Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_Krokodille
10 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Herlighet.. 

Jeg fant det ikke der...? Men Isabella sa at det var trist å se bilder som Caroline la ut (ref: de bikinibildene hvor hun strekker seg for å fremstå enda tynnere), og Caroline skrev under falskt navn at bloggen til Fotballfrue oste av kvalitet i forhold til Blondinbella. Det var en kroppskommentar også, men jeg finner ikke igjen... Er det lov å legge inn screenshots fra nyhetssider? Jeg er teknisk idiot, så jeg skjønner ikke imgurer og sånt. 

Noen andre som husker saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tenker at folk som har tid til å støpe negler, gå til frisøren, trene, spise lange restaurantlunsjer, sitte i bil til og fra møter, lime bittesmå sølvpapirbiter på en ballong, sminke seg i timevis og bitche i eget kommentarfelt, burde skjønne hvordan andre kan bruke fem minutter til i skrive ett innlegg på forum i ny og ne. Og at de samme folka burde sette seg og se hvor mange ulike brukere som skriver i denne tråden her på kg. Siden noen tror at alle er her dag og natt. :nigo: 

Haha, sant så sant! Jeg sliter med å finne tid til å få stelt føttene siden jeg sliter med hard og sprukket hud på hælene liksom. Langt mindre har jeg tid til all egenpleien hun driver med😅 heldig om jeg rekker foundation, maskara og brynpenn🤪

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg fant det ikke der...? Men Isabella sa at det var trist å se bilder som Caroline la ut (ref: de bikinibildene hvor hun strekker seg for å fremstå enda tynnere), og Caroline skrev under falskt navn at bloggen til Fotballfrue oste av kvalitet i forhold til Blondinbella. Det var en kroppskommentar også, men jeg finner ikke igjen... Er det lov å legge inn screenshots fra nyhetssider? Jeg er teknisk idiot, så jeg skjønner ikke imgurer og sånt. 

Noen andre som husker saken?

Takk for oppsummeringen 😃

Herre min så pinlig av Eriksen å skrive at egen blogg oste av kvalitet 🙈

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Takk for oppsummeringen 😃

Herre min så pinlig av Eriksen å skrive at egen blogg oste av kvalitet 🙈

Særlig med tanke på hvor de er i dag... Isabella driver internasjonalt i 100-millionersklassen, og fruen reklamerer for kokosspray til hønen. Jada, neida, såeh... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Særlig med tanke på hvor de er i dag... Isabella driver internasjonalt i 100-millionersklassen, og fruen reklamerer for kokosspray til hønen. Jada, neida, såeh... 😂

Det var vel ikke reklame, bare en genuin anbefaling 😛

 

Kan for så vidt forstå at man trenger maskere litt hønesvettelukt når man trener kommando i tights og drar rett på kafé uten å dusje først.

Personlig foretrekker jeg normal hygiene og har aldri spraya slufsa mi med noe som helst, men what do I know...

Endret av Rubella
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Særlig med tanke på hvor de er i dag... Isabella driver internasjonalt i 100-millionersklassen, og fruen reklamerer for kokosspray til hønen. Jada, neida, såeh... 😂

🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rubella skrev:

Det var vel ikke reklame, bare en genuin anbefaling 😛

Ja, en helseskadelig anbefaling..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Ja, en helseskadelig anbefaling..

Yes. Har oppdatert innlegget mitt, kom borti publiseringsknappen før jeg var ferdig å skrive 😛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev:

Særlig med tanke på hvor de er i dag... Isabella driver internasjonalt i 100-millionersklassen, og fruen reklamerer for kokosspray til hønen. Jada, neida, såeh... 😂

Blondinbella er i en klasse for seg, det er i alle fall sikkert. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rubella skrev:

Yes. Har oppdatert innlegget mitt, kom borti publiseringsknappen før jeg var ferdig å skrive 😛

Fort gjort 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Pust skrev:

Blondinbella er i en klasse for seg, det er i alle fall sikkert. 

Jeg visste ikke hvem hun var før hun ble nevnt her. Sjekket bloggen hennes og ser jo at dette er en helt annen kvalitet enn CBE. De kan ikke sammenlignes en gang da Eriksens kommersielle blogg er bare vas.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
12 minutter siden, Rubella skrev:

Det var vel ikke reklame, bare en genuin anbefaling 😛

 

Kan for så vidt forstå at man trenger maskere litt hønesvettelukt når man trener kommando i tights og drar rett på kafé uten å dusje først.

Personlig foretrekker jeg normal hygiene og har aldri spraya slufsa mi med noe som helst, men what do I know...

Beklager, mente å huske at det var reklame! 😊

Jeg vet ikke hva som er pinligst, egentlig... Hvis hun hadde fått betalt for å anbefale det, eller det at hun bare forteller at hun bruker det. Det hadde jeg holdt salig kjeft om!!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg visste ikke hvem hun var før hun ble nevnt her. Sjekket bloggen hennes og ser jo at dette er en helt annen kvalitet enn CBE. De kan ikke sammenlignes en gang da Eriksens kommersielle blogg er bare vas.

Nå vet jeg ikke hvilket reglement de har for merking av reklame i Sverige, men gitt at det er de samme som i Norge merker jo Blondinbella ikke det hun skal. 

Hun utleverer også barna i stor grad 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bloggen er sånn her: meg, meg, meg! Se på meg, se på kjolen min. Så fin! Det nevnes stadig at dersom man ikke kunne kritisert henne direkte så skal man ikke skrive det. Går hun rundt i det virkelige liv og skryter av seg selv slik som hun gjør på bloggen? Nei, det tør hun ikke. Så hvorfor skrive det? Når hun blir intervjuet, virker hun ekstremt usikker på seg selv, ekstremt avhengig av LKE og ler nervøst etter annenhver setning. Hun prøver hardt å fremstille seg selv som noe hun ikke er. Hun er altfor stiv og tilgjort. 

Endret av Surikatt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Beklager, mente å huske at det var reklame! 😊

Jeg vet ikke hva som er pinligst, egentlig... Hvis hun hadde fått betalt for å anbefale det, eller det at hun bare forteller at hun bruker det. Det hadde jeg holdt salig kjeft om!!! 😂

Jepp! Pinlige intimdetaljer av den karakter trenger hun ikke å dele med resten av verden. Da Eriksen ble gjort oppmerksom på helseskadene med denne type produkt reagerte hun arrogant og benektet at produktet var helseskadelig. 

Leger og gynokologers kunnskap om farene med intimspray basert på utdanning har ingen faglig tynge ovenfor en kunnskapsløs blogger uten helsefaglig utdanning. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den slufsesprayen var skjult reklame. Makan til tøys og lureri skal man lete lenge etter. Sprayen ble delt ut på et event - og ble vist fram av andre bloggere også. 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Nå vet jeg ikke hvilket reglement de har for merking av reklame i Sverige, men gitt at det er de samme som i Norge merker jo Blondinbella ikke det hun skal. 

Hun utleverer også barna i stor grad 

Jeg har ikke fulgt med på denne bloggeren og vet ingentig om henne. Så at hun ikke viste bilde av ansiktene til barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...