Gjest Sobril Skrevet 21. februar 2017 #30781 Skrevet 21. februar 2017 11 minutter siden, skruf skrev: Samme her. Har i 3 uker nå brukt et serum fra Iglow på bryn og vipper, og det funker! Vippene har blitt veldig lange (får spørsmål om jeg har falske vipper eller sånn forlengelse av vipper når jeg bruker mascara) og brynene har blitt fyldigere. OG, men siden de faktisk har funnet en formel som øker hårvekst, så tør jeg vedde på at en kur er funnet for hodehår også - som de store produsentene av hårprodukter ala L'Oréal etc holder tilbake (*VIL ha*)
skruf Skrevet 21. februar 2017 #30782 Skrevet 21. februar 2017 16 minutter siden, Sobril skrev: OG, men siden de faktisk har funnet en formel som øker hårvekst, så tør jeg vedde på at en kur er funnet for hodehår også - som de store produsentene av hårprodukter ala L'Oréal etc holder tilbake (*VIL ha*) Dette blir fullstendig avsporing og blir nok slettet (med riktighet), men etter fødsel så fikk jeg skikkelig hårtap, tok helt av under amming. Fikk ekstremt høye viker og vurderte hentesveis. Fikk kjøpt et serum av noe slag hos frisøren som jeg skulle massere inn i hodebunnen morgen og kveld, og det funket faktisk. Husker ikke hva det heter dessverre. 2
Gjest Hold the door Skrevet 21. februar 2017 #30783 Skrevet 21. februar 2017 Driver dere og tuller, for moro skyld, og drar den helt ut, siden dette/denne type ting er noe CBE reklamerer for, eller er det sant? Det var litt vanskelig å se her nå på mårran.
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 21. februar 2017 #30784 Skrevet 21. februar 2017 På de bildene som er tatt av andre og der hun har lite sminke, er hun jo smellvakker. Jeg fatter ikke hvaslags briller han mannen hennes ser henne med..
_Malene Skrevet 21. februar 2017 #30785 Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, skruf skrev: Samme her. Har i 3 uker nå brukt et serum fra Iglow på bryn og vipper, og det funker! Vippene har blitt veldig lange (får spørsmål om jeg har falske vipper eller sånn forlengelse av vipper når jeg bruker mascara) og brynene har blitt fyldigere. Hvilket serum? (Jeg trenger bryn!)
skruf Skrevet 21. februar 2017 #30786 Skrevet 21. februar 2017 (endret) 12 minutter siden, _Malene skrev: Hvilket serum? (Jeg trenger bryn!) Iglow Edit; du får kjøpt et vippeserum og et brynserum fra Iglow. Men det går helt greit å kjøpe bare vippeserumet og bruke det på både vipper og bryn. Pensler på undersiden av hårkanten på brynene, og på vippene så tar du det på som en eyeliner. Bruker det hver kveld etter at sminke er fjernet. Bare google Iglow så kommer det opp. Koster ca 500kr. Og tar 2-3 uker før du ser effekt. Endret 21. februar 2017 av skruf 2
Gjest Atheena Skrevet 21. februar 2017 #30787 Skrevet 21. februar 2017 7 minutter siden, skruf skrev: Iglow Edit; du får kjøpt et vippeserum og et brynserum fra Iglow. Men det går helt greit å kjøpe bare vippeserumet og bruke det på både vipper og bryn. Pensler på undersiden av hårkanten på brynene, og på vippene så tar du det på som en eyeliner. Bruker det hver kveld etter at sminke er fjernet. Bare google Iglow så kommer det opp. Koster ca 500kr. Og tar 2-3 uker før du ser effekt. En venninne av meg driver frenetisk med det der, men jeg har foreløpig ikke sett noen virkning dessverre.
skruf Skrevet 21. februar 2017 #30788 Skrevet 21. februar 2017 Akkurat nå, Atheena skrev: En venninne av meg driver frenetisk med det der, men jeg har foreløpig ikke sett noen virkning dessverre. Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg har iallefall god effekt. Særlig på vippene. 1
Gjest Atheena Skrevet 21. februar 2017 #30789 Skrevet 21. februar 2017 Lurer på hvor de 2 bombejakkene hennes er fra jeg? Har hun vist seg frem i de på bloggen tidligere?
