Mrs O'Donell Skrevet 27. oktober 2018 #62701 Del Skrevet 27. oktober 2018 13 minutter siden, Xstrella skrev: Bildet på ig med gapende munn og stirrer tomt ut på et blad/bok. Nipler stive som skudd. Blodharry. Begriper ikke at de legger ut slike bilder. Så overstylet photoahoppet og falskt. Trist trist trist. Bok, liksom 😂 det er en meny🙈😂 Men en sexy look er aldri feil😝 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. oktober 2018 #62702 Del Skrevet 27. oktober 2018 10 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Bok, liksom 😂 det er en meny🙈😂 Men en sexy look er aldri feil😝 Ups, meny faktisk😂. Bevares. Slik sensuelt blikk mot en meny. Hvem skal hun nå ut til egentlig? 😏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet 27. oktober 2018 #62703 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Er det å diskutere puppene hennes og øvrig utseende en del av konstruktiv kritikk og "bedrift"? Hvorfor er det så viktig for mange her å vite om puppene til en annen kvinne er naturlige? "Samtidig så nevnes hun, men ikke med navn" Om Morten Hegseth hadde ment at CBE er en av verstingene så hadde hun nok blitt nevnt sammen med alle de andre bloggerne han ramset opp... Endret 27. oktober 2018 av Luvinesta 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 27. oktober 2018 #62704 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Luvinesta skrev: Er det å diskutere puppene hennes og øvrig utseende en del av konstruktiv kritikk og "bedrift"? Hvorfor er det så viktig for mange her å vite om puppene til en annen kvinne er naturlige? "Samtidig så nevnes hun, men ikke med navn" Om Morten Hegseth hadde ment at CBE er en av verstingene så hadde hun nok blitt nevnt sammen med alle de andre bloggerne han ramset opp... Jeg syns det er relevant så lenge denne bloggeren påstår at kroppen kun er resultat av trening og sunt kosthold. Da må det være lov å påpeke påfyll både her og der. Vær fornøyd med deg selv, sier bloggeren som benytter seg av kunstig hår (i mange år) negler og vipper, fyller på lepper og pupper, bleker tenner og redigerer bilder. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 27. oktober 2018 #62705 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) 6 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Jeg syns det er relevant så lenge denne bloggeren påstår at kroppen kun er resultat av trening og sunt kosthold. Da må det være lov å påpeke påfyll både her og der. Vær fornøyd med deg selv, sier bloggeren som benytter seg av kunstig hår (i mange år) negler og vipper, fyller på lepper og pupper, bleker tenner og redigerer bilder. Og i tillegg til dette, så mener bedriften at "feminisme" er å gjøre akkurat som man selv vil (det merkes på måten bloggen driftes på) i kraft av å være kvinne. Snakk om å misforstå begrepet så totalt, men det passer bedre inn i forretningskonseptet at det tolkes slik. Endret 27. oktober 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet 27. oktober 2018 #62706 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Mrs O'Donell said: Jeg syns det er relevant så lenge denne bloggeren påstår at kroppen kun er resultat av trening og sunt kosthold. Da må det være lov å påpeke påfyll både her og der. Vær fornøyd med deg selv, sier bloggeren som benytter seg av kunstig hår (i mange år) negler og vipper, fyller på lepper og pupper, bleker tenner og redigerer bilder. Kan du dokumentere at hun har sagt dette etter at hun evt tok silikon? Nei, det bør ikke være innafor å kommentere og spekulere i andres kropper, hun har ikke nevnt et ord om det på bloggen så da blir det et personlig valg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 27. oktober 2018 #62707 Del Skrevet 27. oktober 2018 9 minutter siden, Luvinesta skrev: Kan du dokumentere at hun har sagt dette etter at hun evt tok silikon? Nei, det bør ikke være innafor å kommentere og spekulere i andres kropper, hun har ikke nevnt et ord om det på bloggen så da blir det et personlig valg. Selvsagt er det et personlig valg. Men hun lever av å vise seg frem, med hud og hår, for betaling og da må hun tåle å bli diskutert. Det er ingen som hetser eller er ufine her, men det påpekes forskjell mellom liv og lære i bloggen. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 27. oktober 2018 #62708 Del Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, Mrs O'Donell said: Selvsagt er det et personlig valg. Men hun lever av å vise seg frem, med hud og hår, for betaling og da må hun tåle å bli diskutert. Det er ingen som hetser eller er ufine her, men det påpekes forskjell mellom liv og lære i bloggen. Du ser ikke selv hvor feil den setningen der er? Å føle seg berettiget til å diskutere puppene siden de sitter på kroppen til ei som "viser frem hud og hår for betaling" er alt annet enn fint for å si det sånn. Det har ingen noe som helst med, så lenge det ikke er reklame for en klinikk eller vedkommende spør om en mening, men det er kanskje det skillet mellom "bedrift og person" som er så vanskelig å holde fra hverandre? