Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser man kan legge ut anmeldelser på Facebook-siden. Er det noe nytt? (stjernerangering fra 1-5)

Mon tro om slikt kan redigeres også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
2 timer siden, Sobril skrev:

Ser man kan legge ut anmeldelser på Facebook-siden. Er det noe nytt? (stjernerangering fra 1-5)

Mon tro om slikt kan redigeres også?

Vet at ratingsystemet har vært tilgjengelig på diverse sider for restauranter, barer og lignende virksomhet, men tror dette du sikter til her er noe nytt, ja. Skulle ikke forundre meg om man har mulighet til å trikse med tallene på slike funksjoner. Hvis man har de riktige verktøyene og metodene, tror jeg slikt er en enkel oppgave. Om man ikke har det selv, kan alt kjøpes for penger.

Skrevet (endret)
2 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Kjenner nesten ikke igjen fruen her:

https://www.instagram.com/p/BPx3SLXl-_j/

Fra bloggens begynnelse:

http://img4.bdbphotos.com/images/230x300/2/r/2ryl0glkg2rbb2r.jpg?skj2io4l

Myyye likere i den videoen på Instagram enn de i hjel photoshoppede bildene de vanligvis har nå for tiden. Og ser mye bedre ut også.  Tommelen opp!

Apropos den insta-videoen.

Det er ikke CBE som kjører bilen, og det er heller ikke CBE som filmer... :kjefte:

Endret av Roadrunner
  • Liker 16
Skrevet

Foreløpig ikke mye spons på hotelloppholdet de skal ha denne uken ivertfall. Får knapt se noenting og ser ikke ut som den standarden de er vandt til.

• Liker 12
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
1 time siden, Roadrunner skrev:

Det er ikke CBE som kjører bilen, og det er heller ikke CBE som filmer... :kjefte:

Ikke grenser for hva man er villig til å utsette seg for for å få sponsa opppussing gitt:frkk:

Skrevet
2 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Fra bloggens begynnelse:

Myyye likere i den videoen på Instagram enn de i hjel photoshoppede bildene de vanligvis har nå for tiden. Og ser mye bedre ut også.  Tommelen opp!

Ligner på den personen vi ser når andre tar bilder, som her: https://imgur.com/a/UqJlj

• Liker 14
Skrevet
9 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Vet at ratingsystemet har vært tilgjengelig på diverse sider for restauranter, barer og lignende virksomhet, men tror dette du sikter til her er noe nytt, ja. Skulle ikke forundre meg om man har mulighet til å trikse med tallene på slike funksjoner. Hvis man har de riktige verktøyene og metodene, tror jeg slikt er en enkel oppgave. Om man ikke har det selv, kan alt kjøpes for penger.

Se der var en rating borte, ja, med én stjerne og kommentar om at alt går i spons og reklame.

Tåler ikke mye kritikk denne bedriften, nei.

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
5 minutter siden, Sobril skrev:

Se der var en rating borte, ja, med én stjerne og kommentar om at alt går i spons og reklame.

Meget treffende! Denne virksomheten tåler ikke spesielt mye, her er det sensur på ytringer for alle pengene. Glansbildet skal opprettholdes, da er kritikk og lunkne tilbakemeldinger helt uhørt. De er blitt så høye på seg selv at det er helt utrolig.

Skrevet (endret)
4 timer siden, Roadrunner skrev:

:frustrert:

Noen som tør å legge igjen en kommentar på videoen om det? ;)

Endret av penny_
  • Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, Sobril skrev:

Ser ut som det bare var kommentaren som ble fjernet, stjernen er der ennå :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg styrte en facebookside med rating før, da kunne ikke stjerner bli fjernet. Da ville vel de fleste fjerne de dårlige resultatene?

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Fra bloggens begynnelse:

Hater folk som skal bruke navnet på personen hele tiden. Er så telefonselger-irriterende..

• Liker 4
Skrevet
18 timer siden, pøbelsara skrev:

:hoho: 

Jeg er ganske opptatt av hvordan det ser ut hjemme hos meg. Men å matche påskepynten har jeg helt ærlig vært så veldig opptatt av.

Forøvrig følger jeg frua på snap - og hun er utrolig passivagressiv mot fotballfruemannen sin. :overrasket: Kjefter på ham fordi han ikke klarte å finne noe hun kunne spise når de tydeligvis har kommet til en pitstop på en av sine uttallige roadtrips. For så å filme en atkinsbar og litt oppskåret frukt i et Bama-beger. Forøvrig er det litt trist hvis det er alt hun mener å kunne spise. Og dette er ikke spekulasjon - alt er dokumentert på hennes helt offentlige-tilgjengelig-for-alle-snap-konto.  

Ser ikke helt problemet at et måltid består av en proteinbar, en yoghurt og et beger med frukt? Mine mellommåltider er ikke så mye større de heller akkurat. Kanskje greit at man kan vise at det går an å bøye ned noe annet enn pølse og boller selv om man handler i kiosker/bensinstasjoner etc?

• Liker 6
Skrevet (endret)
56 minutter siden, Bananfluggu skrev:

Ser ikke helt problemet at et måltid består av en proteinbar, en yoghurt og et beger med frukt? Mine mellommåltider er ikke så mye større de heller akkurat. Kanskje greit at man kan vise at det går an å bøye ned noe annet enn pølse og boller selv om man handler i kiosker/bensinstasjoner etc?

Det var nå mest måten hun henger ut mannen jeg reagerer på. Og snakket om å ikke kunne spise noe. Jeg harikke nevnt boller og pølser i det hele tatt. 

Dessuten så jeg bare proteinbar og skål med frukt. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 24
Skrevet
4 timer siden, pøbelsara skrev:

Det var nå mest måten hun henger ut mannen jeg reagerer på. Og snakket om å ikke kunne spise noe. Jeg harikke nevnt boller og pølser i det hele tatt. 

Dessuten så jeg bare proteinbar og skål med frukt. 

Synes det var verre at de ikke rakk frokosten på hotellet fordi han måtte ut å kjøpe foundation til henne.....omg..

• Liker 33
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Nesten så jeg begynner å synes litt (bare bittelitte gran) synd på LKE.

Han blir jo snart bloggsfærens største tøffel.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det som cbe skal ha kudos for, er at hun holder krangler med mannen sin i den private sfære. Det kommer ikke ut på bloggen, og det er bra.

(Jeg var innom en helt annen blogg nå.)

Skrevet

Nja, jeg mener at den vedvarende eksponeringen av lke cbe driver med på snap ikke er den sunneste formen for ekteskapelige sysler når det gjelder sin livspartner i kjærlighet og forretninger.

Hadde det vært meg ville jeg klikket over frekkhetene på vegne av meg selv/min sønn/bror/kompis.

• Liker 16
Skrevet

Ingen tvil om hvem som er sjefen i det forholdet, selv om jeg var ganske sikker på det var omvendt. Synes det er litt spesielt at partneren følger med på velvære seanser og liknende. Må være døgranes kjedelig. Jeg har vært LKs største kritiker, men nå har jeg nesten fått litt sympati for fyren.

• Liker 23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...