Gjest Asti Skrevet 21. februar 2017 #30790 Skrevet 21. februar 2017 (endret) 1 time siden, skruf skrev: Samme her. Har i 3 uker nå brukt et serum fra Iglow på bryn og vipper, og det funker! Vippene har blitt veldig lange (får spørsmål om jeg har falske vipper eller sånn forlengelse av vipper når jeg bruker mascara) og brynene har blitt fyldigere. Må bare lenke til en test som viser at det virker, men det som ga best resultat var litt overraskende: Lakserolje, jfr. http://www.tv2.no/a/6340329/ Tilføyelse: En artikkel om castor-olje: http://www.kk.no/mote-skjonnhet/lengre-vipper-og-hår-uten-å-bruke-en-formue-ja-takk-39584 Endret 21. februar 2017 av Asti
Vipser Skrevet 21. februar 2017 #30791 Skrevet 21. februar 2017 8 minutter siden, Asti skrev: Må bare lenke til en test som viser at det virker, men det som ga best resultat var litt overraskende: Lakserolje, jfr. http://www.tv2.no/a/6340329/ Tilføyelse: En artikkel om castor-olje: http://www.kk.no/mote-skjonnhet/lengre-vipper-og-hår-uten-å-bruke-en-formue-ja-takk-39584 Jeg kjøpte castor oil etter å ha lest tester.. Funka veldig bra på ENE brynet, men ikke på det andre. That's not what you want... 😁 5
Missy1 Skrevet 21. februar 2017 #30792 Skrevet 21. februar 2017 Det som er noe drit med sånne serum er at når man slutter å bruke det så ender man opp med å miste vippene. Så da sitter man igjen med mindre vipper enn man hadde i utgangspunktet. Jeg har hørt det fungerer, men vil ikke tro det er verdt det når man blir nødt å fortsette med det for evig for å unngå å ha en periode med glipper før vippene vokser ut igjen. Jeg er også skeptisk til å bruke sånt da jeg bruker linser. Å tukle med slike produkter så nært øynene syns jeg er skummelt. Cbe bruker jo også linser, lurer på hvordan det er å ha vippe-extensions osv når man bruker linser. Syns å huske hun har hatt infeksjoner på øynene noen ganger i det siste- kan det være som resultat av at hun bruker slikt så nært øynene? Skummelt skummelt 😐 7
Safiye Skrevet 21. februar 2017 #30793 Skrevet 21. februar 2017 Tråden er ryddet for kommentarer som omhandler barn, spekulasjoner og latterliggjøring - Pavilion, mod
Attami Skrevet 21. februar 2017 #30794 Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, Vipser skrev: Jeg kjøpte castor oil etter å ha lest tester.. Funka veldig bra på ENE brynet, men ikke på det andre. That's not what you want... 😁 Castor Oil= Amerikansk olje, Ricinus olje, LAkSEROLJE! Kjært barn har mange navn. Amerikansk olje brukes til maling. Lakserolje tas ved vanskelig obstipasjon og Castor oil hjelper for vippene... Hva hvis jeg prøver lakserolje på vippene, vil det funke?😉 1
*Emma* Skrevet 21. februar 2017 #30795 Skrevet 21. februar 2017 4 timer siden, Atheena skrev: Lurer på hvor de 2 bombejakkene hennes er fra jeg? Har hun vist seg frem i de på bloggen tidligere? Den burgunderrøde er fra Bikbok. Den andre tror jeg det står NLY Trend på. (Se merkelappene i nakken på dem på det ene bildet.) 4 timer siden, Atheena skrev: En venninne av meg driver frenetisk med det der, men jeg har foreløpig ikke sett noen virkning dessverre. Jeg har forresten også brukt vippeserum. Vippene ble mye lenger. Men det var styrete så jeg gadd ikke så lenge. (Merket ingenting til at de ble noe dårligere eller falt av når jeg sluttet. Men de vokste heller ikke mer, og de som kom etterpå ble naturlig nok kortere.)
wishfull Skrevet 21. februar 2017 #30796 Skrevet 21. februar 2017 (endret) 4 timer siden, Attami skrev: Castor Oil= Amerikansk olje, Ricinus olje, LAkSEROLJE! Kjært barn har mange navn. Amerikansk olje brukes til maling. Lakserolje tas ved vanskelig obstipasjon og Castor oil hjelper for vippene... Hva hvis jeg prøver lakserolje på vippene, vil det funke?😉 Jeg har brukt castor olje i tre mnd nå..om ikke fire. Så en forandring etter en måned, spesielt på de nedre vippene som har vokst seg kjempelange... Kan legge til at jeg påførte hver kveld, og noen ganger også på dagen når jeg gikk uten mascara. Det har også gjort at mascaraen legger seg kjempefint på vippene de dagene jeg sminker meg. Endret 21. februar 2017 av wishfull 2
BlendaSensitive Skrevet 21. februar 2017 #30797 Skrevet 21. februar 2017 Kan dere diskutere vippeolje (humbug..) for dere selv et annet sted? Jeg ber mod om å rydde opp. 31
Hallepalle Skrevet 21. februar 2017 #30798 Skrevet 21. februar 2017 På 20. februar 2017 den 12.41, Shery skrev:
Hallepalle Skrevet 21. februar 2017 #30799 Skrevet 21. februar 2017 45 minutter siden, Hallepalle skrev: På 20. februar 2017 den 12.41, Shery skrev: Beklager siteringstull, jeg får det ikke bort. Nå har de (endelig?) fått seg et sponset hotellopphold, så da får vi bilder både fra rom og mat. Dette gjør at jeg bare må spør om hvordan dette virker. Ringer de til hoteller og spør om de kan få bo der gratis mot å poste noen bilder på bloggen? Jeg hadde VIRKELIG følt meg liten og grådig, og hadde hatt vondt for å gå rundt med hevet hode. 17
Abrahima Skrevet 21. februar 2017 #30800 Skrevet 21. februar 2017 (endret) Må være lov å si at siste insta-bildet er elendig reklame for (extensions-)håret hennes?! Hvis det er det hun bruker vel å merke.. Ser jo ut som tråd/tau! Endret 21. februar 2017 av Abrahima 14
Fremhevede innlegg