Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Vi får iallfall bekreftet at CBE SELVFØLGELIG ikke stryker sengetøyet sitt, slik hun har påstått før at hun SELVFØLGELIG alltid gjør. 

Beklager at jeg er så kjip at jeg påpeker dette, men jeg har stadig vekk irritert meg over at hun siden jeg begynte å lese bloggen i 2010, har formidlet at hun er så perfekt og nøye med husarbeidet (tørker støv av skosamling hver dag, stryker sengetøy osv osv) når det gang på gang viser seg at det bare er babbel og fasade. 

Nei, jeg stryker selvfølgelig heller ikke sengetøy... har da bedre ting å gjøre. Lese en bok, se maling tørke osv. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Lin10 skrev:

Det er vel ikke så uvanlig at en blogger bruker selvutløser. Dette er jobben hennes, og hun litt jobber t.o.m på søndag. Da er det kanskje greit å ta en negltime kl. 13 på en onsdag. 

Samboeren min jobber som systemutvikler og har sittet og koda i timevis i dag hjemmefra. Er ikke så uvanlig altså...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spesielt at man vier et helt innlegg for å skryte av hvor fantastisk man er, for å høste skryt for både familie idyll og barnehår.

Hadde det bare vært CBEs ansatte som ønsket å ligge og bade i ros fra publikum, så hadde det bare vært flaut. Men, å dra inn de mindreårige på toppen av denne skrytekaka er bare kvalmt.

Håper de legger ned denne virksomheten og har fult fokus på Netfix, for barna sin del om ikke annet.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lin10 skrev:

Det er vel ikke så uvanlig at en blogger bruker selvutløser. Dette er jobben hennes, og hun litt jobber t.o.m på søndag. Da er det kanskje greit å ta en negltime kl. 13 på en onsdag. 

Å eksponere mindreårige og forfatte en dårlig tekst er ikke jobb det er tull. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at bildene ble tatt i dag, de har tatt bort muligheten til å se datoen på dem, men narrativ er narrativ, dette er bare et eksempel på hvor ekstremt og grotesk det kan utarte seg når man er desperat eller likes og omtale. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, formula skrev:

De morsomme kommentarene til dette ligger faktisk på Ørjan Burøes instagram:fnise:

Og engasjementet på Burøes innlegg er langt større enn på fruas. 😂 Ikke bare feite, misunnelige KG-kjerringer som syntes at dette er ren idioti. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke da jeg så morsdagsinnlegget er at hvem andre enn CBE kan komme på å skrive en hyllest til seg selv på denne dagen. Meg meg meg. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Surikatt skrev:

Min første tanke da jeg så morsdagsinnlegget er at hvem andre enn CBE kan komme på å skrive en hyllest til seg selv på denne dagen. Meg meg meg. 

ikke sant! jeg trodde i min enfoldighet at dette var dagen man skulle fokusere på sin egen mor - ikke seg selv. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Vernis skrev:

Og engasjementet på Burøes innlegg er langt større enn på fruas. 😂 Ikke bare feite, misunnelige KG-kjerringer som syntes at dette er ren idioti. 

Herlig. Her ser vi hva som blir slettet og blokkert hos frua. 😂

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://imgur.com/a/9enKs5g

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/10/a-vaere-mamma/#comments

ser faktisk ut som at fruen har skjønt at hun dro det litt langt denne gangen, siden hun for ALLER FØRSTE gang inndrømmer at bildene er tatt på formiddagen og at det ble gjort litt ekstra ut av det for å få fine biler. Tatt med buksene nede, nok en gang? 😂😂 må le jeg altså. Hadde hun trodd at hun skulle bli hyllet og at alle folk skulle tenke «så vanvittig flotte mennesker»? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Emilie112 skrev:

https://imgur.com/a/9enKs5g

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/10/a-vaere-mamma/#comments

ser faktisk ut som at fruen har skjønt at hun dro det litt langt denne gangen, siden hun for ALLER FØRSTE gang inndrømmer at bildene er tatt på formiddagen og at det ble gjort litt ekstra ut av det for å få fine biler. Tatt med buksene nede, nok en gang? 😂😂 må le jeg altså. Hadde hun trodd at hun skulle bli hyllet og at alle folk skulle tenke «så vanvittig flotte mennesker»? 

Så det hun sier er at historien hun presenterte på bloggen ikke er sann??? 

🤥

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LilleSnupp skrev:

Så det hun sier er at historien hun presenterte på bloggen ikke er sann??? 

🤥

Seriøst? Jeg trodde hun blogget om hverdagen sin - sier du at noe av det vi ser i bloggen er iscenesatt? :sjokk:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pøbelsara skrev:

Seriøst? Jeg trodde hun blogget om hverdagen sin - sier du at noe av det vi ser i bloggen er iscenesatt? :sjokk:

Nei, cbe.no sier visst det.. 

🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.2.2019 den 16.59, Lin10 skrev:

Flott at denne bloggeren tar noen grep for bevare miljø. Det betyr ikke at man klarer å kutte ned på alt, men viktig  at vi alle kan gjøre noe. CBE  spiser mindre kjøtt og knapt noe rødt kjøtt. Positivt for helsa og miljø. Gjenbruk av sine egne klær, siden det er naturlig at en blogger har en viss variasjon i garderoben. Kjører Hybrid Volvo. Og helt sikkert andre tiltak i hverdagen. Det betyr ikke at man ikke kjører fly eller kan blåser opp ballonger til fest, men at man er bevisst på miljøtiltak i det daglige. Ser også at hun har gått bort fra helium ballonger. 

Mm

 

På 2.2.2019 den 17.21, Snaskesnusken skrev:

Hvilke grep snakker du om? Ekteparet bedriver med overforbruk som ikke ligner noe. Miljøsvin kaller vi slike mennesker.

Hybrid Volvo?? De kan ta toget til Oslo.

 

På 2.2.2019 den 17.25, Mrs. Random Nick skrev:

:popcorn:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dette paret hadde trengt , er en god rådgiver,, d er klart at bilda blir helt feil, det ser ut som d kommer fra et mote og interiør blad, der det skal være oppstilt ,,dette blir desverre bare dumt,, men eg trur abselutt at di to leser kommentarene her,, 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lin10 skrev:

Jeg ser at det er din virkelighetsoppfatning. Må, si at det er utrolig at hun har lykkes siden bloggen « oser» av alt det du beskriver. Det Må jo være helt unikt. Tenk, at alle de tusenvis av leserne hun har hver dag ikke ser det du ser. 

En million leser Se&Hør. Det er fordi det er en guilty pleasure, ikke fordi det er kvalitet. Mange av CBE's lesere leser den ikke fordi den er en motiverende kvalitetsblogg. De færreste motiveres av en Stepford Wife-verden.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...