Lin10 Skrevet 10. februar 2019 #65641 Del Skrevet 10. februar 2019 1 minutt siden, CecilieX skrev: Det er jo bare tull, se bare på realityprogrammene. Det ser folk på fordi de lar seg provosere og for å riste på hodet over dårlig oppførsel. De liker å se på det allikevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 10. februar 2019 Populært innlegg #65642 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) 7 minutter siden, Lin10 skrev: Nei, helt sikkert ikke, men de alle fleste. Det er slik med forbrukeradferd, at mennesker gjerne spiser det de liker, ser på TV programmene de liker, reiser til stede de liker osv..det samme blir det med en blogger. Man klikker seg inn og følger de man liker og opplever som inspirerende. Denne uken er har hun fått 12, 3, 11, 12 og 9 kommentarer på blogginnleggene sine. Det er kun blogginnlegget om den überslitsomme lunsjen på The Thief - det hvor hun bitcher og krangler i kommentarfeltet, som har noe engasjement å snakke om. Asti og BOTB har mer engasjement hos sine lesere. Du må gjerne hevde til du blir blå at alle andre enn oss her i denne tråden elsker henne. Det utrolig lave antallet likes i forhold til antall følgere på IG forteller jo den samme historien. Wanda Mashadi - fra Vita og Wanda, har 39 500 følgere på IG og 2200 likes på sitt siste bilde. CBE har 349 000 følgere og 3100 likes på sitt siste bilde ... Ikke akkurat noe voldsomt engasjement. FunkyG har 528000 følgere, og 28500 likes på sitt siste bilde. I rest my case. Endret 10. februar 2019 av pøbelsara 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. februar 2019 #65643 Del Skrevet 10. februar 2019 1 minutt siden, Lin10 skrev: De liker å se på det allikevel. Ja, men det betyr ikke at de applauderer det de ser. Det er forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 10. februar 2019 #65644 Del Skrevet 10. februar 2019 5 minutter siden, Lin10 skrev: Nei, helt sikkert ikke, men de alle fleste. Det er slik med forbrukeradferd, at mennesker gjerne spiser det de liker, ser på TV programmene de liker, reiser til stede de liker osv..det samme blir det med en blogger. Man klikker seg inn og følger de man liker og opplever som inspirerende. Jeg er innom bloggen for underholdningens del. Ikke fordi jeg blir inspirert. Jeg er på hennes alder, har to flotte barn og en snill mann, venner og familie jeg er glad i og en jobb jeg stortrives. Men der slutter alle likheter mellom meg og henne. Jeg syns faktisk det er morsomt å lese om hennes «perfekte» liv. Finner stor underholdning i at hun på død og liv skal fremstille seg selv som noe utenomjordisk. Ingen er så vakker, snill, flink og hardtarbeidende som henne. Må da være fryktelig slitsomt å skulle prøve å få alle til å tro at hun er perfekt. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2019 #65645 Del Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, Lin10 skrev: Nei, helt sikkert ikke, men de alle fleste. Det er slik med forbrukeradferd, at mennesker gjerne spiser det de liker, ser på TV programmene de liker, reiser til stede de liker osv..det samme blir det med en blogger. Man klikker seg inn og følger de man liker og opplever som inspirerende. Nei, man gjør ikke nødvendigvis det. Man gjør det for eksempel for å følge med på hva som rører seg i samtiden. Man er opptatt av å holde seg oppdatert også på det som er ubehagelig i livet, og da må man nødvendigvis holde seg informert. Jeg tror ikke folk leser om regjeringskriser, brutaliseringen av arbeidslivet, klimakrisen, krigen i Syria, terror, skandalene rundt Trump, Brexit og problemene demokratiet møter, for å ta noen få eksempler, fordi de "liker det og opplever det som inspirerende." Jeg leser CBE daglig, og opplever det like inspirerende som en rotfylling. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2019 #65646 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) ..... Endret 10. februar 2019 av MissLucy fikk sagt det samme et annet sted uten å sitere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 10. februar 2019 #65647 Del Skrevet 10. februar 2019 Det er forresten ikke noe galt i være kritisk. Det viser at man har et velfungerende moralskt kompass og en evne til å tenke selvstendig uten å bli dønn hjernevasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2019 #65648 Del Skrevet 10. februar 2019 trist å se at CBE bruker morsdagen til å eksponere barna, samtidig som hun skryter av hvilket fortreffelig menneske hun har blitt av å være mor. Er ikke poenget med morsdagen å fokusere på sin egen mor, ikke seg selv som mor?? 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 10. februar 2019 #65649 Del Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, MissLucy skrev: trist å se at CBE bruker morsdagen til å eksponere barna, samtidig som hun skryter av hvilket fortreffelig menneske hun har blitt av å være mor. Er ikke poenget med morsdagen å fokusere på sin egen mor, ikke seg selv som mor?? Normalt sett; ja. I Villa Kulås; nei. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. februar 2019 #65650 Del Skrevet 10. februar 2019 En god mamma har respekt for barna sine, og setter deres behov foran sine egne... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 10. februar 2019 #65651 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Deg siste innlegget som beskriver det å være mor, se vi hvorfor CBE har lykkes med bloggen slik hun har gjort. Hun skiver alltid godt og lettleselig, slik en blogg skal være. FANTASTISKE bilder som beskriver det hun føler, med en humoristisk snert på de. Bildene gir mottakeren en opplevelse, fordi de er så gode. Det er slike innlegg som jeg mener, gjøre henne til Norges beste blogger i sjangeren livsstil. Endret 10. februar 2019 av Lin10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGlad Skrevet 10. februar 2019 #65652 Del Skrevet 10. februar 2019 47 minutter siden, Lin10 skrev: Nei, helt sikkert ikke, men de alle fleste. Det er slik med forbrukeradferd, at mennesker gjerne spiser det de liker, ser på TV programmene de liker, reiser til stede de liker osv..det samme blir det med en blogger. Man klikker seg inn og følger de man liker og opplever som inspirerende. Det er en grunn til at det blir glanekøer ved bilulykker. Folk liker ikke det de ser, men blir fascinert av det tragiske. Sånn er det med den nevnte bloggeren også. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2019 #65653 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) dessuten vet de vel at de kommer til å få kritikk for å blande kropp, lek med barna og sensuelle parbilder. De fikk vil vel ha opp temperaturen i kommentarfeltet igjen. Jeg foreslår at vi tar det her, eller på andre arenaer istedet. Fjernet sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 11. februar 2019 av Perelandra 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ane_luise87 Skrevet 10. februar 2019 Populært innlegg #65654 Del Skrevet 10. februar 2019 Det er så kleint å se slike bilder som vist på det siste blogginnlegget. De setter kameraet på selvutløser og setter seg pent dandert i sengen sammen intetanende barn og poserer for kamera. Dette er så kvalmt at jeg fatter ikke at det er mulig å være så lite reflektert at man mener dette er greit å dele. Et privat øyeblikk for barna sammen foreldrene på morsdagen. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. februar 2019 #65655 Del Skrevet 10. februar 2019 9 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: En god mamma har respekt for barna sine, og setter deres behov foran sine egne... Og nettopp derfor stiller jeg spørsmål om hvordan enkelte ser noe helt annet og skryter eksponering av barn blandet med kropp og dårlig skrevet, selvskrytende tekst opp i skyene. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2019 #65656 Del Skrevet 10. februar 2019 1 minutt siden, ane_luise87 skrev: Det er så kleint å se slike bilder som vist på det siste blogginnlegget. De setter kameraet på selvutløser og setter seg pent dandert i sengen sammen intetanende barn og poserer for kamera. Dette er så kvalmt at jeg fatter ikke at det er mulig å være så lite reflektert at man mener dette er greit å dele. Et privat øyeblikk for barna sammen foreldrene på morsdagen. helt enig. Uttrykket de er ute etter drukner i støyen fra selvutløseren. Det er bare latterlig og kleint. Det samme ble påpekt da de tok kyssebilder av seg selv på date, men de vrengte det til at kritikken kom av at folk ikke tåler kyssing. Det samme kommer til å skje nå. Tre-to-en. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. februar 2019 #65657 Del Skrevet 10. februar 2019 1 minutt siden, ane_luise87 skrev: Det er så kleint å se slike bilder som vist på det siste blogginnlegget. De setter kameraet på selvutløser og setter seg pent dandert i sengen sammen intetanende barn og poserer for kamera. Dette er så kvalmt at jeg fatter ikke at det er mulig å være så lite reflektert at man mener dette er greit å dele. Et privat øyeblikk for barna sammen foreldrene på morsdagen. Det verste er jo at alt tyder på ren provokasjon for å få opp den labre interessen igjen, og også dette brukes barna til...Ingen gode foreldre setter barnas behov så til de grader til side for seg selv. Trist, bare trist... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 10. februar 2019 #65658 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Stekepanne i senga har jeg ikke sett før. Eller syltetøy i skål med stett, kombinert med småbarn i sengen. Syns egentlig det ser ut som hele frokosten er Photoshoppet inn i forgrunnen. Endret 10. februar 2019 av Lopploella 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 10. februar 2019 #65659 Del Skrevet 10. februar 2019 10 minutter siden, Lin10 skrev: Bildene gir mottakeren en opplevelse, Jepo, de gir en følelse og det går kaldt nedover ryggen på meg, og det er ikke fordi det er så fantastisk.. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 10. februar 2019 #65660 Del Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, Lopploella skrev: Stekepanne i senga har jeg ikke sett før. Eller syltetøy i skål med stett, kombinert med småbarn i sengen. Syns egentlig det ser ut som hele frokosten er Photoshoppet inn i forgrunnen. Det jeg tenker når jeg ser bildene er: Hvor lang tid brukte de på å stage dette, i forhold til tiden som ble brukt til å kose seg med barna uten kamera...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg