hufsaaaaa Skrevet 2. februar 2017 #30361 Skrevet 2. februar 2017 51 minutter siden, Tahini skrev: Bakkekontakten tror jeg dessverre forsvant for mange år siden. Jeg tror ikke hun evner å se at det provoserer engang. Nei, det var jo tydelig da hun skrev "Let them eat cake"-innlegget før jul, der hun sto midt i hotell-luksusen og tenkte på de stakkars fattige under seg... 27
Tahini Skrevet 2. februar 2017 #30362 Skrevet 2. februar 2017 (endret) 3 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Nei, det var jo tydelig da hun skrev "Let them eat cake"-innlegget før jul, der hun sto midt i hotell-luksusen og tenkte på de stakkars fattige under seg... Nettopp. Jeg har dessverre ikke mye tiltro til CBEs evne til refleksjon og ettertanke hva angår deres materielle rikdom kontra verdenssituasjonen ellers. I bloggen hennes handler det om å vise frem hvor mye velstand og flotte eiendeler man har, slik at andre skal få lyst på samme livsstil. Verken mer eller mindre. Nouveau riche så det holder. Endret 2. februar 2017 av Tahini 23
LilleSnupp Skrevet 2. februar 2017 #30363 Skrevet 2. februar 2017 Er da ennå godt at besteforeldrene kommer etter som barnevakt.. 13
Fralle Skrevet 2. februar 2017 #30364 Skrevet 2. februar 2017 5 timer siden, Zokutine skrev: I en kommentar på bloggen nå er det en som lurer på om de ikke skal male noe selv, eller bare sette bort alt, og da svarer CBE at de kanskje maler noen rom selv, men at det er for mye jobb med 2 barn og 2 hunder... Rart andre folk med flere barn og begge i full jobb (utenfor hjemmet) klarer det da ;-) Jeg hater å pusse opp! Hadde jeg hatt råd, hadde ALT blitt satt bort. Må man være oppussingsmartyr for at det skal bli riktig? 3
Zokutine Skrevet 2. februar 2017 #30365 Skrevet 2. februar 2017 4 timer siden, Hallepalle skrev: Hun skrev også at de satt det bort for å bli fortere ferdig. Men det ødelegger kanskje litt av kritikken din? Det jeg mener med kommentaren min er at hun fremstiller det hele tiden som at hun har det så hektisk, og det føler hun helt sikkert, men med 2 voksne så og si hjemmeværende og det ene barnet i barnehagen syns jeg det handler om prioriteringer.. Har full forståelse for at folk setter bort oppussing, spesielt når det er så omfattende som de har det, men spørsmålet hun fikk gikk på om de skulle male noen rom selv, ikke pusse opp hele huset selv. Det jeg reagerer på er hvordan hun hele tiden skal poengtere hvor hektisk de har det, når deler av jobben hennes består av å sminke seg i timesvis og sitte hos frisøren.. 23
Gjest Xstrella Skrevet 2. februar 2017 #30366 Skrevet 2. februar 2017 Hun har det som plommen i egget. Takket være nysgjerrige blogglesere uten eget liv så kan hun leke stjerne og løpe fra spa til frisør hele dagen. Andre er på jobb borte fra hjemmet ca 8-16. Uten fansen måtte den 'travle' superfrua også jobbet vanlig slik andre må for å få mat på bordet. Står ikke malere, snekkere, rørleggere, elektrikere osv parat til oss tigget som spons. Hun burde hyllet og æreverdt fansen sin som gir henne et slikt liv.
