Lapper Skrevet 5. april 2016 #24501 Skrevet 5. april 2016 1 time siden, Pås skrev: Hvorfor dukket min id opp på toppen der? Jeg har ikke blandet meg inn i sommerferien deres! Beklager Pås😕 jeg fikk den ikke bort. Var ikke meningen. 1
Lapper Skrevet 5. april 2016 #24502 Skrevet 5. april 2016 59 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun skrev først en :/ som senere ble endret til :). Leste dette innlegget ganske raskt etter at hun postet det. Kan ikke se jeg så annet enn:) Men jeg tar sikkert feil
SusieDerkins Skrevet 5. april 2016 #24503 Skrevet 5. april 2016 (endret) 4 timer siden, Lapper skrev: Leste dette innlegget ganske raskt etter at hun postet det. Kan ikke se jeg så annet enn:) Men jeg tar sikkert feil hun skrev :/ i kommentarfeltet til dette innlegget, og det står der ennå: http://imgur.com/m2STeXV Endret 5. april 2016 av Amafalathiel 8
loffen Skrevet 5. april 2016 #24504 Skrevet 5. april 2016 (endret) Facts people; Link til screenshot Endret 5. april 2016 av loffen Endret til skjermbilde :) 6
Vitulina Skrevet 5. april 2016 #24505 Skrevet 5. april 2016 (endret) Det var ikke i det innlegget, det var i forrige uke. Og flere ganger brukte hun negativ smiley Endret 5. april 2016 av Vitulina 3
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 5. april 2016 #24506 Skrevet 5. april 2016 Jeg tenker at kanskje CBE bare svarte slik fordi hun var lei av at folk antar at ting er sponset, heller enn å spørre. Men det blir selvsagt bare min tolkning.
metrogull Skrevet 5. april 2016 #24507 Skrevet 5. april 2016 6 timer siden, loffen skrev: Facts people; Link til screenshot Det er tydelig for meg at frua er skuffet over kommentaren som helt tydelig bare antar at det er sponset, når det ikke er det. Innlegget endret for persondebatt. Bond, forumansvarlig 10
*Emma* Skrevet 5. april 2016 #24508 Skrevet 5. april 2016 40 minutter siden, Keiserensnyeklær skrev: Jeg tenker at kanskje CBE bare svarte slik fordi hun var lei av at folk antar at ting er sponset, heller enn å spørre. Men det blir selvsagt bare min tolkning. Enig med deg. Sånn tolker jeg det og. Jeg tror og hun er drittlei at folk spør. (Samtidig forstår jeg at de gjør det siden hun tidligere har ettermerket og slikt. Dvs på de stedene hvor hun ikke allerede spesifikt har sagt at det ikke er det. Les innlegget i det minste før man spør...) 4
Marthos Skrevet 5. april 2016 #24509 Skrevet 5. april 2016 Hun bruker :/ utrolig ofte!! Ser for meg at hun faktisk sitter med skeiv munn når hun skriver det 17
pøbelsara Skrevet 5. april 2016 #24510 Skrevet 5. april 2016 (endret) 1) KG er ikke en slemming som sitter og venter på å ta noen. 2) KG er ikke en slemming som har sin egen logikk. 3) hvis det meste av ferier på bloggen de siste årene har vært sponset, er det kanskje ikke så rart at folk spør? 4) CBE lever av å blogge. Det er derfor ikke rart at folk spør om ting hun skriver om på bloggen er sponset. Se forøvrig 3). Innlegget endret for svar til slettet innhold/persondebatt. Bond, forumansvarlig Endret 5. april 2016 av Bond 18
loffen Skrevet 5. april 2016 #24511 Skrevet 5. april 2016 5 timer siden, metrogull skrev: Det er tydelig for meg at frua er skuffet over kommentaren som helt tydelig bare antar at det er sponset, når det ikke er det. Jeg ganske enkelt linket til den kommentaren det ble siktet til. Det var full forvirring over hvor hun hadde skrevet dette og hvilket smilefjes som var brukt. Det var feil innlegg som ble diskutert. Derfor skrev jeg FACTS, ikke tillegg meg meninger jeg ikke har, jeg har IKKE vridd på noe som helst. Innlegget endret for svar til slettet innhold. Bond, forumansvarlig 13
SusieDerkins Skrevet 5. april 2016 #24512 Skrevet 5. april 2016 2 timer siden, Keiserensnyeklær skrev: Jeg tenker at kanskje CBE bare svarte slik fordi hun var lei av at folk antar at ting er sponset, heller enn å spørre. Men det blir selvsagt bare min tolkning. jeg vil bare presise at jeg ikke tolker. Jeg bare postet et screenshot av kommentaren man var usikker på, som et faktum. Jeg gir beng i hva hun mente eller ikke mente, 4