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 27. oktober 2018 #62709 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Jeg synes det er helt greit at hun ikke svarer på spørsmål om et evt. brystforstørrelse. Det hadde (hvis hun bekreftet opr.) blitt tolket som reklame for plastisk kirurgi. Endret 27. oktober 2018 av Gulleplutt skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. oktober 2018 #62710 Del Skrevet 27. oktober 2018 43 minutter siden, Luvinesta skrev: Kan du dokumentere at hun har sagt dette etter at hun evt tok silikon? Nei, det bør ikke være innafor å kommentere og spekulere i andres kropper, hun har ikke nevnt et ord om det på bloggen så da blir det et personlig valg. I prinsippet enig at slike operasjoner er et personlig valg, men i dette tilfellet er jeg ikke så sikker likevel. CBE har prediket "fornøyd med kroppen" og "alt du trenger er trening og sunnt kosthold" i åresvis. Det henger bare så dårlig sammen med løshår, vipper, MYE sminke, stadige sprøyter og nå også kanskje silikonpupper. Hun har ikke vist noen form for refleksjoner over at disse ellers så bastante statements kanskje ikke var hele sannheten likevel. Her henger ganske enkelt ikke historiene sammen og det er det som jeg mener er problemet. Alle skjønner at CBE har forandret mening eller kanskje løyet er mer riktig formulering (?). Her er det altså ikke kroppen til CBE som er grunnlaget for kritikken men at hun er utroverdig. Andre grunnen til at jeg mener at dette tilfellet ikke er så svart hvitt som jeg kanskje ellers ville ha syntes. Kropp er en stor del av det som publiseres på bloggen. Det er pupper, mage og rumpe "over alt". Ofte i helt malplasserte settinger. Med dette ekstreme fokuset hun selv har på kroppen sin blir det vanskeligere å trekke privat-kortet. Det virker absolutt som om hun ønsker å vise fram mest mulig av kroppen og siden tidlig sommer i særdeleshet også puppene. Litt merkelig å forlange at ingen skal kommentere det som vises som blikkfang på annethvert (nesten) bilde. Ønsker hun oppriktig å holde det privat kan hun gjøre enkle grep for å tone ned ekstremfokuset på akkurat det hun ønsker å holde privat. CBE er ikke pliktig til å uttale seg om emner hun anser som private men hun kan heller ikke forlange at leserne ikke undrer seg over det de ser. Kanskje hun hadde vunnet mer på ærlighet og å stå opp for meningene sine i stedet for den evinnelige strutsetaktikken. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 27. oktober 2018 #62711 Del Skrevet 27. oktober 2018 Det er klart det er relevant, kroppspress er en stor og viktig debatt for tiden. Normaliseringen av operasjoner/injeksjoner o.l. er jeg sterkt imot, og cbe er med på å fronte et stylet, glanset og retusjert bilde av virkeligheten. Jeg syns ikke det finnes inspirerende i det hele tatt. Jeg kunne skrevet mye, men skal begrense meg. Syns det er rart å være så usikker (jf elle-episoden) og opptatt av fasade i hennes godt voksne alder 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 27. oktober 2018 #62712 Del Skrevet 27. oktober 2018 4 timer siden, My <3 skrev: Hun ser ut som Cruella Devil. Får alltid assosiasjoner til henne når jeg ser CBE. 3 timer siden, Xstrella skrev: Bildet på ig med gapende munn og stirrer tomt ut på et blad/bok. Nipler stive som skudd. Blodharry. Begriper ikke at de legger ut slike bilder. Så overstylet photoahoppet og falskt. Trist trist trist. Ikke veldig konstruktivt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. oktober 2018 #62713 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Lana01 skrev: Ikke veldig konstruktivt. Håper du rapporterer det du mener er utafor. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 27. oktober 2018 #62714 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Håper du rapporterer det du mener er utafor. Det har jeg gjort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. oktober 2018 #62715 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, Lana01 skrev: Det har jeg gjort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 27. oktober 2018 #62716 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat det å være åpen eller ikke rundt plastiske operasjoner er i grunnen et valg mellom pest eller kolera. Er du åpen om det så vil det fungere som en legitimering av operasjon og dermed påvirke andre. Operererer du og holder det hemmelig så vil du skape et falskt bilde av hvilken kroppsform som