Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, neiognei skrev:

Hvis ikke det er fetaost, altså ekte, så får ikke produktet hete noe med Feta. 

Nei og det heter vel heller ikke fetaost. Dvs det står ikke på pakken noe sted tror jeg. Men man går liksom ikke rundt og sier 'fetaetterlikning' likevel ;) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Sorry mac, det hjelper altså ikke hvor fine bilder hun tar, jeg synes de gulrotmuffinsene ligner noe som hører hjemme på Bristol Stool Scale.

Skrevet
Den 7.4.2016 at 9.00, MinnaMilanda skrev:

Hvis man vil unngå spekulasjoner om skjult sponsing er det jo bare å merke "ikke sponset" der det er tilfelle.

Du har helt rett.

Samtidig må det være et nederlag å ikke få sånne ting sponset lenger også. Det betyr at man ikke har samme markedsverdi. Og dét er det dumt å opplyse om overfor andre annonsører og samarbeidspartnere.

Selv om lesertall osv er offentlig, så må man holde slike kort tett til brystet. ;) Man kan leve lenge på fortiden. :)

• Liker 5
Skrevet

Etter dagens blogginnlegg kan vi vel gratulere med nunmer to på vei :)

• Liker 7
Gjest Sobril
Skrevet
21 minutter siden, BeverTramp skrev:

Etter dagens blogginnlegg kan vi vel gratulere med nunmer to på vei :)

Lurer på hvordan hun kommer til å promotere svangerskapet denne gangen mht magebilder, trening etc.

Gjest ClickB4it
Skrevet

Halvveis inn i denne filmen. Må pause for å hente pute.

Men gratulerer med ny verdensborger på vei.

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle bli rørt av en av foppalfruens videoer :nigo: 

Skal sies at jeg hoppa til slutten og bare fikk med meg babynyheten, og at babynyheter alltid gjør meg rørt, men likevel. Noe å krysse av i boka. 

• Liker 2
Skrevet

Syns videoen var nydelig og er glad på deres vegne :)  Håper ikke noen finner noe å kritisere ved dette. 

• Liker 12
Skrevet

fin film :) og så koselig med baby på vei!

• Liker 3
Skrevet

Jippi enda en baby! Sååå koselig! 

• Liker 2
Skrevet

Fin video - selv om jeg skippet mye......den var så lang....

Har mistenkt at hun var gravid lenge. Det har vært så mye koseklær, joggedresser og vide strikkede gensere på bloggen de siste månedene - og nesten ingen stramme kjoler eller bare mager i treningstøy....

• Liker 9
Skrevet

Jeg er imponert over at man Ikke har blitt presentert gravidebilder fra uke 8  og mas om navn osv... Det er voksent gjort. Gratulerer med familieforøkelse!

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Da er det bare til å gratulere! :)

Skrevet

Jeg blir oppriktig glad på deres vegne! :) Utrolig koselig nyhet!

• Liker 1
Skrevet

Hyggelig nyhet, og en koselig film. Følte man fikk se en litt leken og normal side av her og fru Eriksen :) 

Gratulerer med den kommende babyen :) 

• Liker 6
Skrevet

Gratulerer så mye til familien Eriksen! Veldig hyggelig nyhet 😊

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Gratulerer til Eriksen-familien med den kommende babyen! :duskedame: 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...