Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Yaki skrev:

De tenker nok at siden Odd allerede har betalt for bilen, så er det fritt frem. Kanskje er det det? Jeg kan ikke nok om markedsføring kombinert med rolleblanding til å si noe om det. Men om jeg var en del av cbe.no hadde jeg med overlegg skrevet at bilen kom via Odd for å få litt fokus på at det å være en del av Tippeliga-sirkuset er litt gjevere enn det kanskje ser ut som --> enda en ting å hige etter for leserne.

Har Odd betalt? For å få lov til å reklamere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, neiognei skrev:

Har Odd betalt? For å få lov til å reklamere?

Feil ordbruk, mente at siden Odd allerede har kontrakt med Autostrada

Skrevet

De kunne jo bare ha skrevet at autostrada sponser Odd. Åpenhet er en fin ting, som dessuten anbefales av fo. Og som nok leserne også setter pris på.

• Liker 16
Skrevet (endret)
2 timer siden, Yaki skrev:

De tenker nok at siden Odd allerede har betalt for bilen, så er det fritt frem. Kanskje er det det? Jeg kan ikke nok om markedsføring kombinert med rolleblanding til å si noe om det. Men om jeg var en del av cbe.no hadde jeg med overlegg skrevet at bilen kom via Odd for å få litt fokus på at det å være en del av Tippeliga-sirkuset er litt gjevere enn det kanskje ser ut som --> enda en ting å hige etter for leserne.

Det handler om troverdighet for å forbedre sitt eget rykte. Og for å fremstå om et godt eksempel ovenfor andre ved å være tydelig og redelig. Det blir stadig mer slett journalistikk der ute, og det er jo blant annet fordi populære nettsteder som toppblogger velger å legge lista så lavt som mulig. Tradisjonelle medier følger jo som sagt etter (se linken min i innleggene over), noe som er rimelig tragisk:

Sitat Gry Nergård, forbrukerombud: "Det handler om samfunnsperspektivet, og faren for at man ikke klarer å holde journalistisk innhold adskilt fra reklame. Det har en enda større konsekvens for samfunnet hvis den troverdigheten rokkes ved."

Endret av Ultiva
  • Liker 4
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring.

Phaedra,adm

Skrevet

@Ultiva Det sitatet fra Gry Nergård er utrolig viktig å ha i bakhodet i denne annonsemerkingsdiskusjonen. 

For det dreier seg ikke om kjepphester og petimetertendenser fra blogglesere som er ute etter å finne feil for enhver pris, dette her. Det som står på spill i siste instans er den frie, uavhengige og profesjonelle pressen. Mister man den, får faktisk demokratiet et problem, intet mindre.

• Liker 16
Skrevet

Det skader virkelig ikke med åpenhet. Ei heller skader det å merke en gang for mye. Ingen kommer og tar bliggere om de skriver "reklame" en gang det ikke var reklame.

• Liker 13
Skrevet

Reklamebegrepet er fraværende på bloggen. Kun annonse eller annonselenker, en sjelden gang sponset. 

• Liker 9
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Fotballfrue kritikk

Dette er trådens heading. For mange vil ordet kritikk være negativt ladet. Det har vært brukere innom som har kommentert kritikken. For det kloke hodet er kritikk derimot gull verd informasjon en selv ikke har vært klar over. Kritikk er tross alt feil som blir påpekt. Dette gir en en mulighet til å rette opp. Videre er kritikk råd og ideer som blir gitt. Dette gir rom for forbedringer. I dette tilfellet gir dette bedriften en mulighet til å vokse, bli bedre. En stillegående bedrift vil før eller siden falle. Dette har vi vært vitne til da bedriften konsekvent har avvist kritikk både her og i kommentarfeltet, og lesertallet har falt fra 100.000 til 30.000. 

En kan ikke forvente å være lenge på toppen om en ikke vet å være ydmyk. Som en del av dette må en ha evnen til å ta imot kritikk. 

Endret av gjestvest
Skrivefeil
Skrevet

Funny at hun har sans for Svindal da, idrettsnorges Mr Goodguy. FF, det er SÅ mange fisker der ute! 

Skrevet (endret)
Den 25.3.2016 at 20.55, Bimmern skrev:

Når LK bare fant analkuler i huset liksom:fart2:

Red: linker

http://m.imgur.com/WiEvpf3?r

http://m.imgur.com/15N2dvd

Oh dear...

For all del, jeg er ikke akkurat prippen, men mtp. hvordan bloggen fremstiller Caroline så blir det der veldig, veldig feil. Utenom at de er rosa, da :fnise:

Innlegg ryddet for svar i sitat til ryddet innlegg

Nordvesta mod.

Endret av Nordvesta
Skrevet (endret)

Er det der analkuler? Synes det ser mer ut som en hundeleke(for all del, de kan sikkert brukes bak også).

Nordvesta mod.

Endret av Nordvesta
Skrevet

Tråden ryddet for sitat fra blogg, innlegg som omhandler barnet, ryktespredning og spekulasjon, samt samtlige svar til alt dette

Nordvesta, mod.

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Jubatus skrev:

Er det der analkuler? Synes det ser mer ut som en hundeleke(for all del, de kan sikkert brukes bak også).

CBE skriver selv at det var analkuler. :P

Tror jeg ville valgt skrive "jeg tråkket på noen lekesaker og det gjorde veldig vondt".

Gjest FruMacchiato
Skrevet (endret)

Ja, det var nok heeelt tilfeldig at han fant slike slengende i det perfekt ryddige huset. For analkuler er jo slikt man bare slenger fra seg etter bruk😛 Nei, dette er et kleint forsøk på å vise at de er litt "på kanten", og absolutt ikke for pripne til å leke i senga. Minner meg om min venninne som "tilfeldigvis" hadde babyoljen stående på nattbordet, for så å vise frem det ryddige soverommet sitt. "Ups, jeg har visst glemt å rydde bort babyoljen, tji hi hi". Sånt er bare kleint; vi skjønner at folk har sex, men vi trenger da virkelig ikke detaljene. I hvert fall trenger jeg ikke å se sånn e bittesmå analkuler som det der. Skal de absolutt vise frem noe, synes jeg det kan være en gigantisk buttplugg eller noe I den duren😉

Nordvesta mod.

Endret av Nordvesta
Skrevet

Men det burde vel stått annonse på innlegget med de kulene? :fnise:

Gjest Lalalala59
Skrevet (endret)

I den nye videoen lærer hun oss å sette på vipper og tegne bryn. Det er tydeligvis "det lille ekstra" å sette et lag med en enkel vipperemse og en fyldig oppå der igjen. 

Endret av Mahnaz
Skrevet

Her om dagen var det must have kjole fra h&m..

I dag er det must have negler fra.. *trommevirvel* .. ingen ringere enn h&m..

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...