i terminologi i FOs veileder, @Asti Hvis dette stemmer, er det et slående eksempel på den kalkulerte framgangsmåten jeg kommenterte for noen innlegg siden. Her må de altså virkelig ha nærlest FOs veileder, og vite veldig godt hva de gjør, men bruke hele kunnskapen om lovverket og fortolkningen fra FO til å bestride den ved å trassig finne noe de betrakter som "hull", og forsøke å utnytte disse maksimalt. Slik kan de merke mindre tydelig, og unnlate å si det som aldri må nevnes, nemlig REKLAME, og samtidig kan de "kverulere" med FO gjennom praksisen sin, eventuelt med et mål om å få bekreftelse etter hvert fra Markedsrådet på at det er de som har RETT. Det avtegner seg noen mønstre her som ikke akkurat framstår som sympatiske eller konstruktive. Endret 15. september 2017 av Aricia 15
SusieDerkins Skrevet 15. september 2017 #39204 Skrevet 15. september 2017 (endret) 1 time siden, Lopploella skrev: Hvordan ser egentlig en klokke til date nights ut? Det lurte jeg og på...jeg har lært så mye de siste dagene - at brudekjolens dandering er forloverens hovedsansvar, at det finnes egne klokker for date nights og at stoler kan brukes til mer enn en aktivitet - alt dette var nytt for meg!!! det som IKKE var nytt var at hun har samarbeidet med DW i fem år. Men det er nytt at hun faktisk bekrefter det, slik at hun i samme slengen bekrefter fem år med mangelfull merking, så det var jo interessant. Endret 15. september 2017 av Amafalathiel 30
Pikachuchu Skrevet 15. september 2017 #39205 Skrevet 15. september 2017 Hvis det nå er slik at rosa sløyfe betaler denne kyniske og spekulative bloggeren for innlegg da får de ikke en krone til av meg! Jeg kjøper ikke sløyfer for å underholde en slik person, og det kommer jeg til å gi klar beskjed om. Oppfordrer andre til å gjøre det samme! 28
Hege899 Skrevet 15. september 2017 #39206 Skrevet 15. september 2017 Gleder seg til lørdag for da kan hun drikke sjokolademelk.. 29
Pearl2.0 Skrevet 15. september 2017 #39207 Skrevet 15. september 2017 2 minutter siden, Hege899 skrev: Gleder seg til lørdag for da kan hun drikke sjokolademelk.. Jeg som har drukket en styrk sjokoladesmak TRE ganger etter trening denne uken FÅRSÅDÅRLIGSAMVITTIGHET! Ånei, var derfor jeg løp halvmaraton på en dritbra tid i år da kanskje!! At jeg evner å fore kroppen min med nødvendig drivstoff for å bli god. Hun har forresten ikke peil på trening/matinntak uken før man skal prestere i konkurranseløp. Kommer aldri til å bli noe bedre om hun bare skal ete salat og magre proteiner ass, sann mine ord! Ja, i vanlig treningshverdag er det kanskje greit å spise sunt og magert, men før løp så bør man spise mer og mer karber. Det er snakk om 5 dager før løpet, og ikke i hauger, det tåler enhver kropp uten å bli feit, dessuten ender det jo med å løpe 21 km så fort man kan. Og jeg liker at hun skriver #ikkeforberedt, hun har jo trent masse til dette halvmaratonet, så om hun ikke er forberedt er det hennes egen feil som har feilprioritert øktene sine. Hun kunne lett ha forbedret seg inn mot dette løpet hadde hun giddet å søke litt på hvilke økter som kan være prestasjonhevende. 29
Emilie112 Skrevet 15. september 2017 #39208 Skrevet 15. september 2017 Sitat fra bloggen: "solid samling klokker" vil ikke dette overforbruket igjen enda ta? Jeg blir flau over min egen generasjon som ødelegger og forurenser så mye som CBE gjør. 22
På besøk Skrevet 15. september 2017 #39209 Skrevet 15. september 2017 Herre, milde skaper - det er 2 mil! Bare løp, kvinne. LØP! 13
loffen Skrevet 15. september 2017 #39210 Skrevet 15. september 2017 45 minutter siden, Hege899 skrev: Gleder seg til lørdag for da kan hun drikke sjokolademelk.. Jeg drakk kakao i går kveld, uten å ha løpt to mil først. 18
Gjest Regn Skrevet 15. september 2017 #39211 Skrevet 15. september 2017 13 minutter siden, loffen skrev: Jeg drakk kakao i går kveld, uten å ha løpt to mil først. Vi også og det var krem på den!