Cavatina Skrevet 5. april 2016 #24513 Skrevet 5. april 2016 Det er ganske tydelig for meg at frua er skuffet over å måtte svare benektende på at ferien i år ikke er sponset. Jeg bare presiserer at det er slik jeg er vant til at misfornøyd-emojien brukes og forstås. Men det kan jo bare være slik vi gjør det i min omgangskrets. 10
neiognei Skrevet 5. april 2016 #24514 Skrevet 5. april 2016 Hvorfor skal hun være lei av at folk spør? Det er fakta at de siste feriene har vært sponset. Det er det å vise frem produkter hun lever av. Hun må bare tåle å bli spurt. Leserne er inntektskilden hennes. 15
metrogull Skrevet 5. april 2016 #24515 Skrevet 5. april 2016 (endret) 8 minutter siden, neiognei skrev: Hvorfor skal hun være lei av at folk spør? Det er fakta at de siste feriene har vært sponset. Det er det å vise frem produkter hun lever av. Hun må bare tåle å bli spurt. Leserne er inntektskilden hennes. 8 minutter siden, neiognei skrev: Hvorfor skal hun være lei av at folk spør? Det er fakta at de siste feriene har vært sponset. Det er det å vise frem produkter hun lever av. Hun må bare tåle å bli spurt. Leserne er inntektskilden hennes. Det var vel heller måten spørsmålet ble stilt på, ikle at mange spør (svært få spør i følge kommentarfeltet). De siste feriene har vel heller ikke vært sponset? Kun de to siste til Gran Canaria (november 2015 og desember 2014). Hun har vel vært på mange turer både etter og i mellom her som ikke har vært sponset. Endret 5. april 2016 av metrogull Skriveleif 3
neiognei Skrevet 5. april 2016 #24516 Skrevet 5. april 2016 (endret) 4 timer siden, metrogull skrev: Det var vel heller måten spørsmålet ble stilt på, ikle at mange spør (svært få spør i følge kommentarfeltet). De siste feriene har vel heller ikke vært sponset? Kun de to siste til Gran Canaria (november 2015 og desember 2014). Hun har vel vært på mange turer både etter og i mellom her som ikle har vært sponset. Jeg har ikke like god oversikt som du har. Men de andre turene har ikke vært ferieturer, så vidt jeg vet. Er ikke lenge siden hun uttalte at hun gleder seg til ordentlig ferie, fordi at langweekend borte ikke var det. De siste lange ferieturene har vært sponset, så da må man også tåle at folk stiller spørsmål. Endret 5. april 2016 av Bond 19
Gjest Snøsøta Skrevet 5. april 2016 #24517 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, metrogull skrev: Det var vel heller måten spørsmålet ble stilt på, ikle at mange spør (svært få spør i følge kommentarfeltet). De siste feriene har vel heller ikke vært sponset? Kun de to siste til Gran Canaria (november 2015 og desember 2014). Hun har vel vært på mange turer både etter og i mellom her som ikke har vært sponset. Hva du vet, Gullet, hva du vet… Tror forøvrig ikke weekendtur til Køben med Knaben teller som ferie. Ikke i følge henne selv i alle fall. Ferie er minst en uke i sol og varme i følge et tidligere innlegg.
Cavatina Skrevet 5. april 2016 #24518 Skrevet 5. april 2016 Det er vel på sin plass å be om dokumentasjon av påstandene som kommer om at ferier, reiser og hotellopphold, samt spa-turer ikke er sponset. Ellers vil det ikke være annet enn spekulasjoner fra ende til annen, og spekulasjoner er som kjent brudd på forumreglene. 16
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. april 2016 #24519 Skrevet 5. april 2016 Jeg har googla litt rundt ang. meningen til smiley'en " :-/ ". Vissnok betyr den å være perpleks, altså lamslått og forvirret, evt. å være ubestemt. Så enten er CBE lamslått av at ingen vil sponse ferien deres, eller så er hun usikker på om ferien er sponset eller ei .... (http://pc.net/emoticons/)
Gjest Snøsøta Skrevet 5. april 2016 #24520 Skrevet 5. april 2016 4 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Jeg har googla litt rundt ang. meningen til smiley'en " :-/ ". Vissnok betyr den å være perpleks, altså lamslått og forvirret, evt. å være ubestemt. Så enten er CBE lamslått av at ingen vil sponse ferien deres, eller så er hun usikker på om ferien er sponset eller ei .... (http://pc.net/emoticons/)
Fremhevede innlegg