troikaen Skrevet 2. februar 2017 #30367 Skrevet 2. februar 2017 8 timer siden, neiognei skrev: Han er jo tross alt "arbeidsledig". Nå må du ikke glemme nett-fotoskolen i selveste New York da. 21
LilleSnupp Skrevet 2. februar 2017 #30368 Skrevet 2. februar 2017 Ikke ment som hets eller noe, men lenge lurt på hvorfor hun er så rød/rosa på fingrene. 4
Hummingbird2 Skrevet 2. februar 2017 #30369 Skrevet 2. februar 2017 6 timer siden, Tahini skrev: Nettopp. Jeg har dessverre ikke mye tiltro til CBEs evne til refleksjon og ettertanke hva angår deres materielle rikdom kontra verdenssituasjonen ellers. I bloggen hennes handler det om å vise frem hvor mye velstand og flotte eiendeler man har, slik at andre skal få lyst på samme livsstil. Verken mer eller mindre. Nouveau riche så det holder. Den morsomste er jo at de ikke er rike i det hele tatt! For det de betalte for villaen i Særp får du ikke et rekkehus her vi bor i Oslo engang 😂De er en ganske normal småbarnsfamilie! Bortsett fra at vi andre ikke skotter ned på uteliggere fra suiten på Continental, vi gjør faktisk heller noe! Donerer penger, klær etc. Jeg synes hele bloggen er råharry og smakløs! Folk med penger handler ikke møbler på TM design 😱 Ikke at det er noe galt med det, men de skal fremstå så jævlig "overklassete" at det blir helt latterlig! Det sponsede bursdagsselskapet med mor i en billig gallakjole tok kaka for meg! Det er det dummeste jeg har sett på nettet! Og det sier endel! 27
Gjest Sirkustjukk Skrevet 2. februar 2017 #30370 Skrevet 2. februar 2017 21 minutter siden, LilleSnupp skrev: Ikke ment som hets eller noe, men lenge lurt på hvorfor hun er så rød/rosa på fingrene. Pass på nå, omtale av kropp
Gjest saya Skrevet 2. februar 2017 #30371 Skrevet 2. februar 2017 Nå blir jeg kanskje slaktet, men jeg synes innlegget om hundene var koselig ❤️ Det virket så ekte, i motsetning til mye av det som bare er overfladisk reklame. Tror hun tjener på flere sånne innlegg i det lange løp
Populært innlegg skyflakes Skrevet 2. februar 2017 Populært innlegg #30372 Skrevet 2. februar 2017 (endret) 16 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Den morsomste er jo at de ikke er rike i det hele tatt! For det de betalte for villaen i Særp får du ikke et rekkehus her vi bor i Oslo engang 😂De er en ganske normal småbarnsfamilie! Bortsett fra at vi andre ikke skotter ned på uteliggere fra suiten på Continental, vi gjør faktisk heller noe! Donerer penger, klær etc. Jeg synes hele bloggen er råharry og smakløs! Folk med penger handler ikke møbler på TM design 😱 Ikke at det er noe galt med det, men de skal fremstå så jævlig "overklassete" at det blir helt latterlig! Det sponsede bursdagsselskapet med mor i en billig gallakjole tok kaka for meg! Det er det dummeste jeg har sett på nettet! Og det sier endel! Denne kommentaren er kanskje det dummeste jeg har sett på nettet denne uka, og det sier endel å si at noen som kjøper hus til over 8 mill ikke er rike fordi huset ikke ligger i Oslo, er ganske søkt. Er boligprisene i Oslo standarden for "rikhet"? Hvor rike må man være da? Tomannsbolig på Nordberg, er man rik nok da? Jeg er klar over at dette er en avsporing og at jeg sikker bedriver brukerdebatt, men kom igjen a.... Litt seriøsitet kan man vel forvente? De er heller ikke en normal småbarnsfamilie da begge to er hjemmeværende og får hode og ræva (og nå nylig: neglene som hun så fint fisket etter) sponset. Ting som er kritikkverdig og kan/burde diskuteres: At hun later som hun leter etter negledame når hun egentlig bare vil ha spons. Og det funka - for folk gikk jo rett i baret og anbefalte neglesalonger i hytt og gevær. Ting som er usaklig i denne tråden= Å le over parets valg av bolig, som er ganske langt over standarden av norske hus. Endret 2. februar 2017 av skyflakes 51
Gjest Ellii Skrevet 2. februar 2017 #30373 Skrevet 2. februar 2017 12 timer siden, Attami skrev: Jotun er det beste på markedet. Tror neppe de blir sponsa av et så stort firma. Har ikke de en egen fargekonsulent i hun Lisbeth... Husker ikke etternavnet. Jotun er de største i Norge og veldig god på markedsføring. De kommer nok til å sponse henne om de ikke har gjort det allerede.