Luka_S Skrevet 15. september 2017 #39212 Skrevet 15. september 2017 Hun må sjekke klokka kontinuerlig hele dagen, faktisk. 9
På besøk Skrevet 15. september 2017 #39213 Skrevet 15. september 2017 "Hei --- Rosa sløyfe har ikke et formelt samarbeid med Caroline Berg Eriksen. Vi hadde et samarbeid med flere bloggere for noen år siden, men ikke i år. Ingen av Rosa sløyfe sine midler går til å betale samarbeid andre aktører evt. har med bloggere ifb. med Rosa sløyfe-aksjonen. Vennlig hilsen ----- i Rosa sløyfe." Så dette er visst ikke i regi av rosa sløyfe. 27
Gjest Sirkustjukk Skrevet 15. september 2017 #39214 Skrevet 15. september 2017 Ser ut som Camilla P er på photoshoot på samme sted... Rosa er ihvertall en temafarge🤔
Gjest Sirkustjukk Skrevet 15. september 2017 #39215 Skrevet 15. september 2017 Shooten er for Line Langmos strikkegensere som har noe med rosa sløyfe å gjøre, Camilla P og Bertine Zetlitz er med (se på Line Langmoes instagram stories) De får vel sikkert en rosa genser, får håpe de har skamvett til å donere kjøpesummen til Rosa sløyfe😒
Gjest justcurious Skrevet 15. september 2017 #39216 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Emilie112 skrev: Sitat fra bloggen: "solid samling klokker" vil ikke dette overforbruket igjen enda ta? Jeg blir flau over min egen generasjon som ødelegger og forurenser så mye som CBE gjør. Enig. Når ble det vanlig å ha flere klokker egentlig?
Emilie112 Skrevet 15. september 2017 #39217 Skrevet 15. september 2017 7 minutter siden, justcurious skrev: Enig. Når ble det vanlig å ha flere klokker egentlig? Det er helt galskap. Jeg kan strekke meg til Max to. En til hverdag og en til fest, kanskje man er så heldig å ha fått/arvet et gullklokke feks. Men en solid samling av halvveis billig klokker? Rett og slett galskap! 11
SusieDerkins Skrevet 15. september 2017 #39218 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Hege899 skrev: Gleder seg til lørdag for da kan hun drikke sjokolademelk.. Hvor står det? Jeg spør fordi jeg nettopp så et reklameinnlegg for oboy på facebook, og da var det bloggeren Annebrith (eller noe sånt) som reklamerte for oboy som etter-treningssrikk. Blir jo litt skeptisk. 6
SusieDerkins Skrevet 15. september 2017 #39219 Skrevet 15. september 2017 22 minutter siden, justcurious skrev: Enig. Når ble det vanlig å ha flere klokker egentlig? Jeg har venner med store klokkesamlinger, fordi de er interessert i klokker. Men jeg tror ikke de kjøper DW akkurat.... 8
Gjest Kaktuspotte Skrevet 15. september 2017 #39220 Skrevet 15. september 2017 Jeg synes C er naturlig søt, men det forsvinner i grimaser - som kanskje skal forestille smil. Uansett, antrekket i dag var da utrolig lite fint, etter min smak. Av og til er hun så lekker, og så slår hun til med noen konete antrekk og vesker.
Fremhevede innlegg