Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, Amafalathiel skrev:

er det vanlig blant fotballtilhengere at man går rundt og holder greie på hvem som er årets medarbeider i hvert eneste lag i tippeligaen? eller er det for spesielt interesserte?

Jo, det er vanlig blant fotballinteresserte. Dessuten skrev frua det på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Fotballfrue startet som fotballfrue og ender som fotballfrue. Jaja. Tror jeg går og kjøper meg en kokebok og en reklamekatalog og tar meg en kaffepause på kafe istedetfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, toppbloggerne kan i alle fall godte seg over at ingen finner noe mer graverende å ta dem på enn det som legges for dagen i de øverste trådene her. Gode gud. Ikke rart folk tror vi på KG ikke har noe liv! ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. mars 2016 at 22.00, LilleSnupp skrev:

Her om dagen var det must have kjole fra h&m..

I dag er det must have negler fra.. *trommevirvel* .. ingen ringere enn h&m..

I dag har Camilla Pihl et helt innlegg om en bluse fra H&M. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Oz- skrev:

I dag har Camilla Pihl et helt innlegg om en bluse fra H&M. 

Åh, så det ER faktisk noen som leser bloggen hennes! Du!:laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, muffinshaker skrev:

Åh, så det ER faktisk noen som leser bloggen hennes! Du!:laugh:

Jeg følger henne bare på Instagram :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua sukker fordi ferien ikke er sponset. 

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Vitulina skrev:

Hvor sukker hun over dette? 

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Vitulina skrev:

Snakk om å tillegge folk meninger og intensjoner de muligens overhode ikke har.

Hun skriver om ferien de skal på og forteller at den ikke er sponset - så hun slipper 100 kommentarer (herfra?) hvor forlk spør om ikke innlegget burde vært merket. Hun er føre var. Good for her....

Endret av Bond
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salmonella skrev:

Hvor sukker hun over dette? 

I kommentarfeltene. 

"I år er vi ikke sponset :-/" osv, negativ smiley skal vel signalisere at man ønsker noe annet/er misfornøyd? Eller mener du at det betyr at man er strålende fornøyd?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Vitulina skrev:

I kommentarfeltene. 

"I år er vi ikke sponset :-/" osv, negativ smiley skal vel signalisere at man ønsker noe annet/er misfornøyd? Eller mener du at det betyr at man er strålende fornøyd?

Hvor finner du dette hen? Jeg ser hun får en kommentar hvor noen spør om ferien er sponset. (Enda det står i innlegget at det ikke er det. Hvorpå hun svarer med å klippe inn det hun skrev i innlegget om at nei ferien er ikke sponset og legger på en :) tilslutt.......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vitulina skrev:

I kommentarfeltene. 

Ser ikke at dette står noe sted? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vitulina skrev:

I kommentarfeltene. 

hvor i all verden får du dette negative smiley fra? Står da ingenting om det i innlegget. Men om det er noe hun har forandret på i ettertid så regner jeg med at noen har tatt bilde av det "negative smiley" merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Vitulina skrev:

I kommentarfeltene. 

Under hvilket innlegg da? Finner bare de under innlegget som omhandler sommerferie 2016 og der er det en kommentor hvor hun gjentar at det ikke er sponset avsluttet med ett smilefjes. Smilende smiley skal vel signalisere at man er fornøyd? Eller mener du det betyr at man er skikkelig misfornøyd?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Pås skrev:
8 minutter siden, Salmonella skrev:

Under hvilket innlegg da? Finner bare de under innlegget som omhandler sommerferie 2016 og der er det en kommentor hvor hun gjentar at det ikke er sponset avsluttet med ett smilefjes. Smilende smiley skal vel signalisere at man er fornøyd? Eller mener du det betyr at man er skikkelig misfornøyd?

At folk krittiserer frua for ting hun gjør feil er en ting,men da får jo det hun krittiseres for være riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lapper skrev:

Hvorfor dukket min id opp på toppen der? Jeg har ikke blandet meg inn i sommerferien deres! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *Emma* skrev:

Hvor finner du dette hen? Jeg ser hun får en kommentar hvor noen spør om ferien er sponset. (Enda det står i innlegget at det ikke er det. Hvorpå hun svarer med å klippe inn det hun skrev i innlegget om at nei ferien er ikke sponset og legger på en :) tilslutt.......

Hun skrev først en :/ som senere ble endret til :).

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...