Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Vipser skrev:

Hvis man sammenligner med alle ulike anonyme nick her på KG, synes jeg det er påfallende mange anonyme kommentarer hos CBE som signeres med Fornavn. Eller Fornavn Enkeltbokstav.

(Nå er det bare å lene seg tilbake og vente på at de anonyme kommentatorene hos frua får mer ulike nick.. 🙄😂

😁

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Når det gjelder troverdigheten til bloggeren skal en ikke se bort i fra at noen av disse kritikerne er fiktive.  

det tror jeg vi kan se bort fra. Vi vet jo at det mange kritiske kommentarer som aldri blir publisert, så jeg ser ikke hvilket behov de skulle ha for å lage kritiske kommentarer til seg selv? de har jo nok av ubrukt materiale å ta av!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Surikatt skrev:

Enig. Først kritikk, så svarer hun frekt, så kommer alle støttekommentarene om hva folk skal henge seg opp i og til slutt skriver hun at hun er helt enig og tusen takk så hun har siste ordet. Det er et fast mønster i det hver gang. 

Ja, det er et mønster der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kommenterer på bloggen (noe som er sjelden), kommenterer jeg under fornavn. 

10 minutter siden, Vipser skrev:

Hvis man sammenligner med alle ulike anonyme nick her på KG, synes jeg det er påfallende mange anonyme kommentarer hos CBE som signeres med Fornavn. Eller Fornavn Enkeltbokstav.

(Nå er det bare å lene seg tilbake og vente på at de anonyme kommentatorene hos frua får mer ulike nick.. 🙄😂

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MissLucy skrev:

det tror jeg vi kan se bort fra. Vi vet jo at det mange kritiske kommentarer som aldri blir publisert, så jeg ser ikke hvilket behov de skulle ha for å lage kritiske kommentarer til seg selv? de har jo nok av ubrukt materiale å ta av!

Drama og oppmerksomhet er en agenda..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Drama og oppmerksomhet er en agenda..

det forstår jeg. Jeg sier bare at de mangler ikke EKTE, upubliserte kommentarer til dramaet sitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MissLucy skrev:

det forstår jeg. Jeg sier bare at de mangler ikke EKTE, upubliserte kommentarer til dramaet sitt.

Jeg tror det er både ekte og fiktive kommentarer i kommentarfeltet på bloggen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MissLucy skrev:

det forstår jeg. Jeg sier bare at de mangler ikke EKTE, upubliserte kommentarer til dramaet sitt.

Forskjellen på brukerskrevet kritikk og selvskreven kritikk er at selvskreven kan begrenses til, eller styres mot, det som er ønskelig å gi i et tilsvar. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste gangene det er temperatur i kommentarfeltet og mer enn ti kommentarer, er jo når hun publiserer kritikk. Eller har konkurranse, men det skjer jo nesten aldri. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med fansen som alltid er frekke og respektløse i kommentarfeltet? Tenker da på dette treningsinnlegget og spørsmål om hvilken effekt skyggeboksing har på diverse muskelgrupper. Eriksen hevder etter å ha gitt en ufin tilbakemelding på spørsmålet at hun hadde mistolket intensjonen til leseren? Ærlig talt, Eriksen du må ta deg i sammen og slutte å være så nærtagen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg etter alle disse årene, er at hun fortsatt er så frekk. Hun burde være takknemlig overfor folk som gidder å lese og gidder å bruke tid ril å skrive ril henne. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at denne tråden er både skremmende og spennende på en og samme gang. Emigrerte fra Norge for en del år siden og har med årene utviklet et interesse for den «norske mentaliteten». Må si jeg ble fascinert og fylt av vemod av en nyhet jeg leste i Dagsavisen:

Er fullstendig inneforstått med problematiseringen av de ideal som personen som diskuteres i forumet ses som en representant av. Derimot er jeg overrasket over hvor lite debattantene her inne problematiserer sine egne holdninger... Av individer som «har høy utdannelse» og «vet hva det vil si å jobbe hardt» forventer jeg meg faktisk mer. Ydmykhet for eksempel.

Og tenke seg, anonyme er vi. Alle sammen...

Ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kvinneguidevenn skrev:

Må si at denne tråden er både skremmende og spennende på en og samme gang. Emigrerte fra Norge for en del år siden og har med årene utviklet et interesse for den «norske mentaliteten». Må si jeg ble fascinert og fylt av vemod av en nyhet jeg leste i Dagsavisen:

Er fullstendig inneforstått med problematiseringen av de ideal som personen som diskuteres i forumet ses som en representant av. Derimot er jeg overrasket over hvor lite debattantene her inne problematiserer sine egne holdninger... Av individer som «har høy utdannelse» og «vet hva det vil si å jobbe hardt» forventer jeg meg faktisk mer. Ydmykhet for eksempel.

Og tenke seg, anonyme er vi. Alle sammen...

Ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 

Interessant innspill, men i feil underforum. Jeg er gjerne med på å ta en debatt rundt holdningene vi har til blant annet reklameblogger, men da må det skje på riktig sted, ellers blir alt slettet av moderator. Denne tråden er om en bestemt reklameblogg.

Endret av Perelandra
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
5 minutter siden, Kvinneguidevenn skrev:

Derimot er jeg overrasket over hvor lite debattantene her inne problematiserer sine egne holdninger... Av individer som «har høy utdannelse» og «vet hva det vil si å jobbe hardt» forventer jeg meg faktisk mer. Ydmykhet for eksempel.

Dette må du nesten utdype :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kvinneguidevenn skrev:

Må si at denne tråden er både skremmende og spennende på en og samme gang. Emigrerte fra Norge for en del år siden og har med årene utviklet et interesse for den «norske mentaliteten». Må si jeg ble fascinert og fylt av vemod av en nyhet jeg leste i Dagsavisen:

Er fullstendig inneforstått med problematiseringen av de ideal som personen som diskuteres i forumet ses som en representant av. Derimot er jeg overrasket over hvor lite debattantene her inne problematiserer sine egne holdninger... Av individer som «har høy utdannelse» og «vet hva det vil si å jobbe hardt» forventer jeg meg faktisk mer. Ydmykhet for eksempel.

Og tenke seg, anonyme er vi. Alle sammen...

Ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 

Våre holdninger angående CBE kommersielle bloggvirksomhet? En virksomhet som har lovbrudd og eksponering av mindreårige som levebrød..

Endret av Perelandra
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdyper gjerne samtidig som jeg innser at jeg er i feil forum. Beklager det, men jeg havnet på kvinneguiden for noen uker siden  takket være Linnea Myhres podd, så jeg er helt fersk på dette. 

Skal fatte meg kort; det ville være fint om vi alle hjelper hverandre uten å ty til «skamming». Kvinner har i alle tider blitt presset inn i smale rammer, det er vi vel alle enige i? Hvorfor fortsetter vi? Du skal trene for å bli «bedre» og det skal synes. En mor får gjøre si, men absolutt ikke så. Å være harry er som å være dødsdømt, tør jeg nevne hvilken skam det innebærer å være arbeidsløs i dagens samfunn? 

Jeg snakker ikke for hver og en av dere. Men jeg ber bare om at vi alle tenker etter. Hvem vil være et nettroll?

Jeg er helt enig i at skattefiffel, problematiske kroppsideal og miljøsvineri er verdt å diskutere. Men språk er makt, og det er vårt alles ansvar å holde debatten sund. 

Mvh

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille_Krokodille

Jeg skal ikke påstå at dette er gjort med vilje, jeg bare synes det er litt...tilfeldig at Isabella (Blondinbella) på fredag poster et instainnlegg der hun beskriver «fredagsmys» med barna. Et par timer eller så senere poster fruen innlegget «fredagsmys» på bloggen. 

Ordet fredagsmys er jo overhodet ikke norsk. Synes det er nokså patetisk hvis hun må hente inspi fra den bloggeren hun shamet så til de grader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg skal ikke påstå at dette er gjort med vilje, jeg bare synes det er litt...tilfeldig at Isabella (Blondinbella) på fredag poster et instainnlegg der hun beskriver «fredagsmys» med barna. Et par timer eller så senere poster fruen innlegget «fredagsmys» på bloggen. 

Ordet fredagsmys er jo overhodet ikke norsk. Synes det er nokså patetisk hvis hun må hente inspi fra den bloggeren hun shamet så til de grader...

Eriksen shamet Blondibella? Det har ikke jeg fått med meg. Var det på egen blogg hun var ufin da eller kom det uttalelser offentlig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
8 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Eriksen shamet Blondibella? Det har ikke jeg fått med meg. Var det på egen blogg hun var ufin da eller kom det uttalelser offentlig?

Hun gjorde det under falskt navn. Jeg får ikke kopiert fra stoppapressarna.se, men skal se om jeg finner link hos Asti! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Hun gjorde det under falskt navn. Jeg får ikke kopiert fra stoppapressarna.se, men skal se om jeg finner link hos Asti! 

Herlighet.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...