er oppnåelig og normal. Leserne vil sammenlikne seg og kjenne på mislykkethet eller misnøye. Særlig ille er det hvis det samtidig fremmes at den type kropp er mulig å få gjennom kosthold eller trening. Det beste hadde jo vært om man ikke opererte seg, det ville jo ikke ha noen negativ påvirkning på evt lesere og du unngikk dilemmaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. oktober 2018 #62717 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) 8 minutter siden, CecilieX skrev: Akkurat det å være åpen eller ikke rundt plastiske operasjoner er i grunnen et valg mellom pest eller kolera. Er du åpen om det så vil det fungere som en legitimering av operasjon og dermed påvirke andre. Operererer du og holder det hemmelig så vil du skape et falskt bilde av hvilken kroppsform som er oppnåelig og normal. Leserne vil sammenlikne seg og kjenne på mislykkethet eller misnøye. Særlig ille er det hvis det samtidig fremmes at den type kropp er mulig å få gjennom kosthold eller trening. Det beste hadde jo vært om man ikke opererte seg, det ville jo ikke ha noen negativ påvirkning på evt lesere og du unngikk dilemmaet. Hvis man ikke opererte seg og heller normaliserte det at kroppen faktisk endrer seg gjennom livet, hadde jo det vært fint, da. Endret 27. oktober 2018 av pøbelsara 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 27. oktober 2018 #62718 Del Skrevet 27. oktober 2018 Man har også noen valg mht hvordan man visuelt framstiller kropp og ulike deler av kroppen i en blogg. Dvs tone ned, eller framheve og trekke oppmerksomhet i retning av ved hjelp av posering, antrekk og billedutsnitt. Dette rår blogger og fotograf selv over takket være deres totale redaksjonelle frihet. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 27. oktober 2018 #62719 Del Skrevet 27. oktober 2018 3 timer siden, Inocybe skrev: I prinsippet enig at slike operasjoner er et personlig valg, men i dette tilfellet er jeg ikke så sikker likevel. CBE har prediket "fornøyd med kroppen" og "alt du trenger er trening og sunnt kosthold" i åresvis. Det henger bare så dårlig sammen med løshår, vipper, MYE sminke, stadige sprøyter og nå også kanskje silikonpupper. Hun har ikke vist noen form for refleksjoner over at disse ellers så bastante statements kanskje ikke var hele sannheten likevel. Her henger ganske enkelt ikke historiene sammen og det er det som jeg mener er problemet. Alle skjønner at CBE har forandret mening eller kanskje løyet er mer riktig formulering (?). Her er det altså ikke kroppen til CBE som er grunnlaget for kritikken men at hun er utroverdig. Andre grunnen til at jeg mener at dette tilfellet ikke er så svart hvitt som jeg kanskje ellers ville ha syntes. Kropp er en stor del av det som publiseres på bloggen. Det er pupper, mage og rumpe "over alt". Ofte i helt malplasserte settinger. Med dette ekstreme fokuset hun selv har på kroppen sin blir det vanskeligere å trekke privat-kortet. Det virker absolutt som om hun ønsker å vise fram mest mulig av kroppen og siden tidlig sommer i særdeleshet også puppene. Litt merkelig å forlange at ingen skal kommentere det som vises som blikkfang på annethvert (nesten) bilde. Ønsker hun oppriktig å holde det privat kan hun gjøre enkle grep for å tone ned ekstremfokuset på akkurat det hun ønsker å holde privat. CBE er ikke pliktig til å uttale seg om emner hun anser som private men hun kan heller ikke forlange at leserne ikke undrer seg over det de ser. Kanskje hun hadde vunnet mer på ærlighet og å stå opp for meningene sine i stedet for den evinnelige strutsetaktikken. 2 minutter siden, Aricia skrev: Man har også noen valg mht hvordan man visuelt framstiller kropp og ulike deler av kroppen i en blogg. Dvs tone ned, eller framheve og trekke oppmerksomhet i retning av ved hjelp av posering, antrekk og billedutsnitt. Dette rår blogger og fotograf selv over takket være deres totale redaksjonelle frihet. Dette er helt absurd logikk! Tilsynet for høg moral slår til igjen. Så dersom man lar seg avbilde i trange topper og (gisp!) uten bh, så er det fritt fram for alle og enhver å diskutere brystene dine i detalj i all offentlighet?? Hvor går grensen her egentlig? Hva er nedtonet og delikat nok for dere? @Inocybe Har hun skrevet eller sagt at hun ikke ønsker at folk skal kommentere brystpartiet hennes? I så fall, dokumentasjon please 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 27. oktober 2018 #62720 Del Skrevet 27. oktober 2018 Hun har jo også sagt at kroppen ikke trenger å bli ødelagt av barnefødsler og graviditet så lenge du er flink nok til å ta vare på den (noe i den duren). Men ser ut som at hun ikke er så fornøyd lenger etter å ha ammet to små. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg