Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest bnanny

Jeg er nå mest spent på om hun kommer til å bruke den fantastiske kolleksjonen sin fra Tailor Heaven under denne graviditeten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg har ikke sett på bloggen hennes. Men har henne på snap, og der kom det et bilde av tabelett for halsbrann og med babysmiley. Måtte inn hit å sjekke ;) 

synes det var en koselig nyhet!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Emma* skrev:

Fin video - selv om jeg skippet mye......den var så lang....

Har mistenkt at hun var gravid lenge. Det har vært så mye koseklær, joggedresser og vide strikkede gensere på bloggen de siste månedene - og nesten ingen stramme kjoler eller bare mager i treningstøy....

Tviler på at det er så mye mage å skjule enda da...

Men mangel på bar mage i treningstøy er det en stund siden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Valetta skrev:

Det er ikke sikkert nei. Selv var jeg så mye kvalm i starten at jeg taklet ikke å ha klær som strammet.

Fin video synes jeg:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Valetta skrev:

Neida det er nok ikke store magen enda. Hun hadde jo bilder i helfigur i ganske stramt treningstøy i går.  Og det var ikke noe særlig mage å spore. Men det skal jo ikke store forandringen til før noen spekulerer - så jeg tror ikke de løse klærne er helt tilfeldig :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En er en, men to er ti - er det ikke det man sier? Jeg har ikke barn selv så jeg aner såklart ikke. Gratulerer til de uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Butternut skrev:

En er en, men to er ti - er det ikke det man sier? Jeg har ikke barn selv så jeg aner såklart ikke. Gratulerer til de uansett:)

Hehe, de sier så. Har bare en selv, men tenker også at det passer fint å begynne å tenke på nr. to når den lille er et par år gammel. Man får ikke mer moro enn man lager selv. ;) Jeg tror søsken er en god ting uansett! Stor stas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kariannne skrev:

Viste allerede når hun nevnte at de laget en my life video, så skulle de annonsere en ny graviditet. Å jaggu. 

Gjennomsiktig som fy. ;) Og ikke et eneste magebilde på flere uker, lettere sliten og trøtt tidligere, nå piggere.

Men: det finnes egen tråd for gratulasjoner, denne tråden handler om fotballfrue-kritikk.  Hvor er moderator? Bruker jo være kjapp med å slette avsporing og diskusjon om barn til navngitte bloggere. Også positiv omtale.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se denne videoen, og fy søren så vakker hun var på den Frankrike-turen de hadde! Det er noe annet enn det stive ansiktet som er nå.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Varma skrev:

Jeg er imponert over at man Ikke har blitt presentert gravidebilder fra uke 8  og mas om navn osv... Det er voksent gjort. Gratulerer med familieforøkelse!

imponerende men ikke overraskende. Synes alltid caroline holder seg classy og for god for sånt i slike «situasjoner» :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Brienne of Tarth skrev:

Håper hun viser fram magen, uten å redigere, denne gangen.

.... Det har vel aldri vært noe redigering på magebildene hennes. Det er faktisk løgn. Beviset har man jo på 3-dager etter fødsel bildet og. Hun var jo super flott! Ikke alle legger på seg 20kg og får stor mage. Det er helt individuelt, fotballfrue eller ei:)

Endret av oktobermamma92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, oktobermamma92 skrev:

.... aldri vært noe redigering på magebildene hennes. Det er faktisk løgn. bevist har man jo på 3dager etter fødsel bildet og,. Hun var jo super flott! Ikke alle legger på seg 20kg og får stor mage. Det er helt individuelt, fotballfrue eller ei:)

eh jo. Det er jo bevist. Lete opp beviset igjen får du gjøre selv, lengere bak i tråden.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, oktobermamma92 skrev:

.... aldri vært noe redigering på magebildene hennes. Det er faktisk løgn. bevist har man jo på 3dager etter fødsel bildet og,. Hun var jo super flott! Ikke alle legger på seg 20kg og får stor mage. Det er helt individuelt, fotballfrue eller ei:)

Eh jo, gravidmagen ble redigert mindre, det er dokumentert bl. a her i denne tråden. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brienne of Tarth
1 minutt siden, oktobermamma92 skrev:

Det har sirkulert et bilde her hvor magen har vært redigert mindre. Kanskje noen har det lagret og kan dele linken?
Jeg synes også det er kjempeflott med gravidemager, derfor håper jeg at hun kan være stolt av den og vise den fram som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brienne of Tarth skrev:

Det har sirkulert et bilde her hvor magen har vært redigert mindre. Kanskje noen har det lagret og kan dele linken?
Jeg synes også det er kjempeflott med gravidemager, derfor håper jeg at hun kan være stolt av den og vise den fram som den er.

1 time siden, Fotballfluen skrev:

Eh jo, gravidmagen ble redigert mindre, det er dokumentert bl. a her i denne tråden. 

1 time siden, BlendaSensitive skrev:

eh jo. Det er jo bevist. Lete opp beviset igjen får du gjøre selv, lengere bak i tråden.

det vil jeg gjerne se da i tilfelle. Og hva slags bevis??

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, oktobermamma92 skrev:

det vil jeg gjerne se da i tilfelle. Og hva slags bevis??

Let selv. Er, også godt dokumentert tidligere i denne tråden, ikke verdt to sure sild. Look it up.

Innlegg ryddet for spekulasjon i sitat og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
.
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare fint at de får flere barn, men jeg synes fremdeles det er dumt at barna deres skal eksponeres i kommersiell sammenheng.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...