Gjest Xstrella Skrevet 2. februar 2017 #30374 Skrevet 2. februar 2017 Skulle tro damen hadde råd til negler selv.....????
neiognei Skrevet 2. februar 2017 #30375 Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Den morsomste er jo at de ikke er rike i det hele tatt! For det de betalte for villaen i Særp får du ikke et rekkehus her vi bor i Oslo engang 😂De er en ganske normal småbarnsfamilie! Bortsett fra at vi andre ikke skotter ned på uteliggere fra suiten på Continental, vi gjør faktisk heller noe! Donerer penger, klær etc. Jeg synes hele bloggen er råharry og smakløs! Folk med penger handler ikke møbler på TM design 😱 Ikke at det er noe galt med det, men de skal fremstå så jævlig "overklassete" at det blir helt latterlig! Det sponsede bursdagsselskapet med mor i en billig gallakjole tok kaka for meg! Det er det dummeste jeg har sett på nettet! Og det sier endel! 😂 Håper du prøver å være morsom. Generelt sett så tjener man bedre i Oslo enn de fleste andre steder, så dette blir bare helt teit. 6
Gjest Fetaostergodt Skrevet 2. februar 2017 #30376 Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, skyflakes skrev: Denne kommentaren er kanskje det dummeste jeg har sett på nettet denne uka, og det sier endel å si at noen som kjøper hus til over 8 mill ikke er rike fordi huset ikke ligger i Oslo, er ganske søkt. Er boligprisene i Oslo standarden for "rikhet"? Hvor rike må man være da? Tomannsbolig på Nordberg, er man rik nok da? Jeg er klar over at dette er en avsporing og at jeg sikker bedriver brukerdebatt, men kom igjen a.... Litt seriøsitet kan man vel forvente? De er heller ikke en normal småbarnsfamilie da begge to er hjemmeværende og får hode og ræva (og nå nylig: neglene som hun så fint fisket etter) sponset. Ting som er kritikkverdig og kan/burde diskuteres: At hun later som hun leter etter negledame når hun egentlig bare vil ha spons. Og det funka - for folk gikk jo rett i baret og anbefalte neglesalonger i hytt og gevær. Ting som er usaklig i denne tråden= Å le over parets valg av bolig, som er ganske langt over standarden av norske hus. Helt enig, synes kommentaren du siterte er virkelighetsfjern og snobbete.
Cissacissa Skrevet 3. februar 2017 #30377 Skrevet 3. februar 2017 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Den morsomste er jo at de ikke er rike i det hele tatt! For det de betalte for villaen i Særp får du ikke et rekkehus her vi bor i Oslo engang 😂De er en ganske normal småbarnsfamilie! Bortsett fra at vi andre ikke skotter ned på uteliggere fra suiten på Continental, vi gjør faktisk heller noe! Donerer penger, klær etc. Jeg synes hele bloggen er råharry og smakløs! Folk med penger handler ikke møbler på TM design 😱 Ikke at det er noe galt med det, men de skal fremstå så jævlig "overklassete" at det blir helt latterlig! Det sponsede bursdagsselskapet med mor i en billig gallakjole tok kaka for meg! Det er det dummeste jeg har sett på nettet! Og det sier endel! Jeg skjønner hva du mener og er helt enig. Det har ingenting med å antyde at Oslo og omegn er bedre eller mer snobbete, men kun at det finnes ganske mange mennesker som faktisk kjøper bolig for 8 mill++. Her vi bor er det helt innenfor normalen, selv for folk med "normale" jobber, og det er faktisk det man må ut med for å få et rekkehus eller mer. Problemet med familien i Særp er vel at de så desperat ønsker å fremstå som rikere og bedre enn alle andre med denne nyrike russer-stilen og alle show-off designerproduktene sine, når de jo i utgangspunktet ikke har en dyrere bolig enn en gjennomsnittsfamilie i Bærum/Oslo Vest. Litt sånn "ååå...se på den stoooooore Hagen vår, og den nye tacky'e Vuitton-vesken min". Det er da ingen virkelig velstående/suksessfulle mennesker som holder på sånn? 21
Gjest Dorey Skrevet 3. februar 2017 #30378 Skrevet 3. februar 2017 6 timer siden, Cissacissa skrev: Jeg skjønner hva du mener og er helt enig. Det har ingenting med å antyde at Oslo og omegn er bedre eller mer snobbete, men kun at det finnes ganske mange mennesker som faktisk kjøper bolig for 8 mill++. Her vi bor er det helt innenfor normalen, selv for folk med "normale" jobber, og det er faktisk det man må ut med for å få et rekkehus eller mer. Problemet med familien i Særp er vel at de så desperat ønsker å fremstå som rikere og bedre enn alle andre med denne nyrike russer-stilen og alle show-off designerproduktene sine, når de jo i utgangspunktet ikke har en dyrere bolig enn en gjennomsnittsfamilie i Bærum/Oslo Vest. Litt sånn "ååå...se på den stoooooore Hagen vår, og den nye tacky'e Vuitton-vesken min". Det er da ingen virkelig velstående/suksessfulle mennesker som holder på sånn? Nemlig. De har ikke klasse eller stil. De er virkelig kroneksempelet på 'nouveau riche'.
Gjest Sobril Skrevet 3. februar 2017 #30379 Skrevet 3. februar 2017 24 minutter siden, Dorey skrev: Nemlig. De har ikke klasse eller stil. De er virkelig kroneksempelet på 'nouveau riche'. Vuitton-vesker. Noe så stygt og harry. Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at noen synes det er pent med dette "bobleskinnet" som ser ut som plast - eller disse tegnene som er trykket på vesken. Jeg kan virkelig IKKE forstå det!! (sånn - utblåsning)
Emilie112 Skrevet 3. februar 2017 #30380 Skrevet 3. februar 2017 9 timer siden, Hummingbird2 skrev: Den morsomste er jo at de ikke er rike i det hele tatt! For det de betalte for villaen i Særp får du ikke et rekkehus her vi bor i Oslo engang 😂De er en ganske normal småbarnsfamilie! Bortsett fra at vi andre ikke skotter ned på uteliggere fra suiten på Continental, vi gjør faktisk heller noe! Donerer penger, klær etc. Jeg synes hele bloggen er råharry og smakløs! Folk med penger handler ikke møbler på TM design 😱 Ikke at det er noe galt med det, men de skal fremstå så jævlig "overklassete" at det blir helt latterlig! Det sponsede bursdagsselskapet med mor i en billig gallakjole tok kaka for meg! Det er det dummeste jeg har sett på nettet! Og det sier endel! Ser denne kommentaren har fått beskjed om at den er snobbete, 'en jeg må si meg enig i budskapet. Når man hele tiden uttrykker at man hat god råd og viser et sinnsykt overforbruk, samtidig som de står i suiter med kaffekoppen sin og sier "stakkars de som bor på gata", for å bevise (for seg selv?) at de er i en slags overklasse må man få kommentere at det er de slettes ikke. Her jeg bor får man et råtten rekkehus som må pusses opp for 8.mill og her er det ikke overklassen som bor. Over gjennomsnittet dyrt her, men ikke overklassen. De må gjerne tro at det er fantastisk å ha 10 vesker til ca 10 000kr også, men de færreste bryr seg. Og det sier egentlig mer om hvor opptatt av det en alle andre. 21
Fremhevede innlegg